Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Tudod, kevés ember képes arra, hogy egyetlen mondatban összefoglalja egy szakma, egy foglakozás és 6.000 ember minden problémáját. Neked sikerült. És ahogy ízlelgetem ezt a mondatot, egyre inkább rájövök, hogy ez egy gyöngyszem. Tomajer kirakhatná főoldalra, nagybetűkkel szépen bekeretezve. " A beszariságotok miatt nem juttok előrébb, és a beszariságotokból élünk mi is, meg a fuvarszervezők is." Nem tudok betelni vele. Ne keress maró gúnyt vagy cinizmust. Komolyan gondolom.
El kell ismerni, mesterien bánsz a szavakkal. Néhány ilyen ember, mint te, rendesen fel tudná tüzelni birkatársaimat. Ezenkívül valószínű, hogy te látod jól a dolgokat, de nem így kéne működnie. De láttam én már hajléktalant havat lapátolni bevásárlóközpont előtt, de attól még nem az övé a pláza.
Cinizmusban ott vagy rendesen. De vagyok annyira nagyvonalú, hogy elnézem neked. Figyu, 15 év alatt hozzászoktam a viszonyokhoz és valójában nem vágytam soha az említett helyekre. Hogy miért most jött ki ez belőlem? Mert az éjszakás nagyfiúk is ellepték a várost nappal, ugye a ring miatt. Az egyik droszton várakoztam ( ahol eddig nem volt szokás erővel osztani a helyeket ), szem és fültanúja voltam ahogy az egyik kolléga elmagyarázta a másiknak, honnan dolgozzon, de inkább azt, hogy honnan ne! Ha már egyre többet és többet kell fizetni a drosztengedélyért, sőt, a nyakunkba zúdítanak sok más horribilis kiadást, akkor cserébe elvárható lenne, hogy tényleg használhassam a BKK drosztokat mindenhol a városban! Nagy elvárás szerinted, hogy amiért fizetek, azt használhassam is? Vagy az, hogy csak 10%-ról van szó, az feljogosítja ezeket a kollégákat a többiek elűzésére? Azt se mondják a pénztárnál, hogy bocs, de 10%-hoz nem férsz hozzá, annyival kevesebbet fizess. Ha már az Oktogont hozod példának, én már kifizettem az Oktogoni drosztokért is a díjat. Nem ért évi 38 ezret. Bassza az ember igazságérzetét is. Ezzel a rendelettel ezt nem oldják meg és ezt akartam csak megvilágítani. Biztos vagyok benne, hogy megérted, hisz már nem vagy taxis. Csak nem akarsz válaszolni.
Jó, tekintsünk el a reptértől és a szállodai területeken lévő drosztoktól. És a személyeskedéstől is. De szerinted teljesen rendben van, hogy mindannyian ugyan annyit fizetünk a droszt engedélyért, de a frekventált helyeket kisajátítják a "nagyok"? Ez normális szerinted? Hogy egy pont ugyan olyan huszadrangú senki, mint én vagy a többi taxis, megmondja hol nem dolgozhatsz? Egy rendelettől nem azt várná az ember, hogy ezeket a problémákat megoldja? És megoldja? A sárgítás legnagyobb nyertesei ők lesznek, én meg továbbra sem fogok tudni odaállni ezekre a helyekre. Ezt várnák a rendeletalkotóktól és a jogalkalmazóktól. Próbálj meg elfogultság nélkül válaszolni. Kösz.
Inkább mondjuk úgy, hogy szeretjük a sárga színt, szeretnénk rendszeresen képezni magunkat, szertejük szórni a pénzt felesleges dolgokra és sorolhatnám még. És határozottan nem akarunk megállni a frekventált belvárosi drosztokon még ring idején sem,( azokat a helyeket, ahol egy taxis pénzt kereshet meg sem említem, pl reptér, pu-ok, szállodák előtti bkk drosztok, áh, dehogy kell az nekünk, sokan lennénk rá ) viszont ragaszkodunk hozzá, hogy mi is kifizethessük ugyan azt a pénzt a drosztmatricáért, mint azok a kedves kollégák, akik az említett drosztokon útbaigazítanak minket. Sőt, kifejezetten kívánjuk a törődést, ezért is ragaszkodunk a több és szigorúbb ellenőrzéshez. Persze remélhetőleg minket ellenőriznek majd gyakrabban, nem a kedves és barátságos kollégákat. Az élet f@szos oldala.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2013.07.19 20:45

Felszínes fogalmazás. Ha te egy üzenetet viszel órával, már fuvart teljesítesz. Ha pl. Hatvanba rendel a Bosch, már indul is a vekker a működési területen, nem?

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2013.07.19 09:28

Gratula. Mivel minden fuvarod Bp-ről indul, és a vidéki tarifa oda-vissza számol, tök mindegy, melletted ül e vagy sem az utas, az már a tiéd, annak már szolgáltatsz.