Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Sejtem, hogy a nyakamba fogtok ugrani, de egy nem szavazat. Megpróbálom röviden indokolni.. elöször is, nem életszerü. Ha egy pizzát rendelek (és a pizzás mindig jelzi, hogy megérkezett, mig mi taxisok jellemzöen békésen olvasgatunk várva az utast) még akkor is előfordul, hogy 3 perc mire lebotorkálok, pedig igazán igyekszem, hisz én tudom a legjobban mennyire rossz várakozni mikor még az sem 100% hogy jó helyen vagyok. Mi lenne ha pizzás ilyenkor azt mondaná, hogy 1500Ft volt mikor megérkeztem + 3 perc várakozás igy 1700Ft lesz. Ráadásul nála nincs is alapdíj mint nálunk, ő igy még inkább mondhatná mint mi. Temészetesen én is azt szeretném, ha az alapdij 1500Ft lenne a kilométerdíj pedig a mindenkori benzinár + extrák - pl. ünnepnapok, állatszállítás (én részegeknél is kapcsolnám), éjjeli pótdíj, stb - de nem szabad elfelednünk, hogy ez egy verseny. Nem csak egymással versenyzünk, hanem a bkv-val, vagy a cégvezetök döntésével ami arról szól hogy mi éri meg jobban: céges autót vagy taxicsekkett biztositani az alkalmazottnak? Nem, az emberek nem azért rendelnek taxit mert a taxisok annyira jópofák és egy vidám kaland az utazás (pár pár taxis ezt képzeli) hanem mert az adott helyzetben igy éri meg. Ha lesz jobb (olcsóbb, gyorsabb, kényelmesebb, kinek épp mi fontos) megoldás, akkor azt fogja választani. Most jöhetnek a példák, hogy Olaszországban ennyi az alapdíj és annyi a kilométeré. De higyétek el, azok az olasz fiatalok akik az itt eltöltött egy hetet végitaxizák kinn nem fogják meg a taxi kilincsét sem. Megfogalmazással is van némi problémám: ultimátum. Semmi bajom a "névvel, kóddal" kitételben, de ez hogy ultimátum? Milyen fenyegetéssel élünk, ha nem teljesitik, nem dolgozunk? Vagy kilép mindenki? Ez lehet egy javaslat amit ha megfelelően sokan irnak alá akkor talán elkezdödik a cégek közti párbeszéd a témáról(ami természtesen tilos) és ha mindenki egyettért akkor jöhet a változtatás. Ilyet már bele sem szövök a gondolatba, hogy utasokat erröl a változásról illik tájékoztatni, most minden cég egyszerre elkezdi közölni a megrendelökkel hogy "figyeljen, mert a taxi az érkezéskor már kapcsolja az órát". Ebböl igy biztos, hogy botrány lenne. És hangsúlyozom: az azonnali órainditással nem értek egyett, többek között erre van az alapdíjunk. Aláirom, hogy a 10 perc sok de talán a kettö között lesz a megoldás, igy nem kellene az utasokat minden cégnél erröl a változásról tájékoztatni és 3 nap alatt megszoknák. Valamivel gyorsabban keveredne elő az utas, gyorsabban derülne ki ha megégtünk, stb. És ha már ultimátum (illetve maradjon csak javaslat) valószinüleg ennél hogy 0, 5 vagy 10 perc után kapcsolunk órát jóval hatékonyabb lenne egy olyan rendszer kidolgozása amiben rögzithető a problémás utasok telefonszáma és esetleg neve, címe. Itt apróságoktól kezdve (pl. megrendeli a taxit, de nem jelentkezik és ez gyakori az illetönél) az egészen komoly dolgokik (károkozás, testi sértés) nyilván lehetne tartani a kifejezetten rossz megrendelöket. El lehetne érni akár azt a szintet is, (és most probálok egyenlőre nem nagyot mondani) hogy ki lehessen fizettetni egy elöző nap megégett kolléga várakozási díját, hisz csak ennek teljesitése esetén kapja meg a kivánt autót. Természetesen mindez semmit nem ér, ha ilyenkor leteszi a telefont és bármelyik más céget felhivhatja. Viszont ha ott is ezt a választ kapja, hogy rendezze ezt vagy azt a tartozását, hivja azt a céget ahol a "kárt" okozta akkor vagy séta hazáig a családdal vagy nincs más választása mint rendezni a számlát. És ha nem akar pironkodni akkor valószinű utóbbit válaszja. Sőt, innetöl már érdekében áll hogy ne "felejtse" ott a taxiját a buli hevében, vagy ha mégis fontosabb dolog adódott akkor menjen oda a taxihoz és ezt közölje vele, esetleg rendezze a számlát rögtön ott a helyszinen. Elnézést kérek, hogy mégis hosszú lett és hogy nem olvastam végig a teljes topicot.
Van egy álmom..... Erre volt nem egy próbálkozás - valószinű hogy még lesz is - és nem a töketlenség miatt lettek/lesznek eredménytelenek. Hanem mindig van egy 30% aki ilyenkor úgy gondolja, hogy "jaj de jó, ezeket most kivágják és akkor én a napi pénzem duplájával mehetek haza". Ez a ~30% érinti az elöző témát is, hogy mennyien tekintenek vetélytársnak akár cégen belül egy másik taxist. De azt is be kell látni, hogy 500-600 különböző értékitéletü embert - megfordul itt mindenki, diplomástól kezdve olyan akinek még erkölcsije sincs - igenis szabályozni kell.
Ha valaki fél füllel hallott információkat tényként tálal azzal nem biztos hogy segit, lehet hogy épp árt. Csak ezért szóltam közbe, ne induljon el egy "le a rádiótaxival!" lavina, feleslegesen. Ugyanis teljesen korrekt módon kezelték az ügyet, úgy ahogy az egy ilyen helyzetben elvárható.
Ismerem a sztorit, nem volt szemét senki, sőt.. Nem a tagdíj miatt jött dolgozni, hanem mert igy döntött, úgy érezte jólvan és már jöhet. Janchip némileg eltúlozta ezt a dolgot.