Felhasználó hozzászólásai
Téma: BUFI THE KING FAN CLUB
Hozzáadva: 2007.02.14 15:34
"Burkoltan" (de jót röhögtem ezen:-DD) azt mondja az én értelmezésemben, hogy a lehetetlennel még te sem bírsz el:-)
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 15:32
KIA Clarus, az sem német gyártmány.
220 LE 2500 köbcenti. Hűtött fékek, turbulens hidraulika.
Minden 3 perc:-))
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.14 15:26
Igen, én is sokszor hallottam azt, hogy ezt nem lehet, mert akkor lennének egyesek...és itt szoktam a szavukba vágni, ami tudom illetlenség, hogy akkor azoktól az egyesektől kell megválni, vagy megértetni velük, hogy mi a rend, a köz érdeke.
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 14:56
Egy szóval sem mondtam, hogy vannak köztük autószerelők:-))...de már az is lehetne, mert most 1000000000%-os a verfabrik:-))
Téma: KESELYŰ ÚR MINDENNAPJAI
Hozzáadva: 2007.02.14 14:55
Igazad van:-)))
Téma: KESELYŰ ÚR MINDENNAPJAI
Hozzáadva: 2007.02.14 14:39
Elnézéseteket kell kérnem, hogy mostanában elhanyagoltam Keselyű úrral kapcsolatos történések pulikálását, de a vasat vizsgáztatnom kellett és ez igen lefoglalt.
Nem is tudom hirtelen melyik sztorit írjam le, annyi van.
Talán maradjunk egy olyan esetnél, ahol utas és kolléga is aktívan részt vett a mi Keselyűnk mentésében.
Pár napja történt, főszereplőnkre ráköszönt a szerencse. Beült az utasa és elég óvatlanul bemondta a címet: SZÉKESFEHÉRVÁR!!!
A hatás nem maradt el. Keselyű úr megigazította a sálját, ami azt jelenti, hogy egy hanyag mozdulattal a nyaka mögé dobta, a napszemüvegét lehelyezte a feje búbjáról a szemére, majd a gázra lépett. Gyanútlan utasunk biztos megijedt volna ettől az összhatástól, de lefoglalta az önként vállalt feladata, egész pontosan, hogy megszámolja hány színből áll Keselyű úr sálja.
Off!
Egy játékot hirdetnék: Akinek sikerül lefényképeznie keselyű úr sálját, az 1 éves hallotaxi.hu előfizetést nyer!!! Az első 100 beküldő között fogok sorsolni.
On!
GPS-be beütve a címet Keselyű úr csodálkozva tapasztalta, hogy a fejében felépített útvonal a gép által mutatott iránytól jelentős eltérést mutat. Így Törökbálintnál visszafordult az M1-esről és ráhajtott az M7-esre, de nem nagyon hitt a GPS-nek.
Mivel kollégánk bevállalós hangulatban volt így helyenként a 80 km/h-s sebességet is elérték. Utasunk már azt hitte, hogy sikerül megszámolni a sálon található színeket, amikor is váratlan esemény történt.
Egy durranás hallatszott és a kocsi elkezdett bebillegni, mindezt a belső sávban 83 km/h-ás sebességnél.
Keselyű úr nem esett kétségbe!!
Hangosan elkezdett visítani és berántotta a kéziféket. Ő így emlékezett, hogy defektnél ez az elfogadott eljárás. Az őrangyalai – vannak vagy százan – lihegve megállították az autót a leállósáv szélén.
Keselyű úr felmérte a károkat:
1, Napszemüvege az izgalomtól bepárásodott
2, a sálja megtekeredett
3, a telefonja megkarcolódott
Megállapította, hogy szerencsésen megúszták a balesetet. Utasa miután visszamászott az ülésre és sikeresen tamponálta a láthatóan törött orrát újból számolásba fogott – hiába na, vannak még kitartó emberek.
Közben Keselyű úr az etikai szabályzatot lapozgatta, hogy ilyenkor mi is a helyes intézkedés sorrendje.
Helyszín, a Kápolnásnyéki leágazás, 42. kilométerkő. Idő: 01:33
Keselyű úr kapcsolatot próbál teremteni a központtal, hogy az utasának másik autót kérjen.
Idő: 01:48
A kapcsolatteremtés eddig sikertelen. Utasának a csuklózúzódás egyre nagyobb fájdalommal jár.
Idő: 02:10
Keselyű úrban gyanú kezdi magát felütni.
Idő 02:20
A gyanú beigazolódni látszik: nincs bekapcsolva az urh-ja.
Idő 02:21
Sikerült kapcsolatot teremtenie a központtal, közben az utasnak adott egy kis teát a saját készletéből, hiszen az etikai szabályzatban le van írva, hogy 2 liter vérveszteség esetén a taxisnak folyadékpótlásról gondoskodnia kell.
Idő 02:22
Az események felgyorsultak, a felmentő csapat elindult Keselyű úr felé.
A felmentő csapat létszáma 2. Egy autó az utas tovább szállítására lett kirendelve, a másik a kerékcsere lebonyolítását fogja vezényelni, hogy elkerüljék a tömegszerencsétlenséget az autópályán.
Idő 02:27
Keselyű úr kiszállt felmérni a károkat, miközben utasa sírógörcsöt kapott, hiszen így eltévesztette a számolást.
Idő 02:28
Keselyű úr visszaszállt és szomorúan közölte az utassal, hogy sötétben nem lát semmit.
Idő 02:29
Keselyű úr újból nekifutott a feladatnak, miután megfogadta utasa tanácsát és a napszemüveget ideiglenesen levette a szeméről.
Idő 02:35
Megtörten ült vissza az autóba, régi nagy ellensége csapott le ismét, a defekt.
Idő 02:45
Megérkezett a taxi az utasért, aki már félig eszméletlen volt.
Idő 02:47
Keselyű úr elkezdett a kerékcserére felkészülni.
Idő 02:55
Minden szerszám előkészítve, a kerékkulcs az egyik csavarra ráhelyezve. Keselyű úr nekifogott a meglazításnak.
Idő 02:56
Megérkezett a másik autó, aki Keselyű urat az árokban találta meg fájdalomtól fetrengve.
Idő 03:11
Sikerült Keselyű úr vádlijába állt görcsöt a kollégának kimasszírozni, hiába na, ezek a lábak táncra születtek, nem kerékcserére.
Idő 03:17
Keselyű úr felvette a sárgamellényt, ami ilyenkor kötelező és arra szolgál, hogy az autósok időben észleljék és ne történjen tragédia.
Idő 03:18
Egy autós a feleségének riadtan telefonált, hogy zárja be az ablakokat, mert valami ismeretlen élőlény rohangál az autópályán a kezében egy teás üveggel.
Idő 03:19
A kolléga visszaültette Keselyű urat a kocsiba.
Idő 03:20
Kerék kicserélve.
Idő 03:21
Megindultak felfelé Pestre, a kolléga szorosan Keselyű úr nyomában.
Idő 04:55
Felértek Pestre, Keselyű úr itt lassított, nehogy traffipaxba rohanjon.
Idő 05:00
Keselyű úr élménybeszámolót tartott az Esso kúton, hogy miként küzdött meg az elemekkel, amik érték ezen az iszonyatos úton.
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 14:38
Nekem is van állandóm, igaz nem sok és pont az miatt, amiket leírtál. Már mint a függőség, a kötelezettség miatt.
Kik az állandóim, kellemes emberek, akiknek valami okból biztosnságot ad, ha én megyek értük...meg én is szívesen viszem őket. Vn akit a beszélgetés miatt, van akit a rövid útra fizetett 2.5-ös ár miatt. Neki megéri hogy én megyek érte ennyiért, nekem meg főleg:-))
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2007.02.14 05:33
Orbán nem véletlenül egészségügyi problémák miatt?
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 05:31
:-)) Na megint előbb írok, mint végig olvasnám a topikot:-) Én is pont ezt kérdeztem..:-)
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 05:30
Min bukott meg?...és mennyire volt elvetélt ötlet?













