Név
Becenév beretva
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ez így, összefoglalva, elsőre meglepő, de belegondolva tényleg így lehet, ahogy írod. Érdekes helyzet.

Sajnos nem így van. De mennyivel szebb világ lenne, ha az összes fuvarszervező hasonlóan "szamizdat" módszerekkel, illegalitásban működne csak, édes istenem... :D

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.01 15:17

Csak erre a szigetes konzultációra ne hivatkoztál volna, mert ez még tőled is meredek. (Aki elfeledte volna: kiment a körkérdés tabra, akarunk-e plusz tízezer forintot fizetni azért, hogy mi állhassunk meg a Mol-kúton. Elsöprő volt a nemek aránya, ennek ellenére mégis be kellett utólag csengetni a Sziget-sarcot, arra hivatkozva, hogy elvittük a citysek szemetét, amire nekik már nem volt kapacitásuk.)

A többit nem is kommentálom. Félre ne értsd: nem téged szégyellek, hanem magamat, mert kívülálló összekeverhet veled, csak mert mindketten sárga autóban ülünk, amelyen, magamnak egyre kevésbé megmagyarázható kényszerből, ugyanaz a piros-kék matrica van.

Abba meg végképp kéretik nem beleszólni, hogy ki mikor dolgozik. Az egyetlen megmaradt szabadsága ennek a cigányéletnek, hogy ezt még eldöntheti a taxis. Vagy te már tudsz valamit?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.10.23 22:16

Egyébként valószínűleg puszta véletlen, hogy az összes ingyenélő szemétládának egyszerre jutott eszébe szorítani egyet a szerződött rabszolgái tökein. 

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.10.23 22:10

Vmiki mindenkit megnyugtató válasza nyilván nem késik már sokáig. Engem is nagyon érdekel, bár a lényegét előre borítékolom: ez nem megszorítás, a Taxiplus jobban teljesít, több tiszteletet nekünk, éljen a munkaalapú társadalom. Vagy valami ilyesmi.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2014.10.11 15:07

Elolvastam a hírlevelet, rendesen felébredtem tőle, pedig nem akartam még.

Ha tényleg igaz, hogy ez a rendelettervezet ilyen egységbe forrasztotta a hat érdekképviseletet (??? – ezt most nem is kommentálom), és valóban olyan országos taxisdemonstrációra készültök, amilyen még nem volt ebben az országban (a 90-es taxisblokádot azért nehéz lesz überelni, de méltánylandó a szándék), addig kéne lépni, amíg mindegyik gittegyletvezető (mert tagsága ugye nem nagyon van egyiknek sem) hajlik erre. Gondolom, most sem minden pontban képviselnek azonos álláspontot, lehet, hogy a tervezett hétéves korhatár például tetszik az egyik önjelölt taxismessiásnak (például annak, aki a fővárosnál is szorgalmazta a tíz évet), a másik meg a szakképzésben érdekelt. Vagy ilyesmi.

Szóval nem csak akkor kéne az események után kullogni, várhatóan már teljesen tét nélkül, amikor "nem sikerül megegyezésre jutni a problémás részekben", hanem most, amikor már világos a szándék. Mindenki tisztán láthatja (és a holnapi napot követő három és fél évben még világosabban fogja látni), hogy ez a mostani hatalom enyhén szólva nem hajlamos, nem motivált az érdekegyeztetésre, erőből hoz döntéseket, nem törődve azok széles körű hatásaival. Csak a sajátjához hasonlóan markáns fellépés hatására képes részletkérdésekben is meghátrálni – ezért nem is nagyon volt még szem előtt tartható, szimplán belföldi példa erre; olyan sikeres tiltakozó akció, összefogás meg végképp nem, amely egy szűk szakma vagy társadalmi réteg ellehetetlenítése ellen eredményt hozott volna. (A korkedvezményes és korengedményes, illetve a rokkantnyugdíj megszüntetése, a közmunka bérének leszállítása, a munkanélküli-juttatás, a szociális segélyek leépítése milliókat érint, mégsem sikerült semmit elérni a pár bágyadt demonstrációval. De még a játékgépek kocsmákból való kiebrudalása is több család megélhetését vette el, mint ahányét ez a fércjogszabály nyírja majd ki.)

Úgyhogy ha most nem mutattok-mutatunk határozottságot egy megelőző csapással, soha többé nem lesz rá módotok-módunk. (Ha viszont igen, talán a saját, jó ideje csak hibahatár alatt mérhető presztízseteken-presztízseteken is emelhettek még valamit.)

És talán az sem ártana, ha nem csak a pár tíz még fizető és néhány száz már nem aktív tagnak szóló e-mailben (amelyet szerintem a legtöbb címzett már meg sem nyit) kongatnátok a vészharangot, mert annak hangját elnyomja a birkakolompé.

Elolvastam a hírlevelet, rendesen felébredtem tőle, pedig nem akartam még.

Ha tényleg igaz, hogy ez a rendelettervezet ilyen egységbe forrasztotta a hat érdekképviseletet (??? – ezt most nem is kommentálom), és valóban olyan országos taxisdemonstrációra készültök, amilyen még nem volt ebben az országban (a 90-es taxisblokádot azért nehéz lesz überelni, de méltánylandó a szándék), addig kéne lépni, amíg mindegyik gittegyletvezető (mert tagsága ugye nem nagyon van egyiknek sem) hajlik erre. Gondolom, most sem minden pontban képviselnek azonos álláspontot, lehet, hogy a tervezett hétéves korhatár például tetszik az egyik önjelölt taxismessiásnak (például annak, aki a fővárosnál is szorgalmazta a tíz évet), a másik meg a szakképzésben érdekelt. Vagy ilyesmi.

Szóval nem csak akkor kéne az események után kullogni, várhatóan már teljesen tét nélkül, amikor "nem sikerül megegyezésre jutni a problémás részekben", hanem most, amikor már világos a szándék. Mindenki tisztán láthatja (és a holnapi napot követő három és fél évben még világosabban fogja látni), hogy ez a mostani hatalom enyhén szólva nem hajlamos motivált az érdekegyeztetésre, erőből hoz döntéseket, nem törődve azok széles körű hatásaival. Csak a sajátjához hasonlóan markáns fellépés hatására képes részletkérdésekben is meghátrálni – ezért nem is nagyon volt még szem előtt tartható, szimplán belföldi példa erre; olyan sikeres tiltakozó akció, összefogás meg végképp nem, amely egy szűk szakma vagy társadalmi réteg ellehetetlenítése ellen született volna. (A korkedvezményes és korengedményes, illetve a rokkantnyugdíj megszüntetése, a közmunka bérének leszállítása, a munkanélküli-juttatás, a szociális segélyek leépítése milliókat érint, mégsem sikerült semmit elérni a pár bágyadt demonstrációval. De még a játékgépek kocsmákból való kiebrudalása is több család megélhetését vette el, mint ahányét ez a fércjogszabály nyírja majd ki.)

Úgyhogy ha most nem mutattok-mutatunk határozottságot egy megelőző csapással, soha többé nem lesz rá módotok-módunk. (Ha viszont igen, talán a saját, jó ideje csak hibahatár alatt mérhető presztízseteken-presztízseteken is emelhettek még valamit.)

És talán az sem ártana, ha nem csak a pár tíz még fizető és néhány száz már nem aktív tagnak szóló e-mailben (amelyet szerintem a legtöbb címzett már meg sem nyit) kongatnátok a vészharangot, mert annak hangját elnyomja a birkakolompé.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.09.15 14:54

Nem tudom, mennyi fuvarunk volt, és ebből mennyi köszönhető a benti dolgozóknak, főleg a tulajdonosnak. Ugyanis én kikapcsoltam a rádiót és a tabot is, mert zavart, és csak hátráltatott a munkában.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.08.26 17:00

Olyan jó lenne azt gondolni, nem vagy valódi, ez csak provokáció, aberrált hekk (nem tengeri hal, hanem szárazföldi trollkodás), és otthon arra élvezel, hogy a sok hülye taxis komolyan veszi, ha görbe tükröt tartasz nekik.

De bármilyen létezhetetlennek tűnsz, tényleg a lényed adod – bár a perverzitás stimmel.


Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.08.21 02:18

A kollégának vagy valami kedvezménye van, vagy rá se ránt az elhanyagolható különbségekre, de már rég 69 ezer a taxiplusos taKdíj, (plusz ötezer uzsora, ha két részletben fizeted, illetve még ötezer a terminálbérlés). Erre jött rá az ötletszerű kauKciónövelés, illetve most az utólagos szigeti veszedelem.


(Jé, már nem kell számokat írni?)