Név Steve73
Becenév steve73
Honlap
Taxitársaság: 6x6

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.02.20 21:19

Köszönöm! Akkor ilyen előny sincs... (Pedig ez nem ártana, minden cégnél! Hiszen ha odamegyek, és várok, miközben lemondja, az kiesett üzemanyag, kiesett idő! Nem kicsit bosszantó! Érdekképviseletünk dolga lenne ilyen alapvető dolgok kiharcolása... )

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.02.20 16:58

Aha, sejtem mi a bajod a "hagyományos" taxitársaságokkal. Részben egyetértek. Pl a pacsipénzt úgy törölném el mindenhol, ahogy van! Full illegális! Én pl nem tekerek órát egyáltalán, 100%-ban legális vagyok adózásilag is, de nem is viszek hoteles fuvart, mert nem akarom tömni a londinert illegális pénzekkel! (Ha meg nem tekerek órát, akkor hogyan érné már meg pacsipénzzel aprópénzért reptérre hordani tehetős külföldieket???) Mindegy is, nem stresszelek ilyenen, inkább direkt kimaradok ebből az egészből! Nálam ez ugyanaz a kategória, mint hogy a cégeknél a pénzbüntetések végül kinek a zsebében landolnak??? Ki, és mennyit adózik utánuk?

Szóval nekem egyenlőre nem választási lehetőség a Fy. Ha a leadót levinnék egységes 10%-ra, akkor komolyan elgondolkoznék egy váltáson! (Nekem nem jó a sávos rendszer, nem akarok heti 110 fuvart csinálni, hogy ugyanaz legyen a leadóm, mint most, miközben van 60 körüli fuvarom.)

Ha a Fy leszerződne kb olyan kaliberű partnerekkel, mint most a 3 nagy, (Főtaxi, 6x6, City) és sehol sem lenne koncessziós díj, se pacsipénz, se semmi, bárhogy is hívjuk, akkor ugyancsak elgondolkoznék a váltáson... (6x6-ról tudok nyilatkozni, ott a TV, kórházak, reptéri kiszolgálók, ezek mennek "holt idényben" is, pl most a fos januárban... Van kb 7-8 disco, nyáron lesz több is. Nyáron Sziget, F1, és még egyéb rendezvények. Év végén szintén egy csomó rendezvény...)

Ha ez a 2 dolog egyszerre teljesülne, (10% leadó, és számottevő állandó partner) akkor másnap én is váltanék. De így ebben a formában nem érzem, hogy váltanom kéne...
Viszont azt is látom, hogy ez a jövő, bár minden cégnek van saját applikációja, az Uber/Taxify applikációhoz képest mind egy kalap szar! Ha nem változtatnak, akkor benne van a pakliban, hogy háttérbe szorulnak. (Tényleg, a Fy applikáció von le valami összeget, ha a kedves utas nem jelenik meg, vagy mondjuk 8 perc után lemondja?) Sajnos a mi informatikusaink sem látják az applikációk közötti különbséget... Nem kötöttem vérszerződést egyik céggel sem, nem zárom ki a váltás lehetőségét. Egyszerűen egyenlőre nem érzem indokoltnak a váltást...

URH-t én egyébként nem érzem akkora tehernek. Van egy bizonyos feelingje... Néha ha nem dolgozok, csak kocsival megyek valahová, akkor is hallgatom az URH-t. Ráadásul ha elmegy a net, és minden más kommunikáció leáll, az URH akkor is működik. Nem muszáj beleszólni, nálunk is megy a néma címkiosztás, max a reklamánál kell URH-zni, hogy megsürgesd a kedves utast. Illetve ha a forgalom miatt nem érek oda 10 perc alatt, akkor beszólok, hogy kések. Erre kb mindig az a válasz, hogy "rendben, köszönöm hogy szóltál". (6x6 előtt a Bp-nél voltam, na ott tényleg totál balf..ok voltak a diszpécserek! De itt teljesen OK.)

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.02.20 11:13

Hát, kinek mi jön be. Nekem 60-70 körüli fuvarom szokott kb lenni. (6x6) Ezzel kb 800-1M körüli a havi bevételem. (Nyilván ez éves szintre átlagosan értendő, mondjuk az F1 hétvégéje sokkal jobb... ) Ehhez társul 107e ft tagdíj. (Bankártyalehúzó bérleti díjjal, címkiosztó alkalmazást futtató telefon bérleti díjával, cakk-pakk) Nem szakadok meg, 5 napot szoktam általában dolgozni. A hétköznapok lazábbak, péntek-szombaton sokat vagyok kint. Rövid fuvarok szerencsére ritkán vannak, TV-től, reptérről jó nagy pech kell, hogy kis fuvar legyen. 20 percet nem kell várni az előkén, mivel ebben az időben a címre érkezés is benne van! Ha hajnalban elfogadsz előkét, jó esélyed van, hogy TV, vagy reptéri beszállítás, amik közül előfordulhat összeszedős fuvar. (TV-nél szinte mindegyik ilyen, reptréri beszállításnál is a nagyobb része...) Szerintem megéri várni! Nincs sehol leadó, (Főtaxitól engem a reptéri leadó tart vissza.) kivétel a hoteles fuvarok. De mivel én nem akarok senkinek pluszban fizetni, a kiadások minimalizálása a fő szempont, nem viszek hoteles fuvart!
Nincs Áfa, nem kell semmit trükközni, idén már a KATÁ-ba is beleférek, teljesen legálisan dolgozhatok! Diszpécserek, cégvezetés normális, nem büntetnek ok nélkül.
Én soknak tartom a Fy "tagdíját", nem tudok ész érvet felhozni, miért fizetnék többet? Nem vagyok belekényszerítve egy túlhajszolt robotba, ha van kedvem dolgozok, ha nincs, akkor meg nem... Azt írod, heti 55-60 óra! Az 6 nappal számolva napi 9-10 óra! Én tuti nem dolgozok ennyit! Ez sok szerintem... Persze nem beszélek le senkit, akinek a Fy jön be, annak azt kell csinálni, egyértelmű! De ész érvvel nem tudom alátámasztani azt a választást. Amit egyedüliként a Fy mellett tudnék felhozni, az az applikáció. De ezen kívül semmi sem jut eszembe.Arról nem beszélve, hogy ha nem vittél el 90 címet, csak 89-et, akkor mi van? Hogy alakulnak ezek a számok? (Amik ebben az állapotukban is jóval több, mint amit én fizetek.)

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.02.19 19:01

Igaz, bocs ezt kihagytam! Én januárban nyaraltam, de haverom (6x6) sok munkával hozta kb ezt az összeget... (reggel 9-től este 24 óráig, heti 6 nap melóval)

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.02.19 15:42

Szerintem 1M-t meg lehet csinálni a Citynél, 6x6-nál, és a Főtaxinál is. Az a nem mindegy, mennyit kell ebből leadni tagdíjként, vagy más leadóként...

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2019.02.19 15:15

Szerintem meg ti húzzatok Moszkvába! (Fletót is vihetitek, nem fog hiányozni!)

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2019.02.15 14:54

Szaud Arábia, Ruszkik, Törökök, Kína, Venezuela, Myanmar, Irán, Magyarország, USA... Pffffffff... 30 évvel a rendszerváltás után egy ilyen csapatba sorol a világ (jogosan) minket is. És a birkahad ennek tapsol...


https://freedomhouse.org/report/freedom-world/freedom-world-2019




Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2019.01.30 04:00

Szegény Budaházy nem érti, (vagy inkább nem akarja érteni) hogy az irány egyértelműen egy politikai visszarendeződés a Putyinéhoz hasonló szemétdomb mintájára. Kommunistázza Gyurcsányt, miközben a parlamentben lébecolók egyáltalán nem különbek!

"A régi mondás szerint az én tolvajom jó tolvaj, a te tolvajod az viszont tolvaj… Az én kommunistám jó kommunista, a te kommunistád viszont nem az…

Kövér László – MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke (a másik alelnök Gyurcsány Ferenc volt) 

Járai Zsigmond – MSZMP-tag 

Matolcsy György – MSZMP-tag 

Martonyi János – MSZMP-tag 

Pintér Sándor – MSZMP-titkár 

Schmitt Pál – az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban 

Hoffmann Rózsa – MSZMP-tag 

Mikola István – MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke 

Stumpf István – MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke 

Fónagy János – MSZMP-tag 

Vonza András – MSZMP-tag 

Ligetvári Ferenc – MSZMP-tag 

Chikán Attila – MSZMP-tag 

Boros Imre – MSZMP-titkár 

Turi-Kovács Béla – MSZMP-tag 

Harrach Péter – MSZMP-tag 

Kerényi Imre – MSZMP alapszervezeti titkár 

Pozsgay Imre – MSZMP PB-tag 

Szűrös Mátyás – MSZMP KB-titkár 

Boross Péter – MSZMP-tag 

Balogh Gyula – MSZMP-tag 

 

A Kommunista Ifjúsági Szövetség (KISZ) tisztségviselői voltak: 

Orbán Viktor – gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár 

Varga Mihály – KISZ-titkár 

Rogán Antal – KISZ-titkár 

Deutsch Tamás – KISZ-titkár"