Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Így van. Remélem, valaki felfigyel páratlan tehetségedre, szakmai hozzáértésedre, és nem hagyja tovább kallódni ezeket a kiaknázatlan erőforrásokat! Minimum a TGFSZ vezérkarában, vagy közvetlenül a Metál mellett, de leginkább a BKK-nál lenne a helyed! Gratulálok!
Na most nem tudom, nálam a reggel 7 és a délután 4 között hozzávetőlegesen 9 óra telik el; szerintem ebben semmi extremitás nincsen. De lehet, hogy 16-ot nyomnak, nem tudom. Biztos tíz évnél fiatalabb, nagy csomagtartójú, nagy tengelytávú, klímás, EURO 4-es autóra, ötvenezres dropsztdíjjra, és sárga fóliára gyűjtenek a ragyogóan teljesítő érdekvédelemnek hála és hát sajnos szorítja őket az idő. Nem tudom ezt sem, lehet, hogy van köztük sztahanovista, harácsoló, meg akadhat olyan is, akinek a feleségét létszámleépítették a munkahelyéről és most abból él a család, beleértve a három közös gyereküket is, amit a szutyok taxis hazavisz. Fogalmam sincs, nem is szeretek így általánosságban ítéletet mondani. De ezzel együtt, meg mindettől függetlenül is, még valami szívatást ki kellene találni a taxisoknak, ebben kétség kívül egyetértünk. A munkaidő szabályozása is kifejezetten jó ötlet, és egyúttal ennek szigorú ellenőrzését és szankcionálását is szorgalmazni kell. Engem is kurvára idegesített, hogy amikor még taxis koromban kimentem a Kelóba, ott más taxisok is voltak, ahelyett, hogy hazatakarodtak volna a gecibe. Az lett volna a tisztességes és korrekt, hogy amikor én dolgozok, akkor csak én dolgozzak, és mindenki húzzon onnan a picsába. Úgyhogy én maximálisan támogatom ezt a dolgot. Nem ördögtől való, hogy is lenne már az?! És most képzeljük el a sok tetves taxist, mikor előírják nekik, hogy csak napi x órát dolgozhatnak! Hogy mondjuk egy hónapból elmegy három heti munkaidő a költségeikre és marad egy hét a jövedelemszerzésre. Megvan? És úgy, de úgy nyújtanák ezt az egy hetet, de nem megy, nem lehet, mert csak napi x órát lehetnek kint. Na, mit fognak csinálni? Elmondom, jó? Föl fognak venni spant az autóra. Ez meg azért nagyon jó, mert eddig a mintegy 6000 taxi összességében és átlagosan nagyjából 72000 órát volt kint naponta. Most tegyük föl, hogy sikerül lecsökkenteni a szigorításokkal az autók számát, és ember nem lesz, aki üzleti lehetőséget látna abban, hogy ide autókat állítson be! (Mondjuk ennek némiképp ellentmondani látszik, hogy tegnap már törölni kellett innen egy operatív lízinggel foglalkozó topikot, de világ életemben nagyvonalú voltam.) Marad tehát 4000 autó, de magas költségek és limitált munkaidő mellett, alacsony, gazdaságtalan tarifával. És rájönnek ezek arra, hogy az azért elég nagy verébség, hogy tizen-x órát áll az autó, és csak viszi a pénzt, vagy csak egyszerűen rádöbbennek, hogy napi x órából nem lehet kitermelni a költségeket és az elégséges jövedelmet. Na, és akkor fölvesznek spant, ugye, valahol itt tartottunk. És a span is dolgozhat x órát naponta. Na, akkor összesen hány órát fog teljesíteni a 4000 autó naponta, ha azt feltételezzük, hogy x több mint 8? (Kamionosok 9 órát vezethetnek naponta egy 45 perces pihenő közbeiktatásával - ha jól tudom.) És, ha esetleg ezután ugyanott lennétek, mint eddig, sebaj! Még mindig ki lehet találni újabb és újabb szabályokat, megszorításokat, szigorításokat! És akkor talán mindenkinek elmegy végre a kedve a taxizástól.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2013.05.22 20:13

De nekem ez így sok egy napra. Mi lesz a trianoni békediktátum aláírásának évfordulóján? Na, mi?Ünnepi koncert és ünnepi beszéd. Hofin lehet nevetni, ezen már nem.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2013.05.22 17:55

Szinglihordák, figyelem! :-D Gyerekek, valaki csípjen meg! Ezt már nem akarom elhinni!
Semmilyen igazsága nincsen, leír egy jelenséget, amit okként kezel, miközben az már okozat. Igen, a nappalos kiéhezik hétvégén éjszaka, az éjszakás meg már éjfélkor faggatja a központot a reggeli előkék miatt, mert az ugye nem bűn, azzal senki szájából nem veszi ki az ételt, ha reggel még gyorsban lök két repteret. Vegyük már észre a fától az erdőt! A gond itt az, hogy 8 órában lényegében senki nem tudja megcsinálni a pénzét, mert sokan vagytok, mert alacsony a tarifa, mert magasak az időarányos költségek. Ha valamilyen módon szabályozzák a munkaidőt, attól nem lesztek kevesebben, nem lesz magasabb a tarifa, nem lesznek alacsonyabbak az időarányos költségek. Én ezt az egy autó - két gépész felállást is értem, csak azt nem értem, hogy hol van korlátozva a rendszerben tartható autók száma. Kérdezek még valamit. Melyik a több? Ha 6000 autó dolgozik átlagosan napi 12 órát, vagy, ha 4000 autó van kint váltott sofőrökkel, folyamatosan, napi 24 órában? (Nagyon szolid és visszafogott voltam, mert az a 4000 elvileg akármennyi is lehet.)

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2013.05.21 18:47

Gyere, lájkold Te is! Hol élünk, de tényleg?!
Nem, neki az segítene, ha kötött munkaidő lenne. Nagyjából egy dolog maradt a taxizásban, ami miatt még egyáltalán szerethető: a szabadság. Hogy akkor- és annyit dolgozol, amikor- és amennyit akarsz, jössz-mész kedved szerint. Ezt némiképp ugyan lekorlátozzák majd a várható állandó költségek és a hozzájuk rendelt fos tarifa, de még mindig nem lesz senki, aki beosztaná az idődet. Na, hát ez a sok hatosnak nem tetszik. Ilyen blokkolóóra kellene neki, mint a gyárakban volt egykor, azt szeretné, azt bírná. Hogy a faszomnak jöttek ezek taxizni és nem kerestek inkább valami más elfoglaltságot maguknak? Valami gyárban, szalag mellett, ott éreznék jól magukat. Egyébként nem kell ide lófasz se. Az új címkiadó rendszert kell megfelelően kialakítani. Adott kód csak akkor jelentkezhessen be a rendszerbe, amikor be van osztva, és a 8. óra végén kerüljön automatikusan tiltásba a következő műszakjáig. Én kívánom, hogy legyen így. Ezt érdemli ez a csürhe. Vagy még ezt se.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2013.05.21 14:01

Legocsmányabb rémálmaink