Név Tóth György
Becenév kertestaxi
Honlap www.kertestaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!

Hozzáadva: 2012.04.01 10:12

Megpróbálok utoljára nekifutni. Azt írtam, hogy teljesen mindegy a színe de csak autócsere után legyen kötelező. (ne keljen átfényeztetni az autót)Hibáztam amikor írtam,hogy "talán fehér" de olyan szint kéne választani amilyet nagy számban lehet találni az autópiacon. A taxisárgát hiénakutya szaktársnak válaszoltam mint legigénytelenebb szint.(a németek azért festik erre a színre az autóikat, mert ezen látszik legkevésbé a por, a locsolóautó és egyéb kosz) Egyébként a kompromisszum mentes véleményem az, hogy dávidka, komáromi és a többi döntéshozó egymás édesanyját fesse sárgára fekete tetővel.

Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!

Hozzáadva: 2012.03.31 18:07

Volt több fehér autóm is. Azért írtam, hogy talán, mert nem a szín a lényeg, hanem az, hogy maximum annyi kompromisszumot kéne bevállalnunk, hogy a következő autócserénél a kijelölt színből választunk. Egyébként nem vagyok érintett, mivel nincs budapesti engedélyem. Végezetül a németeknél a taxi sárga szint pont a praktikussága miatt vezették be.

Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!

Hozzáadva: 2012.03.30 13:40

Bkv buszgarázs Bökényföldi u. Garantálom az "egyenletes" minőséget

Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!

Hozzáadva: 2012.03.30 12:31

Komolyra fordítva a szót. Szerintem ez a színszabályozás csak az új taxivizsgás autóra szabadna alkalmazni és azt a szint választani amiből a legtöbbet gyártják. (talán a fehér)Elképesztő, hogy makulátlan külsejű fiatal autókat akarnak átfényeztetni. Kb 300 000Forintot ráköltünk az autóra, hogy a gyári minőségnél lényegesen rosszabb fénye legyen az autónak.

Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!

Hozzáadva: 2012.03.30 12:11

Szerintem nem lesz gond a kiöregedett, lelakott taxikkal, mert bármelyik bontó beveszi, ha kifizeted a 25 000Ft-ot a bontási igazolásért.(Nem gúnyolódok, nekem is van öreg autóm.)

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.03.27 16:25

Rávilágítottál a lényegre. A főváros a létszámkorlátozást úgy akarja véghezvinni, hogy mindenkit belekényszerít egy olyan kiadásba amibe beledöglik és ha valaki túléli az maradhat taxis. Logikus elképzelés, de szakmai szemmel érthetetlen. Ki fog bedőlni először? A vidékiek akik már nem tudják kigazdálkodni a bejárást? A több gyerekesek akiknek több pénzt kell hazavinni a családnak? Az autóhitelesek akik emelni akarták a szolgáltatásuk színvonalát? Aki eltörte a lábát valami balesetben? Az a baj hogy a taxisok nagy része is erre vár és csak akkor fog felébredni amikor ő is beledől.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.03.27 10:25

Te vagy a kivétel abban amit írtam. Az lenne a jó ha minden taxis öt évente Max 300 000km cserélne egy felsőközépkategoriás autót 200 óra munkával miközben fizet minden közterhet és félretesz a következő cserére. De jelen pillanatban egy átlag taxis ezt már 300 óra munkával sem teheti meg. Alap közgazdasági elv, hogy emeld a bevételed és közben tartsd lenn a költségeidet. Én csak arra gondoltam, hogy a mostani körülmények mellet gazdasági öngyilkosság az amit elvár a főváros.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.03.27 08:47

Alapvetően igazad van, de ha a"betegágy okádja a füstöt akkor kiviszem Csomádra és 50 000Ft-ért felújítják, viszont amikor a hipermodern PDTDI HDI CDI kezdi el okádni akkor ott a világvége. Az én autómba 15 000Ft egy kuplungtárcsa, neked 300 000Ft a kettöstömegü lendkerék. Az én automba 10 000Ft a 14-es gumi darabja, neked 25 000Ft a 16-os. Miért nem lehet ezt a kérdést a mozaik u-ra bízni. Vizsgálják meg az autót és ha nem felel meg taxinak akkor buktassák meg.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.03.26 19:48

Én válaszolok neked. Egyiket se. Senki se tudja, hogy meddig tart a válság, hova drágul az üzemanyag. Amíg ilyenek a körülmények addig egy vállalkozásbarát önkormányzatban fel sem merülhetne, hogy plusz kiadásra kényszerítse az embereket. Kéne készíttetni egy független szakértővel üzleti tervet és majd ha havi 190 óra munkával azt lehet teljesíteni akkor kell visszatérni erre a kérdésre. Szerintem.

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2012.03.22 13:35

Én úgy tudtam, hogy Antal Attila éppen börtönben van.Biztos photoshop.