Név Gergő
Becenév anyahajókabinajtóhajtogató
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A reklám dolog nekem sem tetszik. A tarifaemelés viszont nagyon rosszul is elsülhet. Kockázatos. "Szabadataxi" írta néhány napja (vagy hete) a kiállási díjat. Egy 350-400 forintos kiállási díj havi 150 címnél már 60 ezer forint. Az utasok száma ezesetben nem csökken jelentősen, aki Békásmegyerre kér autót, és siet be a városba, kifogja fizetni a 400 forintot. Az utcai beülős meg nem fizet semmi pluszt, az utasok száma nem fog csökkeni, maximum több embernek kell hozzá szoknia a droszton beüléshez. A fuvarszervező bevétele sem csökkenne jelentősen, ha megfelelő mennyiségű cím áll a rendelkezésre, hiszen ha elkérnek 25 ezer forint alap díjat, és rámegy még 60 ezer forint címpénz, az majdnem annyi, mint a mostani tagdíj, mégis jobban jár a taxis, hogy nem hónap elején kell a 100 ezeret befizetni, és az utasok fizetik meg neki a tagdíjat. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.07 16:55

Azt mondjuk hozzáteszem, hogy némely Taxify autó tényleg úgy néz ki, mint ami nem hogy napok óta, de hónapok óta nem volt mosó közelében. Ettől függetlenül undorító, hogy berendelnek minden autót ilyen kötelező f@szságra. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.03 12:22

"Szabadataxi" írta le a kiállási díjat, arra írtam, hogy jó ötlet.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.02.03 12:20

Rosszul írtam, a kiállási díjra gondoltam. 

Téma: Ennyivel drágulhat a taxizás a fővárosban

Hozzáadva: 2018.02.02 16:44

Nem mintha bármelyik fuvarszervezőt is sajnálnám, akár csak egy percig is, de valamilyen szinten érthető az ő szemszögükből, ha kéne 20-30 ezer forintos alapdíjat fizetni (már ha be lenne vezetve bécsi mintára a hazai szolgáltatás). Ez a taxist is "motiválja", hogy a lehetőségeihez képest többet dolgozzon, ráadásul nem két forint fenntartani egy ilyen céget (bevételeikhez mérten persze lóf@sz, de  mégis több millió forint havonta, amit nem biztos, hogy bárki is a véletlenre bízna).

Téma: Ennyivel drágulhat a taxizás a fővárosban

Hozzáadva: 2018.02.01 21:44

Igen, ezt láttam, de azt hittem van valami más is azóta.

Téma: Ennyivel drágulhat a taxizás a fővárosban

Hozzáadva: 2018.02.01 19:09

Tudja valaki, hogy milyen konkrét javaslatok voltak? Azt tudom, hogy volt valami 800 forint körüli alapdíj javaslat még régebben. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.30 11:43

Na jó, de egy taxi szoftvert feltörni, és megmutyizni nem 2 forintos költség. Mégy egy egyszerű appot is 5-6 millió forint megcsinálni. Ezt megbuherálni...hát nem tudom, de tény, hogy az utóbbi pár hétben észrevettem, hogy nagyon sokan panaszkodnak azért, mert 10 méterre voltak a címtől, és nem ők kapták, hanem más. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.30 11:15

"azt gondolom mindenkit el kéne kaszálni akit rajta kapnak"
Én nem fogalmaztam ilyen erősen, de van egy olyan érzésem, hogy neked nem fognak nekimenni úgy, mint nekem (vagy legalábbis ezidáig nem tették).

Egyébként kiváncsi vagyok, hogy mire gondolsz az alatt, hogy 575 ezer forint benne van a dologban. 100 a tagdíj, 100 az üzemanyag, 50 a járulék, még 50 az iparűzési, a droszt-díj, a kötelező meg a súlyadó havonta. 70 ezret tegyél félre az autóra, 30-at a nyugdíj előtakarékosságra. Ez eddig 400 ezer. Mit hagytam ki? 
A jövedelemviszonyokat kár szóba hozni. Nagyon sok utas panaszkodik nekem a fizetésükről. Ugyan úgy heti 50-60 órát simán dolgoznak, mint egy taxis, a nagyrészük 150 ezerért (diplomás emberekről beszélek!). Én is szeretném, ha jobb biznisz lenne a taxizás (valakinek most is elég jó, pl. a Főtaxinak), de reálisan nézve ehhez egy olyan politikai elit kéne, aki legalább szakközépiskolás szinten ért a közgazdaságtanhoz. És akkor mindenkinek jobb lenne. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.30 11:07

Remélem azért abból, hogy a 6 éves Pistike eltaposott óvodában egy katicabogarat, nem feltételezed, hogy felnőtt korában tömeggyilkos lesz. Mindent mértékkel, ahogy a kémia tanárom mondta. Más vállalkozásom is volt, minden közegbe megy csalás valamilyen szinten, hiszen alapból úgy vannak kitalálva a szabályok, hogy becsületesen egy KKV ne nagyon tudjon boldogulni (hogy ez direkt, vagy pedig a döntéshozók alkalmatlansága miatt van így, nem tudom), ez nem csak a taxisokkal van így.
 Egy fodrász, amíg 500 ezer volt az áfa határ, szerinted mindent betartott, amikor csak az üzlet bérleti díja meg az anyagbeszerzés majdnem 5 kiló havonta? Nyilván nem (persze pontos számokat nem tudok, én csak hobbi fodrász vagyok). De mégsem mondja senki a fodrászra, hogy hiéna. Sőt, a játékboltosra sem mondja senki. Ez vajon miért lehet így? 
Van ismerősöm, aki pl. úgy van vele, hogy amíg kicsit veri át a taxis, addig leszarja, de ha már 2-3szoros szorzóval veri át, akkor már felháborodik. Mondhatjátok, hogy nincs mérték, én, aki egyszer ketyegő órával álltam a hotelnél, ugyan olyan hiéna vagyok, mint azok, akik a népligetben állnak. De akkor a logikátokból kiindulva az Uberrel sem volt semmi probléma. Én életemben egyszer ezer forinttal "átvertem" egy utast, az XY hiéna 5000-rel veri át minden nap, az Uberesnek meg engedélye sem volt, de hát ugye szerintetek nincs mérték, mindenki bűnös. Akkor minek kellett tüntetni ellenük? Vagy az már szerintetek is túlzás volt, amit az okostelefon buznyákok műveltek? 
Vannak haverjaim, akikről tudom, hogy lerántják az utast, ettől függetlenül jóban vagyok velük, de nem értek egyet ezzel, Ennyi. Lehet oltogatni engem, hogy "nincs jellemem" meg csak két éve taxizom, ezért csicska vagyok és kussoljak. De ezt az oldalt mások is olvassák (utasaim is voltak, akik mondták, hogy néha olvassák a "hellótaxit"). Van egy olyan érzésem, hogy szerintük nem én leszek a hülye. 
Nyilván a baj velem van, mert egy olyan vállalkozói közegből jöttem, ahol vastagabb ceruzával írták az íratlan szabályokat. Élesebb volt a határvonal a "szabad" és a " nem szabad" között. 
Én csak azt akarom, hogy ha eljön a robotautók kora, akkor legyen miért az utasnak az élő sofőrt választani, ne pedig a gépet. 

Egyébként az a tablet machinálás érdekelne, hogy mégis hogy csinálják, milyen fizikai elv mentén. Igen csak bele kell nyúlni egy szoftverbe, hogy ezt megcsinálja valaki, aki ilyenre képes, az meg nem taxizni fog, hanem 3-szoros fizetésért informatikuskodni