Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.09.03 11:39
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.09.03 11:31
Harcolj! Küzdj!
:-D
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.09.03 11:29
Te, figyi!
Kérdezd már meg a Berkót, hogy a Fötaxi mitől taxicég, vagy mitől taxivállalat!
Mert én eztetet így nem vágom.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.09.03 11:19
"A taxisok többsége úgy gondolja, hogy egy taxicéget csak olyan ember vezethet eredményesen, akinek van megfelelő taxismúltja. Ön egy pénztárgép, és mérlegtechnikával foglalkozó vállalat ügyvezetője volt legutóbb. Nem számít mélyvíznek a legrégebbi fővárosi taxivállalat vezetése?
Természetesen nem. Életem nagy részében problémákat oldottam meg, számomra többnyire idegen területen. Ám a véletlen most érdekes helyzetet teremtett, mert a taxizást ismerem belülről is. Amikor a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karára felvettek, szerettem volna "saját lábon álló" egyetemistává válni, ezért - másodállásban - taxizni kezdtem. A Kertész utcai garázshoz tartoztam. Akkoriban ahhoz, hogy valaki taxisnak a Fővárosi Autótaxi Vállalathoz bekerülhessen, KRESZ-ből, helyismeretből és vezetésből is vizsgázni kellett. Az idősebb taxisok biztos alátámasztják állításomat. Nagyon szép időszak volt, és jól lehetett keresni. Számomra az éjszakai taxizás egy ismeretlen világot nyitott meg, melyben többek között az akkor nagyon népszerű Pipacs bár is szerepet kapott. Diplomamunkámat a P+R és a taxifuvarozás témakörből írtam, nagy részét az éjszakai várakozások közben, a taxiban. Ehhez megfelelő ismeretekre volt szükségem, így tanulmányi szerződést kötöttem a Fővárosi Autótaxi Vállalattal, a Főtaxival. Megismerkedtem a diszpécserközponttal, annak akkori működésével, személyzetével és az URH-forgalmazással is. A diploma megszerzése után, ennek megfelelően itt, a Fővárosi Autótaxi Vállalatnál helyezkedtem el, ahol munka- és üzemszervezéssel foglalkoztam. Az éjszakai taxizás és a napi munkám egyre inkább összeegyeztethetetlenné vált, így abbahagytam a taxizást. Következő munkahelyem a Danubius szálloda-hálózaton belül a Hotel Gellért volt, ahol a kezdetekben logisztikával foglalkoztam. Hamarosan sikerült a hotel egyik saját autójára kerülnöm, hoteltaxis lettem..."
(Forrás: Taxisok VIlága XXII. évfolyam 6. szám, 2012. Június, Új vezérigazgató a Főtaxi élén)
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2012.09.03 10:24
Csak Baonak :-D
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.09.02 18:20
De azért a fürdőpapucsot a Plusznál is fölvehetné, ha már arra van igénye.
Csak fél, hogy tiltják miatta.
Tehát beszari.
:-D
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.09.02 18:13
Két lehetőség van:
vagy keletis leszel, vagy pluszos.
De mivel mi elzavarunk mindenkit, ezért lett a Plusz.
Tiszta sor.
:-D
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.09.02 18:02
Előbb-utóbb azért csak kiderül, hogy a Plusz azokból a taxisokból épült föl, akiket nem engedtünk megállni a Keletinél.
:-D
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2012.09.02 12:58
Beszéljétek meg!
:-D
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2012.09.02 12:57
Az ott, és akkor teljesen rendben volt.
Csak időben ki kellett volna szállni, lásd románok.













