Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Picit lassabban ezzel! Ha az engedély kvázi egy értékpapír, akkor fönnáll annak a kockázata, hogy a papírok egy kézben gyűljenek össze. Egy életpályája elején járó ember soha nem lesz képes annyit fizetni egy-egy licencért, mint mondjuk egy nagy cég. Ez hosszú távon tisztán alkalmazotti rendszerhez, és afgán sofőrökhöz vezet. Szerintem ne erőltessük...
"Én naivan azt hittem, ha valaki a főpolgármesteri székig viszi, annak azért több esze van." Az ideg- és elmeháborodott Demszky két évtizedes regnálása után nem igazán értem, hogy miért hittél ilyesmit.
Számolj föl nekik kiállási díjat, oszt már meg is vagy. Én is nagyon szeretnék egy idegenforgalmi tarifát, de az eddig sem volt. És ezután is lesz. :-)
Ki fog a maximummal járni? Te? És ki fog ráülni?
:-DDD Figyelj, vegyük át még egyszer! Ha mindenki lemegy a minimumra, márpedig lemegy, mert ezek olyanok, akkor mindenki ugyanazzal a tarifával jár. Így van? Ezzel szemben, ha egységes hatósági ár van, akkor?
Bevezetjük a minimumot, na, bevezetjük! Kétharmad van, módosítják az ártörvényt a taxisok kedvéért, hogy lehessen benne minimál ár. Harmadnapra meg is van, bevezetik. Azt mondják, mostantól 240 a minimál ár. Ettől olcsóbban aki megy, az fölkoncoltatik. Mi történik? Mondom, figyeljél! Bevezetést követő napon a oximaxiszotyitaxi lemegy a minimumra a telefonos megrendeléseknél. A következő napon követi az összes többi. Ekkor az oximaxiszotyi az utcait is leviszi a minimumra és azzal hirdeti magát, hogy náluk csak egy tarifa van. Másnap követi a többi. Most nézzünk körül! Mit látunk? Azt látjuk, hogy az x ezer budapesti taxiból 3/4x ugyanazzal a tarifával dolgozik. Mennyivel vagyunk előrébb, mint a rögzített hatósági ár esetében?