Név
Becenév utas20102011
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.23 11:43

Helyesen fogalmazva: indíthassa.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.23 11:43

Mint utas azt tudom javasolni hogy igenis amikor odaér a kocsi indítsa el az órát. A buszmegállóban se áll meg a busz ha üres a megálló és várakozik még nem jön utas. Én meg tudom tenni hogy rendelés után legkésőbb 5 perccel ( kb addigra ér ki a kocsi átlag) ott vagyok. Ha már a tarifa kedvező nekem mint utasnak legalább ennyivel segítsem a munkát. ( Azt is megteszem ha útközben felvesz a kolléga egy közeli címet akkor próbálok úgy fizetni hogy minél hamarabb mehessen.) Hisz emberek vagyunk.......

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.03.09 15:58

"Tudomásul kell vetetni, hogy a taxi szolgáltatás nem szociális támogatás, hanem luxus." Ha te tényleg luxusnak gondolod a taxit, akkor add el magad a Rózsadombon azoknak akinek hat autója és hozzá sofőrje van. Nem, ez nem luxus, ez egy szolgáltatás, azt hogy ezt hol, mennyiért, és hogyan adjátok az más kérdés. Abban természetesen egyetértünk hogy nem szociális szolgáltatás.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.25 22:52

Magam ellen beszélek! Ha a benzin ára eléri 400 Ft-ot akkor azonnal minden társaság léptesse életbe a következőt: Mindenhol és mindenkinek KIZÁRÓLAG AZ 1 tarifát használjanak. 300 + 240 Ft/Km. Nincs se törzs, se vip, se semmi.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 17:00

Ez igaz amit leírsz kedves hiénakutya, de melyik a jobb? Magas tarifa kevés utas vagy kisebb tarifa több utas??

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 12:51

Azt kellene az államnak is megérteni hogy a taxi is a tömegközlekedés része, és nem egyszerű üzleti vállalkozásként kellene számba venni. Azon kellene dolgozni hogy a taxisnak minél kevesebb fizetnivalója legyen hogy tudjon viszonylag megfizethető tarifával dolgozni ezáltal tehermentesítse a tömegközlekedést, ami katasztrófális helyzetben van mert drága és ugyanakkor szolgáltatás semmi.A vonat és távolsági busz még akkor is drága ha valamilyen kedvezményt igénybe tudsz venni.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 12:37

Tisztelettel nem azt mondtam hogy nem szabhatod meg mennyiért dolgozol, csak figyelembe kell venni mit bír el a felvevőpiac. Régen mellékállásba eljártam rendezvényekre dolgozni. 2 év után azt mondtam hogy 900 Ft/óra alatt nem megyek el. Nem is hívnak azóta. Ennyi. Eldöntöttem hogy várok. Viszont akik ebből élnek nem tudnak várni.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 11:32

Olvasom: kiállási díj: 2 x BKV jegy (640 Ft) km díj: mindenkori BKV jegy (320 Ft) Ezekkel a paraméterekkel még ennyi ember sem venné igénybe a taxit. Megoldás: Nem tudok tutit mondani. A legfontosabb max: 3000 taxis, kiharcolni hogy ne vonatkozzon ennyi féle kötelezettség ami a kiadást növeli, hisz az egyéb tömegközlekedésre sem vetnek ilyen-olyan ellenőrzést. Fuvararányos tagdíj. Kiszállás 500 Ft, km díj nappal-éjjel 250 Ft. Nincs telefonos, meg ilyen-olyan kedvezményes. Ünnepnapokon meg legyen éjjel-nappal 300 Ft/ km.

Téma: Nemzeti Taxi (JOBBTAXI)

Hozzáadva: 2011.01.11 04:11

Éjjeli őr..:) Érdekes, mert főállásom mellett rendezvényeket biztosítottam illetve el-el mentem egy helyre helyettesíteni, de elegem lett. A vagyonőr szakma a béka segge alatt van, Mindenki lehet őr, és nem akarok megbántani senkit de van aki alig tud menni, vagy már alig lát, de itt is a lényeg hogy olcsó munkaerő, és sajnos a megrendelőnek csak az ár számít. Sajnos ma mindenben az ár számít, nem a minőség....

Téma: Nemzeti Taxi (JOBBTAXI)

Hozzáadva: 2011.01.11 02:04

Tisztelt Taxis Hölgyek/Urak! 23 éves vagyok. Nem taxizom, hanem használom. Nem naponta, de átlag hetente. (E rövid bemutatkozást csak azért írom le hogy tisztább és érthetőbb legyen amit leírok.) Régóta (kb, egy éve) olvasgatom a fórumot szinte minden nap, azért teszem mert már rengeteg fajta taxissal találkoztam utazásaim során és egy érdekes világnak tartom a taxis társadalmat. Találkoztam olyannal akin látszott hogy szívvel-lélekkel csinálja, ez az élete és találkoztam kőbunkóval aki csak azt hitte vezetni köll oszt jó van. Nos az elején kezdem. Taxizásom kb 5 éve kezdődött úgy hogy orvosi kezelésről mindg taxival jöttem haza, mert bkv-ra nem tudtam és nem is akartam szállni, a mentőre órákat várni sosem volt kedvem. Az elején gyakorlatilag minden céget kipróbáltam. Aztán egy fél év után leragadtam a Taxi 2000-nél, mert jófejek és kedvesek voltak a sofőrök, és soha nem éreztem hogy lenyúltak volna. Mégnem egyszer lecseszett egy sofőr hogy rossz címre ment ki (mert ő elértette), és ezért megbüntetik. Azzal persze nem foglalkozott hogy én szakadó esőbe ácsorogtam 25 percet..... Akkor jött a taxi 4, ahonnan kb 6 hónap múlva "távoztam" mert a sofőr nem tudott A pontból a B-be vinni, kanyarogtunk össze-vissza. Az útvonalat ismertem szóval azt sem mondhatom, hogy nahát erre biztos így lehet csak eljutni. Aztán jött a Budapest Taxi. Ők nagyon bejöttek még nem egyszer csak igen kokis sofőr jött értem, aki alig állt akarom mondani ült a lábán. Aztán ahogy alakultak új cégek mindig kipróbáltam őket. Itt teszem hozzá, hogy nekem mint utasnak az a jó ha minél kedvezőbb a kilométerdíj, de azt gondolom hogy a plus taxi 150Ft-ja már nevetséges. (Őszinte vagyok szoktam velük menni rendszeresen, és eddig nem volt velük bajom.) A szívem csücske a Nemzeti Taxi, de őket itt a XI. kerületben nem nagyon lehet látni, és sokszor van hogy nem megyek nagy távot, így őket nem hívom mert kijön értem (ingyen), nem biztos hogy megéri neki idegurulni értem. Pláne hogy ők 140-el dolgoznak. A lényeg, hogy megy a taxis felek között az egymás ócsárolása, hogy ki hol melyik cégnél mennyiért rabszolgáskodik, ezzel is tönkretéve egymás megélhetését. Tudják sokat olvastam a régi legendás időkből amikor a taxis nagyon sokaz keresett, igaz akkor egy cég volt nagyon kevés kocsival. Most sok cég van, rengeteg kocsival. A fajlagos költésg nagy, mert lehetne 15-el menni, ha nem lenne tagdíj, s az egyéb apró pár ezres költségek amik a hó végén kitesznek sok tízezret, és ezt ebből kitermelni hát bizony nagyon nehéz lehet. Itt csak egy végles megoldás lehetséges kedves hölgyek és urak: azt kellene hogy szépen mindenki ledobja a matricát, fognák és mindenki a saját maga ura lenne, de azt csak úgy menne hogy egységes tarifa 300 alap + 250 Km nappal 300 alap + 300 km éjjel. Ehhez viszont az kellene hogy mindenki csak ezt alkalmazza, és az órák is legyenek hitelesek, mert én manapság úgy vagyok hogy mezítlábas taxiba nem szállnék be semmi pénzért. Akartak már engem a keletiből Kelenföldre 10 000 Ft-ért elhozni, csak mert angol nyelven beszéltem, aztán szépen eljöttem Plussal 1800 ft-ért jattal együtt 2200 Ft-ért. "Hiénakutya" írásait olvasva viszont azért megváltozott a képem a hiénákról, szerintem egy értelmes ember képe rajzolódik ki az írásaiból. Kedvem támadt utazni vele, de csak előre kialkudott árban...:):) A taxis támadásról pedig annyit, hogy elsőnek is mielőbbi jobbulást kívánok a taxisnak, másodsorban pedig hiénakutyának adok igazat, hogy pár ezer forintért még akkor is ha sokat számít az, nem biztos hogy hősködni kell. Ez a magyar igazság és jogrend szégyen hogy ezt megmeri egy gyökér is tenni, mert a büntetésnek semmi elrettentő ereje nincs. Végezetül egy jótanács: egyenlőre ne utáljátok egymást csak azért mert ki hol és mennyiért dolgozik, hanem minél előbb szűrjétek ki azokat akik nem valók ebbe a szakmába. Ha a szolgáltatás színvonala emelkedik ( nem a kocsi márkája a legfontosabb), akkor árat is újra vissza lehet emelni. Isten malmai lassan de biztosan őrölnek. Mindenkinek jó utat és jó munkát kívánok!