Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.10.08 14:40

Elhagyod a Muskotály közt, ott van egy gyalogátkelő, és csak utána van a hatvanas tábla. A lézer a felüljáró felé néz és 800 méterről megmér. Ott pedig a megengedett legnagyobb sebesség még 50 km/h. Ezzel együtt bármennyivel lehet menni. Csak engem ne toljon.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.10.08 14:29

Ja, ezt a tolásos dolgot ismerem! De vajon a T4-es topicban értenék, amit írok? BAH-csomóponti felüljáró? Megvan? Haladunk a Budaörsi út felé. Az időpont hajnali három. Na most, a rend őrei tudnak olyat, hogy beállnak vagy a Muskotály közbe, vagy a Holdvilág utcába, aztán az állványost kikúrják a sarokra, oszt gyere paraszt, csapassad! Hát, én ugye naponta járok arra, ezt a trükköt nem eszem. Ráhajtok a felüljáróra a Hegyaljáról, abban a pillanatban kilépek a gázból, a kanyar előtt visszahúzom háromba, a kanyar után vékonyan fékezek; ez pont 49 és fél. Kiszophatják. Jön ám a T4-es! Látom a tükörből, veretiiii, naggyon veretiiii, nagyon megy az Octavia! Az utolsó pár méteren megfékezi, de keményen, mert bólint az eleje, látom a fényszórón. És beleáll a seggembe, rátapad, nincs köztünk egy méter. Kap egy kis figyelmeztető fékezést, kontrázik, lemarad, majd vissza a seggembe. Mire gondolhat? Megint fékezek, de ez már a kanyar utáni lassító fékezés, aztán végül elérjük a két sávos részt, én lehúzódok jobbra, ő meg elporol bentről, de persze átnéz és valamit motyog. Kéred a kódját, a disznófejű, hájtömeg baromnak? Elküldhetnéd orvoshoz.
A droszthasználati-hozzájárulás összege - legyen annyi, amennyit csak akarnak; - a tárgyévben érvényes nappali tarifa útdíjának százszorosát ne haladhassa meg.
Elfogadhatónak tartja-e Ön, hogy a fővárosi taxiállomások bármelyikét is szerződéses üzemeltető részére kiszervezzék?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.10.07 14:52

Éjjel megint kivittek a repülőgép térre, hát drágáim, az egy igazi kalandtúra! Azt tudjuk, hogy akik reptereznek, havi szinten kb. kettő, kötőjel, háromszázezer forintot tolnak be N. Elek, illetve a BA Zrt. zsebébe. Ez teljesen rendben van, illetve egy picit talán lehetne több is, de összességében elmegy. Na most, ami engem érdekelne az az - mert ezt még megbecsülni sem tudom -, hogy gyorshajtásra és egyéb szabálysértésekre mennyit fizettek ki egy hónapban. Illetve, hogy orvos látott-e benneteket...
Jó, de ez a cég azt is taxi szolgáltatásként hirdeti (és adja el), mikor egy Aveora ráültetnek egy borsodi munkanélkülit...
Ott van, beleírtam: "Egyetért-e Ön azzal, hogy az emelt, éjszakai tarifa vasár- és ünnepnapokon a nappali időszakban is alkalmazható legyen?"

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.10.07 14:11

Megpróbálom elképzelni Hajrá Oláh Torzsáig Attilát, amint a Hallotaxit olvasgatja. Itt hisztiztek, közben meg tömitek a zsebét. Szerintem szétröhögi magát rajtatok.
A közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló rendelet 5.A.§ 1. bekezdése szerint "személygépkocsival közúti személyszállítási szolgáltatás személytaxi-szolgáltatásként vagy személygépkocsis személyszállító szolgáltatásként végezhető." Ugyanezen rendelet 5.B.§ 1. bekezdése alapján "személygépkocsis személyszállító szolgáltatás kizárólag szálláshely-hasznosítási, idegenforgalmi, turisztikai, sport, kulturális, oktatási, vasúti, vízi, légi utasszállítási tevékenységhez kapcsolódó személyszállítás végzésére, továbbá rendezvények szervezésére jogosult vállalkozás keretében, a közlekedési hatóság engedélyével (a továbbiakban: személygépkocsis személyszállító engedély) végezhető. A személygépkocsis személyszállító engedély taxigépkocsira nem adható ki és az személytaxi-szolgáltatás végzésére nem jogosít." Na, mutatok néhányat. Ők személyszállítók Meg ők is Aztán ők is Ők pedig régi, kedves ismerőseink, és Ők is személyszállítók
Ezzel a transzfel-dologgal óvatosan kell bánni. Egyrészt az utasok egy jelentős százaléka rühelli az órát - nem is értem, miért. Ezek imádják a transzfelt, nagyon szeretik előre tudni, hogy mennyibe kerül, ha elmennek A-ból B-be. Na most, ha töröltetjük a transzfelt a taxi-szolgáltatásban, ugyanakkor ez például a személyszállítóknál elérhető marad, akkor az piacvesztést fog eredményezni, mert az utasok egy része inkább fogja választani az előre tisztázott, fix áron történő utazást, mint esetleg a taxiórás, kiszámíthatatlan megoldást. Másrészt számos példát ismerünk arra, mikor a transzfel teremti meg a lehetőséget arra, hogy a taxis reális áron dolgozzon. A Citynél például egészen jó kis transzfelek vannak, néha még az én szemem is kikerekedik tőlük. Semmilyen legálisan használható tarifával nem lehetne belepakolni az órába egyiket-másikat. Hasonló a helyzet a hoteleseknél is. Na most, ha történetesen bejön egy ilyen fantasztikus 550-290-valamennyi, akkor ugyan hagyjuk már meg a lehetőséget arra, hogy akik hozzáférnek a mézhez, azok meg is ehessék azt. Mert viszonylag nehezen tudom elképzelni, hogy aki eddig X forintos transzfelért hozta az utast valamelyik belvárosi szállodából a Kelóba, az majd önfeledt boldogsággal fogja hozni mondjuk 1/3 X-ért, mindezt sokmilliós autóval, nyelvtudással. A transzfel önmagában jó dolog. Ahogy- és amire azt a sok tetves fuvarkufár használja, na, az a rossz. (Tudom, hogy "transzfer", csak úgy írtam, hogy egy taxis is értse, hogy miről van szó.) :-D