Felhasználó hozzászólásai
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.07.28 15:47
Mindenképp le fogok rohangálni Celldömölkre...
:-D
kilencvennyolc
Téma: A "megbízható" Toyota ...
Hozzáadva: 2013.07.28 15:46
Na, emberek!
Tegye föl a kezét, akinek Toyota Previa nevezetű förmedvénye van, a 2000 utáni, második generációból, D4D, 2000 köbcentis! Mondjatok róla jót, rosszat, mire figyeljek vásárláskor, ha esetleg ilyet vennék, mit bír egy ilyen, milyen hibák fordulnak elő leggyakrabban, egyebek.
Tudom, Totalcar, népítélet, de itt elvileg taxisok vannak, akik évi 40-60 ezer kilométert is belecsavarnak egy-egy autóba, nem pedig műkedvelők, évi 10-15 ezerrel.
Előre is köszönöm!
Szintén várom ugyanezen kérdésekben olyanok hozzászólásait, akiknek esetleg Voyagerük volt/van, dízel, 2.5-ös motorral, 2001 utáni.
harminchét
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.07.28 15:19
Amíg taxis voltam, addig többet unatkoztam.
:-D
Nem tudok javítani, admin jogosultságom (még) nincs.
A Lego nem olvadt még meg?
Holnap valószínűleg bemegyek, de napközben.
Addig is, kérdezd föl a spanodat, hogy a Voyagerhez honnan szerezte be az alkatrészeket, mert az Unixnál magát a márkát sem találom, nemhogy a típust! Néztem mindenféle helyeket, de olyan ára van mindennek, mintha kínai autó lenne, miközben osztrák.
És ez így nem van jól.
tizenöt
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.07.28 10:36
Persze.
negyvenhét
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.07.28 10:03
De, én pontosan értelek.
Te nem érted a rendszert.
Először is, te nem a drosztok használatáért fizetsz, hanem azért, mert valamilyen jogalap kell ahhoz, hogy a főváros is lehúzzon rólad egy kis pénzt. Iparűzési adót nem vagytok hajlandóak fizetni, ezért ezt találták ki nektek. Taxiállomás használati hozzájárulás. Olyan szépen hangzik! Nade azt, hogy te naivan arra gondoltál, hogy ezért jár is neked valami...
A saját jóhiszeműségedet ne kérd már számon másokon! Neked ezért semmi nem jár! Ez egy adó, csak másnak hívják. Én nem egyszer lapátoltam havat a Keletinél, hogy normálisan be lehessen állni és az utas ne hordja tele a kocsimat hóval, más meg kétezret adott a saját zsebéből egy takarítógép vezetőjének, hogy végigmenjen a droszton és felsöpörje a szegélyig érő szemetet.
Igen, ez egy ilyen köcsög világ.
A helyet is magadnak kell megcsinálnod, azt más nem fogja biztosítani neked 38500 forintért. Ha valaki mégis megteszi, az neked kurva sokba fog kerülni, még akkor is, ha az a valaki maga a BKK lesz.
Az, hogy miért zúdítanak a nyakadba horribilis kiadásokat, megint egy másik történet; ez azért van, mert ezt kérték a nevetekben eljáró személyek. A főváros hozzátette a maga rögeszméit, és ezt kapjátok meg egy csinos kis csomagban.
Problem?
Nyilván nem, mert nem tesztek ellene semmit.
Ugyanúgy nem tesztek ellene semmit, mint ahogy nem tesztek azellen, amikor elhajtanak benneteket valamelyik drosztról, mint amikor leugat a diszpécser, a cégtulaj, az etikás, az időmérő, az utas, vagy bárki.
Önérzet nélküli, rogyott gerincű lábtörlők vagytok, akik pontosan azt kapják, amit érdemelnek.
Ezt a hitvány, romlott rendszert fuvarszervezőkkel, etikásokkal, ingyen kiállással, pacsival, drosztkezelővel, drosztfoglalókkal és önjelölt érdekvédőkkel együtt a megalkuvó, nyak- és farokbehúzós gyávaságotok tartja életben.
Kilencszáz, talán ezer mezítlábas, egy tucatnyi cégtulaj fingat benneteket, egy egyszemélyes országos szervezet szopatja szét az agyatokat, három taxióragyártó, és most már egyetlen fóliaforgalmazó szívja módszeresen a véreteket, miközben vagytok vagy ötezren.
Ez a birkaság, öcsém, mikor egyetlen pásztorfiútól, meg egyetlen terelőpulitól parázik egy több százas nyáj.
A saját birkaságotok miatt jössz ide sírni, hogy a csúnya rendelet neked nem ad semmit.
A saját birkaságotokat kéred számon egy rendeleten.
Nem baszdmeg, nem ad semmit, nem oldja meg neked.
Ez nem az apád és nem az anyád, hogy szárnyai alá vesz és felkarol, tenyerén hordoz és feltétel nélkül szeret.
Ez egy rendelet baszod, egy kőkemény imperialista mechanizmus útján született katyvasz, amit kizárólag üzleti és politikai érdekek szerint szabtak.
Nem tetszik?
Tegyél ellene!
Be akarsz állni a drosztokra?
Tegyél érte!
De ez a sírás, hisztizés, ez nem kell.
Ez tényleg oda vezet, és ezt most már ideje lenne észrevenni, hogy majd megoldják, de nem neked, hanem rád hivatkozva, ami azért egy lényeges különbség.
Az elmúlt 20 év összes tetves szívatása, a taxizás totális leépülése és legcigányabb munkává történő silányulása mind a taxisok nyüszögésének és érdekérvényesítő képtelenségének együttes eredménye.
De nyilván még nem elég.
Te további "megoldásokat" vársz.
Megoldásokat olyan problémákra, melyek megoldása alapvetően a kezedben van és mindig is ott volt.
Problémákra, melyek valójában nem problémák, csak tünetek.
Mert a probléma az a birkaság.
Elvégzel tanfolyamokat, sikeres vizsgát teszel, befekteted a pénzedet, kockáztatsz, hozzáteszed a munkádat, rászánod az idődet.
Dolgozol.
Az állam, az önkormányzat felruház különböző engedélyekkel, jogosítványokkal.
És mindez mit sem ér.
Mit sem ér, ha nem fizetsz azért, hogy piachoz juthass, és/vagy mit sem ér, ha nem vagy tökös, hogy kiharcold magadnak a helyet.
Igazad van, ez így nagyon nincs jól.
Ez így rossz, igazságtalan.
És a nyüszögésen kívül mit teszel/tesztek ellene?
huszonöt
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.07.27 23:29
Ha ilyen nagyvonalúan eltekintesz a reptértől, meg a szállodáktól, akkor tekints el nagyvonalúan a többitől is!
A fuvarok nagyjából 90 százalékához nem férsz hozzá, csak fuvarközvetítőn keresztül.
Neked ez semmilyen gondot nem okoz.
Neked egyedül az okoz gondot, hogy a fennmaradó 10 százalékhoz nem férsz hozzá.
Hát, szerintem a probléma benned van, ráadásul arra nem is lehet rendeletet alkotni.
Persze abban sincs semmi meglepő, hogy hiába céloztam rá, nem érted, hisz taxis vagy: addig nyüszögsz, míg majd beállhatsz az áhított helyekre (ha éppen beférsz, amikor arra jársz), ámde az baromi sokba fog kerülni.
Csak kíváncsiságból kérdezem: mennyit érne meg neked, hogy beállhass mondjuk az Oktogonra?
ötvennyolc
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2013.07.26 21:45
A reptér?
Hát ott megállhatsz!
Belépsz szépen a Főtaxihoz, befizeted, amit be kell fizetni, és már állhatsz is be a reptérre.
Addig sírtak a hozzád hasonlók, hogy nem tudnak beállni, míg nem aztán fölszabadították a hiénákoktól és bárki beállhat.
Jó, hát Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen, erre is föl kell dobni egy kis aprót.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.07.26 10:35
Nem érezted, mikor velem utaztál?
:-D
hetvenhárom
Téma: Bbetyár rejtvényei
Hozzáadva: 2013.07.26 10:33
Ez normál.
Egy kis gyermekvasutazás, Széchenyi-hegy - János-hegy oda-vissza (9km), 2 felnőtt + 3 gyerek: 4200 forint.
Libegőzés le, aztán föl, létszám ugyanez: 5.200-
A kilátó legalább ingyenes.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.07.26 10:24
Tényleg a légzsákra kell majd ragasztani a tarifatáblát?













