Név
Becenév green-green
Honlap
Taxitársaság: Green Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 19:38

Ha a villanytaxis naponta 3x tölt, akkor egy műszakban úgy 450 km-t autózik. Nem érzem életszerűnek. A műszak előtt feltöltött, majd műszak közben egyszer újratöltött megoldást (napi 300 km egy műszak alatt!) sokkal inkább életszerűnek és kivitelezhetőnek vélem.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 19:35

Milyen érdekes, immár kimaradt a kérdésedből az "üzleti" szó... Az eredeti kérdésedre a válasz, nem. Veressel üzleti kapcsolatban álló reptéri személyekkel nincs és nem is volt kapcsolata. A vicces válasz erre a kérdésre született.A mostani kérdésedre a válasz igen. Lévay Örs a bátyám.A két kérdés közötti különbség nem lényegtelen apróság. Mint a BA akkori alkalmazottja munkakörömnél fogva kapcsolatban álltam vele. Az üzleti kapcsolat azonban egészen más... 

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 18:35

igen, lesz személyzet erre a munkára.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 17:35

az alap dzsuvát, szemetet "illik" a műszak végén kidobálni...

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 17:33

a saját autók parkoltatása is megoldott... Nem a taxinak elkerített, kamerás-be-kihajtós-sorompós területen belül, de helyben

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 17:12

Az autót forgalomkész állapotban veszi át a sofőr és mehet a forgalomba.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 17:02

Még egyszer bocs, hogy nem tudtam a gépnél ülni nap közben... Ezt a jövőben sem ígérem, de ahogy tudok, válaszolok mindenkinek.Aki meg jelentkezik, azokkal személyesen megbeszélünk minden felmerülő kérdést. 

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 16:56

Ami a garázs kezdést illeti, az autók valóban szakaszosan kezdenek és végeznek: a műszakot kezdő nem vár, kész autó várja, a taxik legnagyobb része pedig a városban van, egyszerre csak keveset kell felkészíteni.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 16:52

Hidd el, nagyon sok lehetséges variációra készült üzleti terv és modell...Taxis-tulajdonos-költségek hármast említesz. Nézzünk egy élő, átlagos mintát: autót bérelsz havi 200 ezerért, tagdíjat fizetsz havi 90 ezret és te taxizol. A bérbeadónak megéri, a fuvarszervezőnek megéri, és neked is meg kell, hogy érje, különben nem csinálnád. Mindhárom fél megél belőle. A költségek pedig egy "hagyományos" taxié - drága üzemanyaggal, magas fenntartási költséggel, nem elektromos autóval.Holdinggal összevetni nem érdemes - a két modellnek nem sok köze van egymáshoz...

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 16:46

Az általad említett havi nettó 160 ezres jövedelemhez havi 550 ezres bruttó bevételt kell megtermelned. Az Est taxi történetét igen, ismerjük.