Hozzászólások száma: 180
Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > Discont Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
iron 2010.07.05. 21:19:56 / # 18814
avatar
Te, Bántelki úr. 12X, az egy irányba, vagy oda-vissza? Ez egyedi eset vagy rendszeres? Pusztán csak érdekel. Nem akarok jelentkezni. :)
alelölülő 2010.07.04. 15:43:23 / # 18813
De Lajos! Az előbb azt ecsetelted, hogy nem érdemes két évente 200000-t megspórolni, most meg egy izzón is ...! :-))
Bántelki Lajos 2010.07.04. 13:10:46 / # 18812
avatar
Majd ha eleget termelt! Addi meg csak spúúúúrolunk!
hiénakutya 2010.07.04. 12:34:08 / # 18811
A Sharan jobb hátsó féklámpájába kellene tenni egy új izzót, hogy világítson.

Bántelki Lajos 2010.07.04. 07:54:09 / # 18810
avatar
"Van neki sárga rendszámosa is..." Ja, van, 1, 2 db. Nem sok :) Nálunk ez úgy van, hogy ha lerobban 1 autónk ( van ilyen ) akkor a sofőr vagy átül azonnal 1 másikra, vagy megcsináljuk haladéktalanul. Amiről Te beszélsz, az éppen deffektet kapott a népligeti pu -nál. "Azért ezzel az árral nem csoda, hogy kihullanak alólad az autóid:)" Jó, jó, de akkor mi legyen? Emeljek árakat és üljünk a napon, vagy az árnyékban órákat? Hmmmm.... A sofőrnek akkor is kell fizetést adnom, ha nincs meló és csak ül a taxiban arra várva, hogy fuvart kapjon. Még gondolkodom :)
Bántelki Lajos 2010.07.04. 07:46:16 / # 18809
avatar
Jaj! Jaj! Jaj! Bocsánat, 1000 x bocsánat!!!!!! Most látom, hogy a discont topikban nyomulunk! Persze, a discontnál van 700 Ft / Kerület! De én a reptérről beszéltem, hogy 12x. Bocsánat!
smokie09 2010.07.04. 04:33:40 / # 18808
avatar
Van neki sárga rendszámosa is, csak néha lerobban az üllöin, meg itt-ott... szegény utasok ott álltak a minap várták a másik jó állapotú fordot. Azért ezzel az árral nem csoda, hogy kihullanak alólad az autóid:)
iron 2010.07.04. 01:17:43 / # 18807
avatar
Trükkök százai.... Mire lenne irigy?? ..."Számlát akkor is kell adni, javítási költség van, fizetés van, tb van, üzemanyag van. És még sorolhatnám".... Ne sorold mert nem jön ki. Ebből amit idáig leírtál, bármelyik költséged frankó lenne, bezárhatnád a boltot. Nekünk ne fényezd Magad, mert tudjuk és Te is, hogy miről van szó. Nagy jövő előtt állsz. :)
iron 2010.07.04. 01:07:30 / # 18806
avatar
Végül is igazad van. Amíg lószar van, veréb is van. Zóna taxi másként. ..."Köszönjük szépen, jól vagyunk! Annyi melónk van, ( lehet, a BKV -nak köszönhetően :-) ) hogy az autók napi átlag címmenyisége 12 db. Húúúú az mennyi is ft-ban?".... No mennyi? 12 X 700-ra kijön? Tőlem csinálhatjátok, fuvart úgyse tudsz elvenni. Biztos van ilyen réteg is, mint Ti meg a az Utasaitok.... Személyesen egyikre se vagyok kíváncsi. :)
Bántelki Lajos 2010.07.03. 22:23:21 / # 18805
avatar
Igen, igen, 2 év alatt van vagy, .... 200000 FT spórolás. Nagy okosság :) Havi 10 e Ft a zsebbe... Hát, aki ezt gondolja, hogy ennyiért megtesszük.... No comment!
Dodi 2010.07.03. 19:49:07 / # 18804
avatar
Meg az éves drosztengedély díjat. A kétévenkénti órahitelesítést. A 3.ill 5 év helyett az évenkénti taxi vizsgát. Sofőrönkénti taxis engedélyt,arcképes igazolvány, stb...stb.... Jó matekot!
Bántelki Lajos 2010.07.03. 16:23:12 / # 18803
avatar
Ez jó! Megint kezdődik! De betudom az irigység számlájára! :) Különben! Ha ( mondjuk ) fehér rendszám játszana az mennyivel lenne más, mint a Te taxid. Ha taxis vagy. Számlát akkor is kell adni, javítási költség van, fizetés van, tb van, üzemanyag van. És még sorolhatnám. Ha ( mondjuk ) fehér rendszám játszana, max 1 db 20 Ft -os taxióra törlesztést és 1 db 30 Ft -os taxi vizsgát spórolnék. Jó matekot!
jomeo! 2010.07.03. 16:02:27 / # 18798
avatar
Fehér rendszámmal könnyű.

Bántelki Lajos 2010.07.03. 15:11:57 / # 18802
avatar
Szia! Köszönjük szépen, jól vagyunk! Annyi melónk van, ( lehet, a BKV -nak köszönhetően :-) ) hogy az autók napi átlag címmenyisége 12 db. Húúúú az mennyi is ft-ban? Na, jó, de tényleg! Köszi az érdeklődést, megy a szekér :) ... ha tolják :-)
iron 2010.07.03. 07:25:34 / # 18801
avatar
Azon elgondolkoztál már esetleg, hogy szerződést köss a bkv-val? Minden kocsidba szerelnének egy jegykezelő automatát, mellényes biztonsági őrt... B@meg!
Bántelki Lajos 2010.07.02. 19:56:19 / # 18800
avatar
Szia! Nem tudom, hogy ki vagy ( bocs ). Nem szívesen hívok fel olyan számot, amely mögött nem biztos, hogy az van, aki. A telszámom ismert, ha gondolod hívjál fel. Azért, leírom: 06-20-529-8000 Köszönöm!
Anti 2010.07.02. 12:51:40 / # 18799
avatar
Szia Bántelki Lajos gondolom még emlékszel rám,a délibe találkoztunk,(egy kis segítség) Örömmel látom hogy még vagy a szakmának,és új ötletekkel is elő tudsz állni. Én már 4 éve nem taxizom,bár most 2-3 hónapra vissza állnék,ha tudsz segíteni léci hívj fel.Előre is köszi 70-344-71-74

Bántelki Lajos 2010.02.01. 14:29:11 / # 18797
avatar
Sziasztok! Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt. Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot. Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba. Tagdíj…: Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT! Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben. A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!. Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő. Tarifa….. A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!! Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló ! Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát! De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás! Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön! Miért…… Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó: Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást! Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel! Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz. Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos! Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb. Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás! Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian! A rendszer áll! A rendszerünk…… Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni. A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket. 1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe. Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ). Címkiadás….. Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen. Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja. A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt. A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le. Tagság kérdése….. Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk. Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember? Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok! Köszönöm a figyelmet!
jomeo! 2010.01.29. 23:11:19 / # 18796
avatar

Bántelki Lajos 2010.01.29. 19:37:34 / # 18795
avatar
Sziasztok! Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt. Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot. Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba. Tagdíj…: Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT! Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben. A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!. Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő. Tarifa….. A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!! Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló ! Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát! De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás! Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön! Miért…… Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó: Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást! Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel! Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz. Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos! Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb. Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás! Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian! A rendszer áll! A rendszerünk…… Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni. A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket. 1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe. Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ). Címkiadás….. Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen. Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja. A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt. A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le. Tagság kérdése….. Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk. Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember? Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok! Köszönöm a figyelmet!
Oldalszám: 9