Név
Becenév holló
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.20 18:25

"Szerintem Székely-Peredi úrék még gőzerővel dolgoznak a tanfolyam (vizsga) követelményrendszerén! :-)"
Ha ez így van és még nincs kész a követelmény rendszer akkor jelen pillanatban még a pályakezdők is a régi követelmények szerint szerezhetik meg a képesítésüket. Annyiban tér el a két csoport, hogy az egyik már ma kezdhetne, mert megvan a képesítése, a másik pedig még hetekig járhat tanfolyamra. Feltehetően ezért hajtanak a taxisokra. 
Honnét tudjuk, hogy minden taxis körberöhögte őket, akinek felajánlották a munkát? Nem lehet, hogy vannak akik elvállalták?

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.20 18:20

A Green Taxi telephelye egy héttel az indulást követően ma délután 14 órakor: 5 db autó van munkában. 3 db töltődik, 2 töltő üresen áll. 

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.20 18:17


Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.20 17:32

Mi az a három feltétel röviden, aminek a legnehezebb megfelelni taxisofőrként és az új rendelet vezette be?
Hogyan hallják meg a taxisok - akiket toborozni próbálnak -  a feltételeiket, ha üzleti titok? Nekik mégis elárulják őket? Mikor és milyen körülmények között hajlandóak tájékoztatni a leendő munkavállalóikat a feltételekről? (Ezt nem Tőled kérdezem konkrétan, hanem tőlük, csak ezzel kapcsolatban merül fel a kérdés jogosan.)

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.20 17:27

A "Taxis szeretnél lenni?" kérdésre az a válaszom, hogy az elektromos taxizásban látom a jövőt, ennek látom értelmét és ebben az átalakulásban szeretnék részt venni - kezdetben akár taxisofőrként. A villanytaxizás többet jelentene számomra, minthogy bejárok egy munkahelyre, elvégzem a munkát és hazamegyek. Itt úgy érezném, hogy egy kicsit részt veszek egy jobb jövő épülésében. Természetesen csak akkor tudnám vállalni, ha "fehér embernek való" körülmények között lehet dolgozni. A kifejezés elfogadható munkaidő beosztást és ezzel arányos, rentábilis, biztos jövedelmet jelent. Mert az, hogy rabszolgának menjen el az ember éhbérért, annak nincs értelme. Olyat csak az vállal, aki nagyon meg van szorulva vagy ténylegesen éhen halna másképp. Az ilyen munkavállalótól nem lehet szorgalmat, odafigyelést és felelősséget elvárni, mert örül, hogy él. Azt nem veszi észre a legtöbb munkáltató, hogy az alulfizetett, kizsákmányolt munkavállalókkal fizetett ellenségeket tart magának.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.20 16:40

Felkeltette a figyelmemet a álláshirdetésük, amely azt sugallta, hogy itt tisztán és egyszerűen lehet nettó 250 - 300 ezer Ft-ot keresni. Az összes adminisztrációs és egyéb terhet leveszik az ember válláról, csak vezetni, dolgozni kell alkalmazottként és ezt a szintű jövedelmet biztosítják, ill. el lehet érni szorgalmas munkával. (a szerencse elemről nem volt szó, csak a szorgalomról és a rátermettségről.) Egyszer már jelentkeztem hozzájuk, de válaszra sem méltattak, pedig minden adottságomban tökéletesen alkalmas lennék a munkára. Azért csodálkozom a dolgon, mert ma pont egy hete indultak el élesben és a 30-ból 25 db autójuk most is ott áll a telephelyen munkára felkészítve, csak nincs aki vezesse őket. Szeretném megérteni a dolgot és választ kapni a kérdéseimre:
Aktuális-e még az álláshirdetés?Szabad-e érdeklődni az álláshirdetés részletei iránt, hogy pontos információk birtokában el tudjam dönteni, hogy szeretnék-e náluk dolgozni vagy sem? (Szerintem ez teljesen elvárható lenne.)A munkaidő beosztással, a jövedelem számítással és a társaság által biztosított várható utasszámmal kapcsolatban szeretnék első sorban bővebb tájékoztatást kapni, melyek nélkül nem lehet meghozni a megfelelő döntést az ügyben. Ebből kiderülne, hogy valóban lehet-e náluk ennyi pénzt keresni vagy mennyit lehet és érdemes-e annyiért odamenni dolgozni.Bosszant, hogy sehol sem kapok választ, pedig elvárható lenne egy olyan munkáltatótól, aki minden jel szerint óriási munkaerő hiánnyal küzd. A taxisokat próbálja szórólapokkal elcsábítani, ahelyett, hogy releváns részleteket közölne az állás feltételeivel kapcsolatban. (Mondjuk ez nyilván nem véletlen és a mély hallgatás is sokat sejtet.)

Téma: Taxis Aranybányák Budapesten

Hozzáadva: 2015.10.20 12:20

Köszönöm a válaszokat! 

Következő Aranybánya a Széchenyi téren lévő taxiállomás. 

Érdekes módon napközben az áll oda, aki akar. Vegyesen látni ott többféle céghez tartozó autót szépen nyugalomban. 

Csütörtök, péntek és szombat éjjel azonban megjelenik a MaxTaxi és senki más nem mer odamenni még a környékére sem. Van ott néhány szórakozóhely egymás mellet és éjfél körül hatalmas pörgés alakul ki. A reptér ehhez képest kutyafüle ebben az időszakban. A MaxTaxi alkalmazottai sorba állítják az utasokat és 5 másodpercenként indulnak az utassal megtömött autók. Gyakori, hogy jelentős sorban állás is kialakul, közben buzgón írják a rendszámokat, hogy ki hányszor állt be a sorba. 

A Széchenyi tér drosztja a MaxTaxi tulajdona? Hogyan érték el, hogy csak ők állhassanak oda? Napközben miért lehet ott bárki, éjjel meg csak ők?

Téma: Taxis Aranybányák Budapesten

Hozzáadva: 2015.10.20 08:15

Számolják a fuvarokat a reptéren? Azt is számolják, hogy melyik autó hány fuvart bonyolított le?

Mi a helyzet akkor, ha valaki nem csatlakozik egyetlen fuvarszervezőhöz sem, hanem szabadúszóként taxizik?

Ebben az esetben a bányásznál marad az arany?

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.19 21:53

Köszi! Ha máskor kapsz ilyen papírt fotózd be légyszi! Feltöltött autóval indulnak Csepelről, a teljes töltés 130 km-re elég. Ha teljesen lemerül az autójuk egy villámtöltő állomásnál 30 perc alatt 80%-osra feltöltődik. Ha 300 km-t mennek egy műszakban és 3 x 30 percet töltenek, akkor az csak másfél óra.
Kérdés, hogy az összesen másfél óra töltés alatt mennyi fuvartól esnek el? Képesek a fuvarszervezők óránként 2 fuvart szervezni minden munkában lévő autójukra? 
A hírek szerint 2 db saját villámtöltőt kaptak arra, hogy a belvárosba vagy Ferihegyre telepítsék őket, de ezekről még nincs hír. Helyette sorban állnak az egyszerre csak egy autót tölteni képes Alkotmány utcai villámtöltőnél. Sorban állással együtt tényleg több idő mehet el töltésre várakozással.

Téma: Taxis Aranybányák Budapesten

Hozzáadva: 2015.10.19 21:40

Most a droidokról beszélsz, akiknek nincs saját autójuk, csak alkalmazottként dolgoznak taxisofőrként vagy azok a taxisok fizetnek 300 - 400 ezer leadót, akik saját autóval rendelkeznek és a reptéren dolgoznak?
Feltehetően a Főtaxi és a repteret üzemeltető cég között létrejött egy szerződés, amelyben a Főtaxinak fizetnie kell a reptér számára egy bizonyos összeget havonta azért, hogy ő lehet ott a kizárólagos szolgáltató. Nem hiszem, hogy szimpátia alapon kapták meg. Pl.: a Főtaxi fizet monjuk havi 50 milliót a reptérnek, hogy csak ő küldhessen oda kocsikat?
A különböző cégekkel történő szerződéskötések is így lehetnek, hogy a fuvarszervező szerződés köt, fizet, cserébe az adott cég csak őket hívja, ha taxira van szüksége. Nem? A fizetendő összeg nyilván annak függvénye, hogy milyen sűrűn hívnak taxit.Ezek a szerződéses fizetési kötelezettségek biztosan nagy összegeket felemésztenek a fuvarszervezőknél. Minden cég azzal a fuvarszervezővel köt szerződést, aki többet fizet ezért. 
Ez az egész csak annyiból szomorú, hogy a nagy pénzek ott mozognak és oszlanak el a fuvarszervezők meg a szerződő partnerek között. Aki a munkát ténylegesen elvégzi, annak nem jut csak annyi, hogy éppen föl ne kopjon az álla a hónap végén.