Név
Becenév jomeo!
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Cucika!Oszd el a Főtaxi havi tagdíját a havi címmennyiséggel.Ja, ha robot módjára a kocsidban élsz, akkor lehet hogy 10 Ft-al több az Uber részesedése. 



A budapesti taxitársaságok közül ki fizet ennyi mindent a sofőröknek? És ebben nincs benne a taxis tanfolyam, PÁV II, és korábban amikor még díjköteles volt az évenkénti erkölcsi költség-visszatérítés?

A budapesti taxitársaságok vezetői egy kalap szart sem érnek.  

Ne izgasd fel magad. Ez az oldal nem független.

Haha. Én nem maradtam magamra. :-)

Ha a taxitársaságok vezetői 2009 és 2014 között (2009-ben jelent meg az Uber az USA-ban) nem egzotikus utakra és luxusautókra költötték volna a befolyt milliárdokat, hanem egy hasonló APP-ra, most nem lenne baj.

Volt 5 évük, hogy felkészüljenek, de ők azt gondolták, "ááá majd ide úgyse jön a Zuber". Hát jött. Most meg kapkodnak.

Ti olyasmiről beszéltek, amiről nincs tapasztalatok. Én megjártam néhány taxitársaságot, hozzáállásban a Budapest Taxi volt a sötétség mélye és talán a Főtaxi a szakadék legmagasabb pontja. Mindenhol a végtelen sötétséget láttam a kollégák 90%-ban, az igénytelenséget, a pólóra kötött kényszernyakkendőt, a gyűrött, izzadt, büdös inget, a zsúfolt minden szarral teletömött műszerfalat, utasként a száguldozást, hazudozásokat.

A Főtaxinál tagdíjbefizetésekkor a Csiga Nénire kellett várni, aki lassított felvétel módjára szedte be az akkor még 60 ezres tagdíjat, volt hogy másfél órát vártunk a befizetésekre, holott előttem csak 5-en, 6-an voltak.

A vezetőség semmit nem nyújtott az alvállalkozóknak, a büdös wc-ben még wc-papír sem volt.

És úgy reklámozza magát, hogy a 100 éves cég. :-)

Ja és nincs összefogás. Ebben kellett volna maradnom? :-) A saját kollégáitokat húzzátok folyamatosan, ehhez legyek/legyünk lojális/ak?

A share economy vagy alvállalkozó között mi a különbség? Ugyanúgy bizonytalan az alvállalkozó jövője, egyik napról a másikra megszüntetheti a fővállalkozó a partneri viszonyt.

A különbség tán annyi, hogy amíg benne vagy, az Uber jobb, minden téren.
 

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2016.07.23 22:47

Egy sztrájkot kell szervezni, ne fizessen semelyik alvállalkozó sem egy büdös fillért sem az összes ingyenélő taxitársaságnak egy hónapig! 

És a taxik árairól.

Át kell alakítani a taxik viteldíjait.

Legyen rugalmas, kedd délelőtt legyen olcsóbb, hétvégén éjszaka vagy nagy utasforgalomnál drágább.

(Ha kevés a málna a piacon, vagy tél van: drágább, júliusban olcsóbb. A piacgazdaságban ez a normális.)

Ez ösztönzi a sofőrt is, hogy menjen ki dolgozni.

Ha egy utas utazik más ár legyen, mintha 4 és még a csomagtartót is használják.

Droszthasználati díjat, évenkénti vizsgáztatást el kell törölni! Egyszerű adókat! A taxamétereket váltsa fel az okostelefon,
a taxiórákat ki kell tiltani a taxikból!

A sárga színt meg kell szüntetni, teljesen felesleges.
Miért van fix ár, ha minden ára örökké változik? A benzin, autómosás, szervíz és a rengeteg egyéb járulékos költség??

Minden legyen online, visszakövethető, a csaló sofőröket azonnal eltiltani.

Ne legyen időmérés! A sofőr ne izzadtan érkezzen az utashoz, félve attól hogy melyik spicli kollégája mérte be némi jutalékért cserébe, amiből majd kap a meleg irodában a főnök bácsitól...

És ha taxis voltam korábban?

A taxizás és az Uberezés között kb. olyan a különbség mint a rohadt zöldség íze és a frissen leszedett között.

Az állam leszarja, mi a jó a sofőrnek vagy utasnak. Neki az adóbevétel a lényeg.

A taxitársaságokról meg nem is beszélve. Azok egytől egyig kizsákmányoló ingyenélő banda, suttyó vezetőkkel.   

  

http://index.hu/video/2016/02/01/taxis_kutyu_csalas_maffia/

http://index.hu/video/2016/07/23/uber_kivonul_kozossegi_taxi_soforok/