Név
Becenév nardo
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Erre gondolsz? Ez így kezdődik: 1990. évi LXXXVII. Törvény az árak megállapításáról 1. § (2) A törvény hatálya NEM terjed ki: a) a jogszabályok alapján kötelezően igénybe vett szolgáltatások díjára; b) a külön törvény felhatalmazása alapján szabályozott szolgáltatási díjakra; Hát nem tudom, lehet-e pontosabban fogalmazni? Ugyanis a parlament külön törvényben adott jogkört a fővárosnak. Ők pedig külön rendeletet alkottak. Tehát ettől maradhat az egész lefelé tartó árverseny. A ciginek is hatósági ára van. Az oké, de mi tiltja, hogy az öngyújtót, vagy a másik doboz cigit ajándékba adja a fuvarszervező? Vagy ennél frissebb törvény, ami szerint nem adhatja ingyen?
Az ártörvényt nem ismerem, de ha van, akkor ma miért nem működik? Azt mondod ez a taxisoldal véleménye. Attól félek legközelebb már csak 100-as létszám lesz. :-( Ezért kellene egységesnek lenni. Azért, hogy figyelembe vegyék, mert sokan – többen, egységeset mondanak. (a múlt alkalommal „csak” 1000, most meg 3000) Talán elgondolkodna mindenki, hogy valami csak nem sikerült jól megcsinálni.
Hát szerintem jogilag nem zárja ki. Pl.: ma is vannak tarifa árak, akár a hátsó ablakban is. Ennyi meg annyi km/ár. díj. Ennek ellenére minden cégnek van pl.: Pest vagy Buda – Reptér transzferdíja. Ennél többet nem kérhetsz, még ha az óra szerint több is lenne. Még egy gondolat (javaslat) erről a tervezetről: - Ehhez a módosításokat tartalmazó rendelethez, most, mindenki hozzászólhat, és ha van támogatható értelmes javaslat azt még bele kellene gyúrni. - Utána ez mögé (úgy, hogy egymást ütő változás nincs, /pl.: fix tarifa lesz, de a transzfer lehetősége nincs kizárva,/ vagy ezek benne lesznek, de visszakerül a GPS alapú összes fuvar, km, rögzítése./ fel lehetne mindenkinek sorakozni. (akár a vidékieknek is, mert ott is lesznek változások.) - Végre lenne egy egységes álláspont, amit minden fórumon be lehetne mutatni, hogy egységesen ezt szeretné 6 – 8 – 15 ezer taxis. EGYSÉGESEN, ez a lényeg, ami eddig nem volt. - Ugyanis nem biztos, hogy csak azért volt ezer taxi felvonulni, mert ennyi szánta rá az időt, (akik dolgoztak is közben azokra nem vonatkozik) vagy nem értett azzal, hogy veszteséges tarifáért körözgessen.
Hát valamit nem jól értettél: Én is azt kérdeztem, hogy az eredeti 50 millát ki javította úgy, hogy csak 20 lett. A drosztokról meg, abban talán egyetérthetünk, hogy azokat kiszervezik. Na most, ha valaki kiszervezi, annak az az érdeke, hogy el is tudja adni. Majd máshol nem állhatsz meg, a rendőrök meg beterelnek a drosztokra. Korábban írtam, hogy a 40 ezer+ áfás matricád esetleg a peremkerületbe lesz jó. A jobb helyeken meg többe fog kerülni. Hát erre gondolok, nem arra, hogy ki drosztlakó meg ki nem.
Akkor értem, miért lett az 50 millából csak 20. Viszont, ahogy korábban is írtam, a fix tarifa, nem lesz fix ha lehet transzfer. Pl.: II. kerületből Zuglóba csak 1190.- fix áron. De ha fuvarszervezők is segítettek benne, akkor érthető miért hagyták ki.
Hello Tomajer! Nem tudom, hogy mennyi a valóság tartalma a módosításoknak, de az elmúlt 2 hét legértelmesebbje. Azért lenne 1-2 javaslatom hozzá: - A rögzített ár akkor ér valamit, ha azt használni kell végig A-ból B-be. Nem lehet transzferdíjjal megkerülni. - A tarifák pedig csak akkor érnek valamit, ha a 4 § 6. pontja ahogy most, át van húzva tehát senki, semmivel nem rögzíti merre jár valaki. Ellenkező esetben nem gazdaságos, sőt veszteséges. - Azt nem tudom miért fontos nekünk, hogy a fuvarszervezőnek 20 vagy 50 milliót kell bemutatni (ők se nagyon álltak ki mellettünk), de legyen:) Te tudod. - Ami viszont fontosabb, az, hogy a drosztokat milyen áron, milyen formában adják majd. Az, hogy ki, hogy jut hozzá nem érdekel, de ha esetleg a kis + - t ezentúl meg arra költeni, mert az drága lesz, kaptunk is ajándékot, meg nem is.
Tegyük fel 1 újságíró, mi is a véleményünk. Kihez menjen? metálfarkashoz? Ott egyformát hall? Ha megkérdez 3 taxist az utcán 3 félét hall. Inkább elmegy pl.: a főtaxihoz, és megkérdezi a Vizitől. Na akkor megint olvashatjuk a tutit, pedig az újságíró megpróbálta. Vagy írjon ide? Hárt itt se írunk 2 egyformát. ezért tartunk itt ahol vagyunk:(
inkább átmásolom.... "884 - Miről szólnak a hírek, miket írnak rólunk? A hírek azok nem csak úgy vannak. Azokhoz tenni kell valamit és akkor azt megírják. Tehát, ha mi nem teszünk semmit, nem történik semmi. Akkor mit várunk? Mi legyen a hírekben? Ha valaki azt nyilatkozza, hogy a fuvarozók megegyeztek, akkor azt leírják. (a legtöbb híradásban azt se érdekel senkit, hogy a fuvarszervező nem egyenlő a fuvarozóval). Azt is javasoltam, hogy jó lenne egy olyan képviselő az ügyhöz, akit meghallgatnak, mert ismert, odafigyelnek rá, ért a joghoz. Ilyen esetben esetleg megkérdezné tőle a pl.: TV, hogy mi a véleménye, cáfolja-e, vagy olyan kapcsolatai vannak, ha véletlenül nem kérdezik, akkor is bejut a TV-be és elmondja, hogy a taxisok nem egyeztek bele semmibe. Ez nyilván pénzbe kerül, de néhány óra, meg egy kör a városban x1000, hát az se olcsó. Amíg ezeket a híreket csak beillesztgetjük egymásnak erre az oldalra, (amit csak mi olvasunk, nagyjából) addig mi változna? Legalább tegyünk mellé vicceket is, legalább jobban telik az idő Januárig :( "
A csúcsgóré és a közlekedésért felelős vezérigazgató beszélget a városházán: 2. rész (1. rész: 945) - Lehet, hogy mégse jó ez az új taxis rendelet? - Miért ne lenne jó főnök? - Hát mert tegnap megkeresett néhány miniszter, mindegyiknek az volt problémája, hogy nem harmonizál az uniós törvényekkel. - Mi a bajuk vele? - Na, ott volt a munkaügyi. Azt mondja, hogy nem lehet ugyanannyi a bér nappalra, éjszakára, hétvégére, ünnepnapra. Meg azt is mondta, hogy sok lesz a munkanélküli. Nincs rá pénz, foglalkoztassuk őket. Például lehetnének ellenőrök a BKV-nál. - Ott teltház van főnök. Már minden utasra 2 ellenőr jut, és hát egyre kevesebb a jármű, mert elromlanak, kigyulladnak. - Akkor ott a gazdasági miniszter. Azt kérdezte, hogy számoltátok ki tarifát. Nekik sehogy se jön ki, hogy gazdaságos legyen. - Sehogy főnök. Ezt kérték az egyeztetéseken. Lehet, hogy talán valaki nem, de hát ott olyan sokan voltak és mindegyik össze-vissza beszélt. - A közlekedési meg azt kérdezte, hogy miért kell 60 kW a városba. Verseny lesz? A füstölgő buszok úgy is feltartják a forgalmat. Még az Istenhegyi úton is. - Nem főnök, verseny csak az árakban lesz. - Hát nem fix a tarifa? - De az főnök. De hát itt a transzfer díj. Ezt nem zártuk ki. Szóval a például a Városháza – Parlament útvonal egy buszjegy áráért, vagy kevesebb. Tudod a fuvarszervezőknek is kell a verseny.
Uraim, Akinek nem tetszik, mi van a hírekben annak a figyelmébe ajánlanám például a 884. hozzászólásomat. (úgy vége felé, akinek túl hosszú az egész)