Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.08 17:06
Hát, most már magam sem tudom eldönteni, hogy melyik a nagyobb gond;
az, hogy ilyen dolgok fogannak meg az agyadban, vagy az, hogy még büszke is vagy rá.
Azonban a lényegen mindez nem változtat; az OTSZ szorgalmazza a szigorítások mielőbbi bevezetését és Bősz Péter az, aki így fogalmaz:
"A 10 éves korlátozást szerintem 2013. december 31-i határidővel elfogadhatóvá kéne tenni a taxisoknál..."
Na most, hogy ehhez képest te agyafúrtan még becsempésznél ide egy évet nekünk...
Baszod, neked szobrod lesz az Integetőn!
Vagy valahol.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.08 16:50
Én meg belőled néztem ki többet, ami jól mutatja, hogy én sem vagyok tévedhetetlen.
Lebutítom a szintedre, hogy megértsd, itt alapvetően nem dátumokról van szó, hanem arról, hogy egy olyan dolog bevezetését sürgetik, amely ellen tiltakozniuk kellene és korábban tiltakoztak is.
Ráadásul, ha már ragaszkodunk ahhoz, hogy kínosan pontosak legyünk, a Szakszervezet semmit sem javasol, csupán magáévá teszi az OTSZ Bősz Péter által megírt javaslatait.
Tamásom...
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.08 16:06
Nem a pincsi kezdte a Vahotba mászkálást.
Amiről tudsz, azt sem feltétlenül tudod megakadályozni.
A Fővárosnak nincs koncepciója, abból dolgoznak, amit a "szakma" eléjük tesz.
Két dolgot akarnak csupán: nyugalmat és pénzt, nem feltétlenül ebben a fontossági sorrendben.
Most az egyiket veszélyben érzik, ezért picit lefagytak.
És ehhez nem kellett erőteljesebb fellépés.
A többi meg nem publikus.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.08 15:08
Az volna a lavírozás, hogy hetente járok be a Vahotba egyeztetni?
:-D
Szálka, emlékszünk a tavaly szeptemberi megmozdulást követő reakciókra?
Milyen hangok jöttek a City felől?
Hogyan nyilatkoztak az illetékesek, a rendelettervezetet jegyző minisztériumi főosztályvezető és az akkori miniszter?
Emlékszünk?
Meg tudod írni?
Valaki?
Ne én írjam már le!
Tudjuk, hogy most miért állnak a fővárosi tárgyalások?
Elmondjam?
Az állításom az, hogy a TGFSZ meg tudta volna akadályozni a várható szopatások java részét.
Ezzel szemben elkezdtek "lavírozni", amely folyamat egy hatalmas pucsításban csúcsosodott ki.
Mi szükség volt erre?
Kinek volt rá szüksége?
Kit hibáztassak, kit okoljak?
Ebben a történetben mindenki teszi a dolgát.
A TFTSZ, a Metál, a Dióslaki, a Komáromi, meg az orrtúró is pont azt csinálják, ami tőlük elvárható.
Egyetlen szervezet van csupán, amelyik hozzáállása érthetetlen, megmagyarázhatatlan, indokolhatatlan, védhetetlen.
Segítsek kitalálni, melyik az?
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.05.08 14:38
Mit akar?
A Vitézyt és Dajcsot szarozni.
Mondjuk ehhez két mondatot is elég lett volna írnia.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.08 14:29
"Mert momentán rühellem, hogy egy laza kézmozdulattal "leagymosottazol" mindenkit, aki még próbál cselekvőképes maradni a kiszolgáltatottságban."
Ezt lehet rühelleni természetesen.
Csak ennél racionálisabb magyarázattal nehéz szolgálni arra a fordulatra, ami itt tavaly szeptember 21. óta óta történt.
Az nem cselekvőképesség, amikor a nagy hal hagyja, hogy a kicsi fölfalja, hanem pont a cselekvőképesség hiánya.
Az igazi kiszolgáltatottság meg csak ezután jön.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.05.08 14:14
Hát, ööö...
Nyilván zene füleinknek, hogy valaki az orrtúrót szarozza, de Naszályi Gábor így kezdi az írását:
"Nem gondolom, hogy valaki mindenhez
érthet."
Ezt követően viszont mindjárt Ő maga kezd értekezésbe a taxizásról, aztán meg a buszokról.
Hát, ez így, hogy is mondjam...
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.08 14:05
"Ha szívni fogsz, akkor nem a TGFSZ miatt fogsz, vagy ha a fülednek úgy kedvesebb, akkor nem csak a TGFSZ miatt..."
Hanem?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.08 14:02
Hát, kösz mindenkinek, aki visszaigazolta, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.05.07 17:02
Akkor ez az a bűz, amit érezni lehet?
Beszart a gyerek?
Annak idején -ahogy én emlékszem,- azért vágtunk bele a Taxisok Egyesülete létrehozásába, mert néhányan úgy éreztük, hogy a taxisoknak nincs érdekvédelmük.
Léteztek ugyan különböző szervezetek a szakma körül, de azok kivétel nélkül egy, vagy több fuvarszervezőhöz voltak köthetők, így nem is volt elvárható tőlük a taxisok érdekeinek maradéktalan szem előtt tartása.
Azt mondtuk, hogy ezen most már változtatni köll, mert unalmas a fasznak mindig ugyanazon a végén helyet foglalni, és borzasztó jó lenne, ha végre a taxisok véleménye, álláspontja, óhaja-sóhaja, hasfájása is megjelenhetne a magasságos politika előtt.
Naivan azt gondolom, hogy a TGFSZ, amelyben több egykori egyesületi harcos is újra nekifutott az taxisok érdekérvényesítésének, hasonló célból született újjá, ám ebben már egyáltalán nem vagyok biztos.
De, ha abból indulok ki, hogy a TGFSZ feltámasztásánál a cél ugyanaz volt, mint az Egyesület megalapításánál, akkor a hatékony működés hiánya nem "egyrészt", sem "másrészt", hanem mindösszesen egyetlen okra vezethető vissza, jelesül arra, hogy menet közben célt tévesztettetek.
Azt is meg tudnám írni, hogy ez miért történt, de senkibe sem szeretném megtörölni a lábam.
Most még.
Talán maradjunk annyiban, hogy egy céljait szem elől tévesztő, és valamilyen délibábokat kergető szervezet eleve nem lehet hatékony, hiszen nem a cél eléréséhez szükséges eszközöket, utakat keresi, hanem a délibábot kergeti, így aztán arra szalad, ahol az éppen fölsejlik a messzi távolban.
El kell ismernem, a Citynél ahhoz hihetetlenül értettek, hogy minden fontosabb szakszervezeti figura megtalálhassa a maga kis délibábját...
Nem véletlenül ugattam, hogy programot kell alkotni, még topicot is indítottam, hogy mindenki leírhassa, hogyan képzeli ezt az egészet, és nehogy az legyen, hogy egy keletis hiéna fújja a passzát szelet.
Totális érdektelenségbe fulladt.
De hiszen minek is kirajzolni a térképen az utat, meghatározni az irányt, mikor mindenki nagyon pontosan látni véli a maga kis céljait a távolban...
Hát, el is tévedtetek rendesen.
Ha a véleményemre kíváncsi valaki -bár az én szemem is csalhat- jelenleg pont ellenkező irányba meneteltek ahhoz képest, amerre eredetileg indulni szándékoztatok.
Mennyiségi irányba nem a Tom indult el, Metál nyilatkozta, hogy az OTSZ és a TGFSZ együttesen a többséget képviseli. Úgy tűnik, hogy renaultos barátunk ezzel nem feltétlenül ért egyet, amiben én mindenképp osztom az álláspontját, függetlenül a magyar választási rendszer anomáliáitól, jelentsen bármit is ez a szó. Tényszerűen ti azokat képviselitek, akik belépnek hozzátok, és tagdíjuk befizetésével kvázi megbízást adnak erre. Ezek száma pár száz fő, ami minden, csak nem többség. Megint csak tényszerűen, és nagy jóindulattal, a taxisok 10 százalékát képviselitek, 90%-ot viszont nem sikerült még megszólítani sem.
Idővel talán érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy a keletis hiénának egy-két dologban bizony igaza van; például abban, hogy olyan irányba haladtok, amelyről mintegy 90 százaléknyi taxis azt gondolja, hogy sehova sem, vagy kifejezetten rossz irányba vezet.
De térjünk vissza a Metálhoz egy picit! Az Õ személye egyáltalán nem kényes pont. Picit talán hombár feje van neki, de erről egyrészt nem tehet, másrészt ettől még akár a legfainabb csávó is lehetne.
Persze csak utánam.
A baj nem vele van, hanem azzal, amit időnként képvisel.
Azt hiszem, mindannyian pontosan tudjuk, hogy a csávó és szervezete egy könnyen azonosítható fuvarszervező cég szekerét tolja, tologatja, ami viszont legjobb esetben is csak annak a 700 taxisnak az érdeke, akik az adott cég tulajdonosai, vagy alvállalkozói.
Természetesen akadnak egybeesések, amikor annak a 700 taxisnak az érdeke megegyezik a többiével.
Most például KRESZ-módosítást akar a Zoli, hogy ne büntessenek bennünket azért, mert próbáljuk a munkánkat végezni.
Zolikám, imádlak, szeretlek, csókolom a nyakkendődet, vendégem vagy egy kávéra, csak utána ballagjál tovább!
Mert bármennyire is támogatható Metál és az OTSZ ebben a konkrét ügyben, de összebútorozni vele egyrészt vállalhatatlan, másrészt súlyos stratégiai hiba.
Vállalhatatlan, mert az OTSZ vastagon szerepet játszott a taxikra vonatkozó szigorítások kiötlésében. Vállalhatatlan, mert az OTSZ nem egy autonóm szervezet, Metál nem egy szuverén, karizmatikus figura, hanem egy magas rangú és beosztású katona, aki parancsot teljesít és utasításra cselekszik. Beadványait, szakmai anyagait egy fuvarszervező cég marketing igazgatója írja, szervezete pedig szemmel láthatóan, a csekély 20-30 fős tagság dacára sem szűkölködik az anyagi javakban.
A vele való házasság ellenérzést kelthet többekben, mert tetszik-nem tetszik, a Metál sokak számára egy szitokszó. A partnerségi kapcsolat során a Szakszervezet elveszíti önálló arculatát, érdektelenné, és szinte láthatatlanná válik.
De ezt akár múlt időben is leírhatnám, mert ezen már túlvagyunk.
Úgyhogy összességében, az a gyermek, akit Te tisztába szeretnél tenni, eltűnt a semmiben, csupán az átható szarszag maradt utána.
Szagolni is fogjuk még jó sokáig.













