Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.02 15:12

Egymagam erősen gátlom a taxizás legális fejlődését, legyen az bármi is. Na? Tudsz nálam jobb pasit, bazzeg? Kóla, köll? :-D

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.02 15:08

:-DDD Igazából teljesen rendben van, hogy egy ex-citys utál, mint a szart, ha másként lenne, akkor aggódnék, hogy valamit rosszul csinálok. Már csak egyetlen dolgot kérdeznék. A "taxizás legális fejlődése", az voltaképp micsoda? Összeállunk szövetkezetté => ingyen megyünk az utasért => Ingyen várakozunk az utasra => telefonos rendelés esetén olcsóbban szolgáltatunk => kártyákat osztogatunk, amelyekkel az utas telefonos tarifával utazhat az utcáról is => fölveszünk egy porszívóügynököt, hogy házaljon cégeknél, szállodáknál, szórakozóhelyeknél, kórházi portásoknál, stb. => ingyen várakozunk a megrendelőre => bevezetjük az autók kategorizálását és hitelfelvételbe kergetjük a taxisokat => bevezetjük a transzferáras taxi-szolgáltatást => lehetővé tesszük az utólagos fizetést, a készpénzkímélő fizetést => riadtan nézzük, hogy mások is átveszik a receptjeinket => döbbenten tapasztaljuk, hogy a receptjeink miatt kényszerpályára kerülő taxisok tömegesen hajlandóak szarért-hugyért dolgozni és elszedik a megrendelőinket => több pénzt hordunk be, hogy a porszívóügynök meggyőzhesse a megrendelőket => érdekvédelmi szervezetet csinálunk, hogy lobbizhassunk a politikánál => még több pénzt hordunk be => ...??? Hogyan tovább? Mi a következő lépcső a taxizás legális fejlődésének rögös útján, amit én, egymagam erősen gátolok itten, hála annak a magasságos Jóistennek?

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.02 14:19

Mondjuk engem ezzel nehezen tudnál megbántani, mert a valóságban pont én nem várok semmiféle taxis Supermanre. Nálunk ugyanis évtizedek óta megoldott a létszámkorlátozás és a tarifa-probléma is. Oszt tulajdonképpen milyen hosszútávú előnyöket tudnál nekem fölvázolni cserében azért, hogy holnaptól önként odaengedjek 6200 éhenkórász, budapesti taxist? Vagy nem tudom, milyen engedményre és megalkuvásra gondolsz? Járjak kettőnegyvennel, vagy mit szeretnél, azon kívűl, hogy fogást próbálsz találni rajtam? Ne legyek ellenzéki, támogassam az "érdekvédelem" öngyilkos ötleteléseit és pitiáner alkuit, mert az nekem majd hosszú távon milyen kibaszott jó lesz? Mit vársz tőlem, írjál már valami konkrétumot!

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 19:46

Kiszámoltam nemrég, valami háromszázhetven-valahánynál járnánk idén. Az sok? Túlzás? 672-vel, nem háromszázhetvennel, ismétlem 672-vel nem megy bele a Marriottig 10 euro! Durva 10 eurot elkérni a Marriottig? Ha az, akkor tényleg velem van a baj. Tudod, amikor egy nap 24 órából áll, és átlagosan két órát vársz egy fuvarra, akkor nem biztos, hogy ezer forintokért akarsz szaladgálni. Azt meghagyom nektek, havi hetven-akárhányezer forint védelmi pénzért. Sokszor leírtam, megismétlem: a Keletiben összesen mondjuk 24 férőhely van. Oda 6200 taxi soha nem fog beférni. Opciók: 1. Valakik elfoglalják és csak ők állnak ott. Ez neked fáj, én meg nem sajnállak. 2. Kibérli egy cég és csak ők állnak ott. Elvileg ebbe beleférhetsz, ha szerződsz az adott céggel és fizetsz egy rakás pénzt. De a cég a megszerzett helyre (piacra) alapozva szerződtet még hatszáztizennégy taxist, úgyhogy továbbra sem biztos, hogy beférsz majd. Ez ugyanúgy fájni fog, és én ugyanúgy nem foglak sajnálni. 3. A taxisnak úton-útfélen akad munkája és leszarja a Keletit. Én sem fogok ott kotlani egész nap és hallgatni az arabok üvöltözését, meg neked sem lesz időd ott ácsorogni tizenkettedikként, mikor két sarokkal arrébb integetnek. Lehet választani. (Esetleg helyesbíteni, hogy valamilyen lehetőséget kihagytam.)

Téma: Csogu, az éhező csodafakír

Hozzáadva: 2012.07.01 18:52

Várjá', lemaradt: jelentsen ez bármit is. :-DDD

Téma: Csogu, az éhező csodafakír

Hozzáadva: 2012.07.01 18:51

Ne legyél demagóg! :-D

Téma: Csogu, az éhező csodafakír

Hozzáadva: 2012.07.01 18:46

Hát, csak arra gondoltam, hogy most, hogy lemondasz, legyen már ott egy alkalmas, rátermett ember a munkádra... :-DDD

Téma: Csogu, az éhező csodafakír

Hozzáadva: 2012.07.01 18:38

Megpályázom a főetikás-főoktató-főguru pozíciót a Maxnál. :-D

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 18:35

Senkit nem akartam meghatni. Amúgy a Max taxi szotyi? Az utcait éjszaka 336-tal viszik. A Budapest taxi szotyi? Az utcait és az összes vendégest 309-cel viszik. Semmi értelme ennek a szotyi-nem szotyi történetnek. A tarifára tettem konkrét javaslatot; mindig az előző évi átlag gázolajár lehetne egy kilométer viteldíja, minden évben automatikusan korrigálva. Nyilvánvaló, hogy ez így keresztülverhetetlen a politikán, de kiindulási alapnak pont jó. Ebből lehet alkudozni, hogy az átlagár hány százaléka legyen. Hogy aztán ezt ki-mennyire tartja be, az már az adott taxison és az adott utason múlik. Én biztos, hogy nem fogok lemenni a Boscoloig nyolcszázötven forintért, de vígan kimegyek a repülőgép-térre hét és félért. Az is biztos, hogy vannak olyanok, akiknek bármekkora tarifát engedélyezel, az is kevés lesz. Engem pont tegnapelőtt basztak le, mert elvittem valakit "csak" 10 euroért egy olyan helyre, ahonnan további 4000 forintot kaptam fejpénz gyanánt. A távolság legyen mondjuk 3 kilométer (nincs annyi). Hogy én milyen hülye vagyok, mert simán elbírt volna többet is. 6800 forint nem jó, nem elég, kevés. Az ilyennel mit kezdesz? Nyilván nem lehet és nem is kell hozzá igazodni. Egyébként sem hiszem, hogy megteremthető egy olyan állapot, amikor egyetlen taxis sem ver át egyetlen utast sem. Az viszont biztos, hogy az átverések gyakorisága és mértéke egy elfogadható tarifával és megfelelő fenyegetettséggel visszaszorítható egy nagyon alcsony szintre. A helyfoglalás a létszámmal van összefüggésben, nem pedig a tarifával.
Egyszerűen nem is értik, hogy mi történik velük.