Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.11.08 11:12

Figyelj, ember nincs, aki most nyugodt lelkiismerettel, felelősen ki meri jelenteni, hogy ilyen, vagy olyan autót vegyél. Először is, az autó minimum 4 személy szállítására alkalmas kell legyen, tehát a forgalmi engedélyben az "S.1" bejegyzésnél egy ötöst kell látnod. Az országos rendelet-tervezetben 10 éves korhatár szerepel, tehát egy 4-5 éves autóval jó leszel egy ideig, de mindenképp érdemes figyelembe venned, hogy 5-6 éved lesz arra, hogy visszaszedd az árát, illetve kitermeld a következőt, úgyhogy túl drága autót nem érdemes venned. Tervezett követelmény a minimum EURO 3-as normát teljesítő motor. Egy 4-5 éves autó már mindenképp minimum EURO 4-es, tehát ezzel sem lesz gondod. Előírás lehet még az ABS, valamint a vezető-, illetve utasoldali légzsák. Nehéz lesz, ha nem lehetetlen egyáltalán, olyan 4-5 éves autót vásárolnod, amiben ezek nincsenek benne. Fontos, hogy a kormány a bal oldalon legyen. Nem oltogatlak; ez benne van a tervezetben. Szintúgy, hogy minden ülésnél legyen egy biztonsági öv. A többi okosság a fővárosiakra vonatkozna, tehát szín, csomagtartó térfogata, teljesítmény, tengelytáv, klímaberendezés megléte. Kecskeméten ez téged mindaddig nem érint, amíg valamelyik okos helyi képviselő vérszemet nem kap és nem kezdi el lemásolni a budapesti példát. A legtutibb módszer az, hogy mielőtt lefoglalóznád a kiválasztott jószágot, fölhívod a Nemzeti Közlekedési Hatóság területileg illetékes szervét és az autó konkrét adatai alapján kérsz tájékoztatást. Ugyanakkor ők is csak a hatályos jogszabályok szerinti állapotot fogják közölni; azt nem fogják tudni garantálni, hogy az az autó, ami ma megfelel, holnap, vagy a jövő héten, vagy a jövő évben nem lesz alkalmatlan. Sok sikert, bár én most mindenképp más pályát választanék.
Egyébként csak halkan jegyzem meg, hogyha a minisztériumi rendelet és a fővárosi is változtatás nélkül átmegy, akkor közvetve mégis csak belekergetnek minket az áfába. Az állandó költségeink eddig még soha nem látott mértékben megnövekednek, és ezeknek bizony bevételi oldalon is jelentkezniük kell majd, hiszen miből fedezzük a kiadásainkat, ha bevételeink meg nincsenek... Úgyhogy tényleg nem kellene csinálni a tüzet a KDNP javaslata miatt.
Cak azért kérdem, mer' a főnök azt mondta ma, hogy „Magyarország az a hely, ahol nyereségesen lehet termelni, ahol lehet fejleszteni, és ahol a kormányzattal kialakított bizalmi kapcsolat stabilitást és kiszámíthatóságot ad a cég számára”. Lehet, hogy az összes problémánk egy csapásra megoldódna, csak bizalmi viszonyt kellene kialakítanunk a kormányzattal. Csak nem tudom, mi ez, hogy most akkor le kell szopni a kormányzatot, esetleg meg kell csinálni hátulról, kutyásan, vagy nem tudom.
Fiúk, lányok! Tudja valaki, mi az a bizalmi kapcsolat?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.11.07 15:16

Igen.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2012.11.07 15:14

Na, drágáim! Emlékszünk még a "Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás (továbbiakban taxi) átfogó szabályozásra" című anyagra? Nem? Ötszázszor linkeltem be. Na, mindegy. Ebben az anyagban szakmánk jeles képviselői, különböző szakmai szervezetek nevében konkrét javaslatokat tesznek évjáratkorlátozásra, képzésre, meg mindenféle faszságra. Mutattam már párszor, de aki nem emlékszik, az letöltheti erről az oldalról, oly módon, hogy a csatolt állományok közül ráklikkel a legelsőre. Ott tartottunk, hogy mindenféle okosakat javasolnak az illetékeseknek. Mutatok egy példát: "A szakmai alkalmasság vonatkozásában a jelenlegi szabályozás alapján előírt szaktanfolyamok anyagának bővítésével, illetve átdolgozásával, valamint, a tanfolyamok megszervezésének reformjával, és a vizsgáztatás jelenlegi rendjének jelentős szigorításával lehet emelni a szolgáltatást végzők felkészültségének színvonalát. Az oktatási tematika összeállításában, és a vizsgáztatásban a Kamara a Közúti Közlekedési Szolgáltatók Alágazati Párbeszéd Bizottságában (továbbiakban KKSZAPB) résztvevő szakmai érdekképviseletek (FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, NiT Hungary), továbbá az országos taxis szakmai érdekképviseletek aktív közreműködését elengedhetetlennek tartjuk. A pályán lévők újbóli vizsgáztatása és a vizsgák periodikus ismétlődése esetén legyenek meghatározva különböző szintek, amelyek a szakmai gyakorlatot figyelembe veszik. Alternatívaként az ismétlődő vizsgák helyett az évenkénti szakmai továbbképzést, záró teszt kitöltésével, javasoljuk." Jó, nem? Na most, történt pedig, hogy valaki bedobta ezt a zsámbéki pályát a köztudatba, hogy majd mehetünk ide vezetéstechnikai képzésre. A buszosok már járnak, nekik állítólag jelképes 500000 a tréning, meg a vizsga. Nem mondhatjuk, hogy ez egy szotyi-tanpálya. A honlapjuk első oldalán be is mutatkoznak, és minő meglepetés, ismerős névvel találkozhatunk! A pálya kisebbségi tulajdonosa (12,5%) az a NiT Hungary, amely a korábban említett szakmai beadvány egyik aláírója. De mi a faszom az a NiT Hungary és mi közük a taxizáshoz? Honlapjukról viszonylag gyorsan kiderül, hogy ők leginkább a teherautósokat, meg a buszosokat képviselik. Az ügyvezető főtitkárról, Dittel Gáborról pedig egy érdekes cikket is találhatunk itt. Dittel beperelt mindenkit, aki a cikk kapcsán be lehetett perelni, de elbukta. Továbbra is azt mondom, hogy nincs itt szó a szakmánk általános politikai letámadásáról. Színtisztán mutyizás áldozatai leszünk.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.11.06 14:55

Szevasz Tesó! Az a helyzet, hogy még életemben nem voltam ennyire korrekt, ha a Cityről, meg a Pluszról volt szó, úgyhogy nem is igazán értem a hozzászólásodat. Lehet, hogy elkerülte a figyelmedet, de a beszélgetés úgy indult, hogy "tb" fórumozótárs megpróbált valami olyasmit összerakni, hogy a 200 fölött fuvarozó taxisok a visszapörgetések miatt ugyanúgy szarért-hugyért fuvaroznak, mint a pluszosok. Ez badarság, és erre próbáltam meg felhíni a figyelmét, ráadásul az általad leírt módszerrel. Úgyhogy tényleg nem értelek. De, ha megnézed "csontos" fórumozótárs beírását (6907), akkor látni fogod, hogy összességében tökmindegy. Ezek itt taxisok és leragadtak a régi dogmánál: "a visszapörgetést is a taxis fizeti." Ami persze igaz. Ki más fizetné? Más nem tesz bele pénzt a rendszerbe. Ha két életed lesz, akkor sem fogod tudni megértetni velük, hogy igen, a tagdíjon keresztül -közvetve- a taxis nyújtja a kedvezményt. De tagdíjat itt is fizetnek. A különbség csupán annyi, hogy míg nálatok a tagdíjbevételek egy része címvásárlásra fordítódik, addig itt Oláh Attila vagyonának gyarapodására. Ami egyébként teljesen rendben van, sőt, hajrá, torzsáig! Na jó, nem tartalak föl tovább. Inkább dobjál össze valami anyagot Országos Taxis Zolinak, mert mostanában annyi butaságot beszél, hogy már kész vagyok tőle teljesen! Jó legyél, vigyázz magadra!
Metál Zoli fain csávó. Simán áthárítja az utasokra az áfát. Igaz, hogy például Budapesten a fuvarszervezők és a Főváros határozzák meg a tarifákat, de ez őt nem zavarja. Nagyon taxis.