Hozzászólások száma: 123
Ugrás a hírhez Oldalszám: 7
Témakörök > Hírek fórumai > Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2007.02.16. 17:16:02 / # 28761
avatar
Jaj a Pista bácsit ki hagytam ő a szomszédunk 28éve és képzeld amióta az eszemet tudom pepitás.
törölt felh. 2007.02.16. 17:09:46 / # 28760
avatar
Szerinted engem a gólya hozott és egyke vagyok? Képzeld van apukám és bátyám a kereszt tesom is kockás.
Sas882 2007.02.16. 16:13:32 / # 28759
avatar
a normális megoldáshoz csak kompromisszumok árán vezet az út. nem kell mindjárt felboritani az egész rendszert, mert tagadhatatlanul, de évek óta müködik. Arra kell törekedni, hogy az egész üzleti kapcsolat fair legyen, mindkét fél részéről. A felfordulás, fejetlenség pont a legnagyobb ellenségünk.

tomajer 2007.02.16. 13:29:30 / # 28758
Hmmmm.... Ezen is el kell gondolkozni!:-)))
Kovács Zoltán 2007.02.16. 11:33:31 / # 28757
avatar
Te, ilyen mondatokat ne használj, mert fogalmad sem lehet róla!
törölt felh. 2007.02.16. 11:18:24 / # 28756
avatar
DDDDDDDDDDDDDDDDDD
BUFI 2007.02.16. 11:09:19 / # 28755
avatar
Igen,igen csak Neked már ott probléma van,hogy mit jelent az a szó,hogy gondolkozni!!
tomajer 2007.02.16. 11:01:05 / # 28754
Ezen tényleg érdemes elgondolkodni.
--0-- 2007.02.16. 10:48:43 / # 28753
avatar
elhatározás kérdése. láttunk már nagy cégeket semmivé zsugorodni, aztán a semmiből kicsit nagyra nőni. mindenesetre szerintem azért elgondolkodtató, hogy miért a mai napig az ott dolgozó taxisok tulajdonában lévő city működik a legjobban a normális taxizás kategóriában már hosszú ideje, ráadásul úgy, hogy azt hiszem mindig a legdrágábbak a piacon...
törölt felh. 2007.02.16. 10:44:55 / # 28752
avatar
Nagy hal kis hal. TFTSZ a nagy hal aki majd megeszi kis hal???
tomajer 2007.02.16. 10:40:07 / # 28751
Hát ez már azért tényleg csak álom kategória. Hiszen ma a cégek egy kivétellel, ugye magántulajdonban vannak. Ha le is csökkenne a számuk, az úgy történhetne, hogy a "nagyhal megeszi a kishalat". Ettől még nem kerülnének vissza a köztulajdonba. Erre egy esély lenne, ha közösségek alkotnának új cégeket, és valami csoda folytán azok válnának "nagyhallá". Kicsi rá a remény:-)
tomajer 2007.02.16. 10:36:48 / # 28745
Pedig az akkor is egyszemélyes tulajdonban volt. Leszoktak róla. Tudják ők a frankót, nem kell már a mi véleményünk:-( Persze a mi érdekünkben, hiszen egy ilyen gyűlés, csak fölöslegesen kivesz sok sok taxist a munkából, és úgyis csak "anyázás" a vége!
--0-- 2007.02.16. 10:24:34 / # 28744
avatar
félreértetted. csak szerintem fordítva ülünk a lovon. anno a 80-as években a saját szempontjainknak megfelelően alakítottuk a legtöbb céget. azután csúsztak át észrevétlenül egyszemélyes tulajdonba. voltam én még anno rádiótaxi közgyűlésen is...
törölt felh. 2007.02.16. 10:13:48 / # 28740
avatar
Végül is akkor téged a tagdíj a tarifa a létszám a tiltások az etikai szabályok nem is izgatnak. De jó neked.
--0-- 2007.02.16. 10:05:30 / # 28739
avatar
végülis ez egy taxis portál, nem fuvarszervező. gondoljuk már végig, mi is a mi érdekünk? nekem nem szempont, hogy pár telszám tulajdonos miből él meg, és hogyan.

törölt felh. 2007.02.16. 09:55:13 / # 28750
avatar
Azok a régi szép idők ég veled.
--0-- 2007.02.16. 09:54:54 / # 28749
avatar
ha már játszunk: legfeljebb három, de szövetkezeti formában, saját magunk által választott (visszahívható) vezetéssel, közgyűlési, a többség véleményének megfelelő döntésekkel?
tomajer 2007.02.16. 09:20:31 / # 28748
Egy cég még roszabb lenne, mint a mostani helyzet! Na de mondjuk három?
tomajer 2007.02.16. 09:19:14 / # 28747
Pontosan tudom mire gondolt. (vagyis dehogy, néha még ő sem tudja) Arra válaszoltam, amit írt:-)))
nemkar 2007.02.16. 09:18:56 / # 28746
avatar
Hát persze, hogy nincs. Régen is csak egy cég volt. Monopol helyzet, ő diktált a piacon. Nem volt egymás alá igégetése, aranykártya, nyugdíjas bérlet, BKV jegy. Egy tarifa volt. Fix tarifa. Visszasírjuk?
Oldalszám: 7