Hozzászólások száma: 99
Ugrás a hírhez Oldalszám: 5
Témakörök > Hírek fórumai > Az aktuális helyzetről úgy általában A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2014.01.29. 09:57:01 / # 85934
avatar
Ne aggódj! Erre is tudom a megfelelö választ. Viszont ahhoz tudnunk kell mi volt elöbb a tyúk vagy a tojás. Mert ameddíg ezt nem tisztázzuk addig mindíg lesz a másik oldalnak egy frappáns kifogása a fejlödéssel kapcsolatban. Amúgy ma nagyon friss vagy :-) A fizetésnapot nem érzem és nem is érdekel.
hiénakutya 2014.01.29. 09:49:24 / # 85933
Száz szónak is egy a vége: ebben a városban nincs szükség 3000-nél több taxira. (Egyébként az egymilliós autótöbblet több mint egyharmada jut Budapestre és Pest megyére, miközben nem csak budapestiek és Pest megyeiek utaztak korábban taxival. Én magam is megtapasztaltam, hogy míg korábban rengeteg vendégmunkást vittünk vidékre, mostanra már teljesen bevett szokás lett, hogy a kedves rokon/barát/szomszéd nem csak az asszonyt ápolja a férj távolléte alatt, de föl is jön az emberért ótókocsival Pöstre. Még mindig jobb, mint ha váratlanul toppanna be.) :-) huszonöt
csogu 2014.01.29. 09:39:49 / # 85932
...na és azok sem azért léptek le, mert ilyen jó még sosem volt nekik:-) Szóval lassan eljutunk oda, ahogy tomajer is megjósolta, hogy megéljük még azt, hogy Baonak van igaza:-)
csogu 2014.01.29. 09:37:54 / # 85931
Szóval a megoldás elméletileg létezik, de a megvalósításának az esélye nulla. Ilyen értelemben igenis azt mondom, hogy nincs gyakorlati megoldás.
hiénakutya 2014.01.29. 09:37:14 / # 85930
És 300 ezerrel kevesebb ember él a városban, mint '90-ben... harmincnégy
csogu 2014.01.29. 09:33:28 / # 85929
Ebben sincs változás, ahogy abban sem, hogy mekkora a központ felelőssége...de abban sincs változás, amit anno Te is írtál, hogy ha az egyik cég egyedül meglépné, akkor a másik 3 cég másnap hangosan hirdetné, hogy náluk ilyen nincs...és így ismét ott tartunk, hogy összefogás kellene, és ilyenkor legyintünk mind a ketten, hogy akkor megette a fene az egészet. Mi akkor a véleményemben, vagy akár a Tiédben a változás? Semmi. A megoldás ugyanaz, erre az esély ugyanaz.
csogu 2014.01.29. 09:29:52 / # 85928
Országosan, és nem csak Budapesten...
tomajer 2014.01.29. 09:24:07 / # 85927
Dehogy. Nem akarom én összerugni a port senkivel:-) A kollégának teljesen igaza van. Neked nincs igazad, hogy azt hangsúlyozod hogy nincs megoldás. A megoldás létezik, te is tudod.. tudtad, mert leírtad pár éve. Most is ugyanaz. Kikényszeríteni a cégekből. És erre ma egyértelműen leírt rendelet van. Csak ezt akartam kiemelni. A cégvezetők kezében a megoldás.
hiénakutya 2014.01.29. 09:12:03 / # 85926
Csak halkan jegyzem meg, hogy arról is illik hallgatni, hogy egymillióval több autó futkorászik jelenleg az utakon, mint 1990-ben... huszonnégy
Omega 2014.01.29. 09:10:29 / # 85925
avatar
Kivéve mikor álmomban is begörcsöl a kezem a gomb felett!!!
csogu 2014.01.29. 09:07:34 / # 85924
Megyek Én is, mert valahogy mostanában jobb aludni, mint ébren lenni:-))
Omega 2014.01.29. 09:06:48 / # 85923
avatar
Na joccakát! Este majd elolvasom mire jutottatok!

csogu 2014.01.29. 09:02:04 / # 85922
Ha ez igaz lenne, akkor a Penta még most is szárnyalna...de sajnos az élet nem ezt igazolta.
csogu 2014.01.29. 09:01:06 / # 85921
Azaz akkor jó, ha kevesen vagyunk és 10-15 percet autókázik a taxis az utasért...értem. Ez mekkora baromság :DDDDDD
csogu 2014.01.29. 09:00:06 / # 85920
Te Tomi, úgy ébredtél, hogy ma szeretnéd valaki olyannal is összerúgni a port, aki nem könnyű falat? Szerintem ne tedd. Mondd, miért nincs igaza a kollégának abban, amit leírt? Nem a csendest támadta, szóval nem kell belém rúgni azért, amiért tetszett a beírása...nem is a félcsendest támadta... Egészen más oldalról közelítette meg a problémát... Az utas érdeket kérdőjelezte meg, azt az érdeket, hogy 2 perccel kiálljon (ingyen) a taxi. Ez egy teljesen más probléma, de sokan szeretnek az utasérdekre hivatkozni, miközben mi tudjuk, hogy mennyit kell ilyenkor várni...ezzel jössz azzal, hogy másként éneklek, mint anno. Pont azzal igazolom, hogy a véleményem változatlan, hogy egyetértek a kollégával és nehezményezem, hogy ez így van...és lehet így, mert semmi következménye sincs annak, ha az utas ilyenkor beint és rendel másik autót...AKÁR UGYANATTÓL A CÉGTŐL...AMI A BAJ, HOGY KAP IS!!! Most mondd, mi furcsa ebben az én "számból"? Ne menj át abba a táborba, akik nem tudják az olvasottakat értelmezni, mert a csendes és a fix elveszítésének félelmétől már rémeket is képesek látni. Franc se piszkálta ezeket a megváltókat, csak egy TELJESEN más problémára világított rá a kolléga, ami nekem tetszett...ennyi.
tomajer 2014.01.29. 08:53:50 / # 85919
Ha kevesebben lennénk kisebb lenne az esély, hogy egypercnyire van autó a címtől. Kvázi minden kiérkezési idő (az átlag) közelítene az utasokba belenevelt tíz perchez. Mert belenevelve lett. A központok húsz éve azt mondják: Köszönöm, tíz percen belül érkezik az autó. Ami nyelvtanilag helyes...de ???
tomajer 2014.01.29. 08:51:18 / # 85918
Pedig erre a megoldás a cégek kezében van. Csak megtanultad a lecke egymásramutogatós részét:-) Azért nem hozunk le vagy hét éve cikket a cégvezetőurakkal, mert az ötödik után megtanultuk a leckét: Ő szívesen megoldaná, de a többi rohadék miatt sajnos nem lehet. Ez még mindig pont ugyanígy hangzik... csak a te szádból bosszantó:-)
Omega 2014.01.29. 08:49:39 / # 85916
avatar
Azért el lehetne itt érni valamit ha kicsit összekapnánk magunkat mert az egyértelműen látszik, hogy tudjuk mi az amin változtatni kellene hogy legalább megközelítőleg úgy dolgozhassunk ahogy 20-25 évvel ezelőtt! Álom, álom...

Omega 2014.01.29. 08:39:58 / # 85915
avatar
!!!

csogu 2014.01.29. 08:38:56 / # 85914
Like!:-))
Oldalszám: 5