Hozzászólások száma: 180
Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > Discont Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
málna 2010.01.27. 19:01:49 / # 18734
avatar
Látod ,Tomi?Biztos,hogy velem van a baj? Még mindig úgy látod,hogy én nem értelek meg téged?Én látom rosszul?Vagy inkább Mi látjuk rosszul?

nazoli 2010.01.27. 18:57:05 / # 18733
avatar
Csak az előzményeket szerettem volna láthatóvá tenni, de kevés sikerrel. Akit érdekel, megnézheti a hsz. számokon a Valamii elkezdődött, illetve Discont Taxi toicokban. tomajer válasz | 2010.01.27. 16:51:52 (581) Minden mostani regisztrált felhasználó kötelezően fizet 100.- azaz egyszáz forintot havonta! Mi bajunk lehetne???:-) Előzmény: csogu 2010-01-27 16:33:58 (580) előzmény betöltése... csogu válasz | 2010.01.27. 16:33:58 (580) Nekem tetszett :-)) Előzmény: nazoli 2010-01-27 08:38:23 (569) Te honnan ismersz engem?:) A másik fórumban nem én voltam. Itt meg nézegetem, nézegetem, de... Mit szólsz a fizetős ötletemhez? Szia Tomi! Elkeserítő, amit csinálsz ezzel a Discont dologgal, meg a Bántelkivel! Olyan mértékben cinikus, hogy egyszerűen nincsenek jelzőim! Az, hogy a Bántelki cinikus, azt még megértem. Ő ilyen. Vele nem tudunk mit kezdeni. Van egy elképzelése, és őt ez vezérli. De, hogy te is átveszed a cinizmusát, az már mindennek a teteje! Ráadásul következetlen vagy. Felajánlottam, hogy fizetek, erre azt írod, hogy az interneten ez nem szokás, és inkább kattintsunk a különböző linkekre! Mert abból van a bevétel! Most meg azt mondod, hogy a Bántelki fizetett érte, és ezt mi is megtehetjük! Ennyire mélyre nem süllyedhet a Hallotaxi! Vagy ez az az eset, hogy van annyi pénz, amennyiért korpás lesz a hajam? Írtam nemrégiben az írástudók, vagy a magukat annak tartók fokozott felelősségéről, amit most megismétlek. Nem csak ezen a fórumon, hanem mindenütt, ahol a közvéleményt formáló emberek - tudod, akiknek a többiek adnak a szavukra, tisztelik őket, és mintegy vezetőként elfogadják őket - megnyilatkoznak, sokkal nagyobb a felelősségük, mint a többieknek! Ez rád is vonatkozik! Méghozzá sokkal nagyobb mértékben, mint bárki másra ezen a fórumon! remélem, nem kell részletesebben kifejtenem, hogy miért! Tomi! Ha van benned tisztelet s szakma, és a taxisok iránt, ezt az egész szemetet kitörlöd, és tekintsük az egészet egy rossz álomnak! Persze, megteheted, hogy nem! De lelked rajta! Vagy csak én veszem a kelleténél komolyabban a saját hülyeségeimet?
törölt felh. 2010.01.27. 17:53:22 / # 18732
avatar
Tom! Sajna nagyon,nagyon igazad van!!!
taxameter 2010.01.27. 16:00:24 / # 18731
avatar
van normál taxi is, miért ne lehetne akkor ez diszkont? :-)
hallo 2010.01.27. 15:55:59 / # 18730
avatar
Csak egy kérdés: Miért Discont? Úgy értem, hogy miért van értelmetlen neve? Mert, ha jól tudom, az diszkont, illetve, ha angolul gondoltad akkor discount...De lehet, hogy tévedek...:-?

tomajer 2010.01.27. 15:07:13 / # 18729
Úgy tűnik, én is kénytelen leszek ezt minden oldalra betenni,....:-) Kénytelen vagyok én is megszólalni, a témában, pedig nem volt szándékomban.... De rengetegen hívtak engem is.... igaz nem azért, mint a Lajost... hanem, hogy felelősségre vonjanak, jó kapcsolatunk okán, hogy ez mit keres itt! Nagyon egyszerű uraim: Fizetett érte! Akinek ellenvetése van, lehet hozzám fordulni, készpénz, netán átutalás formájában:-) Vicces amikor havi többtízmillós költségvetésű társaságok tulajdonosai, akik eddig első számú közellenségnek tekintettek, most hirtelen baráti, már-már vállveregetős hangnemben kérdezik, hova tettem az elveimet ? Bent vannak a zaciban urak.... nincs miből kiváltani:-) Viccet félretéve, akkor néhány szó, erről a projectről.... Rémálom!!! Igen az. Tudom. De!!! Így, ezzel a koncepcióval indul. Aki bevállalja, tudja mit vállal. Nem rákényszerítik, a meglévő tagságra, tagdíjfizetés utáni héten, "Frissítő" ötletként!!! Nem kell kockázatot vállalni, tehát mehetünk sunyiban, a meglévő társaságból ki kikacsintgatva, ... mit veszíthetünk alapon. Nincs befektetés, nincs semmi, csak dolgozni kell.... ha van mit. A többit az élet hozza magával... ha életképes, a jóisten se üti agyon, ha nem az, akkor a LadyTaxi sorsára jut. És akkor tényleg néhány szó az elvekről. Én FIXTARIFA párti vagyok. Ettől most rettenetesen távol állunk. Ma beigazolódik a Versenyhivatal legszebb álma.. igenis lehet lejjebb, és lejjebb menni az árakkal, ha igazi verseny van. Ennek a megdőlését, úgy tűnik, csak a gyakorlat fogja hozni. A gyakorlat, hogy egy ilyen gyilkos árverseny hatására, tönkremennek a taxisok, és rettenetes mértékben lezüllik a színvonal. E felé tartunk. Annyi döntési lehetőségünk van, hogy a lassú fájdalmas halált válasszuk, vagy lássuk uram mire megyünk együtt alapon, felpörgetjük az eseményeket. Én gyorsan és büszkén szeretnék, amíg még van gerincem.
Bántelki Lajos 2010.01.27. 15:04:19 / # 18728
avatar
Uraim! Megkérek mindenkit, hogy ne viccelődjünk! Ez 1 komoly "dolognak" indul (t) a végén elmaradnak a kollégák és vehetünk újra 1 csomó autót, hogy droidok dolgozzanak rajtuk! Köszönöm és tanúsítsunk 1 piciny komolyságot! :-)))))

siros 2010.01.27. 14:47:15 / # 18727
avatar
Ez tök jó!! Hol tudok jelentkezni ? A főtaxinál ezt megengedik? Nagyon szeretném!
érdeklödö 2010.01.27. 14:19:26 / # 18726
avatar
Ezúton gratulálok minden telefonszám tulajdonosnak a sok "bátor" kezdeményezéshez.De most már javasolnám foglalkozanak a saját faszukal és ne a miénkel verjék a csalánt. Akinek nincs pénze utazni menjen gyalog!

siros 2010.01.27. 14:15:28 / # 18725
avatar
Mikor és, hogy lehet belépni ?
alelölülő 2010.01.27. 14:01:07 / # 18724
Rossz kérdés. Nem minek, hanem miért. A válasz pedig "pénzért". Ami rendben is van. Akinek nem tetszik, foglalja le a banner helyét.
tzs 2010.01.27. 13:47:28 / # 18723
avatar
Tomajer! Felháborodásodnak adsz hangot az olcsó tarifák miatt! Akkor ezt a izét, micsodát... / nem akarom megbántani a tulajt.. /MINEK REKLÁMOZOD????

Bántelki Lajos 2010.01.27. 11:49:22 / # 18722
avatar
Sziasztok! Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt. Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot. Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba. Tagdíj…: Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT! Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben. A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!. Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő. Tarifa….. A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!! Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló ! Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát! De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás! Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön! Miért…… Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó: Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást! Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel! Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz. Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos! Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb. Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás! Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian! A rendszer áll! A rendszerünk…… Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni. A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket. 1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe. Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ). Címkiadás….. Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen. Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja. A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt. A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le. Tagság kérdése….. Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk. Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember? Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok! Köszönöm a figyelmet!
Dodi 2010.01.27. 07:01:51 / # 18721
avatar
Fizetett érte,megteheti.
törölt felh. 2010.01.27. 06:48:02 / # 18720
avatar
Miért itt reklámozod magad?
bendzsoo 2010.01.26. 22:32:31 / # 18719
avatar
Szia Lajos:Azoknak az embereknek akik a napi megélhetésért küzdenek szerinted mi a fontos.A Taxisok 80%-a Dorid vagy bérli a rendszámot.Ezeket az embereket szerinted mi érdekli ha nem a bevétel?Neked is igazad van csak olcsó tarifával tudsz talpon maradni.Ebben szerintem nincs kivetni valója senkinek.Itt a mai világban az emberek 95%-a csak magával törődik meg kel becsülni azokat akik próbálkoznak,hogy jobb legyen.
málna 2010.01.26. 21:08:08 / # 18718
avatar
Én inkább most nevetnék ezen,ha nem haragszol.. :)
mew 2010.01.26. 21:04:06 / # 18717
avatar
- Meglepte Önt a jelölés? Mi volt az első gondolata ezzel kapcsolatban? - Igen, meglepett, nem számítottam ilyen kezdeményezésre. - Ön szerint, milyen főnöknek látják Önt kollegái, mit gondol, miért jelölték Önt erre a versenyre? - Nagyon remélem, hogy szigorú és igazságos főnöknek látnak, olyannak, akivel bármikor megoszthatják gondolataikat, aki soha nem zárkózik el az új ötletektől, véleményektől, sőt azokat igényli is. Fontos számomra, hogy az embereim pozitívan viszonyuljanak hozzám. Egy nagy cégről beszélünk, ennek ellenére mégis egy nagy családról beszélhetünk. Szinte mindenkivel van rendszeres kapcsolatom, beszélgetek velük, odafigyelek arra, amit mondanak. Feltételezem, hogy ennek a személyes kapcsolatnak köszönhető, hogy kollégáim jelöltek. - Hogyan próbál a beosztottak "kedvében járni"? - Nagyon fontos számomra, hogy a kollégáim elégedettek legyenek a munkájukkal, a munkahelyükkel. Nagy hangsúlyt fektetek az infrastruktúra és a munkakörnyezet kialakítására. A kollégáim a legmagasabb színvonalú technikai megoldásokkal dolgozhatnak, ami feltétlenül szükséges a jó közérzet kialakításához. A kellemes környezet, jó hangulat, ideális munkahelyi légkör hatékonyabb munkát eredményez, ez pedig mindannyiunk közös érdeke. Cégünk fejlődése folyamatos. Vallom: „Egynek minden nehéz; soknak semmi sem lehetetlen!” (Gróf Széchenyi István) Köszönöm!

mew 2010.01.26. 20:35:35 / # 18716
avatar
Megbecsülés szolgálati autó helyett Egy közelmúltban nyilvánosságra hozott német felmérés tanúsága szerint a cégek közel sincsenek felkészülve a már most is érzékelhető, tehetségekért folytatott harcra. Láthatóan úgy tekintenek a tehetségekre, mint olcsó erőforrásra. Pedig a munkavállalók üzenete egyértelmű: "addig állok csak a rendelkezésedre, amíg nagyobb megbecsülést tapasztalok és az igényeimre odafigyelsz". A legértékesebb az idő - rugalmas munkaidő, több szabadidő És ezek azok az igények, amelyeket a munkáltatók rosszul azonosítanak. A felmérés szerint ugyanis a szolgálati autó, az ételjegy, a kényelmes munkahelyi környezet mellékes dolgok a munkavállalók számára, sokkal fontosabbnak tartják, hogy a vállalat lehetőséget adjon arra, hogy a munkát a magánélettel össze tudják hangolni. Bármilyen furcsának tűnik, de a "puha" ösztönzők sokkal vonzóbbá tesznek egy munkahelyet, mint az anyagi eszközök. Erre azonban nem figyelnek oda a munkáltatók, hiszen meg vannak győződve arról, hogy a csinos fizetés, a mutatós szolgálati kocsi illetve a kiegészítő juttatások miatt a pályázók özönleni fognak hozzájuk. A felmérés szerint ugyanakkor a dolgozók ennél többre értékelik a rugalmas munkaidőt, a szakmai fejlődési lehetőséget, valamint azt, hogy több szabadidejük legyen, amit a családjukkal, hobbijukkal tölthetnek. Erre a legideálisabb a Discount taxi.

Bántelki Lajos 2010.01.26. 20:28:19 / # 18715
avatar
Sziasztok! Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt. Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot. Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba. Tagdíj…: Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT! Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben. A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!. Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő. Tarifa….. A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!! Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló ! Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát! De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás! Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön! Miért…… Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó: Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást! Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel! Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz. Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos! Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb. Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás! Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian! A rendszer áll! A rendszerünk…… Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni. A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket. 1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe. Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ). Címkiadás….. Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen. Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja. A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt. A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le. Tagság kérdése….. Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk. Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember? Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok! Köszönöm a figyelmet!
Oldalszám: 9