Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.05.07 19:57

Ja, és egyébként is, a f@szért keresztezi egy T4-es útját? :-D Na, a többit beszéld meg az omlettel! :-Dp

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.05.07 18:49

Azt vágod, hogy ennek az autónak a hátulja tört össze???

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.05.07 12:34

Egyébként honnan a rákból toborozzátok ezt az iszonyatos mennyiségű tudatlan barmot?

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.05.07 12:32

A falkatársra való tekintettel csak remélni merem, hogy a valamilyen ákombákom Kft-hez köthető autó kötelező biztosítása rendezett. A történet mellékzöngéje, hogy miközben az autómentőt vártuk, nagyjából 3918 db. taxi ment el mellettünk. Közülük az egyik sikeresen áthajtott az elakadásjelző háromszögön... Ez normál. :-D Viszont egyetlen olyan kolléga akadt csupán, aki megállt, lehúzta az ablakot és eképpen szólott: -Rendben vagytok? Kell segítség? A kolléga a sokat szídott blahások kemény magjának egyik tagja volt...

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.05.07 12:24

Ilyen az, amikor egy nagytudású T4-es nem tud értelmezni egy "Elsőbbségadás kötelező" jelzőtáblát. Mivel sokadik benyomásomat szerzem arról, hogy a T4-nél szakmailag rendkívül magasan kvalifikált gépkocsivezetők tevékenykednek, ezért ismét oktatást tartok. 1. lecke: A Városligeti fasor lakott terület. NEM AUTÓPÁLYA. A megengedett legnagyobb sebesség még hétvégén is csak 50 Km/óra. 2. lecke: Ha valaki nem ismeri föl a táblákat, az jegyezze meg, hogy a Bajza utcán érkező járművek részére elsőbbséget kell adni. 3. lecke: Ha benézünk egy forgalmi helyzetet és balesetet okozunk, akkor nem üvöltve, "micsinátá ember?!" csatakiáltással ugrunk ki az autóból.
"kopanya"... :-DDD Az természetesen koponya. :-D
Ez itt barátom, Rudi, közismertebb nevén rúdelemlámpa. Semmi sem tiltja, hogy elemlámpát tartsunk magunknál. :-) Fontos, hogy a 3 db. góliátelem mindig legyen benne. Élesben még nem próbáltam, de biztos, hogy brutálisat lehet ütni vele. Sokkal nagyobb az átmérője, mint a kormányzárnak, ezért a becsapódás energiája nagyobb felületen oszlik el, így fejre is alkalmazható, a kopanya beszakításának kockázata nélkül. Bedrogozott személy esetében sajnos muszáj fejre ütni, mert az egyéb testfelületekre leadott ütések gyakran hatástalanok. Módosult tudatállapotban a fájdalomküszöb is módosul, ezért, ha biztosra akarsz menni, akkor le kell ütni, így a fej kell legyen a célpont. Az eszköz egyetlen hátránya, hogy a beszerzése jelentős anyagi forrásokat igényel. De elég egyszer megvenni. :-)
Na kérem... Hasznos tárgyak, melyek nem minősülnek közbiztonságra veszélyes eszköznek. Kezdem én, és aki gondolja, csatlakozzon, álljon elő további ötletekkel! Ez itt egy kormányzár betétjének látszó CÜKK. (Űző Kézi Készülék, a C jelentését mindenki találja ki!) Speciális ötvözetből készült, fizikai hatásoknak kiválóan ellenáll. A két részből álló kormányzár ezen részét az ülés mellett, a padlólemezen tartottam, a másik része a csomagtartóban pihent. Az autó tartozékának tekinthető; sok kifogást a legkekecebb rendőr sem emelhet ellene. Két ízben teszteltem, de ebbe most nem mennék bele... :-))) Nagyon jó hatásfokkal alkalmazható, de használata közben ügyelni kell arra, hogy fejre semmiképp ne üssünk vele, feltéve, hogy nem akarunk halált okozó súlyos testi sértésért 8 évet ülni. Nagyon komoly fegyver, majdnem vipera. A második bevetése után megijedtem a hatásától és egy szelídebb eszközre váltottam. :-)
Két oka van. Az egyik társadalmi-szociológiai. Felnőtt egy generáció a romáknál, akiknek az élete annyit sem ér, mint egy teleszart, eldobható nadrágpelenka. Ha volna is igényük a normális életre, esélyük akkor se'. Ezt ők is pontosan tudják magukról, ezért aztán semminek nincs tétje számukra. Drogoznak, gépeznek, leszarnak mindent és mindenkit. Habozás nélkül belédvágják a kést, vagy szétverik a fejed egy viperával. Nem érdekli őket semmilyen következmény, mert nem tesznek kockára semmit. Nincs mit kockára tenniük. A másik ok ennél sokkal banálisabb. Nem tudnak elmenni BKV-val. Az éjszakai járatok tele vannak biztonsági őrökkel, akik nem engednek fölszállni olyanokat, akiknek nincs jegye, vagy bérlete. Marad a taxi. Sokan vagyunk, nagy az éhség, ami tompítja az érzékszerveket. Valami verebet mindig találnak maguknak.