Felhasználó hozzászólásai
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.01.27 19:49
Erre mondom én azt, hogy nem is akarnak. Nekik pontosan a több ezer, tönkrement taxisra van szükségük.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.01.27 19:40
Tessék, Sipi! Itt a megoldás! Tálcán hozza Neked a többi bohóc. :-D
Most már csak az a kérdés, hogy hova fognak fölvenni a fiatal, ámde kompakt-kategóriás autóddal.
Mindegy, legfeljebb lecseréled.
Utána eléd tárul a végtelen lehetőségek tárháza.
Fizethetsz hatvanötezret, vagy hatvanhétezer-ötszázat, hogy
- vihesd a fix áras, 2777,- forintos, fosadék transzfereket, vagy;
- vihesd 184-ért az utólag fizetős, csekkes geciket (hitelezhetsz nekik egy hónapig);
- brusztolhass a helyi erőkkel egy olyan cégnél, ahol hiénákat megszégyenítő módon föl van osztva a város és mindenkinek megvan a maga kis körzete, ahol aztán méregetik, és egy karcolásért is tiltatják a vadászterületre merészkedő betolakodót.
De, ha már úgy is autót cserélsz, mehetsz a Cityhez,
- ahol azt is megszabják, hogy mikor mehetsz el szarni;
- ahol jóformán már csak csekkes, kártyás, céges megrendelő van (adózzá' a 230-ból, minden forint után!);
- ahol az első 43 és fél évben nem vehetsz fel akármit;
Mehetsz a FŐTAXI-hoz,
- ahol nincs cím, de legalább ácsoroghatsz valamelyik droszton, szigorúan vigyázzülésben,
- esetleg repterezhetsz, havi párszázezerért;
De mehetsz az MB Elite-hez is, amibe igazán nem kell sok pénzt belefeccölnöd; szerintem 5-6 millióból már bent vagy + nyelvtanfolyam.
Nem kell itt pluszozni, Sipi!
Szabad a pálya! :-DDDD
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.01.27 18:31
Amúgy sem kell magyarázkodnod, Sipi.
Kinek?
Minek?
Akik rajtad számonkérnek bármit, ugyanolyan bohócok, mint Te, legfeljebb még nem tudják magukról.
És a végén ugyanoda fognak jutni.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.01.27 16:59
Önmagában az, hogy telített a piac, eleve a telefonszámtulajdonosok bűne.
Egy új belépőnek ki ad(ott) lehetőséget?
Tegyük föl, holnap elhatározza valaki, hogy taxizni fog.
Milyen lehetőségei vannak?
Mezítlábasként csak akkor él meg, ha van valami helye, valahol a városban. Ez a lehetőség csak nagyon korlátozott számú ember részére adott. Pénzzel nem megvásárolható, elengedhetetlen hozzá valamilyen személyes ismeretség, rokoni kapcsolat is.
Ilyen úton piachoz jutni csak nagyon kevesek kiváltsága.
Ezzel szemben kezdő barátunkat legalább egy tucatnyi cég várja tárt karokkal, még akkor is, amikor a rendelésszám már a meglévő állománynak sem feltétlenül elegendő. Némi baksisért biztosítják számára a piachoz jutás lehetőségét, mit sem törődve azzal, hogy a piacnak egyébként szüksége van-e egy újabb szereplőre.
Tovább ront a helyzeten, hogy számos telefonszámtulajdonos maga is üzemeltet bérautókat, amelyeken aztán olyanokat alkalmaz, akikből más úton soha nem lett volna taxis.
Először tehát ezen a téren kellett volna önmérsékletet tanúsítaniuk.
A telített piac törvényszerű velejárója az irreális árverseny. Csakhogy a sok ostoba, botcsinálta manager nem érzékelte, hogy a piac fuvarkereskedői oldalról is telített. Ezt kellett volna észrevenni és meghozni a megfelelő döntéseket.
O. Attila abban alkotott nagyot, hogy a diszkont tarifa mellé kitalálta a – többihez képest – diszkont tagdíjat.
Szögezzük le újra és újra: a taxist nem a 150-es, fosadék tarifa vonzotta a plushoz!
A taxis azért ment oda, mert:
1. Előző cégénél a magas tagdíj dacára sem kapta meg a megfelelő címmenyiséget, az indokolatlanul felduzzasztott létszám miatt (lásd fentebb);
2. A cégek gyakran olyan követelményeket támasztottak alvállalkozóikkal szemben, amelyeknek a cég által diktált tarifával lehetetlen volt megfelelni (gépkocsik korhatára, kategorizálás);
3. Mindezekkel szemben a Plusnál jóval alacsonyabb tagdíjért hatalmas fuvarszám várta őket és összességében leszarták, hogy valaki milyen autóval megy oda, sőt, kezdetben kategorizálás sem volt.
Másodszor tehát ezen a téren kellett volna önkorlátozást tanúsítaniuk. Ha átmenetileg is, de csökkenteni kellett volna a tagdíjat, Uram bocsá’ címarányossá kellett volna tenni. Az évenkénti szemlék alkalmával pedig egy picit vissza kellett volna venni a fene nagy lendületből.
A közel 700 taxis zöme VALAHONNAN ment a Plushoz.
Senki még csak meg sem próbálta marasztalni őket a korábbi cégüknél azzal, hogy vonzóbb, vagy legalább azonos feltételeket kínál.
És ez a mai napig így megy.
55ooo,- és 67500,- közötti összegekért ácsorognak a kollégák egy helyben.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2011.01.27 13:35
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.01.27 13:33
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.01.26 19:47
Én a Citadellától szeretnék dolgozni! Lehet?
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.01.26 19:42
Nem tudom, egyszer volt dolgom főtaxis ellenőrrel. A Hosszú ripityára törte egy kockás orrát, oszt testületileg fölvonult az egész cég. Jött egy negyven kilós pali, szemenként öt dioptriával és közölte, hogy bevonatja az engedélyemet. Na, ennek lógott a nyakában valami "főtaxi ellenőr" felirat.
Mikor megkérdeztem, hogy ugyan miért, azt nem tudta megmondani.
De végül is rendes volt, mert nem vonatta be. Pedig érdekelt volna, hogyan csinálja.
:-DDD
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.01.26 18:52
Ha továbbra is így lefetyelsz, akkor biztos minden rendben lesz.