Hozzászólások száma: 170
Ugrás a hírhez Oldalszám: 9
Témakörök > Hírek fórumai > Könnyebben, de drágábban jutnának droszthoz a taxisok egy javaslat szerint A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2012.11.02. 13:21:22 / # 52581
avatar
Ezen igazodjon el a vidéki taxis :)
tomajer 2012.11.02. 11:15:23 / # 52580
Édes istenem, már megint mit fújt be a szél??? Droszt rendelet módosítás 2012.10.31.

tomtom6 2011.07.15. 02:38:14 / # 52579
avatar
taxiallomas.hu

dokumentumok 2011.07.10. 11:36:17 / # 52575
avatar
Tominak igaza van. Hülyéket maguktól is ki tudnak találni nem kell ötleteket adni nekik, főleg még hülyébbeket. A "taxis vizsga is mivé silányult, pedig azért pénzt is kérnek és mégis egy csomó világtalan kap "taxi vezetőit".

dokumentumok 2011.07.10. 11:33:44 / # 52578
avatar
Ha a vendéglőben egy tányér levesért elkérnek 15000 Ft-ot akkor az tisztességtelen árképzés, ne ad' Isten zsarolás és bezárják a helyet. Azt magyarázza meg az illetékes elvtárs, hogy a taxisok mit kapnak az évi 20 (30)+ ÁFA-ért? Az a kis matrica és a plasztik kártya igen kevésnek tűnik, mivel mint tudjuk a frekventált helyekre "földi halandó" nem állhat be. (meg ugye minek is?)
tomajer 2011.07.10. 10:50:41 / # 52577
"Itt azzal kezdtem volna, hogy plö 2 hónap alatt MINDEN TAXIZÓ (droid is) bemutatja az erkölcsijét, meg a nullás NAV papírját, erre a 2 hónap elég a megegyezéshez. És utána 1 év arra, hogy mindenki valamilyen idegen nyelv alapszintűjét letegye." Nagyratörő elképzelések:-) A két hónap ennyi embernek a papír beszerzésére se lenne elég...kb. ennyit kéne hozzá sorba állni, ha mind egyszerre akarnánk. Ráadásul tényleg nem egy érdekképviselet feladata, nyakonb@szni az általa képviselteket!!! A nyelvtanulásról meg annyit, hogy nem tudom körülnéztél e már a melletted álló autókban?!? Ötven fölött az átlagéletkor. Tényleg azt hiszed, hogy alkalmasak vagyunk vizsga szintű nyelvtanulásra??? Persze van aki igen. De az meg is teszi. Legfeljebb nem vizsgázgat belőle. Nna sz'al nem az a feladatunk, hogy magunkat szivassuk. Mert egy ilyen javaslatra az történne, hogy szuperül bekapják.... be is vezetik.... ellentételezés nélkül. Ne adjunk már ötleteket legalább...:-(
pálcika 2011.07.10. 10:28:59 / # 52576
avatar
Csak hőbörgünk a nagyvilágba', kérünk-követelünk, de nem adunk cserébe ....... mit is? Én, ha kérek valakitől valamit, nem a saját csóróságomra hivatkozok, hanem megmondom, mit adok cserébe. (nem full autót! Az nem a mi hasznunk!) Itt azzal kezdtem volna, hogy plö 2 hónap alatt MINDEN TAXIZÓ (droid is) bemutatja az erkölcsijét, meg a nullás NAV papírját, erre a 2 hónap elég a megegyezéshez. És utána 1 év arra, hogy mindenki valamilyen idegen nyelv alapszintűjét letegye. Talán komolyabban vennének? IGEN. Most az autókat kivéve kőkorszaki szintű elvárások vannak a szakmán belül (jogsi, ún helyismereti, amit senki nem vesz már komolyan, mindannyian példák tucatjait mondhatnánk a rádiózás alapján) És azt ne feledje senki, hogy nem a tudatlanság és a sötét háttér az érték egy szolgáltatásban, bármilyen szakmáról legyen szó! Azaz, értéktelen emberek által gyakorolt szakmát csak rugdosni fognak akik a szabályokat írják. Arról nem beszélve, hogy a celeb Zolik-Bélák-Istvánok, stb-k, akik a nyilvánosság előtt "képviselnek" minket, egyúttal a fuvszervezők vezetői, vagy szürke eminenciásai. Akiknek alapérdeke a jelenlegi helyzet mindenáron fenntartása. Ez olyan, mintha a Széles Gábor lenne a gyári munkások szakszervezetének vezetője. Röhej. Az is, hogy bedőltök ennek. Na, most lehet nekemesni.
tomajer 2011.07.05. 13:45:15 / # 52574
Hozzátenném: Győrben, és Szekszárdon, ezért a horribilis díjért, létszámkorlátozás van.....
nazoli 2011.07.05. 13:31:45 / # 52573
avatar
Megpróbálok nagyon higgadtan reagálni ennek a Komárominak a nyilatkozatára. Ezt mondja az Info Rádiónak, a budapesti drosztdíjakról. (A 159-ben lévő linkre rákattintva meg lehet hallgatni.) „Országosan, a megyeszékhelyeken, az egyik legkevesebbet itt (értsd Budapest)kell fizetni.” Vettem a fáradságot, és végigtelefonáltam a megyeszékhelyeket. Kaposvár, Szeged, Székesfehérvár, Tatabánya, Debrecen, Nyíregyháza, Szolnok, Békéscsaba: nincs droszthasználati díj! Veszprém: 4.000 Ft. Szombathely: 12.000 Ft. Pécs: 14.000 Ft. Salgótarján: 12.000+2.000 illeték. Miskolc: 12.000+2500 illeték. Zalaegerszeg: 18.000 Ft. Eger: 18.750 Győr: 36.000 Szekszárd: 32.000 Ft/negyedév!!! Ezek után nem igazán tudom értelmezni azt a kijelentést, hogy az egyik legkevesebb. Ha a legtöbbtől számítom visszafelé, mivel ebben a viszonylatban nem igazán lehet a másik végéről, akkor a harmadik legtöbb. Az egyik legkevesebb értelmezhetetlen. 18 közül a harmadik legdrágább. Most nem tudom eldönteni, hogy ennyire tudatlan, vagy minket néz ennyire hülyének? Viszont kezdem érteni, hogy miért is vannak rendőrviccek. A taxiállomás hálózatot a mi pénzünkön hozták létre. Egy tábla kihelyezése, mindennel együtt lehet 100.000 Ft. A jelenleg meglévő hálózat eddig kb. 150.000.000 Ft-ba kerülhetett. Ha lelkiismeretesen karbantartják, és ellátják az ellenőrzési feladataikat is, az egész nem kerülhet többe, mint 20-30 millió/év. Ehhez képest befizetünk 160-170 milliót. Már a többszörösét bekaszálták rajtunk! Most meg a zsírt akarják eltűntetni ezzel a BKK közös kasszával. És még rá is akarnak tenni az emeléssel évi 72 milliót! Nem rossz üzlet! Én a TGFSZ helyében erre a nyilatkozatára is reagálnék. Erőteljesen.
baupexim1 2011.07.04. 22:46:30 / # 52572
avatar
méééééé nem lehet ott kommentelni?:(
nazoli 2011.07.04. 21:38:30 / # 52571
avatar
"Fárbás Tibor, a Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezetének alelnöke az InfoRádióban korábban arról beszélt, hogy a drosztdíj-emelésből befolyó összeget a főváros költségvetése a Taxi Állomás Kft. költségvetésének racionalizálásával válthatná ki. Komáromi Endre ezzel kapcsolatban elmondta: a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Kft. megszűnik, feladatkörét 2012. január 1-től a Budapesti Közlekedési Központ veszi át. Hozzátette: a Budapesti Közlekedési Központhoz minden közlekedéssel foglalkozó fővárosi cég, így például a parkolást, a behajtási engedélyeket kiállító cég feladatkörét átveszi, ezzel hozva létre egy közös budapesti közlekedési kasszát." No hát a közös kasszában tud eltűnni teljesen pénz! Akkor már nem lesz nyilvános, és semmi közünk sem lesz hozzá! Csak gratulálni tudok az elöljáróságnak, ehhez a virtigli megoldáshoz!
tomajer 2011.07.04. 19:56:03 / # 52570
Hú vazze de fellélegeztemm! :-) Fellélegezhetnek a taxisok

tökmindegy 2011.07.04. 16:40:20 / # 52569
avatar
Ohh azért közben lehet címre nyomkodni... Gondolj bele..adsz az életedből egy-két hetet..nadrágszíj..stb..és talán jobb lesz...talán odafigyelnek...és talán a média sem a tulajok na és a "vízfejek" pribékjeinek a hangját sugározza.. ..de látod..mindig is ez volt a baj...nincs egységben az ERŐ! :(

törölt felh. 2011.07.03. 19:43:52 / # 52567
avatar
Nem. Ez mindannyiunk közös problémája. Csak én úgy látom, hogy jelenlegi anyagi helyzetében nagyon kevés taxis engedhet meg magának akár csak 1-2 nap kihagyást, nem hogy 1 vagy 2 hetet!!!:( Erre céloztam a kérdésemmel.

tökmindegy 2011.07.03. 15:16:22 / # 52568
avatar
A saját egy-két hetemet finanszírozom...de a többiekét miért is nekem kellene?..Vagy te úgy látod ,hogy ez csak az én problémám??

törölt felh. 2011.07.03. 09:10:02 / # 52566
avatar
OK: Finanszírozod? Mindenkiét? Hosszú évek aknamunkájával elérték, hogy ezt ne tudd megtenni! A csekkjeidet hiába viszed körbe-körbe, attól még nem szűnnek meg érvényesek lenni!:((( Az anyjuk meg jobb helyeken forgolódik. Bár attól még az ami!:)
törölt felh. 2011.07.03. 09:02:01 / # 52565
avatar
Valamit régóta nem értek! Annó a főtaxi rendelkezett a drosztokkal. Ezért a fővárosnak fizetett területhasználatért. Akkor még, kb fele-fele arányban volt náluk urs-s meg normál autó, akik a drosztról lettek küldve címre. Mivel a volánnál minden gk-ban volt urh ezért nem osztoztak a díjon. Ámde jött a maszek korszak, amikor boldog boldogtalan szép lassan odaállt először a droszt elé, később már bele a sorba. (Később meg csak ők állhattak ,de ez egy másik történet!) Így pepi taxi azt mondta: B@..ik fizetni mások helyett is. Ez rendben is van. Közben kilóra alakultak a cégek, droszt nélkül,rádióval, és az emberek rászoktak a telefonon rendelésre. Manapság már fülke, vagy iroda sem kell hozzá, mivel minimum egy telefon lapul mindenki zsebében! A taxisok, a fuvarok min 95 százalékát rádión intézik. Azért fizetnek nem kevés tagdíjat. Valamint fizetnek nem keveset, állítólagos droszthasználatért. Ki kérte a nem használható, rossz helyre kijelölt, ( lásd dráva spicc 25 férőhellyel, télen kijelölt hólerakó, nyáron csak a kocsiban kefélők találkahelye, mert hajó, meg ha nem jó, ott be nem ül utas!) Minek van rádiónk, ha parkolónak használt drosztokat kényszerítenek ránk, ahova be sem férünk??? Miért fizetünk 2 felé? (Bár csak annyi volna!):(((

tökmindegy 2011.06.30. 18:45:13 / # 52564
avatar
Ui: Egy hetes körmenet elég lenne a városnak ,hogy kicsit jobb belátásra térjenek..és nem is kellene engedély hozz...hisz most sincsen droszt ahol meg lehet állni! Jahh Drosztkezelő rabló brigád...az olyan helyekre ahol a madár sem jár és drosztot telepítettetek....oda állítsátok a jó édes anyátokat strichelni..és ha nem visz haza pénzt akkor szabadítsátok rá az APEH.-ot az ellenőreiteket...és otthon még rugdaljátok egy kicsit...mondván ,hogy nem dolgozik! :)

tökmindegy 2011.06.30. 18:40:03 / # 52563
avatar
Mitől válna könnyebbé a droszthoz jutás..amit amúgy is a Fővárosnak kellene biztosítania????..Mint ahogy BKV megállókat is biztosítják. Lehet ,hogy a taxi mégsem a tömegközlekedés része.. Ahogy nézem ez a brigád sem különb a másiknál..Csak most a Tarlós lesz aki "nem tudja" ,hogy alatta mit művelnek a beosztottak.. Hányinger!!

szálka 2011.06.26. 13:24:15 / # 52562
avatar
:-) De egy optikai Egérnek ez nem lehet akadály.:-)
Oldalszám: 9