Név
Becenév 666666
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.03.24 16:20

A Jobbik választási győzelmétől retteg a Fidesz testvérpártja, a Likud. Vona Gábor a Jobbik elnöke kijelentette: Zavarja a Jobbikot a fidesz a 2/3-ad elérésében. A (..)idesz mindent elkövet,hogy gyengítse a Jobbik előretörését.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2010.03.24 16:07

Más: Tegnap éjjel megprobáltam számolni a fuvarokat.Hajnalig Ó/9 fuvar. Azért ez egy kétmilliós fővárosban/mégha tönkre is téve/igencsak semminek mondható. Amikor a Palya nagyon unatkozott,akkor beolvasta az álltalánost. Ő tudja,hogy minden nagyon szep minden nátyon jó,csak az urh szóljon.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2010.03.24 15:57

Urak azért jól elvagyunk itt magunkban. Pedig tudjuk,hogy egy megállíthatatlan lecsúszásnak vagyunk az elszenvedői.A szotyitaxinál is épp így lázonganak a taxisok,mert sokan lettek és bizony kályházni kell.A tagdíj szinte kéthetente emelkedik 7-8 ezer ft-al.Ez a 150ft-os km/díjjal már nem oly kecsegtető.Egy ismerősöm 1 hónapja van ott és már idegbeteg.Váltani nem tud,mert anyagilag arra a szintre sűlyedt,amiből nem tud kijönni.10 000ft tankolásból a bruttó bevétele átlagosan 19 000ft.Az üzemanyag ára rohamosan még emelkedni fog.Vajon miből fognak ezek az emberek élni?A megoldás az alsó minimum km díj törvényes megállapítása lenne.Aki 240ft alatt fuvaroz az fizessen milliós büntetést. Persze az igazi a FIX tarifa lenne. Gondolkodjunk és leszünk.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.03.23 12:50

Gondolkodjunk az alábbi íráson. ÉRDEKES!!!!! Érdekes mozgolódás Táborfalván A Szabad Riport helyszíni felderítése, 2010. március 20.-án - Megjelentek a katonai kiszolgáló egységek járművei 2010. március 22. - 10:37 Jövőnk.info ..."Ivóvíz tartálykocsik, daruk, hídvetők(?) (vagy konténer szállítók?) - trélerek. - (Olyanok, amilyenekkel traktorokat, vagy netán harckocsikat(?) szoktak az aszfaltutakon szállítani, - "békeidőben".) - A járművek színe: zöld..." ...Ugyan, miféle halaszthatatlan munka lehet az, amit ennyi ember, (aki személyautóval közlekedik) egy hétvégi, szombat délután el kell, hogy végezzen?..." ...A kopott kinézetnek ellentmond az az észrevételünk, - hogy a vasúti kocsik tetején levő, szellőző berendezések, erőteljesen forognak. Ami úgy véljük annak a jele, hogy a hűtőkocsik üzemben vannak..." ..."Az 5 laktanyából 3-nál tapasztaltunk érdekesnek tűnő jelenségeket, és állapotváltozást, az elmúlt időkhöz képest... Csakhogy, gyanúnk szerint, NEM A MAGYAROK részéről. ITT MÁSOK KÉSZÜLNEK FEL! DE ELLENÜNK!" Táborfalva. 2010. március 20. (Szombat) 16 óra Tapasztalataink alapján úgy véljük, hogy igaza van Posta Imrének, - valóban szokatlan élénkség tapasztalható a táborfalvai katonai objektumok környékén. Bár ez az élénkség első pillantásra nem szembetűnő. És a terület állapotváltozása csak annak tűnik fel, aki már járt ott, és emlékszik arra, hogy az előző látogatások alkalmával milyen állapotokkal találkozott. A Tatárszentgyörgy felé vezető, zsákutcában végződő út mentén, 5 nagyobb katonai objektum, laktanya, raktár, logisztikai központ található, külsőleg eléggé rossz állapotban. A különböző cégek őrzik ezeket, melyből most kettőt emelünk ki; az egyik az In-Kal, a másik a Pajzs security. Az 5 laktanyából 3-nál tapasztaltunk érdekesnek tűnő jelenségeket, és állapotváltozást, az elmúlt időkhöz képest. (Érdekes, hogy az In-Kal által őrzött objektumnál, semmiféle változást, sőt szinte nyugalmat tapasztaltunk. - Bár ettől függetlenül, a hatalmas zárt vaskapuk, és a magas kerítés mögött, még bármi is történhet...) De lássuk, sorjában: 1. Az 5-ös útról is jól látható, de közvetlenül leginkább a Tatárszentgyörgy felé vezető útról megközelíthető nagy laktanya néma, kihalt, csendesen pusztul. 2. Ha tovább haladunk a Tatárszentgyörgy felé vezető úton, kb. 800 méter után található egy másik katonai objektum, mely területén jó néhány vastag és magas adótorony található. - Itt szembeszökő változást tapasztatunk az elmúlt időszakhoz képest, - mégpedig a katonai kiszolgáló egységek járműveinek megjelenését. - Ivóvíz tartálykocsik, daruk, hídvetők(?) (vagy konténer szállítók?) - trélerek. - (Olyanok, amilyenekkel traktorokat, vagy netán harckocsikat(?) szoktak az aszfaltutakon szállítani, - "békeidőben".) - A járművek színe: zöld. 3. Beljebb az úton, újabb 800 méternyire az In-Kal által őrzött laktanya található, - ez be van zárkózva, - mozgás nem tapasztalható. 4. Innen tovább újabb 400 méternyire körülbelül véget ér az út, belefut egy katonai műszaki bázisnak nevezett objektum, hatalmas rácsos vaskapujába. Legutóbbi itt jártunkkor, még tavaly, teljesen kihalt volt ez az objektum is, nemhogy járművet, de még embert sem láttunk. - MOST AZONBAN IGEN CSAK NAGY MENNYISÉGŰ SZEMÉLYAUTÓ PARKOLT AZ OBJEKTUM ELŐTT, ÉS VASKAPUN BELÜL IS! - Felhívjuk a figyelmet ezen információ rögzítésének időpontjára: SZOMBAT 16 ÓRA. - Kérdésünk: Ugyan, miféle halaszthatatlan munka lehet az, amit ennyi ember, (aki személyautóval közlekedik) egy hétvégi, szombat délután el kell, hogy végezzen? 5. Erről az útról leágazik egy keskenyebb, elég rossz de szintén aszfaltozott út, mely vasúti sínen át vezet. Az út végén újabb katonai objektum, nagy rácsos kapuval. Feltételezésünk szerint raktár lehet. - A kapun belül több, eléggé vehemensen őrző kutya, s kipattanó őr. Amikor megfordulunk, látjuk a külsőleg kifejezetten kopott kinézetű vasúti hűtőkocsikat. Többet is, 2-őt, vagy talán 3-at. - A kopott kinézetnek ellentmond az az észrevételünk, - hogy a vasúti kocsik tetején levő, szellőző berendezések, erőteljesen forognak. Ami úgy véljük annak a jele, hogy a hűtőkocsik üzemben vannak. A visszafelé vezető úton látjuk, hogy az ott elhelyezkedő objektumok őrsége már kint van, szemmel láthatólag vártak bennünket és figyelnek. Hirtelen feltűnik mögöttünk egy bordó színű személyautó is, - és a Táborfalva határában lévő körforgalomig kísér minket. Ráadás info: A Honvédségnek a Pusztavacsi Erdőben, (innen kb. 10 km.) elhelyezkedő központi hadianyag raktárában, szintén nagy aktivitás látszik. A szombat késő délutáni időpont ellenére, - a parkoló ott is szintén tele van személy autókkal. A különbség a táborfalvai helyzetről csak az, hogy itt az aktivitás nem nőtt, hanem évek óta folyamatos. - Bár nem tudjuk ebben az esetben sem, hogy mi olyan fontos, hogy szombat késő délután, ennyien dolgozzanak még, - fittyet hányva a hétvégi esti időpontra. Igaz, hogy egy közeli helyiségből származó helyi információ szerint: a Honvédség központi Hadianyag raktárában, - a hadsereg folyamatos gyengítése folyik! Éspedig a hadianyagok, lőszerek folyamatos MEGSEMMISÍTÉSE! 8 éve, amióta a szocionista kormány hatalmon van, - rendszeresen folyik ez. A helyi információ szerint: 2002-ben, egy kft vette át a hadianyag raktár kezelését (??) és 40-50 emberrel hozzálátott, hogy az OTT FELHALMOZOTT IRDATLAN MENNYISÉGŰ LŐSZERT SZÉTSZERELJE ÉS MEGSEMMISÍTSE! - MOSTANRA VÉGEZNEK EZZEL A MUNKÁVAL. Nos, ha ez igaz, - és miért ne lenne az, (a helyi informátoraink ritkán tévednek,) - akkor ezzel megmagyarázható itt a Pusztavacsi Erdőben folyó komoly aktivitás: Minél kevesebb fegyver és lőszer legyen elérhető közelségben az országban! Vagyis: ez a program, a magyarok teljes lefegyverezésének a része. Befejezésül pedig térjünk vissza Táborfalvára egy pillanatra: Az itteni váratlan aktivitás, Pusztavaccsal ellentétben, nem a leszerelés, hanem éppen ellenkezőleg a FELSZERELÉS ÉS FELKÉSZÜLÉS része lehet. Csakhogy, gyanúnk szerint, NEM A MAGYAROK részéről. ITT MÁSOK KÉSZÜLNEK FEL! DE ELLENÜNK! (Szabad Riport Tudósító Iroda)

Téma: Viperával kergetett meg a taxis

Hozzáadva: 2010.03.22 12:59

Örüljön,hogy csak viperával és nem egy fekete mambával kergette meg. A mamba sokkal veszélyesebb és agresszívabb. :))))

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2010.03.22 11:00

"A TAXIS a FŐVÁLLALKOZÓ!!! A TAXIS mondja meg, hogy mennyi a km díj és Ő az aki ELDÖNTI, hogy kivel köt szerződést. " Ez így nagyon szép lenne.Régóta mondom én ezt a kollégáknak,csak az a baj,hogy nem értik miről beszélek.Nem értik azt sem ,hogy a havi 50 000ft az nem tagdíj,hanem egy szolgáltatás ára. Tulajdonképpen megbízok egy irodát havi 50 misiért,hogy szerezzen és közvetítsen felém fuvarokat.Arra viszont nem kérem meg,hogy az előre látható veszteséges fuvardíjért engem kényszerítsen a fuvar elvégzésére. Pedig megteszi,mert szankció ellenében tagadhatom meg.Lásd:Fekete pötyitől akár a napos letíltásig. Jó lenne azon a lovon jó irányba űlni és esetleg tudni,hogy merre van a feje. üdv

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2010.03.19 13:05

Helló Urak Talán az is segítene,ha legalább az alsó határt megállapítanák a tarifánál. Tilos lenne a bizonyítottan veszteséges km/díj használata. Pld:220ft/km díj alatt ne szabadjon taxifuvarozást végezni. Aki ezt megszegi az is fizessen súlyos milliós büntetést. Ebben az esetben a most direkt módon árletörő cégeknek,legalább az alsó határig kellene emelni. Megtíltanám a transzfer árakat,mert ezek is álltalában ár alatt vannak megállapítva. Igenis azt fizesse az utas,amit a taxaméter mutat. Lehet,hogy butaságot írtam,de lehet,hogy segítene egy ilyenfajta megoldás is.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2010.03.18 17:38

Remek! Neked,csak a benzin rezsi.Nekünk vállalkozóknak van még pár dolog amit ezekből a zsíros kanyarokból kell fizetni. Tudod mit kívánok neked sok-sok ilyen jó kanyart. Jó munkát!

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2010.03.18 17:19

G F. Te tényleg ekkora mayer vagy?Szerinted márc 16.-án éjjei 2ó30perckor mekkora az esély,hogy csak úgy menetközben a dunakeszi auchantól befelé jövet,csak úgy felkapsz egy újpesti címet? Ebben az időben óránként jó,ha volt 3 cím. Legjobb esetben is vácra a 13.-kerből indulsz és legalább addig vissza is jössz.Ez minimum 60km.Nos a második fuvar 4500ft volt. 4500:60=75 azaz 75ft/km. Tehát jól írtam,hogy a taxi+ is ennek a duplájával jár.Sebaj már készülődik egy cég 100ft alá menni.Km/99 ft a tervezett tarifa. Ennek akkor lesz vége,ha megtőrténik a teljes összeomlás.Nem is sejtitek milyen közel van.
Lehet,hogy kicsit a 374 köré építettem fel amit akartam.Csak,hogy én az egész taxis kollektívára gondoltam,akár országosan is. Arra akartam volna választ kapni,miképpen lett a taxis taxisnak farkasa?Mindenki oka,hogy nem megy a bólt,persze,hogy én soha. Kb erről lenne szó.