Név Modroczky Richard
Becenév csogu
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: BUFI THE KING FAN CLUB

Hozzáadva: 2007.02.14 15:34

"Burkoltan" (de jót röhögtem ezen:-DD) azt mondja az én értelmezésemben, hogy a lehetetlennel még te sem bírsz el:-)

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 15:32

KIA Clarus, az sem német gyártmány. 220 LE 2500 köbcenti. Hűtött fékek, turbulens hidraulika. Minden 3 perc:-))

Téma: Itt a megoldás?!?

Hozzáadva: 2007.02.14 15:26

Igen, én is sokszor hallottam azt, hogy ezt nem lehet, mert akkor lennének egyesek...és itt szoktam a szavukba vágni, ami tudom illetlenség, hogy akkor azoktól az egyesektől kell megválni, vagy megértetni velük, hogy mi a rend, a köz érdeke.

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 14:56

Egy szóval sem mondtam, hogy vannak köztük autószerelők:-))...de már az is lehetne, mert most 1000000000%-os a verfabrik:-))

Téma: KESELYŰ ÚR MINDENNAPJAI

Hozzáadva: 2007.02.14 14:55

Igazad van:-)))

Téma: KESELYŰ ÚR MINDENNAPJAI

Hozzáadva: 2007.02.14 14:39

Elnézéseteket kell kérnem, hogy mostanában elhanyagoltam Keselyű úrral kapcsolatos történések pulikálását, de a vasat vizsgáztatnom kellett és ez igen lefoglalt. Nem is tudom hirtelen melyik sztorit írjam le, annyi van. Talán maradjunk egy olyan esetnél, ahol utas és kolléga is aktívan részt vett a mi Keselyűnk mentésében. Pár napja történt, főszereplőnkre ráköszönt a szerencse. Beült az utasa és elég óvatlanul bemondta a címet: SZÉKESFEHÉRVÁR!!! A hatás nem maradt el. Keselyű úr megigazította a sálját, ami azt jelenti, hogy egy hanyag mozdulattal a nyaka mögé dobta, a napszemüvegét lehelyezte a feje búbjáról a szemére, majd a gázra lépett. Gyanútlan utasunk biztos megijedt volna ettől az összhatástól, de lefoglalta az önként vállalt feladata, egész pontosan, hogy megszámolja hány színből áll Keselyű úr sálja. Off! Egy játékot hirdetnék: Akinek sikerül lefényképeznie keselyű úr sálját, az 1 éves hallotaxi.hu előfizetést nyer!!! Az első 100 beküldő között fogok sorsolni. On! GPS-be beütve a címet Keselyű úr csodálkozva tapasztalta, hogy a fejében felépített útvonal a gép által mutatott iránytól jelentős eltérést mutat. Így Törökbálintnál visszafordult az M1-esről és ráhajtott az M7-esre, de nem nagyon hitt a GPS-nek. Mivel kollégánk bevállalós hangulatban volt így helyenként a 80 km/h-s sebességet is elérték. Utasunk már azt hitte, hogy sikerül megszámolni a sálon található színeket, amikor is váratlan esemény történt. Egy durranás hallatszott és a kocsi elkezdett bebillegni, mindezt a belső sávban 83 km/h-ás sebességnél. Keselyű úr nem esett kétségbe!! Hangosan elkezdett visítani és berántotta a kéziféket. Ő így emlékezett, hogy defektnél ez az elfogadott eljárás. Az őrangyalai – vannak vagy százan – lihegve megállították az autót a leállósáv szélén. Keselyű úr felmérte a károkat: 1, Napszemüvege az izgalomtól bepárásodott 2, a sálja megtekeredett 3, a telefonja megkarcolódott Megállapította, hogy szerencsésen megúszták a balesetet. Utasa miután visszamászott az ülésre és sikeresen tamponálta a láthatóan törött orrát újból számolásba fogott – hiába na, vannak még kitartó emberek. Közben Keselyű úr az etikai szabályzatot lapozgatta, hogy ilyenkor mi is a helyes intézkedés sorrendje. Helyszín, a Kápolnásnyéki leágazás, 42. kilométerkő. Idő: 01:33 Keselyű úr kapcsolatot próbál teremteni a központtal, hogy az utasának másik autót kérjen. Idő: 01:48 A kapcsolatteremtés eddig sikertelen. Utasának a csuklózúzódás egyre nagyobb fájdalommal jár. Idő: 02:10 Keselyű úrban gyanú kezdi magát felütni. Idő 02:20 A gyanú beigazolódni látszik: nincs bekapcsolva az urh-ja. Idő 02:21 Sikerült kapcsolatot teremtenie a központtal, közben az utasnak adott egy kis teát a saját készletéből, hiszen az etikai szabályzatban le van írva, hogy 2 liter vérveszteség esetén a taxisnak folyadékpótlásról gondoskodnia kell. Idő 02:22 Az események felgyorsultak, a felmentő csapat elindult Keselyű úr felé. A felmentő csapat létszáma 2. Egy autó az utas tovább szállítására lett kirendelve, a másik a kerékcsere lebonyolítását fogja vezényelni, hogy elkerüljék a tömegszerencsétlenséget az autópályán. Idő 02:27 Keselyű úr kiszállt felmérni a károkat, miközben utasa sírógörcsöt kapott, hiszen így eltévesztette a számolást. Idő 02:28 Keselyű úr visszaszállt és szomorúan közölte az utassal, hogy sötétben nem lát semmit. Idő 02:29 Keselyű úr újból nekifutott a feladatnak, miután megfogadta utasa tanácsát és a napszemüveget ideiglenesen levette a szeméről. Idő 02:35 Megtörten ült vissza az autóba, régi nagy ellensége csapott le ismét, a defekt. Idő 02:45 Megérkezett a taxi az utasért, aki már félig eszméletlen volt. Idő 02:47 Keselyű úr elkezdett a kerékcserére felkészülni. Idő 02:55 Minden szerszám előkészítve, a kerékkulcs az egyik csavarra ráhelyezve. Keselyű úr nekifogott a meglazításnak. Idő 02:56 Megérkezett a másik autó, aki Keselyű urat az árokban találta meg fájdalomtól fetrengve. Idő 03:11 Sikerült Keselyű úr vádlijába állt görcsöt a kollégának kimasszírozni, hiába na, ezek a lábak táncra születtek, nem kerékcserére. Idő 03:17 Keselyű úr felvette a sárgamellényt, ami ilyenkor kötelező és arra szolgál, hogy az autósok időben észleljék és ne történjen tragédia. Idő 03:18 Egy autós a feleségének riadtan telefonált, hogy zárja be az ablakokat, mert valami ismeretlen élőlény rohangál az autópályán a kezében egy teás üveggel. Idő 03:19 A kolléga visszaültette Keselyű urat a kocsiba. Idő 03:20 Kerék kicserélve. Idő 03:21 Megindultak felfelé Pestre, a kolléga szorosan Keselyű úr nyomában. Idő 04:55 Felértek Pestre, Keselyű úr itt lassított, nehogy traffipaxba rohanjon. Idő 05:00 Keselyű úr élménybeszámolót tartott az Esso kúton, hogy miként küzdött meg az elemekkel, amik érték ezen az iszonyatos úton.

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 14:38

Nekem is van állandóm, igaz nem sok és pont az miatt, amiket leírtál. Már mint a függőség, a kötelezettség miatt. Kik az állandóim, kellemes emberek, akiknek valami okból biztosnságot ad, ha én megyek értük...meg én is szívesen viszem őket. Vn akit a beszélgetés miatt, van akit a rövid útra fizetett 2.5-ös ár miatt. Neki megéri hogy én megyek érte ennyiért, nekem meg főleg:-))

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2007.02.14 05:33

Orbán nem véletlenül egészségügyi problémák miatt?

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 05:31

:-)) Na megint előbb írok, mint végig olvasnám a topikot:-) Én is pont ezt kérdeztem..:-)

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 05:30

Min bukott meg?...és mennyire volt elvetélt ötlet?