Név
Becenév alelölülő
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 18:00

De, uralkodhat. Nem csak itt, az élet minden területén így van. Ilyen irányból biztos nem fogsz változást elérni. Hangzatos szavakkal nem is fogsz sok embert magad mellé állítani. Kizárólag érdekből csatlakozik hozzád bárki is. Ha olcsóbban adod a címeket.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2009.12.28 16:18

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 15:48

Akkor itt a következő kérdés: miért lenne buli neked - ahogy írtad - egy tulajdonosnak lenni a sok között, amikor jelenlegi cégednél teljes jogú tulajdonos vagy? Szerintem vágj bele úgy, hogy darabáron fuvarokat közvetítesz a regisztrált taxisoknak. Ha működik a rendszer, fejlődni fog. Ha nem működik, a jelenlegi cég megmarad.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 15:02

Ezt megtettem tudatosan is, amikor megírtam, hogy takarékosan, ügyesen felépítetted rendszered. Ez a vélemény az általad leírtak alapján született, így a gyakorlatban nem ellenőrzött, de végülis hihetőnek látszik, amit írtál. Ez nem jelenti azt, hogy minden leírt szavadat készpénznek venném, pl. simán el tudom képzelni, hogy fehér rendszámmal is taxiztok, vagy azt, hogy nem csak reptérre vagy reptérről fuvaroztok. Mondd, ha van szerinted havonta kb. 1 milla tiszta hasznod a meglévő kocsikon, miért adnád fel a bizonytalanért, ami vagy bejön, vagy se. Végülis egy új Cityhez hasonló szövetkezetet vázoltál itt. Ma elindulni egy ilyen vállalkozásnak jóval nehezebb lenne, mint a hőskorban, és a sok tulajdonos nem biztos, hogy előnyt jelentene ebben a helyzetben.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 02:02

Mostanában épp ez a tendencia, szaporodnak a kis cégek. Szóval árban is ott tartunk, meg taxis cégekben is, ezen sokat már nem nagyon lehet rontani. A kis cégekből nem sok fog megmaradni, szerintem. Lajos itteni szereplésére csak egy magyarázatot találok: szeretné továbbfejleszteni a cégét 50 autós kategóriából 150 darabosba és korlátba ütközött. 50 megbízható sofört se könnyű találni Budapesten, 150-et meg szinte lehetetlen. Ülhetne nyugodtan a fenekén, jobb lenne, ha nem adná itt a tippeket a konkurrenciának. :-))

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 01:32

Kösz a választ. Úgy saccolom, hogy 4-5 év alatt 300-350 ezer km-t futnak a kocsik. Lajos ügyes a maga helyzetében. Neki akkor van költsége, ha megy az autó, kiadásai a bevétellel arányosan nőnek. Végülis semmi mást nem tett, mint újra életre keltette a régi főtaxis rendszert: a taxista fizetést plusz esetleg borravalót kap, a bevétel a tulajdonosé. Gazdaságosan működnek autói, a tieid meg nem. Ez a rendszer hibája. Te napidíjad attól függ, hogy mennyi az általános kinálat a piacon, ennél többet te se kérhetsz, és ezért a díjért éppúgy mehet a taxis napi 100 km-t mint ötszázat. Semmi se tartja vissza a 10-15 km-es rágurulástól.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 00:59

Napi bérbeadásnál fix mittudoménmennyi forintért megy a droid mint a mérgezett egér, bevétele alig, ami van azt elkölti benzinre, a leadót alig tudja összekaparni, és gazdaságtalan termeléssel 3 (igen, három) év alatt amortizál egy kocsit. Ez az én koncepcióm. Kiváncsi lettem volna a tényleges tapasztalati adatokra is.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 00:46

Én a bérbeadott kocsik átlagára volnék kiváncsi! :-)

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 00:44

Ja, és mennyit fut egy átlagos kocsi eladásig?

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 00:38

Csak egy számot írj le a kedvemért légy szives! Valójában nincs sok jelentősége, csak a kiváncsi vagyok. Te több autót adsz bérbe, mennyi az az idő átlagosan, amennyit egy bérbeadott kocsi kibír? 3év? Esetleg 4? (Láttam egyszer egy 10 hónapos droid-autót, 80 ezer km volt benne.)