Felhasználó hozzászólásai
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2011.10.18 18:30
Csogu!
Nem fizessél, hanem ne fizess!
És nem higgyél, hanem ne higgy!
Javítsd ki vagy kérd meg Tomajert javítsa át.
Téma: HARDVER SZOFTVER! Mit tegyünk a géppel, ha...?
Hozzáadva: 2011.08.26 18:35
Ha környezetedben senkinek sincs, akkor vatera vagy teszvesz, sokan csinálják amit te.
Ezer dia nem két nap, veszel egy félprofi diascannert, ha befejezted továbbadod ugyanitt, lesz rá vevő.
Tudjon min. 36 bitet és az optikai sűrűség legyen 3.2D - 3.8D magasságában, ezalatt ne foglalkozz diascannerel.
A vhs-c miért kell, nincs meg a kamera?
Téma: Belváros, Budai Vár, Dunapart, Sziget, Repülőtér, Keleti Nyugati, Stb???
Hozzáadva: 2011.07.14 18:23
Figyelj már kicsikocsi... most kezdesz el ugrálni mikor már bajban vagy? Ha eddig jó volt úgy korrekt hogy legyen ezután is jó.
Nem elöbb kellett volna ezt?
Téma: Jelentkezzenek azok a taxisok kik autót béreltek és az utolsó 3-4 hónap előtt elvették az autóját.
Hozzáadva: 2011.07.14 18:19
Tudok ilyen sztorit vagy 30-at. Elsőként neked kellene leírni kivel/kikel jártál igy, feltehetőleg nem te vagy az egyetlen aki velük igy járt.
Téma: Mikor lesz a kilométerdíj 1liter üzemanyag ára?
Hozzáadva: 2011.03.13 16:14
Akkor lesz annyi ha kiirod a tarifatábládra.
Téma: A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!
Hozzáadva: 2011.02.01 21:31
Rosszqtya.. nem az volt a kérdés merre van Pozsony.. hanem hogy vezesd le hogyan néz ki egy ilyen napod, amitől mindkét fél boldog. Ugyanis mi is ebben a városban dolgozunk, ráadásul mi sem ma kezdtük, ezt a city 311 Gézás vetítést hagyd meg a névadójának, ő az aki még ott is megkapja fejpénzt ahol nem is jár.
Ez kb. ugyanaz a kategória.
Téma: A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!
Hozzáadva: 2011.02.01 20:44
Ne adj pézsét inkább ezt a napi 8 óra melót vezesd le, hogy higyjünk is neked.
Én már azt sem nagyon hiszem neked hogy egy vállalkozó volt aki 500km-t ment 14eFt-ért, kicsit ilyen flaszteres sztorinak tűnik.
De maradjunk csak a 8 órádnál, a bejelentésednél, az üzemeanyagod és a tagdíjad összegénél.
Tehát ird már et le pls, hogy ne keveredj a füllentés gyanújába.
Valahogy igy képzelem:
Bérleti díj/nap = ? (ugy bejelentve ennyi, ha már erröl beszélünk, és itt mi most reméljük, hogy nem év/fél órára vagy bejelentve)
Üzemanyagköltség/nap = ?
Tagdíj/nap = ?
Egyéb költség amit esetleg kifelejtettem = ?
Tarifa amivel jellemzően dolgozol = ?
Tehát itt kéne kijönni egy olyan hihető összegnek amiböl te be vagy jelentve, marad lovéd ahhoz hogy vidám légy, a bérbeadó tudjon kocsit cserélni ahogy irod 2-3 évente és természetesen neki is maradjon rajta lovéja ha már befektet.
Mindezt napi 8 órában (a tarifát nem elölegezem meg, tippjeim lennének, de majd ez kiderül), kiváncsian várom a levezetésedet.
Téma: A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!
Hozzáadva: 2011.02.01 19:47
Tehát itt lassan az fog kiderülni hogy az autót bérbeadók azok akik itt jótékonykodnak és kifejezetten rosszul járnak. Magyarul ők vannak becsapva, csak még nem tudják.
A droidoknak pedig tök jó, nincsenek kirabolva, be annak jelentve (én itt arra tippelnék hogy csak azt hiszik), lesz nyugdíjuk és ellátásuk, természetesen mindezt úgy hogy a szint tartásához elég 8 óra meló.
Ha még ezek után azt is hozzáfüzöd hogy a cserélendő autó eladási árát is te kapod akkor már adom is vissza a vállakozásom. Ezek után már ez sem lepne meg.
Téma: A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!
Hozzáadva: 2011.02.01 17:43
NO AZ ILYENEKTŐL kéne elvenni az engedélyt AZONNAL!
Nincs mit elvenni tőle, ezt csak az csinálja meg aki bérli az autót és semmi mást nem számol csakis az üzemanyag árát. Ráadásul feltehetőleg 7 óra (tehát nem nap) múlva fizetnie kell különben leveszik a kocsiról.
Ilyen sztorit bármelyikünk mond nap mint nap tizet, épp ezeknek a kivédésről szól ez az egész.
Téma: A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!
Hozzáadva: 2011.02.01 14:35
Nincs savazás, sem veszekedés, egy vita van amiben valamelyik félnek a végén igaza lesz, ráadásul mindez publikusan, hogy mindenki elérhesse és átgondolja.
És most nagyon úgy néz ki, bár az én elképzelésem tök jó meg minden, marad egy szép álom, mert gyakorlatilag megvalósithatatlan.
Ellenben a droszt számhoz kötött limit elérhető és igy, részletesebben leirva már jóval szimpatikusabbnak hangzik mint első olvasatra.
Ahhoz hogy jelenlegi áldatlan állapot megszünjön (aminek még mindig nincs vége és még mindig van lejjebb) ahhoz a droidokat kell visszarántani a lehetetlen helyzetükből.
Ez az egésznek a kulcsa, mindannyiunk számára.
Ha ezen a piacon nem lenne ennyi kiszolgáltatott akkor azoknak a dolgoknak amik minket jelenleg sértenek - bármilyen értelemben - a túlnyomó része meg sem valósulhatott volna.
Ha valaki ezt átlátja és valahol itt keresi a megoldást az eddigi klisék helyett nekem az már szimpatikus. Ezért is tudok azonosulni ezzel: a droid is értékké válik, hisz neki van drosztengedélye.
Ha a droszengedélyes elképzelés eléri hogy a droidok, de nevezzük mostmár őket alkalmazottaknak kiszolgáltatott helyzete megszünjön, ráadásul mindez járható is akkor ez legyen a célunk.
Talán még egyszer át kell gondolni, jár e valamiféle veszéllyel, hozna e újabb, előre nem látott kiskapukat amivel továbbra is sarokba szoritva tudják tartani a droidokat, mert ugye ne felejtsük el, hogy papiron a szabályozás végülis most is jó, csak nem gondoltak arra, hogy ezt ilyen mértékben fogják kijátszani, akár félévente hajlandóak új céget alapitani a régitől pedig húzzák be amit tudnak.
Ha ilyen vagy erre kisértetiesen hasonlító hátulütőt ebben a megoldásban nem lát senki akkor ezt kell szorgalmaznunk, minél hamarabb.