Felhasználó hozzászólásai
Téma: Etikai problémák- Hogyan itélkezik a "vérbíróság" nálatok?
Hozzáadva: 2006.02.18 13:51
Javaslom, hogy a témával menjünk át a vegyes topicba.
Téma: Etikai problémák- Hogyan itélkezik a "vérbíróság" nálatok?
Hozzáadva: 2006.02.18 13:41
Hínnye basszus!:-(
2-3 hónap???
Pillanatnyilag levegő után kapkodok, és nem jut eszembe semmi, de majd kitalálunk valami okosat.
Téma: TAXISGYILKOSSÁG - Megöltek egy taxist Sopronban
Hozzáadva: 2006.02.18 13:04
Megnt visszatértünk a kiindulóponthoz.
Magának mindenki megoldhatja. Technika adott, három kiló oszt már zizeg is a rendszer.
DE!
Ez tuti nem jogszerű!
Tehát utasokról képet rögzíteni csak zárt rendszeren, a törlést automatizálva, a hozzáférést a törvényekben meghatározott módon, és meghatározott szerveknek biztosítva lehet.
A társaságoktól a szerveroldali részét a dolognak talán elvárhatod, de tuti beleépítik a tagdíjba a fenttartási költségét.
És akkor újra kérdezem mi van a mezitlábasokkal, és a vidéki miinicégekkel?
Mert a szerveroldal kialakításának költsége független a kliensoldalon megjelenő igénybevevők számától. Tehát ami egy 600 fős cégnek tényleg nem megterhelő, egy 2-5-10-50- fős cégnekk horribilis kiadás!!!
Téma: Taxisfeleségek ide! TAXIS PASI VERSENY!!!!
Hozzáadva: 2006.02.18 12:45
Nem érnek rá válaszolni, mert sütnek, főznek:-)
Téma: TAXISGYILKOSSÁG - Megöltek egy taxist Sopronban
Hozzáadva: 2006.02.18 11:33
Na akkor néhány száraz érv.
( a csogut még sosem sikerült ilyesmivel meggyőznöm, de mást hátha érdekel:-) )
Bármilyen beruházásra, csak a vállalkozás, az eszköz tulajdonosa, üzemben tartója kötelezhető!
Tehát az én Letti taxim kötelezhető, es ki is fogja fizetni. A Taxi4 kötelezhető, és ki is fogja fizetni, a különféle taxit kiadó Bt.-k kötelezhetőek, hogy ki fogják-e fizetni, kérdéses. (gyanítom ők már meg fogják próbálni a taxisra hárítani:-( )
Viszont a BÜSZKE VÁLLALKOZÓK bizony egyértelműen maguknak kell hogy finanszírozzák vállalkozásuk összes költségét!
A cégeknek rögtön eszébe fog jutni, hogy ők egyetlen autót sem üzemeltetnek:-)
És még egy szerény kérdés: ki fizetné a mezitlábasokét, a két három tíz fős taxicégekét? Ők is egyesével fenttartanának egy egy szervert, több millióért???
Téma: TAXISGYILKOSSÁG - Megöltek egy taxist Sopronban
Hozzáadva: 2006.02.18 10:10
csogu komám!
Nem kezdek egyesével válaszolni. Tudod, tudnék mindre:-)
A te hozzáállásodnak egyetlen hibája van:
Nem lesz belőle soha semmi!!!
Ha te ezt az egészet úgy képzeled, hogy majd valaki kifizeti helyettünk, akkor egyszerűen gyengeelméjű vagy:-(
Téma: TAXISGYILKOSSÁG - Megöltek egy taxist Sopronban
Hozzáadva: 2006.02.18 00:57
Miért, mit gondoltál?
Bármelyik rendszert szétcincáljuk tíz perc alatt!
Ezért kell elfogadni valamilyen kivitelezhető kompromisszumot!
Tökéletes rendszer nincs!!!
Fox: ha eddig nem is vitték az autót, de tudják, hogy az autó tárolja a képüket, akkor majd viszik!
Ezáltal eddig lehet hogy megúsztad azzal, hogy csak a lóvét vitték, de akkortól, tuti viszik a kocsidat is!!!
Ezért érdemes rá többszázezret költeni, és egy jó kis PDA-t amin akár internetezhetnél is, jól eldugva tárolni az autóban:-(
Téma: TAXISGYILKOSSÁG - Megöltek egy taxist Sopronban
Hozzáadva: 2006.02.18 00:13
Így igaz. Mármint, hogy sajnos mindennemű összeköttetés blokkolható:-(
De mivan, ha viszik az autót is???
Nna ezért nincs itt semmi, mert minden megoldás csak 50%-os lehet, azzal meg a Ricsi nem ért egyet:-) Na jó, nem csak a Ricsi.
Mindenki, aki nem akar rá pénzt költeni, tehát kifogásokat keres!
Tudomásul kell vennünk, hogy semmi nem véd meg biztosan bennünket.
Csak az esélyek növelhetők!
Téma: TAXISGYILKOSSÁG - Megöltek egy taxist Sopronban
Hozzáadva: 2006.02.17 23:48
Nincs tovább!
Kell egy rendelet, ami ezt kötelezővé teszi.
Gyaníthatóan, a választásokig (önkormányzati is beleértve) már a fű se nő.
Aztán ugye attól függően, hogy hol ki nyert, újraosztják a lapokat.
Tehát, kb. jövő tavasszal lehet elkezdeni lobbizni bármiért is.
De azért csak légy optimista:-)
Legalább te!
Téma: TAXISGYILKOSSÁG - Megöltek egy taxist Sopronban
Hozzáadva: 2006.02.17 23:33
Természetesen, pályázatként képzeltem el, és mint a taxióráknál, csak az elfogadott gyártók termékeit fogadják el a vizsgán.
De mondjuk évente újra próbálkozhatnak új gyártók betörni a piacra, hogy ne üljenek a babérjaikon a régiek!:-)