Felhasználó hozzászólásai
Téma: SZIGET
Hozzáadva: 2011.08.09 18:07
Sziget jó!
Kutya szereti a Szigetet!
Kutya szereti a szigetlakókat!
Kutya Baot is szereti!
Amíg nem jön a Keletibe döghúst lesni. :-Dp
Téma: SZIGET
Hozzáadva: 2011.08.09 17:27
Azt kihagytad, hogy zsidók. :-D
Nem sztereotip egy picit a gondolkodásod?
Most írjam azt, hogy derék, magyar fiatalok meg az autódat okádják tele, 164 forintért kilométerenként?
Én teljesen normális, középosztálybeli fiatalokkal találkozom, akik minden hiszti nélkül hajlandóak 5-7000 forintot kifizetni azért, hogy kivigyem őket.
Tegnap olyanokat vittem, akik a Sziget miatt jöttek és a Margit szigeten, a Grand-ban laknak. Megkértek, hogy álljunk meg egy McDonald's-nél; bevásároltak, de szólnom se kellett, hogy ne zabáljanak a kocsiban, mert ez eszükbe sem jutott.
Nem lehet, hogy egyszerűen csak egy fosadék szotyicégnél vagy és a szar tarifátok vonzza a szart?
Szerintem ezért van neked mindenkivel valami bajod.
Csak a szemét csapódik le nálatok.
Válts céget!
:-)ppp
Téma: Bbetyár rejtvényei
Hozzáadva: 2011.08.08 17:32
Gyáli úti felüljáró, meg a Könyves.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.08.07 15:23
Nem, ez a tarifás dolog, ez egy győzelem!
Ezt Ők megnyerték! Már a lehetőséget, hogy kidolgozzák...
Na most ehhez képest még addig sem jutottak el, hogy megértsék a feladatot.
A feladat:
meg kell indokolni, hogy miért van szükség hatósági árszabályozásra.
Frankón kérdezem: van valaki a Szakszervezetben, aki képes nekem, mint feltételezett kívülállónak elmagyarázni, hogy miért akarnak hatósági árszabályozást?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.08.07 13:28
És szerintem nagyon fontos, hogy a TGFSZ részt vesz a tárgyalásokon, elfogadja tárgyalópartnernek ezeket a remek, nagyszerű embereket, egyeztet velük, meg minden...
Tényleg!
Úgyhogy én (mint megbízó) megbízom a TGFSZ-t (megbízott), hogy folytassa az egyeztetéseket a fuvarszervezőkkel!
Hogy ezért mennyit kell nekem fizessenek, azt majd később találom ki, de azt már most mondom, hogy nem lesz olcsó.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.08.07 13:15
Na most azt nem lehetne esetleg, hogy aki ezt így kitalálta, az a kedves édesanyjával kössön megbízási szerződést?
Lehetne mondjuk ő a megbízó, a kedves mama a megbízott, a szerződés tárgyát egy bizonyos szexuális szolgáltatás képezné, amelyért anyuci, mint megbízott előre fizetne némi megbízási díjat...
De le tudnám ezt írni közérthetőbben is...
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.08.07 13:11
Megvan? Tudjátok követni?
Ez nem tréfa ám, vagy, ha az, akkor elég szar.
Figyelj taxis!
Nem te bízod meg a fuvarszervezőt!
A fuvarszervező bíz meg téged!
Vannak neki fuvarjai és megbíz azzal, hogy azokat vidd el.
Kvázi munkáltatóként lép föl, miközben azt gondolnánk ostoba taxis fejjel, hogy ez csak egy szolgáltatás, melyet a taxis rendel meg annak érdekében, hogy hatékonyságát fokozza.
És, ha most azt gondolod, hogy ezt nem lehet fokozni, akkor tévedsz, mint mindíg.
Lehet.
Kapaszkodj, mert beszarsz!
Ez egy olyan történet, ahol a megbízott fizeti a megbízási díjat!
:-DDD
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.08.07 12:58
Ezt a rohadt, szeles helyet!
Hogy állandóan idehordja a huzat az összes szemetet...
Most valami szerződés tervezetet fújt ide, már hányok az egésztől, komolyan. Nem tudom, ki csinálta, de jól alá kellene rúgni.
Állítólag a FŐTAXI kapta azt a feladatot, hogy dolgozza ki a fuvarszervezőkre vonatkozó szabályozás részleteit, és szerintük valahogy így nézne ki a jövőben egy szerződés a taxis és a fuvarszervező között.
Az egészet nem mutatom meg nektek, mert irígy vagyok, de így kezdődik:
Téma: Fix Tarifa kikényszerítése Abban a pillanatban a Fuvarszervezők valodi fuvarszervezők lennének!!!
Hozzáadva: 2011.08.05 17:31
Van már olyan utca, ami a nevemet viseli. :-)
Téma: Fix Tarifa kikényszerítése Abban a pillanatban a Fuvarszervezők valodi fuvarszervezők lennének!!!
Hozzáadva: 2011.08.05 14:09
Most fussunk neki még egyszer?
A váz sem jó.
Picit bugyután fogok fogalmazni, hátha így érthető lesz.
Drosztférőhely alapján a jármű-darabszámot lehet szabályozni, mert a drosztférőhelyeket a jármű-darabszám foglalja, nem a létszám.
Na most, Jani bácsi annak idején megmondta a frankót: a krumplileves legyen krumplileves.
Ültessük át ezt a mondatot a szakmánkba:
a létszámszabályozás legyen létszámszabályozás!
Ha tehát azt szeretném, hogy a létszámot szabályozzák, akkor létszámszabályozást kérek, nem pedig jármű-darabszám szabályozást.
A jármű-darabszám szabályozásával ugyanis -döbbenetes dolgot írok - a járművek darabszámát lehet szabályozni.
Menjünk tovább!
Amennyire én tudom, a lakosság számához viszonyított létszámszabályozást nem utasították el még egyszer sem. Ha arra gondolsz, amit az Alkotmánybíróság megsemmisített, akkor azzal pont az volt a baj, hogy a létszámot nem kötötte semmihez, illetve, egyéb hiányosságokat is találtak.
Aztán...
"Azért szerencsére még a legtöbb autón egy kisvállalkozó ül, saját felelősséggel, saját vállalkozással, saját családdal."
Miért írtad bele azt a szót, hogy "még"? :-)))
Te is pontosan tudod, hogyha mindent keresztülvisznek, ami itt az elmúlt hónapokban fölmerült, akkor az elképesztő lendületet fog adni a droidosodásnak.
Droidnak lenni tulajdonképpen nem a világ vége, ha sikerül minimálisra szorítani a kiszolgáltatottságot. Ez az egyik indok arra, hogy ne a jármű-darabszámmal bűvészkedjünk. A gépkocsivezetőt kell helyzetbe hozni, legyen akár vállalkozó, vagy droid. Legyen Ő egy érték a rendszerben azáltal, hogy nem lehet bárkivel kiváltani, akárkire lecserélni.
A felelősség kérdése is egy érdekes dolog, mert -szerintem- a vállalkozót, mint taxisofőrt, a drosztengedély visszavonásával nem lehet kiiktatni a rendszerből, bármit is kövessen el.
Nézzünk egy konkrét példát?
Mit tesz a vállalkozó taxis, ha visszavonják a drosztengedélyét, ami rendszámra és a vállalkozására szól?
1. Visszaadja a vállalkozói engedélyét.
2. Visszaadja a taxiengedélyét.
3. Visszadja a szolgáltatói rendszámát.
4. Fölhívja a megfelelő telefonszámot. (Minden taxis kapásból tud egy ilyet.)
5. A telefonszám tulajdonosától rendszámot bérel.
6. Kiváltja az új rendszámra és az új vállalkozásra a drosztengedélyt és a taxiengedélyt.
Oszt jó napot.
Az, hogy egy autón több ember dolgozzon, nem az én ötletem, mert már akkor is volt ilyen, amikor még nem is éltem. Ez nem egyéb, mint gazdasági racionalitás.
Az a befektető, aki vásárol egy 300 darabos flottát, szeretné minél előbb viszontlátni a befektetését, természetesen némi profit kíséretében.
Azt is tudjuk, hogy az álló autó nem termel, ellenben viszi a pénzt.
Úgyhogy az nem jó, ha az autó áll.
Ha az autók darabszámát korlátozod, akkor olyan autóra fogsz ráülni, amilyet találsz, olyan feltételekkel, amilyeneket az autó tulajdonosa diktál.
Ha még másik két sofőrrel kell osztoznod, akkor úgy.
Erre most azt fogod írni, hogy saját autód van.
Még.
Aztán álljon itt egy kis történet, amin minden olyan taxis gondolkozzon el, aki úgy hiszi, hogy neki nem fog gondot okozni a 6-8-10 évenkénti autócsere!
Történt pedig, hogy föltámadt a szél és újabb levelet sodort be a postaládámba.
A lényeg, hogy valaki kérdéseket tett föl egy olyan cég vezetőjének, amely cég a taxizáshoz szükséges egyik alapvető kelléket gyártja, forgalmazza, szervízeli. A kérdések a szektor kifehérítésével kapcsolatos javaslatokra irányulnak.
Na most innentől, akinek magas a vércukra, esetleg a vérnyomása, az ne olvassa tovább!
Van például egy olyan kérdés, hogy meg lehet-e oldani, hogy a taxaméter automatikusan továbbítson minden adatot a NAV-nak.
Értjük ezt?
Nem?
Elindítod az órát, az egyből kapcsolódik a NAV szerveréhez és továbbítja az adatokat.
Aranyos, nem? :-)
Írja az ember, hogy ez minden további nélkül megoldható, bár az adatbiztonság jelenleg még nem túl fényes, de, ha erre van kifejezett igény, akkor pikk-pukk meg lehet csinálni.
Na mostan nem is ez a lényeg, csak szemléltetni akartam, hogy merre haladunk.
Emberünk alternatív javaslatokkal él, melyek közt - ismétlem, a szektor kifehérítése kapcsán - szerepel a 8-10 éves jármű-korhatár is.
Elolvasom egyszer, elolvasom még egyszer, aztán még egyszer.
Majd hirtelen leesik.
Szóval, dolgozgatsz ugye; ennek a mechanizmusát ismerjük. Csekkes, számlás, kártyás, valamiértnagyongyanús marad, a többi megy a levesbe. Bevallod szépen a minimálbért, jó esetben befizeted utána az adót, még jobb esetben a járulékokat is.
Ez eddig nagyon szép és jó.
Majd, telnek-múlnak a napok, hetek, hónapok, évek és hirtelen le kell cserélni az autót.
Ekkor elballagsz és vásárolsz egy taxinak megfelelő személygépkocsit - legyünk szolídak - 3, kötőjel, 4 millió forintért.
És azt hiszed, hogy megoldottad a problémát.
Pedig a problémát épp ekkor generáltad magadnak.
Azt ugyanis viszonylag nehéz lesz majd megmagyarázni, hogy a minimálbéres jövedelmedből ezt hogyan csináltad.













