Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.07.08 19:13

Pólya? Milyen Pólya? Ki az a Pólya? Ez kérlek torzsázás! Azért szeretem az Atit, mert hallgat rám! Megfogadja a tanácsaimat. Csak így tovább! TORZSÁIG! :-Dppp

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2012.07.08 14:50

Pont mostan akartam belépni ehez a maszktaxihoz, mer annyi sok szépeket olvastam itten a hollótaxin rólla. Hát mostan el fogok azér gondolkozni előbb még egy picit.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.08 14:28

Figyelj, az, hogy nekem nem hiszel, teljesen rendben van. Nade, hogy a saját szemednek se... NINCS 145-ös tarifájuk. Azért tettem be a tarifatáblájukat, hogy lásd. De most lépjünk ezen túl, mert ez sem érdekes! Egy dolog biztos: attól nem fogunk előrébb jutni, hogy a másikra mutogatunk, hogy az sokkal szotyibb szotyi, mint mi. Főképp, ha nem is igaz.

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2012.07.08 13:27

Tyúkól lesz belőle, de az EU-s szabályok szerint jelenlegi állapotában még annak sem felelne meg. :-)

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.07 17:30

Pici betűkkel ott van az is, hogy "+ÁFA". Ez a tarifa a szerződött partnereknek szól, de azt hiszem, ez már nincs ott, kis betükkel sem. Így jön ki az 5. tarifa 184-re. Nem akarnálak bántani, de lehet, hogy drágábban fuvaroznak, mint Te.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.07 14:53

Sajnos fogalmatok nincs arról, hogy mekkora hatalom van a kezetekben. Mondok egy példát. A T4-nél szerveződött egy hasonló akció. Amikor kitudódott, hogy mi készül, az egyik cégtulaj fölhívta a (birka) Pásztort és konkrét vételi ajánlatott tett a cégre. Bármikor, bármelyiket ki tudjátok csinálni egy perc alatt. Csak rajtatok múlik.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.07 14:32

Számomra nyilvánvaló, hogy amikor leírtad ezt: „a kutya sem segít rajtunk”, akkor nem rám gondoltál, de azért én megpróbálom. Véleményem szerint az kifejezetten rossz ötlet, hogy nem veszitek föl a címet. A következőt javaslom: 1. Minden cégen belül össze kell szedni a változtatni szándékozó és kellően elszánt embereket. Nem a csövön kell szervezkedni, hanem a dropsztokon, a tutikban, a kávézóban, a mosóban. Fontos a személyes kapcsolattartás és a meggyőzés; a 312-es Jóska ismeri a 615-ös Bélát, az meg a 212-es Petit, aki viszont együtt jár pecázni a 750-es Istvánnal, stb. 2.Meg kell fogalmazni a követeléseiteket. Én készítettem már egyszer egy vázlatot, de természetesen azt írtok bele, amit akartok, hiszen ti tudjátok, hogy mit szeretnétek elérni. Azért megmutatom, hátha kiindulási alapnak jó lesz. Alulírott taxi-gépkocsivezető, mint a …………………………………. fuvarközvetítő szerződött fuvarvállalója, egyeztető tárgyalások azonnali megindítását követelem a tulajdonossal, az alábbi témakörökben: 1.Fuvarvállalói létszám megrendelés arányos szabályozása; 2.Viteldíjak fuvarvállalók által történő meghatározása; 3.Új, fuvarszám arányos tagdíj-rendszer bevezetése; 4.Tagdíjbefizetéseinkből a marketingre kötelezően fordítandó összeg százalékos arányban történő meghatározása; 5.Mindezek rögzítésére új szerződés megalkotása; 6.A tárgyalások sikeres és eredményes lezárását követően, a jelen petícióhoz nem csatlakozó fuvarvállalók szerződésének azonnali felbontása. Az egyeztető tárgyalásokat jelen petíció átadásától számított 72 órán belül meg kell kezdeni és a következő tagdíjfizetés esedékességének napjáig eredményesen le kell zárni. Alulírott kijelentem, hogy a tárgyalások sikeres és eredményes lezárásáig tagdíjamat visszatartom, a tárgyalások elmaradása, vagy eredménytelensége esetén a ………………………………… fuvarszervező céggel fennálló szerződésemet felbontom. Budapest, 201……………… 3.Ha megvan a kellő számú ember – ez szerintem az adott cég állományának valamivel több mint a fele, – akkor meg kell várni a tagdíjfizetést, majd a pénz helyett a petíciót kell bevinni. Értsd: a csávó nem ötszáz darab tagdíjat kap, hanem ötszáz darab A4-es papírlapot. Ha beviszitek a tagdíjat, de nem veszitek föl a címet, akkor magatokkal basztok ki. A fuvarszervező megkapja a pénzét. Lehet, hogy a szerződött partnerek felé majd ki fog fizetni belőle valamennyi kötbért, de összességében nagyot nem bukik a bolton. Innentől elég kivárnia; az idő felmorzsolja az ellenállást, hiszen az állandó költségeitek ugyanúgy ketyegni fognak, mint bármikor máskor. Azokból pedig, akik nem csatlakoznak hozzátok, királyt csináltok, mert számukra Szilveszter lesz és nem győzik majd elvinni a fuvarokat. Az általam javasolt forgatókönyv megvalósulása esetén a fuvarszervező csak a pénze egy részéhez jut hozzá. Lépéskényszerbe kerül, hiszen neki is vannak költségei. Vagy leül tárgyalni, vagy a cége fennmaradását kockáztatja. Megteheti azt, hogy egyszerre több száz emberét tiltásba teszi, de ebben az esetben kötbér-fizetést kockáztat (és ne felejtsük: nem kapott pénzt), valamint azt, hogy a ki nem szolgált megrendelők átpártolnak a konkurenciához. Nem teheti meg, hogy kivárjon, mert minden nappal csökken a cége értéke. Szerződést sem bonthat több száz emberrel, mert a cége értékét döntő módon határozza meg az, hogy hány fizető vendége van, aki nem más, mint a taxis. A nem csatlakozók pedig azt kockáztatják majd, hogy körön kívülre kerülnek. Ráadásul, ha az „ellenállók” nem kerülnek tiltásba, akkor ingyen és bérmentve fognak falatozni abból a tányérból, amiért ők fizetnek és ez nem lesz egy üdítő érzés. Ha tiltásba kerültök, akkor könnyebb lesz tovább kitartani, hiszen az állandó költségeitek a be nem fizetett tagdíjjal csökkennek. Megfelelő időzítés esetén akár azon is el lehet gondolkodni, hogy a be nem fizetett tagdíjból meglátogattok valami vízpartot.

Téma: Vicceskedjünk!

Hozzáadva: 2012.07.06 14:09