Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2013.05.23 18:19

Nem-nem-nem! Ahol nénik vannak, ott már Wild Cherry szól. És ez milyen pénznemben? :-D

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2013.05.23 16:08

Ott a fényképes résznél két dolgot nem vágok. Először is, csupa pasit mutogatnak, közben meg Edwyn Collins azt danolja, hogy "I've never known a girl like you before". A másik meg, hogy a Csabát mikor rabosították? :-D
Értem, ez egy ilyen kvótarendszer lenne. Van öcsém x órád, utána dőljél hátra, de ne kályházzál, ne rohangáljál üresen, hasznosítsd a szakmai tudásodat inkább, ámbár geopoziciós címkiadás van, úgyhogy baszhatod. Az utast ne csapd be, éjjel-nappal vidd ugyanannyiért, becsületesen, azzal a tarifával, ami vagy gazdaságos, vagy nem, mert különben irgumburgum és megvetés, később pedig helyszíni felkoncolás. Mindeközben pedig felelj meg minden követelménynek. Teljesen jó, támogatom! :-D Az idézett szöveg ismerős, de nem pontosan értem, hogyan jön ide. Egy terjedelmesebb anyag részeként egy helyzetet ír le, ráadásul egy pillanatig sem okként kezeli azt, hanem kifejezetten okozatként - teljesen helyesen. Ragozhatjuk ezt a végtelenségig; a probléma továbbra sem az, hogy egyesek 36 órát dolgoznak naponta és ilyet az idézett szöveg sem állít. Arról pedig végképp szó sincs benne, hogy szabályozni kellene a munkaidőt, vagy, hogy egy ilyesfajta szabályozás egyáltalán hasznos lehetne. Hát, elvileg te ott voltál azokon a tárgyalásokon, ahol az autókkal kapcsolatos szigorításokról döntöttek, egy olyan szervezet képviselőjeként, amely szervezet stratégiai megállapodást kötött azzal a szervezettel, amely ezeket a szigorításokat kérte. Együtt tüntettetek velük. Tévedek? Vagy nem? Vagy igen? Na, hát meglesznek a szigorítások - köszönjük szépen. De egyébként mi a koncepció? Mert az addig tiszta, hogy megérdemli, aki egy ötmilliós autóval taxizik, ezt osztom. De amúgy te milyen értékű autót fogsz venni, ha időszerűvé válik a jelenlegi cseréje? Mert csak úgy mondom, hogy egy szikkadt Opel Astra is 4 milliónál kezdődik. Esetleg veszel valami 5-6 éves kocsit 2 millióért és 4-5 évente végigcsinálod a cirkuszt a betaxizással? Netán közösen vesztek majd a Tomajerrel Daciát? Azt lehet majd, hogy nappal pluszos lesz az autó, éjjel meg dobókockás? :-D A munkamódszerek valóban eltérőek. Én nem titkoltan bevételre dolgoztam, amikor még taxiztam, nem pedig fuvarszámra. Mentségemre szolgáljon, hogy fuvarszámra nekem soha nem adtak semmit, a bevételemért cserében viszont igen. Hát, tény, hogy nem vagyunk egyformák. Az egyik éjjel-nappal dolgozik és ezzel nehezíti meg mások érvényesülését. A másik meg szart kavar, szabályokat erőltet keresztül, és azzal lehetetleníti el a másikat. Nem tudnám most megmondani, melyik a kártékonyabb. Ha mindenkitől függetlenül is meg tudod csinálni a pénzed, akkor nem értem, miért zavar, hogy mások hogyan teszik tönkre magukat napi 16 órában. Ez legyen az ő bajuk! Szard le!
Ja, hát ezzel kellett volna kezdeni! Így már minden érthető. :-D
Mi van veled, öcsém? Mi ez a lazaság? Hogy csak úgy össze-vissza dolgozgatunk, ki-mikor szeret... Miféle megengedő, liberális hozzáállás ez?! Nem is! Ez már anarchia! Egy utolsó, rohadt, felforgató anarchista vagy! :-Dp
De most komolyan! Ezt meg kell értetni emberekkel? Hogy miközben egyre több szabály születik "értünk" és "miattunk", aközben egyre szarabb taxisnak lenni, és mindezen úgy próbálunk meg felülkerekedni, hogy újabb és újabb szabályokat szorgalmazunk? Hát ezt nem érteni kellene, hanem érezni! Mi lehet ezekkel az emberekkel? Hogy frankón nekik jobb? Ezt elhisszük? Nem is értem, komolyan. Szabályozzuk még a munkaidőt is! Betegek. :-D
Lehet, az lenne a legjobb, ha egy ilyen kommunává alakulna át a budapesti taxizás. Mindenki amennyit keres, azt bedobná a közösbe, és végén szétdobnátok egymás közt, egyenlő arányban. Nehogy már itt egyesek gátlástalanul harácsoljanak a másik rovására! Anyjuk picsáját a 16 óráikkal! :-D
Mi az, hogy a "rá eső pénz"? Ezt hogy kell elképzelni? Ember, itt 6000 taxisnak 6000 féle jövedelemigénye van! Más a jövedelemigénye a nyugdíjas Feri bácsinak, aki csak megszokásból, meg mi a faszt csináljon otthon, meg más a jövedelemigénye a Jóskának, akinek kirúgták a feleségét és most egy keresetből öten. Más a jövedelemigénye Attilának, akinek csak a saját faszára van gondja és még a nyugdíjas szülei is támogatják, meg más a Zolinak, aki hitelre vett autót, lakást, van két gyereke, de azok legalább a sajátjai és nem svájci frank alapúak. Más a jövedelemigénye Robinak, akit a havi harmincezres borsodi nyomorból importáltak egy bérautóra, és más a jövedelemigénye annak a másodban taxizgató Péternek, akitől Robi az autót bérli. Na, most tessék nekem megmondni, hogy melyikhez igazodjunk, hogy jól érezd magad! Uniformizáljunk! Hát gyerekek, itt ennyit lehet kivenni, ennyi esik egy főre; akinek ez nem jó, többet szeretne, vagy kénytelen, az ballag-baktat. Maradhat a nyugger, a másodos, az egydülálló, a jól kereső feleséggel rendelkező, mert nekik ennyi is elég. A többinek viszlát, mert nehogy már kint legyenek akkor is, amikor én akarok pénzt keresni! Így, vagy ezt hogyan kell elképzelni? Mi az, hogy luxus úgy üzemeltetni egy taxit, hogy napi 12-14 órát áll? Ember, azért luxus, azért gazdaságtalan, mert azzá tettétek! Ha egy ötszázezres autó áll a garázsban napi 16 órán keresztül, úgy, hogy közben nem ketyeg az ideje, az nem luxus. Az a "ki nem szarja le" kategória. Ha egy ötmilliós rohad ugyanott, aminek az első perctől kezdve visszaszámolnak, na, az valóban luxus! De még ez a helyzet is normalizálható lenne. Ezer forintos kilométerdíjjal. Ez a "hú de nagyon tudok taxizni", ebbe meg ne menjünk bele, mert ha olyan iszonyatosan nagyon tudnál taxizni, akkor a többi 16 órát dolgozó, tudatlan, igavonó baromtól függetlenül is megcsinálnád a pénzedet, napi nyolc órában. Az autódat lecserélted már? Azzal a baszott nagy szakmai tudásoddal.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2013.05.23 08:41

Hanem?