Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2012.11.28 14:04

"Ha választással bármit is el lehetne döntenünk, akkor nem engednék meg nekünk.” (Mark Twain)

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2012.11.28 10:56

68.500
Tehát 320, minden kibaszott hónapban. Szép kis tagdíj lehet az OTSZ-nél... :-D
Akkor az OTSZ egész oldalas, színes hirdetése a borítón?

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2012.11.27 15:28

Nem tudom, miről beszélsz. :-DDD
Jó, és akkor nem lehet megálmodni újra-meg újra? Ez álomjog sértés, vagy mi? Figyelj, töltsd föl a retkeknek "A tisztességtelen ár és a romboló hatású verseny néhány összefüggése a taxi szolgáltatás piacán" című tanulmányt is! Megvan neked? Küldjem át? Nem értik, hogy mi történik. A tanulmányt '98-ban készítették, és a döntéshozók a mai napig ebből a kottából játszanak. Idézem: "A taxi szolgáltatások piacán a fogyasztó szempontjából a legkedvezőbb forma a nagy társaságok alkotta oligopólium lenne. Az egyéni kisvállalkozások ellenőrzése túl költséges és igen kevéssé hatékony eszköz, amelytől nem várható lényeges javulás. Célszerű lenne ezért a piacra való belépést kizárólag meghatározott számú járművet működtető és/vagy meghatározott tőkenagyságot elérő cégek számára lehetővé tenni. Csak olyan vállalkozók működhetnének a piacon akik tagjai egy taxitársaságnak." Ebbe az irányba megyünk, tetszik-nem tetszik. Mind az országos, mind a fővárosi rendelet-tervezet ebbe az irányba mutat. Döbbenetes, bár nem meglepő az a tétlenség, ahogy több ezer ember menetel a vágóhíd felé, miközben egy percig sem lehetnek biztos abban, hogy végül kit mészárolnak le közülük. A "szerepüket tévesztett üzletemberek" legalább próbálkoznak fellépni a saját érdekeikért. Mi nem.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.11.26 17:14

Én nem csak mondanám. Én mondom is! :-D Rendes az Attila! Nincs vele baj. Nagyon jól csinálja! Állítólag három házat is vett Zuglóban, gyors egymásutánban. Azért az nem olyan rossz ahhoz képest, hogy néhány éve még a hiénák nehéz kenyerét ette. Lássuk be, ügyes! Én azt mondom, csak így tovább! Hajrá Attila, TORZSÁIG! :-)))
Nem érted az Öreget; ez most nem a Penta-sztori. Azt mondja, hogy mozduljon egyszerre, egy időben kurva sok taxis. Teljesen igaza van, ez működne. Én is eljátszottam a gondolattal, hogy merre van a jelenlegi helyzetből a kitörési lehetőség, és felmerült bennem ez a megoldás is. Akárhogy játszadoztam a gondolattal, méricskéltem, tesztelgettem, kóstolgattam, próbálgattam, MŰKÖDIK. De csak elméletben. Hogy értsd is, vessük össze a Pentával! A Penta nem tudott magának piacot szerezni. Három mód van arra, hogy piacot szerezz: 1. Elkezdesz szarér'-hugyér' dolgozni és brutál összeget elköltesz reklámra. 2. Magas áron szolgáltatsz, és fuvart, és/vagy helyeket vásárolsz. 3. Politikai kapcsolataidat kihasználva megszerzed a repteret. Most azt mondja az Öreg, hogy van egy negyedik módszer is. Tényleg van, de csak elméletben. A gyakorlatban ugyanis már az első lépésnél befuccsol, mert a taxisok nem mozdulnak. Nemhogy egyszerre nem mozdulnak, de még külön-külön sem. Ide járnak okádni, aztán beviszik a tagdíjat. Ez egy csürhe. Na, azért csak vizsgáljuk meg! Egyszerre több ezer taxis szerződést bont. Következmények: 1. A fuvarszervező csak ideig-óráig tudja finanszírozni a cége működését, aztán becsődöl; 2. Nem tudja kiszolgálni az ügyfeleit, így azok egy idő után nem is hívják; 3. A szerződött partnerei felé kötbért kell fizetnie, és/vagy bukja a szerződéseit; 4. A megrendelőknek továbbra is szükségük lesz a szolgáltatásra és azt attól fogják megrendelni, akitől meg is kapják. Ne felejtsük, itt ugye arról volt szó, hogy egyszerre több ezer taxis lép, tehát egy ilyen -mondjuk- szövetkezettől meg is kapnák. Magyarul: nem kell piacot szerezned. Az öledbe hullik. Vagy inkább csak visszakapod.
Ez gyönyörű, de tényleg. Képzeljük el, hogy a héten takdíjjfizetés van! Na most, 3000 taxis úgy dönt, hogy az aktuális takdíjját nem viszi be, hanem bedobja egy közös kalapba. De nem is az egészet, csupán 50 ezret fejenként. Ez 150 millió forint. Ebből olyan céget lehet rittyenteni, hogy besírsz. Most már csak az a 3000 taxis kellene, miközben harmincat nem tudsz összeszedni.