Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2012.07.01 14:51

Nincs akkora szerencsénk.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 14:45

Igen, én megnéztem a lehetséges utitársakat (meg volt is hozzájuk szerencsém), és ezért nem szálltam be a hajóba. Nem vagyok Rózsa Sándor. Átlag taxis - szotyi... Ez így értelmezhetetlen. Mind szotyi. :-) Én, mint drosztfoglaló hiéna tegnap este 10 előtt 240-es órával mentem ki a reptérre, 5250-ért. Jó, ez azért volt, mert megszólalt a vészcsengő, de én alapvetően nem szeretnék ennyiért 40 km-t autókázni, nem szeretném, ha a szotyisnak ennyiért (vagy kevesebbért) kellene, és azt szeretném, hogy a szotyis se akarjon lerángatni a maga szintjére. Úgyhogy nem biztos, hogy egymáshoz kellene alkalmazkodnunk. Elég lenne csak a realitásokhoz. Ebben az esetben viszont szóba se jöhet 300 alatti tarifa.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 14:34

"természetesen elveszik az éjszakait, mert abban látják a csalás lehetőségét...." Maradjunk a tényeknél! :-)p Az éjszakait nem ezért veszik el. A nyugger rendőr kijelentette, hogyha fix tarifa van, akkor az csak egyetlen tarifát jelenthet. Ezt nem tudom, honnan szedte, de biztos így van. Senki nem szállt vele vitába, az érdekvédelem nyilván így képzeli az alkudozást. Komáromi mond valamit, rálegyintünk, mint Sanyi bácsi: "úgy is jó". Rettenetes Sanyi bácsi megvan? Jön a külföldi, azt mondja "how much?". Bácsi mond valami vadat, mondjuk "twenty". Fölháborodás: "No, no, no! That's too much! Maximum ten!" Bácsi: "Úgy is jó." :-DDD Na, így alkudoztok ti. Nade maradjunk a tényeknél, mert a helyzet ennél is rosszabb! Azzal kapcsolatban, hogy ki-mit lát, illetve láttat az éjszakai tarifában, álljon itt néhány idézet! Levél a főpolgármesternek, 2010. január 31. "Az elmúlt tíz év bebizonyította, hogy a jelenlegi szabályozás nem elégséges. A szakma kezdetben alátámasztotta, hogy a 40%-kal magasabb mértékben meghatározott éjszakai tarifát a taxisok többsége (90%) nem használja, mert a felár mértékét a tudatos fogyasztó elfogadhatatlannak tartotta. Ez kizárólag arra volt alkalmas, hogy az önkorlátozást nem alkalmazó vállalkozóknak lehetőséget biztosítson a piaci viszonyokat nem ismerő (pl. külföldi turisták szállításának alkalmával) személyek irreális magas áron szállítására." Ugyanazen levél konkrét javaslatot is tartalmaz: "Kerüljön törlésre a II-es, emelt tarifa 40%-os felárat tartalmazó meghatározása." Aláírók: Metál Zoltán, Tamás Miklós, Sipeki József, Dudás Zoltán, Fárbás Tibor. (Dudás egyéni vállalkozóként írta alá...) Az anyagot összeállította: Bősz Péter. Levél a főpolgármesternek reloaded, 2011. 11. 21. "Az egyetlen, minden időszakra javasolt tarifa mértéke:" (És itt a jól megszokott 300-240-60) Aláírók: Metál Zoltán, Farkas Zsolt, Fárbás Tibor Miért is lenne éjszakai tarifa, ha a taxisok nevében eljárók kifejezetten egyetlen, minden időszakra érvényes tarifát kérnek? Miért is lenne magasabb a tarifa, ha mindig, mindenhol ezt kérik? (A TIM aláírását itt sem találom.)

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 14:01

Ez volna a cáfolat? :-D Ragaszkodjunk a tényekhez! 1. "Ha a nagymamámnak kereke lett volna, akár ő lehetett volna a villamos....." Ezt miért írod nekem? Te indultál ki egy feltételezésből. Mutatom: Minden másképp alakul, ha három négyezer tagot tud a TGFSZ. toborozni. Ezt nem tudjuk. Vagy így van, vagy nem. "Ne felejtsük el, hat hét éve nem ült le taxissal a hatalom semmiről egyeztetni. Felcsillan a remény, egy reális megoldásra." A hatalom leült egyeztetni, legalább 3 éve folynak tárgyalások a minisztériummal, csak azokon valóban nem taxisok vettek részt. A remény pont attól csillant fel, hogy újjászületett egy ténylegesen taxisokból álló szervezet, így lehetővé vált a taxisok valós érdekeinek megjelenítése is. "Bedarálták őket. Ez tény. Most próbálnak felállni a földről... de te nem hagyod!!!" Hát, most elképzelem magamat, hogy hazamegyek és négy lábat találok az ágyban. Ebből kettő szőrös. Ekkor sarkon fordulok, visszamegyek a Keletibe, hadd fejezzék be nyugodtan, majd haza megyek, ha alkalmas lesz. Szegény, hát nyilván megdumálták a fejét, hibázott, de majd nyilván belátja és izé... Nem is tudom. Mintafeleség lesz, bazzeg. Ez így életszerű? Oszt ennek a "most próbálnak felállni a földről"- nek milyen látható jelei vannak egyébként? 2. "Ugyanúgy kívülről segítem őket ahogy te is tetted...." Nem, te tag vagy, én meg nem is voltam. "csak veled ellentétben, én nem szúrtam hátba őket amikor hibáztak...." Nem emlékszem rá, hogy bárkit is hátba szúrtam volna. "Reménykedtek, reménykedtünk az egységes álláspont erejében." Ez be is jött; maradéktalanul beleszövegeztek a rendeletbe minden szart. Talán másokkal kellett volna egységes álláspontot kialakítani. Mondjuk a taxisokkal. "Nem tudom hol hallottad a TGFSZ. vezetőit droidozni, de engem biztos nem hallhattál." Én tudom, de igazad van, téged nem hallottalak. "Most nem olvastam el, nem is nagyon emlékszem mi van benne. De szoktam vállalni az írásaimat." Segítek, jó? [i]"Ezeket a próbautazásokat, komoly előkészítéssel ki kell terjeszteni a legkeményebb helyekre is. Idegen nyelvet tökéletesen beszélő ellenőrök (vagy eseti megbízással bárki, aki vállalja) ülnek be az autóba, lehetőleg rejtett hang és képrögzítő eszközzel felszerelve, olyan címet megadva, ahol már legalább két rendőr, ha kell kommandós várja a taxi érkezesét. Az eseményeket addig kell hagyni folyni beavatkozás nélkül, amíg össze nem gyűlik annyi bizonyíték ami már elég az azonnali letartoztatáshoz. Tudom, hogy ez így meredeken hangzik, de más módja nincs, hogy kiszűrjék közülünk a kemény bűnözőket! Véleményem szerint a második harmadik letartoztatás hírére, megszűnnének a rablás kategóriájába tartozó cselekmények. Fel lehetne két külföldinek látszó utasjelöltet ültetni Kelenföldön egy divatos nemzetközi vonatra, és boldogan elfogadni a pályaudvaron tolongó segítőkész kollegáink szolgáltatását. (ezek nagy része még sárga rendszámmal sem rendelkezik)"[/i] Csak így nem egy csónakban evezünk...." Ez most már biztos, én továbbra sem titkos rendőrökkel és kommandósokkal képzelem a taxis érdekvédelmet. Ez a TIM-e megjegyzés a végén... Hát, nézegetem itt az elmúlt néhány év beadvány-termését, hogy vajon melyiken szerepel a TIM aláírása; amelyikben 10 éves korhatárt kérnek, vagy amelyikben EURO 18-as motort, vagy amelyikben az éjszakai tarifa szükségtelensége mellett érvelnek... Nem találom, egyiken sem szerepelnek. A Metál viszont mindegyiken.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.06.30 17:59

Köszönöm szépen, olvastam! Ugyanakkor két dolgot fűznék hozzá: 1. Rendőrben akkor bízunk, ha már szürke-, és csakis szürke színű ló legel a sírján; 2. Komáromi úgy állít valótlanságot, hogy közben nem feltétlenül hazudik. Az a kijelentése, mely szerint "a taxis társadalom által támogatott érdekképviseleti szervek folyamatosan megfogalmazott követeléseinek tesz eleget a főváros, amikor minőségi feltételekhez köti a taxi gépkocsi üzemben tarthatóságát", könnyen cáfolható, csak ezt senki, ismétlem SENKI nem tette meg. Inkább alkudoztak. A hivatkozott érdekképviseleti szervek a következők: BKIK, FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, MKIK, NiT, OTSZ, TFTSZ. Hogy ezeknek a szervezeteknek mekkora a támogatottsága a taxis társadalomban, nos ezt Komáromi nem köteles tudni, és lehet, hogy nem is tudja. Az nem az Ő felelőssége, hogy senki sem akadt, aki felvilágosította volna. Erről a linkről pedig letölthető az a dokumentum, amely alátámasztja a nyuggar rendőr állításait - sajnos. "Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására" - ezt kell megnyitni a csatolt állományok közül. A Komáromi által említett 2020-as dátumot ebben az összefüggésben most hirtelen nem találom, és úgy emlékszem, hogy az eredeti dátum 2015. lett volna. Az viszont megint csak tény, hogy az OTSZ-TGFSZ páros most nyártól kérte a fix tarifát és 2013. januárjától a többi faszságot úgy, hogy a rendszerben bent lévő autókat még 2013. decemberéig lehessen vizsgáztatni. Magyarán sürgették a dolgot; ebben megint a frankót mondja a rendőr.
Most sokadjára is beteszem a linket: EZ AZ; a csatolt állományok közül tessék szíves lenni rátekinteni a Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására címűre! A korhatárt és a többi okosságot a "szakma" kérte, a döntéshozók csak teljesítették. Sajnos a taxisok képtelenek voltak egy olyan érdekvédőt kiállítani maguk közül, aki elmondta volna, hogy a beadvány aláírói kicsodák és kit, vagy inkább mit képviselnek.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.06.29 19:44

Szerintem a minősítgetést -legyen szó a szövegről, vagy a személyemről - meghagyhatod a manonak. Elég, ha cáfolsz. Kivárom. Türelmes vagyok, Pali bácsira is várok egy ideje.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.06.29 19:22

A realitásokról te feledkezel meg, nem én. Te kettőnegyvenezel, miközben ennek a tarifának csupán az inflációs elmaradása 70%-os. Ez a realitás. Nade térjünk vissza az eredeti csapásirányhoz! 1. Azt nem tudjuk, hogy hogyan alakultak volna a dolgok, ha a TGFSZ 3-4000 tagot képes toborozni. Lehet, hogy másként, lehet, hogy nem. Minden ilyen spekuláció csupán feltételezés. Azt tudjuk, hogy a taxisok túlnyomó többségét nem sikerült megszólítaniuk. Ahelyett, hogy megkeresték volna ennek az okát, elvtelen alkukat kötöttek, amivel viszont elvágták a további bővülés lehetőségét. Ha lett volna értelme egy újabb érdekképviseletnek, akkor az az lett volna, hogy a tárgyalások alatt legyen valaki, aki ténylegesen a taxis oldalt képviseli. Mert korábban ilyen nem volt. Olyan volt csupán, aki a nevünkben, ránk hivatkozva keverte a szart, ami aztán a mi nyakunkba ömlött és mi fulladtunk bele. Ebből a taxis már nem kér. Ezt már nem eszi. Mielőtt bármihez is csatlakozna, látnia kell, hogy a történet valóban róla szól. Most ugyanazt látja, amit az összes többi szervezetnél: ezek nem őt képviselik. 2. Az az alkudozás, aminek ti részeseinek hiszitek magatokat, nem létezik, vagy nem úgy létezik, ahogy azt ti elképzelitek. Megint csak nézzük a tényeket, időrendben! 2.1. A problémáinkat a fuvarszervezők generálták. 2.2. Ugyanezek a fuvarszervezők és az általuk működtetett/pénzelt szervezetek, a szakma nevében benyújtottak egy csomagot, hogy szerintük hogyan kellene rendezni a helyzetet. 2.3. Az illetékesek szóról-szóra, pontról-pontra belefogalmaztak minden "szakmai" javaslatot a tervezetükbe. 2.4. A TGFSZ először tiltakozik, majd együttműködési megállapodást köt egy olyan szervezettel, amely dokumentálhatóan részt vett mindannak a kidolgozásában, ami ellen a TGFSZ tiltakozik. 2.5. Ezt követően a TGFSZ sürgeti a szigorítások bevezetését, mindezt egy olyan tarifa egységesítéséért, amely az új elvárások nélkül sem tesz lehetővé gazdaságos tevékenységet, azokkal pedig kifejezetten a gyors csődhöz vezet. Ti azt gondoljátok, hogy engedtek a döntéshozóknak a fix tarifáért cserébe. Csakhogy ilyen alkuhelyzet nincs, mert a szigorítások 90%-át nem a döntéshozók szopták ki az apjuk faszából. Ezzel szemben a szigorítások 90%-át a problémáink okozói szülték, azok, akikkel most már egy követ fújtok. Lényegében tehát saját magatokkal alkudoztok, ami viszont nonszensz - jelentsen ez a szó bármit is. Éppen ezért, egy érdekvédelem elsődleges feladata az lett volna, hogy saját, markáns, mindenki másétól jól megkülönböztethető vonalat képviseljen, jelezve ezzel is az elhatárolódást a többiektől. A döntéshozók előtt világossá kellett volna tenni, hogy kik ülnek a tárgyalóasztalnál és azok milyen érdekeket képviselnek, a szakmára hivatkozva. Nyíltan szembe kellett volna fordulni mindenkivel, aki a legcsekélyebb mértékben is az ellenérdekelt oldalhoz tartozik, vagy annak irányítása alatt áll. És akkor menet közben erre lehettett volna tagságot toborozni. Ehhez képest ti nyíltan droidoztok (minimum kétezer embert löktök el magatoktól), és te magad olyan írást teszel közzé, amelyben taxisokat kommandósokkal vitetnél el (újabb 1000 ember veszteség). A taxist mutatod föl a taxisnak ellenségképként azok helyett, akik a tényleges haszonélvezői a mostani és a majdani rendszernek. A megosztást tettétek a politikátok egyik sarkallatos pontjává, miközben egységet kellett volna teremtenetek. Egység hiányában viszont még akkor sem lennétek alkupozícióban, ha lenne egyáltalán alkuhelyzet. 3. Lehet, hogy számotokra az a fontos, hogy részesei legyetek a szakma kivégzésének, én ezzel szemben azt gondolom, hogy a részvételnek akkor van értelme, ha alakíthatjátok a dolgokat. Minden más esetben csak statiszta vagy, biodíszlet, azzal a különbséggel, hogy a statiszta, meg a díszlet nem szokta elvinni a balhét, ha szar a produkció. Itt viszont a balhét ti fogjátok elvinni. Azért szólok, hogy ne legyen ebből meglepetés. A döntéshozók rátok (is) fognak mutogatni, hivatkozni - teljes joggal. Az a hiszti, amit itt mi néhányan rendezünk, az lófasz ahhoz képest, amivel majd az utcán fogtok találkozni. De legalább a részese voltál/leszel. Ez a Tomajer, HOL VAN, hova lett??? Mutatom: "Programunk a következő: 1. TARIFA - A TAXIS számára gazdaságos, egységes tarifarendszer! (1 nappali, 1 éjszakai) - A transzferáras fuvarozás azonnali megszüntetése. - A kiállási díj azonnali visszaállítása. - Az elvtelen zsebünkre történő árkedvezmények azonnali megszüntetése. - A jól bevált utcai taxizás visszaállítása, melynek jó kiegészítője a rádión való cím felvétel, de nem az egyetlen lehetséges módja. - Az UTASAINK bizalmának visszanyerése. Egyszerű, átlátható, kalkulálható, egységes tarifával. 2. FUVARSZERVEZÉS - Teljesítményarányos fuvarszervezési díj a társaságoknál dolgozó kollégák számára vagy a jelenlegi fuvarszervezési díjak min. 2 éves befagyasztása. - ÍRÁSBELI alvállalkozói szerződések megkötése a fuvarszervező irodákkal. - Külön írásbeli szerződés a tulajdonunkat képző taxi reklámfelületének értékesítéséről - A kötelező reklámviselés megszüntetése. - Letiltások, és szabadság idejére a fuvarszervezési díj időarányos részének visszatérítése, mivel a fuvarszervező kizár a szolgáltatásból, így díj sem jár! 3. ETIKAI KÉRDÉSEK - Egységes etikai szabályozást, összhangban a hatályos törvényekkel és jogszabályokkal (pl. nyugta helye az utasnál van, nem nálunk bemutatatásra) valamint a Taxisok Etikai Kódexével. Fuvarszervező irodai szabály nem kényszeríthet minket jogsértésre. Például: nyugta visszatartása, transzfer árak alkalmazása, kötelező kiscsomagszállítás, kézbesítés. - Fuvarszervező irodai szabály nem kényszeríthet minket jogsértésre. - Tárgyalóasztalhoz ültetni az Etikai Bizottságok vezetőit, rábírni őket a fenti hibák kijavítására. 4. LÉTSZÁM - A szakmánkba való beáramlás lassítása, mérséklése, az ÚJONNAN érkezők szakmai képzésének szigorítása. Felügyelet kiharcolása a taxigépkocsivezető vizsgáztatás felett, senki ne lehessen 2 hét alatt taxis. - ÚJ taxigépkocsi vezetőnek való jelentkezés személyi feltételének jelentős szigorítása. (az előző két bekezdés a jelen pillanatban érvényes igazolvánnyal rendelkezőket semmiben nem érinti)" Én visszavárlak, Tamás.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2012.06.29 17:06