Hozzászólások száma: 416
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
a-kinti 2015.09.11. 19:20:24 / # 340603
avatar
Egy ilyen izé (Nissan Leaf a neve) forgalmi körülmények között 150-160 km-t tud megtenn 
Akkor Debrecenbe ne menjek vele
higgadt 2015.09.11. 19:14:12 / # 340602
avatar
Ez a válasz a számok nagyságrendjének ismeretében is megalapozatlannak tűnik.Ha valakinek akarsz adni nettó 160eFt fizetést, akkor az alapból bruttó 250, ami a járulékokkal együtt nagyjából 340 e Ft-ba kerül. Mivel a bér és járulékainak nincs Áfa-ja, ezért az ezen költségre eső Áfa tartalmat már be kell csengetni az államnak, ami további +27%. Már 430 e Ft bruttó bevétel "elúszásánál" tartunk és még nem amortizáltunk egy olyan autó aminek az éves amortizációja közelebb van az 1 millióhoz, mint az 500 eFt-hoz. A havi 80eFt-s amortizáció és a korábbi 430eFt minusz már összesen 510eFt. A bruttó 40eFt mire elég?Feltételezem hogy ez a történet csak EU-s támogatással és munkahely teremtési támogatással valósítható meg, vagy nem havi bruttó 550eFt-t kell termelni. A Csepel már hátrányos helyzetű vidéknek számít a támogatások "kiosztásának", bocsánat a nyelvbotlásért, elbírálásának esetében?

tomajer 2015.09.11. 19:06:19 / # 340601
Jó volt ez nagyon annak idején.
 Meg a B 100-as magnó mellé:-)



Mindez alá, egy Aida, vagy kleopátra rádió, és kész volt a Hifi hangzás.



Ma az Mp3 világában el se tudják már képzelni az hogy szólt!!!:-)
alelölülő 2015.09.11. 19:02:44 / # 340600
Ha ennyi, akkor ennyi, kösz a választ, bár szkeptikus vagyok, hiszen a bruttó 550-ből 117-et elvisz a költségvetés áfaként, a bruttó 250-es fizetésnek is vannak munkáltató által fizetendő terhei, tehát az 550-ből saccperkb. 120-130 marad kocsifenntartásra, amortizációra, személyzet fizetésére a cégnél, ha jól számolok.
focilabda 2015.09.11. 18:55:33 / # 340599
A jelenlegi körülmények között szerintem nem tudja a taxi kitermelni  (becsületes körülmények között) azt a bevétel mennyiséget amivel mindenki jól jár.  Nyilván a taxista kap egy tisztességesnek nevezhető bért.  Nyilván a kiszolgáló személyzet (mert ugye annak is kell lennie) szintén kap valami hasonlót. A tulajdonosok nyilván szeretnének a beruházott értékeik után szintén egy tisztességesnek nevezhető hozamot elérni.  Ez mind rendben is van. De mindezek után (vagy előtte) még a költségvetés is tartja jelentős tételekért a markát.5 de legjobb esetben esetleg 6 évig tud futni egy kocsi. Senki nem tudja ma megmondani, hogy milyen értéket fognak akkor képviselni de valószínűleg csak minimális értékük lessz. Tehát mondjuk hat év alatt meg kellene tudnia keresni folyamatosan a fent említett tételeket, valamint azt a csekély 8 mill környékű árát is. Hát nemtudom. Szokták mondani bátraké a szerencse.Nem mondom, hogy drukkolok nektek de kiváncsian várom, hogy mi lessz.

higgadt 2015.09.11. 18:50:36 / # 340598
avatar

Ha viccesre veszed a választ a kérdésemre -  hogy van-e bármilyen kapcsolat ezen cég vezetője, és a korábban a Zóna taxit üzemeltető Veressel kapcsolatban álló személyek között? - akkor újra kérdezem.
Lévay Örs, jelenlegi ügyvezetőnek van bármilyen családi kapcsolata olyan személlyel, aki a BA alkalmazottjaként kapcsolatban állt a repteres Veressel? 
Két egyszerű választ is felajánlok hogy könnyebb legyen:
1. Igen, Lévay Örs ügyvezetőnek van kapcsolata olyan személlyel, aki a BA alkalmazottjaként kapcsolatban állt a Zóna taxit irányító Veressel.
2. Nem, Lévay Örs ügyvezetőnek nincs kapcsolata olyan személlyel, aki a BA alkalmazottjaként kapcsolatban állt a Zóna taxit irányító Veressel.
Köszi a választ. 

thomas 2015.09.11. 18:48:39 / # 340597
ez jó lesz? dj tomajer
green-green 2015.09.11. 18:35:41 / # 340596
avatar
igen, lesz személyzet erre a munkára.
szálka 2015.09.11. 17:49:29 / # 340595
avatar
Jó játék ez az úgy válaszolok, hogy nem válaszolok. Végül is nem érdekel, de tomajer konkrétan rákérdezett, hogy lesz-e  személyzet erre a munkára.
green-green 2015.09.11. 17:35:39 / # 340594
avatar
az alap dzsuvát, szemetet "illik" a műszak végén kidobálni...
green-green 2015.09.11. 17:33:57 / # 340593
avatar
a saját autók parkoltatása is megoldott... Nem a taxinak elkerített, kamerás-be-kihajtós-sorompós területen belül, de helyben
szálka 2015.09.11. 17:30:55 / # 340592
avatar
Ezután a válasz után adja magát a kérdés: forgalomkész (legalábbis esztétikai értelemben) kell-e leadnia? Mert csuda állapotok uralkodnak egy-egy vidámabb nap után.
tomajer 2015.09.11. 17:25:14 / # 340591
Pimasz, de racionális kérdés:

A saját autóknak lesz védett hely, a telephelyen belül???  :-)
green-green 2015.09.11. 17:12:39 / # 340590
avatar
Az autót forgalomkész állapotban veszi át a sofőr és mehet a forgalomba.
tomajer 2015.09.11. 17:03:44 / # 340589
Ez itt 24 órás műszak! :-P
tomajer 2015.09.11. 17:03:09 / # 340588
Az egyik hozzászólásban említettem, de gondolom nem tűnt fel.  Lényeges szempont, hogy az autó mosására, belső takarítására is lesz bent személyzet?
Mert akkor lenne kultúrált a szolgáltatás, ha bemegyek, a "garázsmester rábök a következő autóra ami fel van töltve, ki van suvickolva, kapom a papírjait és már mehetek is melózni.
Leadásnál: megérkezek, "garázsmester" átveszi az autót, nyom egy stemplit a menetlevelemre, én meg mehetek a pénztárba leszámolni, oszt jónapot!
green-green 2015.09.11. 17:02:53 / # 340587
avatar
Még egyszer bocs, hogy nem tudtam a gépnél ülni nap közben... Ezt a jövőben sem ígérem, de ahogy tudok, válaszolok mindenkinek.Aki meg jelentkezik, azokkal személyesen megbeszélünk minden felmerülő kérdést. 
FBetti 2015.09.11. 16:56:41 / # 340586
Mikor adja le és veszi át a sofőr az autót a telephelyen ? ..fix a munkaadó által meghatározott időpontban ? (gondolom igen)
green-green 2015.09.11. 16:56:07 / # 340585
avatar
Ami a garázs kezdést illeti, az autók valóban szakaszosan kezdenek és végeznek: a műszakot kezdő nem vár, kész autó várja, a taxik legnagyobb része pedig a városban van, egyszerre csak keveset kell felkészíteni.
green-green 2015.09.11. 16:52:53 / # 340584
avatar
Hidd el, nagyon sok lehetséges variációra készült üzleti terv és modell...Taxis-tulajdonos-költségek hármast említesz. Nézzünk egy élő, átlagos mintát: autót bérelsz havi 200 ezerért, tagdíjat fizetsz havi 90 ezret és te taxizol. A bérbeadónak megéri, a fuvarszervezőnek megéri, és neked is meg kell, hogy érje, különben nem csinálnád. Mindhárom fél megél belőle. A költségek pedig egy "hagyományos" taxié - drága üzemanyaggal, magas fenntartási költséggel, nem elektromos autóval.Holdinggal összevetni nem érdemes - a két modellnek nem sok köze van egymáshoz...
Oldalszám: 21