Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.10.08 14:40
Elhagyod a Muskotály közt, ott van egy gyalogátkelő, és csak utána van a hatvanas tábla.
A lézer a felüljáró felé néz és 800 méterről megmér.
Ott pedig a megengedett legnagyobb sebesség még 50 km/h.
Ezzel együtt bármennyivel lehet menni.
Csak engem ne toljon.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.10.08 14:29
Ja, ezt a tolásos dolgot ismerem!
De vajon a T4-es topicban értenék, amit írok?
BAH-csomóponti felüljáró? Megvan?
Haladunk a Budaörsi út felé. Az időpont hajnali három.
Na most, a rend őrei tudnak olyat, hogy beállnak vagy a Muskotály közbe, vagy a Holdvilág utcába, aztán az állványost kikúrják a sarokra, oszt gyere paraszt, csapassad!
Hát, én ugye naponta járok arra, ezt a trükköt nem eszem.
Ráhajtok a felüljáróra a Hegyaljáról, abban a pillanatban kilépek a gázból, a kanyar előtt visszahúzom háromba, a kanyar után vékonyan fékezek; ez pont 49 és fél.
Kiszophatják.
Jön ám a T4-es! Látom a tükörből, veretiiii, naggyon veretiiii, nagyon megy az Octavia! Az utolsó pár méteren megfékezi, de keményen, mert bólint az eleje, látom a fényszórón.
És beleáll a seggembe, rátapad, nincs köztünk egy méter.
Kap egy kis figyelmeztető fékezést, kontrázik, lemarad, majd vissza a seggembe.
Mire gondolhat?
Megint fékezek, de ez már a kanyar utáni lassító fékezés, aztán végül elérjük a két sávos részt, én lehúzódok jobbra, ő meg elporol bentről, de persze átnéz és valamit motyog.
Kéred a kódját, a disznófejű, hájtömeg baromnak?
Elküldhetnéd orvoshoz.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 19:43
A droszthasználati-hozzájárulás összege
- legyen annyi, amennyit csak akarnak;
- a tárgyévben érvényes nappali tarifa útdíjának százszorosát ne haladhassa meg.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 19:18
Elfogadhatónak tartja-e Ön, hogy a fővárosi taxiállomások bármelyikét is szerződéses üzemeltető részére kiszervezzék?
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.10.07 14:52
Éjjel megint kivittek a repülőgép térre, hát drágáim, az egy igazi kalandtúra!
Azt tudjuk, hogy akik reptereznek, havi szinten kb. kettő, kötőjel, háromszázezer forintot tolnak be N. Elek, illetve a BA Zrt. zsebébe. Ez teljesen rendben van, illetve egy picit talán lehetne több is, de összességében elmegy.
Na most, ami engem érdekelne az az - mert ezt még megbecsülni sem tudom -, hogy gyorshajtásra és egyéb szabálysértésekre mennyit fizettek ki egy hónapban.
Illetve, hogy orvos látott-e benneteket...
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 14:46
Jó, de ez a cég azt is taxi szolgáltatásként hirdeti (és adja el), mikor egy Aveora ráültetnek egy borsodi munkanélkülit...
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 14:22
Ott van, beleírtam:
"Egyetért-e Ön azzal, hogy az emelt, éjszakai tarifa vasár- és ünnepnapokon a nappali időszakban is alkalmazható legyen?"
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.10.07 14:11
Megpróbálom elképzelni Hajrá Oláh Torzsáig Attilát, amint a Hallotaxit olvasgatja.
Itt hisztiztek, közben meg tömitek a zsebét.
Szerintem szétröhögi magát rajtatok.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.07 14:01
A közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló rendelet 5.A.§ 1. bekezdése szerint "személygépkocsival közúti személyszállítási szolgáltatás személytaxi-szolgáltatásként vagy személygépkocsis személyszállító szolgáltatásként végezhető."
Ugyanezen rendelet 5.B.§ 1. bekezdése alapján "személygépkocsis személyszállító szolgáltatás kizárólag szálláshely-hasznosítási, idegenforgalmi, turisztikai, sport, kulturális, oktatási, vasúti, vízi, légi utasszállítási tevékenységhez kapcsolódó személyszállítás végzésére, továbbá rendezvények szervezésére jogosult vállalkozás keretében, a közlekedési hatóság engedélyével (a továbbiakban: személygépkocsis személyszállító engedély) végezhető. A személygépkocsis személyszállító engedély taxigépkocsira nem adható ki és az személytaxi-szolgáltatás végzésére nem jogosít."
Na, mutatok néhányat.
Ők személyszállítók
Meg ők is
Aztán ők is
Ők pedig régi, kedves ismerőseink, és Ők is személyszállítók
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2012.10.06 19:09
Ezzel a transzfel-dologgal óvatosan kell bánni.
Egyrészt az utasok egy jelentős százaléka rühelli az órát - nem is értem, miért. Ezek imádják a transzfelt, nagyon szeretik előre tudni, hogy mennyibe kerül, ha elmennek A-ból B-be.
Na most, ha töröltetjük a transzfelt a taxi-szolgáltatásban, ugyanakkor ez például a személyszállítóknál elérhető marad, akkor az piacvesztést fog eredményezni, mert az utasok egy része inkább fogja választani az előre tisztázott, fix áron történő utazást, mint esetleg a taxiórás, kiszámíthatatlan megoldást.
Másrészt számos példát ismerünk arra, mikor a transzfel teremti meg a lehetőséget arra, hogy a taxis reális áron dolgozzon. A Citynél például egészen jó kis transzfelek vannak, néha még az én szemem is kikerekedik tőlük. Semmilyen legálisan használható tarifával nem lehetne belepakolni az órába egyiket-másikat. Hasonló a helyzet a hoteleseknél is.
Na most, ha történetesen bejön egy ilyen fantasztikus 550-290-valamennyi, akkor ugyan hagyjuk már meg a lehetőséget arra, hogy akik hozzáférnek a mézhez, azok meg is ehessék azt. Mert viszonylag nehezen tudom elképzelni, hogy aki eddig X forintos transzfelért hozta az utast valamelyik belvárosi szállodából a Kelóba, az majd önfeledt boldogsággal fogja hozni mondjuk 1/3 X-ért, mindezt sokmilliós autóval, nyelvtudással.
A transzfel önmagában jó dolog.
Ahogy- és amire azt a sok tetves fuvarkufár használja, na, az a rossz.
(Tudom, hogy "transzfer", csak úgy írtam, hogy egy taxis is értse, hogy miről van szó.)
:-D













