Hozzászólások száma: 13510
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Frankó 2009.02.08. 19:57:26 / # 157036
avatar
Nagyon visszafogott és nőies voltál a számokkal kapcsolatban. Amikor euro 4es kocsit vettem volt egy jogszabály miszerint a zöldkártyát 2 évre adják. Akkor januárban jött ki a rendelet...kivétel taxi! Majdnem összevertem a zöldkártyást pedig nem ő tehet erről. Tényleg nem akarok bele menni de mi vagyunk a fejős tehenek és nem a cég által az egy dolog hogy a fuvarszervezésért fizetünk mert a gyomrunk nem bírná a hiénázást. Sajnos állandóan minket fejnek taxisokat vállalkozókat és Magyar dolgozni akaró embereket. A rendőrt már 10ért nem veszed meg náluk is emelkedett a tarifa.Ebbe nem mennék bele most más is olvassa. Nekem az elképzelésem: úgy mint Európa a mai napig nem bocsátotta meg a Hunoknak Európa lerohanását úgy nekünk sem bocsátják meg a taxis blokádot. Ez szigorúan magán véleményem! Nem véletlenül írtam a droid dolgokról. Mi lesz velük ha nyugdíjas kort elérik....ha elérik. Miből fognak megélni?Vagy máról holnapra kell élni? Én megkérdeztem 30-60 ezret kapnak.Akik meg áskálódnak nem néznek előre sajnos. Szép estét mindenkinek

Gentile 2009.02.08. 19:08:42 / # 157050
avatar
Nagyjából ez a piac, ezért a piacért sok pénz megmozdulna szerte a világból! jelenleg van 5000 taxi ez MA BEFIZET 5000db x átlag 60,000-et fuvarszervezésre = 300 millió havonta Az egy negyede kifizeti a főállású tb-t 1250db x 44,000= 55 millió másik negyed a 4 órásat = 25 millió a fele nem fizet :) A 2/3 rész fizet autó hitelt 3500 db *65,000= 227,5 millió 5000en fizetnek drosztot 2000/hó x 5000= 10 milla 4000-en befizetik a kötelező biztosítást átlag havi 4500.-= 18 millió 1500-an (eléggé alábecsülöm) bérlik a rendszámot 1500 x 20,000= 30 millió 5000en tankolunk heti egy telitank (alábecsülve) 5000 fő x 4 hét x 15000= 300 millió egy garnitúra gumit a fele vesz egy évben 2500*50,000.-= 125 millió a fele szokott olajat cserélni 2500 x 8,000.-= 20 millió nem mondok sokat ha 5000 elmegy átlag havonta alkatrészre 5000 x 5000= 25 millió egy héten egyszer mindenki mosat 5000 x 1500 x 4 hét= 30 millió 2000 en fizetnek könyvelőt 2000x5000 = 10 milla 500-an minimum befizetnek 4000-et tiltás megváltásra= 2 milla 600 taxist megvesz a rendőr vagy a traffipax 10 ropira 600 x 10,000= 6 milla tudnék még keresgélni költséget, de egyenlőre ennyi is elég ez összesen technikai és vállalkozási kiadásokra erősen alábecsülve= 1.183.500.000,- 5000 taxis eszik és öltözködik, nem magas nívón de haVI 60,000 BIZTOS ELMEGY ERRE IS ez is = 300 millió havonta magyarország 50%-a bagózik ez itt minálunk túl reprezentált de maradjunk a felénél 2500 fő * 600 forint * 30 nap= 45 milla ezren bedobnak a gépbe EGY ezrest naponta 1000 fő x 1000,- x 30 nap= 30 milla ezren látens alkeszek 1000 x (4sör) 600,- x 30 nap= 18 milla 1000 fő albérletet fizet 1000 x 50,000= 50 milla 1500 fő lakáshitelt fizet 1500 x 50,000= 75 milla 1500 fő tuti fizet gyerek tartást 1500 x 30,000= 45 milla tudnék még keresgélni költséget, amit kicsap az 5000 gépész de egyenlőre ennyi is elég 563.000.000.- forint összesen amit biztosan kitermel a pesti taxi 1,746,500,000.- forint havonta Ennyi bevétel tuti van mert ez ki van fizetve! ------------------------------------------------------------ lássunk másik oldalt cége saját vallomása szerint fuvarszám city 120 ,000 6x6 100,000 fő 120,000 tele5 100,000 taxi4 30.000 sfRT 50,000 BlokádRádióTaxi 15.000 Taxi 2000 60,000 zónapörkölt 70,000 Budapest 50,000 Minimobil 10,000 hotel taxi 25.000 összesen 750,000 furik havonta + 10% intés beülés (75.000) = 825,000 fuvar/hó + amit elhord az 5-600 mezitlábas Változatlanul azt mondom azért mondod a 2 millió mert TE azt kitudod fizetni én meg azt mondom 20 ért is vennék, (mert jó üzletre annyi a pénz a világban mint a szemét) és lenne aki 50 ért is!!! Mert szabályozott körülmények között ez egy jó és jóljövedelmező üzlet. De a piacot uraló fuvarszervezőknek és belőlük kinőtt "érdekvédőknek" ez nem érdeke. Nekik a zavar és a káosz az érdekük mert így eladják a SEMMIT, kibaszott drágán NEKED és nekem. Mi itt bégetünk az akolban ők meg híznak a zsírunkon és egymást marjuk itt, meg az utcán. ez a szakma rezsire és megélhetésre kifizeti a fenti minimum összeget, ebből havi 300 milliót az érdekvédőid hajtanak be rajtad a "nem tartott pisztolyt a fejedhez senki" szlogennel. a havi 300 millióbol tellik ujságíróra, képviselőre, táskapénzre mindenre. Egy a cél: taxis fizess, erre születtél
Frankó 2009.02.08. 19:00:35 / # 157048
avatar
Ezt a mondatot is tedd hozzá! Persze ha tényleg ismered és nem csak úgy hogy a kosarat leengedi aztán beleteszed a motyódat.
Frankó 2009.02.08. 18:59:15 / # 157043
avatar
Valóban nem ismerlek, de nem minősítettelek ezt nagyon félre értetted.Jenőről beszéltem ha őt akarod védeni akkor hibát követtél el nem kicsit nagyot.
Kekec 2009.02.08. 18:46:40 / # 157031
avatar
Ha nem ismersz ne minősíts nem tudhatod honnan ismerem és milyen ügybe találkoztam vele.

Frankó 2009.02.08. 18:42:07 / # 157046
avatar
Átestél a ló túloldalára. Én elképzelhető hogy ki tudnám fizetni de nem lenne 3000 taxi sem az általad javasolt összeggel.Miért zárnád ki a többi rendes vállalkozó emberkéket? Én reális összeget mondok: 2 millió mondjuk. Kihalásos alapon tovább amikor meg lenne a létszám. Sajnos olyanról beszélgetünk ami 2009 Magyarországon ez nem működne, mivel az állam minél több, járulék, adó és egyéb szennyes dologgal bünteti a nem csak a taxis vállalkozókat hanem mindegyik vállalkozást. Szívesen beszélgetnék erről de meddő vita. SAJNOS!

Frankó 2009.02.08. 18:33:39 / # 157042
avatar
Azért örülök hogy belátod hogy igazam lehet.....a kérdés miért basz...tátok el?Akkor valami nem gömbölyű.Az egész rákfenéje az állam hagyta hogy megússzon az akkori vállalkozó és ugrott az engedély. Most kiskapus megoldás van Bt,KFT stb és arról nem beszélve hogy még mik vannak. Letti,Aranka, Hajnalka, Surányi és sorolhatnám kiknek tömitek zsebükbe a nehezen megkeresett pénzeteket. Nem is beszélve arról sokatok 4 órára van bejelentve......gondolom átlátod ennek a következményét is. Ezt most nem taglalnám remélhetőleg messze vannak a nyugdíjas évek. Huszonkettes csapdájának hívnám. Ismered?

Frankó 2009.02.08. 18:26:29 / # 157041
avatar
Sajnos nem hülyeség!Ebbe a technikai részbe kár bele menni most. Az öreg Jenőt ismered evvel mindent elmondtál. Persze ha tényleg ismered és nem csak úgy hogy a kosarat leengedi aztán beleteszed a motyódat.

chipmunk 2009.02.08. 17:57:00 / # 157077
avatar
Miért zárja ki a kettő egymást? Szobafestő, pincér, stb...ezek is csak vállalkozók lehetnek? Komolyan nem értem...
Gentile 2009.02.08. 17:52:08 / # 157076
avatar
akkor én javaslom a licenc kikiálltási árának az 50 millió forintot. innen lehet felfelé licitálni. kiadható mennyiség 3000 db. Mert te ezzel a licenszel a jelenlegi munkatársaidat akarod kizárni, én ezzel az árral pedig téged. Hidd el van akkora üzlet a taxi (természetesen szabályozott keretek között), hogy előkerül a világból, nyugatról vagy keletről néhány pénzeszsák aki ezért a 3000-db-os monopóliumért simán kicsapja akár ez a lóvét is. Te meg mehetsz amerre akarsz, vagy hajthatód azt a kocsit amit alád rak a licenszével. Ennyit a licenszedről.
fáj az igazság 2009.02.08. 17:48:03 / # 157074
avatar
Aki nem alkalmas vállalkozónak,az nem alkalmas taxisnak se!:( Szerintem!
mármegint 2009.02.08. 17:31:04 / # 157067
avatar
O.K.Lehet hogy igazad van.Azért írtam hogy gondold át,mert sokan vagyunk olyanok,akik már elb...tuk a vállalkozóit,és bt-ben,ill.kft-ben dolgozunk.-Nem valószínű hogy újból kapnánk engedélyt.Persze ez egyéni szoc.probléma.-Úgyhogy a te szemszögedből nézve ez biztos jó megoldás lehet.
Kekec 2009.02.08. 16:24:33 / # 157064
avatar
Most megyek dolgozni majd legközelebb folytatjuk. További szép napot mindenkinek.
Kekec 2009.02.08. 16:16:38 / # 157063
avatar
Ez egy hülyeség amit most leírtál.Leírom a külön átjátszó működési elvét ha kéred.És arról a kütyüről hogyan kerül a jel az átjátszóra antenna nélkül?Ezért írtam hogy két rádió kell vagy a sajátodban kell módosításokat végezni.Az öreg Jenőt meg ismerem.
Frankó 2009.02.08. 16:11:32 / # 157062
avatar
Végig gondoltam! Továbbra is a véleményem egy vállalkozói engedély egy taxi gépjármű. Most te gondold át miért írom. Majd ha Józsi bácsi nem akar taxizni, de az ő engedélyével egy alkalmazottja lehet és akkor jöhettek ti a rakéta taxisok.Természetesen Józsi bácsi otthon ül és nézi a Tv-t vagy emlékeiben turkál.De akkor is egy engedély egy taxi. Biztosan nem jó ötlet? Nyugat Európában bevált a licensz. Nem kevés pénzbe került de megélnek és nincsenek irreálisan rengetegen hogy nem tudnak megélni. Tudom nem kell majmolni őket mi akkor is balkán maradunk. És milyen igazad lenne.

Frankó 2009.02.08. 16:02:38 / # 157061
avatar
Úgy hallottam a 925 esetében még át is telefonáltak a Budából meg olyanok is szóltak akik ismerték az embert hogy nem kéne erőltetni az itt létét. Van rá módod nézd meg a kartonját 3 db piros felkiáltó jel van rajta. Ne gondold hogy a szél fújta oda felkiáltani. Surányi a nagy tudású kapzsi ember vette fel minden telefon és személyes ellenérv ellenére is. Erre sommás véleményem No Comment

Frankó 2009.02.08. 15:57:56 / # 157059
avatar
Javaslom amit a Kalandor írt olvasd el még egyszer. Nem lehet megfogni őket mivel a rádiójuk patyolat tiszta.A zsebükben lévő (olyan mint egy távirányító) nyomnak címre de a visszaigazolás már a patyolatos rádióval történik. Akkor most az fog jönni ki ajánlotta kinek? Mert ha kell név szerint is leírom! Tudod ki az a kakukk utcai Jenő? Nem úgy néz ki mintha tudnád. A fejeket húzzuk ki a homokból végre! Jó munkát....
Frankó 2009.02.08. 15:52:24 / # 157054
avatar
Köszönöm

Kekec 2009.02.08. 15:38:05 / # 157053
avatar
Ebben vitatkoznék veled már mint a külön átjátszóról.Ha nem két rádióval dolgozik a taxis akkor bármikor megfogható csak akarni kell.URH szervizben csak egy mérés az egész.Abban igazad van az utcán nem lehet kiszűrni.

törölt felh. 2009.02.08. 15:30:03 / # 157088
avatar
Szerintem se. Lehet, hogy kettő vagyok???
Oldalszám: 676