Hozzászólások száma: 416
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
green-green 2015.09.11. 16:46:51 / # 340583
avatar
Az általad említett havi nettó 160 ezres jövedelemhez havi 550 ezres bruttó bevételt kell megtermelned. Az Est taxi történetét igen, ismerjük.
green-green 2015.09.11. 16:43:31 / # 340582
avatar
Itt a Green Taxi... Elnézést a várakoztatásért, most kerültem géphez. Sorban megválaszolom az értelmezhető (értsd: nem anyázó és fröcsögő) valós kérdéseket. Először is szeretnék a tényeknél maradni: ha belépsz egy munkahelyre, ott bérért (legyen az fix, vagy teljesítmény, vagy bármilyen konstrukció) dolgozol, miközben a munkaadónak termelsz. Az esztergályos se háborog, hogy a megtermelt alkatrész eladási ára nem az övé, pedig abból kapja a havi fizetését. Ha sokat termel, többet keres. Ettől még igaz, hogy egyetlen forintot se kérnek tőle. Ez igaz a Green Taxira is. Lehet háborogni, de akkor is igaz az első állítás. A cég is, a sofőr is az utasoktól beszedett pénzből él. Remélem ez nem baj.Spannolás nincs: a sofőr a telephelyen egy tetszőleges, munkára felkészített autót vesz át és megy a forgalomba. Nem vár váltótársra, kezdheti a műszakot.Egy ilyen izé (Nissan Leaf a neve) forgalmi körülmények között 150-160 km-t tud megtenni.Európában sokan bevállalták már, szerintem van lövésük a taxizásról.A taxis önalázás ("szarsenki taxis droid vagy(ok)) fölösleges és értelmetlen. Ezt a munkát se kötelező csinálni. De tény: nem ígérgetünk milliós fizetéseket, nem mondjuk, hogy láblógatva lehet nagy pénzeket keresni. Kemény munkával korrekt megélhetést lehet elérni. Ahogy a magyarországi cégek, vállalkozások egy részénél. A többi kérdést a kérdezőnél válaszolom meg. Sorban.
tomajer 2015.09.11. 16:39:49 / # 340581
A taxist nem kell hogy érdekelje, a cégnek mennyire éri meg!
A "szakma krémje", a saját kifizetett Priusában ül .....
A mi szakmánkban csak az megy el alkalmazottnak, akinek nincs más lehetősége ......
De ez egy alternatíva, a droidtartókhoz képest.

Két szemléletmód van:

Az egyik, hogy a droidtartót nem érdekli mennyi a bevételed, ő fix díjat kér. 
Ha az megvan, dolgozhatsz látástól mikulásig, a többletbevétel a tied.

A másik, hogy a droidtartót nem érdekli mennyi a bevételed, ő fix díjat kér.
Ha kevesebb a bevételem, akkor sem kell bevinnem otthonról a nagymama nyugdíját, legfeljebb kevesebb fizut kapok.

Kvázi, aki dolgozni akar mint egy droid, 30 napból 30 napot, 24 órából 20-at, annak a droidtartó az ideális. 
Aki azt mondja, hogy öreg vagyok én már droidnak, ( nem szeretnék csak heti öt napot, és napi nyolc tíz órát max ... ) de el kell még dolgozgatnom a nyugdíjig x évet...   nna annak viszont a dodzsem a megoldás!
tomajer 2015.09.11. 16:31:23 / # 340580

Úgy látszik, gree-greennek lejárt a munkaideje:-(

alelölülő 2015.09.11. 13:29:32 / Módosítva / # 340579
Az jó, hogy kevés a szervízköltség, az üzemanyag meg nulla.
Ezzel szemben az áll, hogy el kell tartani egy céget, ki kell termelni egy igen drága autót meg az áfát az államnak.
Döntse el mindenki magának, hogy melyik több és melyik kevesebb.
Biztos lesznek jelentkezők így is.
Nem a szakma krémje lesz (ha van neki ilyenje egyáltalán), az biztos, hanem akiknek már nincs más lehetőségük.
tomajer 2015.09.11. 13:14:18 / # 340578
Ezt én is mondtam nekik...  de nem érzik veszélynek.
Lehet hogy lépcsőzetes műszakkezdések lesznek ....
alelölülő 2015.09.11. 13:08:02 / # 340577
Garázs-kezdés jó, mert feltöltve futnak neki a műszaknak.
Garázs-kezdés rossz, mert Csepelen van x autójuk, de máshol egy se vagy kevés.
Rendelnek egy kocsit Újpesten vagy Keresztúron, akkor ígérnek 30-40 percet?
tomajer 2015.09.11. 12:27:54 / # 340576
Kajabálunk neki hangosan! :-)
tomajer 2015.09.11. 12:27:34 / Módosítva / # 340575

Nincs spanolás.  Garázs kezdés-végzés van.
Hisz fel kell tölteni a batárt...  és remélem mosás, stb....
Gondolom nem is lesz "saját" autó.  Azzal jössz ki amelyik éppen üzemkész.

 

De persze ez mind a saját kút fejemből van, nem tuti infó.  Csak bennem is megfogalmazódtak ezek a kérdések....

alelölülő 2015.09.11. 12:26:25 / # 340574

Igazából green-green válaszára lennék kiváncsi:

Mennyi havi bevételnél kaphat a taxis 250 fizetést?

szálka 2015.09.11. 12:23:54 / # 340573
avatar
Nem arról volt szó, hogy a green-green válaszol?
alelölülő 2015.09.11. 12:22:18 / # 340572
Természetesen mindenki abban hisz, amiben akar.
Racionális alapon a vallások se működnének.

Aki valaha dolgozott spannal, ismeri a dolgot. Ott állsz az utcán, span meg nem jön, mert elvitték végzése előtt valahová messze.
Amikor megérkezik, akkor nem két perc lesz a tankolás. Csepelen van 20 töltőállás, de a városban várhatsz, amíg felszabadul egy.
Egy új cég elindítását meg te is átélted már a Pentával, ha jól tudom, szintén ilyen 60-70 autós céggel.
Hát, hajrá!

tomajer 2015.09.11. 11:55:25 / Módosítva / # 340571
Alapvetően a fenntartási költségek megtakarításában hisznek (talán joggal)
Ezek a dodzsemek úgy tűnik jól bírják a kiképzést.
És ugye nincs tankolás, nincs olajcsere, nincs váltó, kuplung,  nincs egy csomó kopó alkatrész...  még a fékbetétek is a dupláját bírják állítólag.

Én személy szerint nagyon szeretnék egy ilyennel dolgozni...  nnajó, ha lehetne akkor Teslával és a sajátommal :-)

focilabda 2015.09.11. 11:40:01 / # 340570

Már a holdingnál is kezdik visszavenni az igért javakat miközben emelték a terheket.

Ha oly sikeres üzletemberek hozzák a döntéseket akkor már rég ki kellett volna számoltatni közgaszdászokkal a lehetséges variációkat.

Beleölik a pénzt és majd másfél év múlva fognak rájönni, hogy sajnos a budapesti taxispiacon a 280.- os viteldíjjal nem lehet kitermelni a taxista, tulajdonos, költségek hármasára szükséges lóvét.

alelölülő 2015.09.11. 11:04:50 / # 340569
Mennyi havi bevételt kell termelni a taxisnak ahhoz, hogy bejelentett dolgozóként az ígért bruttó 250 (nettó 160) fizetést megkaphassa?
Amely bevételből a cégnek áfát is kell fizetni. Szerintem egy milla nem elég ehhez.
Akik ezt a céget kitalálták, vajon ismerik az Est taxi történetét?

tomajer 2015.09.11. 10:11:57 / Módosítva / # 340568
A reklám már csak ilyen:-)
Azt se szoktad látni a tévében, hogy vegyé, xy kávét...  igaz szar, és fosni fogsz tőle, de valamiből a gyárnak is élnie kell!
Olyen az amikor az autó tele van extrákkal:  Letekerhető ablak, két irányban forgatható kormány, 4+1 kerék, stb :-P
FBetti 2015.09.11. 09:36:34 / # 340567
oké..ismerem a részleteket...engem csak simán kívülállóként felcsesz ez a kopott marketing duma ..olyan csillámfaszláma érzésem lesz tőle ...de majd drukkolok...nem a cégnek..az alkalmazottaknak
tomajer 2015.09.11. 09:30:42 / Módosítva / # 340566
Hülyén nézne ki:-)

Nnade, ez nem csak a taxiban van így.
Alkalmazott vagy, azt csinálod, annyiért, amit a főnök mond. ...   vagy nem csinálod.
A te döntésed.
Ez a rendszer, (amennyit én tudok róla)  pont annyival jobb, mint a most pályán lévő droidtartók, hogy a kockázatot megossza veled (egy droidtartónak tök mindegy volt e bevételed, ...HOZD A LEADÓT, OSZT HALAGGY TOVÁBB!)
Itt, ha nincs bevétel, nincs leadó.  Viszont a minimálbér gondolom akkor is jár.  Hisz ha nem a te hibád, hogy nem adtak elég munkát, akkor .....
Nnomeg mindenki elfelejti számolni a nyolc órás bejelentett állás előnyeit (amit mi taxisok rég elfelejtettünk, a fiatalabbak nem is hallottak róla)  Fizetett szabadság, valódi táppénz ha megbetegszel, tényleges remény valamilyen látható méretű nyugdíjra, ....
És ami a lényeg:  Ami lóvé nálad marad, az tényleg a tiéd!!!
Nem vár még rád a benzinkút, a szerelő, a biztosító, a Bkk, a vizsgaállomás, az autókereskedő és a bank! (persze még sorolhatnám, de hirtelen ennyi ugrott be.

Nno!  Nem akarom én itt túlfényezni ezt.  Alkalmazotti viszony, a maga nyűgjeivel, kiszolgáltatottságával. 
De azért, a mai droidléthez képest egy szanatórium.
FBetti 2015.09.11. 09:19:59 / # 340565
,,egyetlen forintot nem kérünk tőled,, ???? ...,,Nem a sofőröktől beszedett pénzből él,,????...,,csepelen felveszed az autót...spanolás...ha kifogy zúzol vissza csepelre töltögetni...mennyit megy egy ilyen izé egy töltéssel ???...stb..stb...aki ezt bevállalja lövése nincs a taxizásról...ilyen átbaszós marketing dumát már rég olvastam ...miért nem lehet egyszer az életben korrektül leírni : ,,gyere hozzánk dolgozni..a szart is kitapossuk belőled ..ott fogsz megrohadni az utcán de a főnökök kurva jól fognak élni belőled...ne gondolkozz sokat úgysíncs  más esélyed mert egy szarsenki taxis droid vagy ,, ...szóval csak így egyszerűen ...bele a pofánkba

green-green 2015.09.11. 07:27:30 / # 340564
avatar
A nagyanyja nagybátyjának az anyósa már járt a reptéren és ott pont ezekkel a dolgozókkal tartózkodott egy épületben. Legbuktak mindannyian!
Oldalszám: 21