Felhasználó hozzászólásai
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.02.15 13:26
Nyugi, nekem hangfájlban is van ilyen, amikor élesben lecsapódik a taxiban egy ilyen eset.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.02.15 13:23
Én 5 éve!!!...minimum:-(
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.02.15 13:22
Tamás, mint megtudtam azt is nézik, hogy a telefonos mennyi idő alatt kezel le egy címet...őket is szorítja az elvárás.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.02.15 13:18
Én úgy az őskortól kezdem, és szépen végig megyek mindenkin...időm van rá:-)
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.02.15 13:17
HIdd csak el, hidd el, bár én is sokszor gondolom ezt: Hihetetlen...:-)
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.02.15 13:17
Nagyon jó helyen érdeklődsz a diszpécserek topikjában! Én is nagyon kíváncsi vagyok milyen válaszol érkeztek neked, mert én is mindig ezt kérdezem: MINEK IGÉRNEK IDŐT??
Na olvasom tovább a topikot.
Téma: KESELYŰ ÚR MINDENNAPJAI
Hozzáadva: 2007.02.15 12:57
Látszik nem ismered Keselyű úrat:-)
Mindig rejtélyesen beszél, aminek lényegében van értelme, csak mi ne tudjuk mi az:-)
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.15 12:51
A menetszél megemeli a a futam teljesítményt.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.02.14 16:38
Jó már látom a csökkenést.
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.14 16:15
Nem baj! Ez egy borzasztó rossz, és kifejezetten MAGYAR szokás, hogy egyből azt nézzük, hogy a másik zsebébe mi folyik be. Azt kell nézni, hogy amiénkkel mi van!













