Hozzászólások száma: 96
Ugrás a hírhez Oldalszám: 5
Témakörök > Hírek fórumai > Segítségnyújtás nélkül hajtott el a taxis A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nemkar 2008.03.24. 16:50:00 / # 31610
avatar
Kedves civil! Írásodat olvasva, lenne pár kérdésem. A felvételeden tisztán látszik a BUSZ sáv, és a fejreállás helye. Szerinted a kettő között hány méter van? Amit írsz, hogy a bal első ajtóba akart belemenni, mivel holttérben volt a kishölgy, megint nem igaz, mert erről szó se volt. Ha a BUSZ sávban, akart volna neki menni a szgk-nak, akkor az, ha elrántja a kormányt, neki fog menni 10m-en belül a rakpart falának. A másik: Ki mondta azt, hogy az ütközés a BUSZ sávban volt? Egyáltalán a taxis, és a hölgy között volt ütközés? Mert Én ezt sehol nem olvastam! Tehát kár a BUSZ sávba tenni az ütközést. A fényképen is nagyon jól látszik, hogy a „V” alakú elágazástól jó pár méterre borult fel a Polo. csogu, megkövetlek valóban nem ment el a Romkertig. Nem tudom ki hogy van vele, de ahhoz, hogy elém vágjanak, ahhoz a másik járműnek nagyobb sebessége kell, hogy legyen, mint nekem. Akkor meg mitől is kéne megijednem? Úgyse fogok tudni nekimenni! Hisz gyorsabb! Kivéve akkor, ha utána direkt bele áll a fékbe! Akkor, megint nem vezetéstechnikai okokra vezethető vissza az, hogy a kishölgy sikeresen fejre állt? Nem a mundér becsületét védem, mert már írtam, hogy bármilyen autó is lehetett volna. Csupán, csak egy olyan esetet boncolgattam, ahogy az a leírt módon nem jöhetett létre.
tomajer 2008.03.24. 16:48:56 / # 31609
Csikorgott, de már vettem fékbetétet:-)
527 2008.03.24. 14:08:09 / # 31608
avatar
Mi van a Clarusoddal??? Kocsit cseréltél? Nem is mondtad! :) gratula
Bbetyár 2008.03.24. 13:49:06 / # 31607
Nekem se a 124-es, se az omega, se a 210-es nem csikorgott (bár lehet a tomajernek csikorog), a Szkóda sem csikorog.
csogu 2008.03.24. 13:45:58 / # 31606
2 napja! Kia Cralus number1!
Bbetyár 2008.03.24. 13:45:27 / # 31605
XIII. _ _ _ _ út _ _ _
Bbetyár 2008.03.24. 13:44:28 / # 31604
Csikorgósok! Meséljen már valaki, kinek sikerült csikorgósat fékezni az elmúlt években? Nekem 10 éve nem sikerült, azóta hajtok ABSel felszerelt lovat. Nekem nem csikorog! Tapasztalat?

csogu 2008.03.24. 13:44:23 / # 31603
mert a blogon, már a lelövetésünk is szóbakerült Én gondolkodóba is estem, hogy beírjam a címed:-))
civil 2008.03.24. 13:31:24 / # 31602
avatar
Hát igen, csak találgatunk, és ismeretlenül is ítélkezünk - de hát ilyen az ember... Nekünk a taxisokkal, nektek meg velünk vannak rossz tapasztalataitok :) Csak nem kéne túlzásokba esni - a lelövetést csak nem gondolta komolyan az illető... ha meg igen, akkor őt kéne lelőni :) Egyébnént azzal vitatkoznék, hogy a kollégátok biztosan nem felelős a balesetért (hacsak nem tudsz olyat, amit én nem). Ha valaki nekem készül jönni, és az ütközést elkerülendő én elrántom a kormányt, letarolva egy kiserdőt, akkor szerintem a másik a felelős. Szóval ha a taxis éppen nekiment volna a hölgynek, akkor... De ez megint csak egy lehetőség, mint ahogy az is, hogy a kollégátok "ott sem volt", azaz 50 m-rel a Polo előtt váltott sávot, a hölgy meg elejtette a rúzsát, és amikor megpróbálta felvenni, akkor nekiment a parkoló kocsiknak. Szóval ez inkább afféle játék a gondolatokkal, találgatás, és helyzetünk meg vérmérsékletünk szerint adunk több-kevesebb esélyt a különféle verzióknak. Én személy szerint azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy a taxis bevágott a hölgy elé, aki vagy jogosan (a balesetet elkerülendő), vagy ijedtében (inkább az utóbbi) elrántotta a kormányt. De ez csak az én véleményem, annyit számít, mint '74-es naptáron a légylenyomat. Reméljük, a rendőrség kideríti, mi is történt, és kivonják a forgalomból egy időre a felelőst - legyen az a kishölgy, a taxis, vagy egy semmiből előtűnő betonkeverő. Azt hiszem, egy korrekt eljárással mindannyian elégedettek lennénk :)
tomajer 2008.03.24. 12:46:56 / # 31601
Háát, ha volt egyáltalán fékcsikorgás, és nem fék nélkül csapódott be a kishölgy a parkoló autókba. Az ugye konkrét, hogy magáért a balesetért a kolléga nem felelős, tehát csak és kizárólag a segítségnyújtás elmulasztása róható fel neki, ha...! Nem állítom, hogy biztos nem látta, de elképzelhetőnek tarom, hogy nem vette észre mi történt. És ahogy csogu írta, pot azért próbáltuk meg más szemszögből nézni az eseményeket, mert a blogon, már a lelövetésünk is szóbakerült:-))) "Szóval kissé hátrább az agarakkal - nem tudni, mi is történt pontosan! "
csogu 2008.03.24. 12:23:56 / # 31600
Szia! Kiragadnék egy részletet az írásodból. hátrébb az agarakkal Teljesen egyetértünk. Csak tudod elolvastam az élőben a városból oldalain található hozzászólásokat, ahol kemény általánosításokat lehet találni és úgy gondoltam, ha mások azonnal ítélkezhetnek felettünk, akkor játsszunk el a gondolattal, hogy az, aki a balesetet szenvedte az általunk olyan jól ismert civil sofőr volt, akinek nemhogy jogosítványt nem adnék, de előre sem engedném beülni:-)) Különben köszi a térképet, így nemkar barátunk is végre képbe kerülhet, hogy hol is történt a baleset, ahol ő 25 éve olyan sokszor járt:-))
civil 2008.03.24. 12:14:00 / # 31599
avatar
Sziasztok! Elolvasva az eddigi hozzászólásokat nagyon véditek a mundér becsületét. Ez persze nem baj, mindenki ezt tenné, de talán túlzásokba nem kéne esni... Nézzük a tényeket: a baleset a térképen pirossal jelölt helyen történt, legalábbis abból kiindulva, hogy hol borult fel a Polo. Lehet, hogy valamivel közelebb a Gellért térhez. A buszsávot kékkel jelöltem. Bárhogy is történt a dolog, a taxis a buszsávból csak a záróvonalat átlépve mehetett tovább egyenesen - ez már egy fekete pont. (persze, mindenki ment már át záróvonalon, de egyrészt ugye nem szabadna, másrészt ilyenkor nagyon körültekintőnek kéne lenni) Tegyük fel, egy elég extrém értéket véve, hogy taxisunk 100 km/h sebességgel haladt. Ilyen sebességnél másodpercenként kb. 30 m-t tesz meg, azaz ha a csattanás a sávváltást követően 3 mp-cel következett be, akkor a taxis a sárgával jelzett helyen lehetett. Ha lassabban ment (ami valószínű), akkor még közelebb. Tegye fel a kezét, aki egy szabálytalan sávváltás után fékcsikorgást és csattanást hallva nem néz bele a tükörbe - nem látom a kezeket! Szóval taxisunknak látnia kellett, hogy mi is történt. Igen, ezt a tényállást hívják úgy, hogy segítségnyújtás elmulasztása, és független attól, hogy ki okozta a balesetet. Ezen túl már csak találgatni lehet. Érdekes, hogy az senkinek nem jutott az eszébe, hogy esetleg a taxis is hibázhatott, a Polo éppen a holttérben volt, és ha a hölgy nem kapja el a kormányt, akkor a taxi beleáll a bal első ajtóba. De ez is csak egy lehetőség - vagy így volt, vagy nem. Majd a rendőrség megállapítja (vagy nem). Mint ahogy a mai, szomorú hírek is mutatják, bizony a taxis is hibázhat. Mint ahogy mindenki. Szóval kissé hátrább az agarakkal - nem tudni, mi is történt pontosan!

Bao, a FŐNÖK! 2008.03.24. 09:40:20 / # 31598
avatar
Előttem a van a szép kis lány,aki telefonál,de közben azért nyomja is neki,nehogymá' bemehessen valaki eléje! :(

csogu 2008.03.24. 05:17:28 / # 31597
...ahogy megjósoltad! Gratula:-) Mondtam...minden jó, ha a vége jó....és most jó éjt!!:-)
Brekeke 1 2008.03.24. 05:13:14 / # 31595
avatar
Arrol mar leszoktal nem? :)) Megint bunbeesel ? A Madarasz renbe tette a napot...:)
csogu 2008.03.24. 05:10:59 / # 31594
hááát ami szárnyakat ad:-))
Brekeke 1 2008.03.24. 05:10:07 / # 31593
avatar
Mi van a véredbe? :-)) Mondtam máá ne igyááá :)
csogu 2008.03.24. 05:04:23 / # 31575
A véremben van...:-)

Fox 2008.03.24. 04:59:31 / # 31596
avatar
Most fejeztem be a CSI 7.évadját is, de te Ricsi.. túl teszel minden megszállott rajongón.. ezek után le se tagadhatod hogy előrébb jársz a részekkel. :)

csogu 2008.03.24. 04:33:03 / # 31592
Ha ment a kolléga egy 60-70-et, akkor mire a kishölgy befejezte a pattogást, ő már rég látótávolságon kívül volt. Ahhoz a kollégának 160-170-et kellett volna minimum mennie. Szerencsések vagytok, hogy még sosem láttatok balesetet. Egy ilyen kb. 3...maximum 4 másodperc alatt zajlik le. Amennyiben ehhez veszem, hogy onnan a Döbrentei kanyar (nem onnan ahonnan nemkar számolja, mert az plusz 200 méter), szóval az a balesettől kb. 800-900 méterre van...mármint a Döbrentei kanyar. Ahhoz, hogy a kolléga ne lássa mi is történik mögötte cirka 250 feletti sebességgel kellett volna haladnia.
Oldalszám: 5