Név Dr. Kovács Ferenc
Becenév Franky
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.09.24 11:31

És ismét: a Szakszervezet MAGA A TAXISOK "TÖMEGE"! Csak felvilágosításképpen: a szervezetnek vannak folyamatos, törvényből fakadó és egyéb kiadásai. Minden civil szervezetnek vannak ilyenek. Könyvelő, telefon, honlap, iroda, közlekedés, stb. A TGFSZ se munkabért, se tiszteletdíjat NEM adott, és nem ad senkinek. Igenis KELL foglalkozni azzal, hogy a tagságért és a szervezetben való aktív - passzív részvételért tagdíjat szed. NEM hasznot termel, mint a fuvarszervező, NEM nyaralni jár belőle, hanem szigorú számadással kell elszámolni a befolyt összeggel. Már ez magában egy komoly feladat és felelősség. A PTK és az egyesületi törvény is komoly felelősséget tesz a szervezet vállára, ennek meg kell felelni. Az, hogy a szervezet mit csinál, az a TAGOKON múlik! De Te, illetve mások ezek szerint elvárjátok, hogy a törvényeket megkerülve, tagdíj nélkül ingyen úgy harcoljon értetek valaki, ahogy Te, illetve mások gondolják, mindezt úgy, hogy az érdemi munkában még javaslatok szintjén sem vesztek részt. Csak én érzek itt gordiuszi csomót?

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.09.24 10:05

A legnagyobb tisztelettel: azért az nem teljesen van rendben szerintem, hogy most a TGFSZ a felelős mindenért, még a Főváros rendeletéért is... A szakszervezeti tagdíj nem valamilyen ügyre előre fizetett költség. Egyszerű tagdíj. A TGFSZ nem az elnök, vagy más tisztségviselő, hanem a taxisok, tagok együttese. Az is, aki tesz valamit, és az is, aki a munkát, fáradságot másnak engedi át. De minden tag lehet kellően aktív, vagy vállalhat valamilyen pozíciót, és dolgozhat. Ha nem szól bele a munkába, nem tesz semmit, akkor kevésbé tűnik rendben lévőnek az utólagos, és valljuk meg sokszor alaptalan, támadás és vádaskodás. Ez a fórum tök jó, itt mindenki bátran, név és arc nélkül vállalhatja a véleményét. Ez kellett volna, és kellene most is névvel, arccal a TGFSZ közgyűléseken... Én most is csak azt érzem, sokan zsigerből utasítanak el valamit, ami változás. Mégis az utóbbi hetekben sok tucat taxissal beszélgetve az látom, hogy vagy a bevétel emelkedett, vagy a költség csökkent... Mondjuk biztosan csak a szerencsésekkel találkoztam :) Az pedig, hogy a fuvarszervező irodák arcátlanul nyúlják le a pénzeteket mindenféle alávaló módon, arra csak Ti tudtok tenni az adott irodával szemben. Tud a TGFSZ is. De érdekes módon olyan sok felkérés nem érkezett erre. Sőt, egy sem. Csak általánosságokról, és nem konkrétumokról hallottam. Tessék a tagoknak egy közgyűlést kezdeményezni, ott megtárgyalni a gondokat, és megbízni a TGFSZ-t, hogy járjon el. Ez a módja. Ilyen nem nagyon történik, mert a közgyűlések viszonylag kevés létszámúak.

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.09.24 09:32

Köszönöm :) Tehát mostantól nyugodt szívvel seggfejezhetek! Most engedélyt is kaptam rá :) Most a magam nevében szólalnék fel. Én soha nem támadtam a pertársaságot, és közvetlenül szerintem ez senkinek nem volt szándéka. Abban van esetleg véleményeltérés, hogy ez vajon hova vezethet. Van, aki hisz benne. Tegye. Van, aki érzi, hogy nem valószínű a valódi eredményt elérő végkifejlet. Szerintem ezzel sincs probléma. Abban látok hibát, hogy ez a két front nem ellenség, csupán máshogy látnak dolgokat. A fent említett jelzőt pedig egyértelműen arra értettem, hogy végre egy konkrét dátum volt, ami a taxisoknak pozitív eredményt hozhatott volna, és mégis önszántukból sokan még mindig abban látják a jelent és jövőt, hogy lepacsiznak, leadóznak olyan pénzt, ami őket illeti meg. De akinek nem inge... Amikor még 100.-Ft leadó volt 2000.-ft-os fuvarra, na már akkor is gusztustalannak gondoltam. Most az arányok ennél rosszabbak. Az utolsó mondatból pedig az derül ki, hogy a többségnek a rendelettel kapcsolatosan csak a sárgítás a gondja, hiszen a pertársaság ezt veszi célba. Tehát a többivel elégedett? Ez költői kérdés volt. Nyilván nem. Mindenkinek más gondja lehet vele. Mert amennyi taxis, annyi szubjektív probléma.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2013.09.23 19:16

Minden velem való fenyegetéstől maximálisan elhatárolódom!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2013.09.23 18:44

Nem kell rinyálni, nincs kaszám. :)

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.09.23 18:39

Nézzük pontról pontra: 1. Lehet perelni, erre mindenkinek joga van. Az egy más kérdés, ki mit érez halva született ötletnek, vagy sem. Sőt, főleg ezen a fórumon, akár arra is joga van, hogy egy ötletet ilyennek, vagy olyannak értékeljen. Mi ezzel a baj? Az, hogy a hit milyen szerepet játszik ebben, értéktelen. Aki hisz, annak nincs tudása. Aki tudja, az nem hiszi, hanem tudja. Az pedig végképp röhej, hogy azt, aki másképp gondolja, legyalázzák. 2. Arra ismét mindenkinek joga van, hogy másokkal együtt pereskedjen. Arra is joga van, hogy hülye legyen. Meg arra is, hogy ne. Ennek nincs köze ahhoz, hogy egy másik szervezetnek melyik tagja mennyit fizet évente. De most, hogy a sok szarházi csendben kivárt, gondolva, minek lépjek be, minek fizessek, és most született valami, bezzeg a jó édes anyukáját mindenkinek, akinek ehhez köze volt. Persze, ha kifogástalan rendelet született volna, na akkor biztosan ez a sok szimpatikus beszólós bizonygatná, hogy megmondta, és ő is támogatta a harcot. Jöttek?? Ja, hogy csinálja valaki helyettük, addig is lehet nyomkodni, ugye? Én voltam a Fővárosnál. A jelenlevő kb 20-25 főből NÉGYEN voltunk a taxisok oldaláról! Ti hol voltatok???? Ja, nyomkodtatok, bocsánat. A családot el kell tartani. Ja, igen, ingyen, munkaidőben voltunk mind a négyen, és beszéltünk azok ellen, akinek a hátsóját tisztogatják a jellemtelenek. Azok ellen, akik még most is olyan változtatásokat akarnak, ami Nektek borzalom. Nem a fólia a drága... A TGFSZ aktivistái dolgozó emberek. Mint Ti, urak. Az, hogy esetleg valaki közülük nem taxis, még nagyobb SZÉGYEN a sok TGFSZ-hurrogó vagy támadó taxisnak. És mi a baj azzal, hogy buszvezető? Fáj, ha téged lekétruppósoznak, de a buszvezetőt minősíteni az rendben van? És igen, kuuuuuuurva sok taxist képviselt a TGFSZ. Mivel a többiek, akik a tárgyalásokon jelen szoktak lenni, EGYET SEM! Ha csak egy megbeszélésen jelen lett volna valamelyik károgó, láthatta volna a helyzetet. 3. Ki a csaló??? Az is az kérem, aki most is leadja a pacsit, mert retteg, hogy "kirúgják"! Aki meghasal a reptéri fuvarokért, és bevállalja a leadókat! Aki hajbókolva sétál be a pénztárba és fizeti be a gyalázatos fuvarszervezési díjakat, a "megváltás" összegeit. Ja hogy ez nem csalás? Részben valóban inkább csak seggfejség... Tisztelettel minden sötétben bujkáló, tenni nem, csak élvezni akaró szánalmas kibicnek. Dr. Kovács Ferenc, volt 6x6 taxi 124.URH.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2013.09.21 19:46

Nagyon nagy hiba a szervezet képviselőitől egy ilyen fórumon egymással vitázni, legfőképp ebben a stílusban. Nem ez a TGFSZ. Ez sértődött magánfelek gyalázatos viselkedése. Szégyent hoz a szervezetre, rombolja a megtépázott image-t. Érthetetlen, gyerekes, idióta viselkedés.
Egyetértek. De azt semmilyen rendelet nem képes biztosítani, hogy ez minden esetben pontosan meghatározható legyen. NEM szeretem a fuvarszervezőket, de a taxisok érdeke is, hogy a telefonos rendelések egy része megmaradjon. Szerintem. Azonban több esetben játszottam el a gondolattal, hogy a fix tarifa idővel ismét az utcai leintés gyarapodását eredményezheti, és ezzel a fuvarszervezők hatalmi helyzetét leszorítva tagdíjcsökkenés és egyéb előny érhető el.
Nem értem, miért mondasz ilyeneket? :DD Tessék elfogadni, hogy vannak szakértők akiket, jelentős értékeiket felismerve, a nekik megfelelő pozícióba helyeznek! Ez nem hiba, hanem nagyon helyes!! Ettől még nem illik a szakértőre megkülönböztető megjegyzést tenni !! :DDDDDDDD Azért, mert jelleméből fakadóan csendes és visszafogott, még lehet nagy koponya! :DDD És a szakma meghatározó személyiségeire fel kell nézni! Ők határozzák meg a szakma jövőjét, bízni kell bennük!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Volt kollégáim nevében is köszönöm, hogy felhívta a figyelmet erre az igazán fontos és figyelemre méltó matematikai összefüggésre. De nyilván Ön még nem ült taxiban a bal 1-ben. Nos, minek után ez a probléma a múltban jelentős veszteséget jelentett, valóban most, hogy a fix tarifa időszaka beköszöntött, igen, most kell ezt a gyeplőt is megrántani! Mert biztos, hogy ha az utazás minden formája (leintés, beülés, rendelés) ugyanazon az áron kell, hogy teljesüljön, díjazni fogják a kedves utasok, mint Ön is, hogy a rendelt fuvar esetében akár 4-800 forinttal többe kerül az útja. Igen, ez a probléma fenn állt. De szeretném megjegyezni, hogy a fuvarszervezőhöz való csatlakozás egyik oka az esetlegesen kényelmi szempontból telefont ragadó utasok növekvő mennyisége. Ez a kényelem, melyet ez az utasoknak egyfajta örömöt okozott, sajnos úgy alakult ki, hogy az érkezést követően még egy darabig nem indított órát a taxisofőr. Hiszen az érkezés szinte minden esetben 5-10 perc bizonytalansági tényezőtől függött. Az előrendelések esetében az óraindítás adott időpontban lehetséges volt. Kicsit sántító hasonlat, csupán az idő érzékeltetéshez: amikor egy koncert fél, vagy egy óra csúszással kezdődik, akkor sem mondjuk, hogy ez alatt nem kaptunk szolgáltatást, kérünk vissza néhány petákot... Igen, a fuvarszervezők által kínált szolgáltatásban ez a kvázi-várakozás benne van az utazási ajánlatban. A jövőben pedig a szolgáltatás egyetlen plusz jellege a minőség és kényelem az utasnak. Hiszen ha lesétál a ház elé, most ugyanannyi összegért utazhat, mintha hívna egy telefonszámot.