Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Senkit nem ébresztettem öntudatra. Ha bárkit is sikerült volna öntudatra ébresztenem, akkor néhány ember már lámpavason lógna. Egy részük azért, mert az öntudatra ébresztett taxisok föllógatták volna, másik részük pedig azért, mert az öntudatra ébresztett taxisok nem fizetnének be egy buznyákot se a cégükhöz. Nem csak a reptérre fuvaroznak gombokért, hanem mindenhova máshova is, de ez a jövőben nem fog változni. Azt én értem, hogy 1,8 gomb több, mint az 1 gomb, de gomb az is, úgyhogy az marad. Nem változik az a helyzet sem, amit kihasználva a taxis rákényszeríthető a gombokért való fuvarozásra, sőt, esetenként önként vállalja azt. Ha a fuvarszervezők megtalálják a megoldást a különböző kedvezmények érvényesítésére, és meg fogják találni, akkor taxis is lesz rá, aki partner lesz benne. Transzfer nélküli világ nem lesz, legfeljebb a taxisok számára. Majd viszik mások a transzfereket. Nem az a problémám, hogy a Daniék viszik a repteres melót, mert eddig is vitték és eddig sem zavart. A problémám az, hogy azzal, hogy te transzferek nélküli világban gondolkozol, te magad zárod ki a taxist ezekből a fuvarokból. A transzfer ugyanis néha nagyobb összeget jelent, mint az óra. Daniék azért tudják vinni a repteret, mert az utas pénzén megveszik. Értsd: a tíz-egynéhány ezres fuvarból csak valami hetet, vagy nyolcat tesz el a taxis, a többit leadja. Az jó, hogy kiöntjük a fürdővizet, de talán a gyereket azért mégsem kellene. Pláne nem akkor, ha már egy csomó más áldozatot meghozunk.
Hát ja. Az is biztos, hogy amíg mi a gusztustalanra fóliáztatott, 60 kw-nál nagyobb teljesítményű, kártyalehúzóval felszerelt, nemdohányzó, 430 literes csomagtartójú, geopozíciós izé... autóinkkal várjuk majd a dropsztokon évi x ezerért Mari nénit, addig Dani Zoltán fehér rendszámos limuzinjai vígan viszik majd a szállodákból a reptereket és fordítva.
Szerintem fontos kérdéseket vet fel, egy részüket már én is feltettem. A reptéri fuvarvesztést például egész biztosan pedzegettem én is.
Azt kellene ehhez tudni, hogy a repülőgép tér közigazgatásilag hova tartozik. Ha Vecséshez, akkor egy vecsési székhelyű cég taxisai minden további nélkül fölvehetik azt a budapesti megrendelőt, aki repülni megy, valamint be is hozhatják onnan.
Kajakra megtéveszti szegény, gyanútlan utast. Undorító. :-)
Egyébként ez sem így van. Mondjuk, ha én a Kelóból haza akarok jönni Érdre, akkor minden további nélkül rendelhetek egy érdi taxist, és Ő értem is jöhet. Ezt semmi nem tiltja.
Nem kell ehhez környező település, meg taxizás. Fehér rendszámos személyszállítás, megfelelő reklám, weboldal, online fizetési lehetőség. Lö pá. Gratulálok mindkét írásodhoz!
Ilyen létszám mellett valóban nincs olyan tarifa. Ezért nem lenne szabad hagyni, hogy az időarányos költségeinket tovább emeljék és egy ilyen moslék tarifát társítsanak hozzá. A leendő követelmények pedig semmilyen problémára nem jelentenek megoldást, épp ellenkezőleg, minden eddiginél kiszolgáltatottabbá teszik a taxisokat. A nagyobb létszámú cég egyetlen esetben jobb az egyénnek. Ha az a cég az övé.
Igen, hát mindannyiunknak szükségünk van valamire, amiben hihetünk...
Egy dologról hajlamos vagy megfeledkezni, de vigasztaljon, hogy nem csak te egyedül. Az időarányos bevételszükségleted magas, és ezzel a tarifával azt csak fuvarszervezőn keresztül fogod tudni teljesíteni. Egy nagy létszámú cégnél kevesebb lesz a rád eső fuvarszám, tehát megint nem te jártál jól, hanem az, aki a bennmaradó 4-5 cég tulajdonosai közé tartozik. Még egy apróság. Továbbra sincs szó létszámszabályozásról. Ha tudjuk azt, hogy a túlkínálat jelentősen rontja az esélyeidet arra, hogy az időarányos bevételeidet teljesítsd, márpedig ezt tudjuk, akkor a fuvarszervezőnek elemi érdeke, hogy egy bizonyos mértékű túlkínálatot generáljon és azt fönntartsa, mert azzal is csak magához láncol.