Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Tehát, a lényeg. 


Tarlósék, a tarifarendszer módosítását, semmilyen formában nem támogatják.

Minden bonyodalomtól rettegnek.
Már a rögzített ár bevezetése előtt is ezt a formát forszíroztuk.
Egyszerűen attól rettegnek, hogy megvezetjük őket, és bármiféle visszaélés lehetőségét is ki akarják zárni.
Nem értik, hogy amíg technika van, addig visszaélésre is van lehetőség :-(
De a többségnek meg se fordulna a fejében, ha normális áron dolgozhatna.

A normális ár, meg nem a lineárisan felemelt mostani tarifa lenne, hanem egy müncheni, berlini mintájú, sávosan csökkenő rendszer.
És persze a pótdíjrendszer, ahol is a kiállást, az éjszakai, ünnepi műszakot, a több személy szállítását, stb. megfizetné a megrendelő, és nem mindenki fizetné, csak az aki igényli ...  
Ahogy pl.  nem ördögtől való, a készpénzmentes fizetés pótdíjazása se!!!
Mármint, a rohadt diktatúrákban :-)

Hirtelen itt egy nagyon viccesre sikerült, müncheni fordítás:-)

Taxi vezetőkhajcsárok nem határozza meg az árat, a hangulatnak megfelelően. A taxi viteldíj határozza meg az állam fővárosa, München.
A viteldíj rögzítik a mérő, és majd a jogosulatlan hozzáférés egy lezárt. Akkor-a ' szükséges, majd ellenőrizze, hogy a lemérésének Hivatal. A kalibrálás meg kell ismételni, évente egyszer.
Az alapár jelenleg 2,90 €, az első 5 km-re van 1,60 költség €, által 5-10 Kilométer ár volt km utazás 1,40 €. A a 10. Minden további termékcsoportok költség km, Hatálya alá tartozó KM 1,25 €.
Várakozási idő, a forgalom miatt is (z.B a dugóban) óránkénti költség. 22,50 €.
Poggyász, hogy kell elhelyezni, a törzs, minden költség 0,50 €.
Az új taxiórák tudják.
De sajnos, a városvezetést, ilyen nehéz feladatok elé állítani nem lehet :-(
Egyszerűen nem is értik, miről beszélünk, ha ezt felvetjük.


Példaként a német tarifarendszert hoztuk fel többször:

Most annak nézünk utána, hogy Németország legnagyobb városában Berlinben, milyen árakon és szabályok alapján dolgoznak az ottani taxis kollégáink.
Berlinben 1 fajta taxitarifa van alkalmazásban amit a helyi hatóság rendeletben szabályoz, a legutolsó tarifa változás 2015 június 02-án történt és 2015 június 16-tól van hatályba. (Itt)
Váltószámként alkalmazzunk most 300Ft-os €/HUF árfolyamot és számoljunk azon!

1) Rövid útdíj tarifa: 5,00€ = 1500Ft
(Ez csak abban az esetben használható ha utcán intik meg a taxit és a fuvar hossza 2 km alatt van megszakítás nélkül.)

2) Normál tarifa
Alapdíj: 3,90€ = 1170Ft
Kilométerdíj: 0-tól 7km-ig: 2,00€ = 600Ft /km
                            7 km-től: 1,50€ = 450Ft /km
Várakozás: 30€/óra = 9000Ft/óra azaz 150Ft percenként
Lépésnagyság 0,20€ = 60Ft

Pótdíjak:
Egyterű autó: 5-8 személyre 5,00€ = 1500Ft
Terjedelmes csomag ami nem fér el a csomagtartóba: 1,00€ = 300Ft
Készpénzmentes fizetés: 1,50€ = 450Ft
Behajtás a Tegel reptérre:  0,50€ = 150Ft

Pótdíjmentes a kerekesszék, gyerekkocsi, személyes poggyász, kutya, kisállat. Példa 1 Példa 2

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.03.02 15:39

És ezt elishiszik.
Ez a félelmetes :-(
Pár éve még csak a kurucinfóról kaptunk itt szemelvényeket, de manapság már a fősodratú, vagy mijjen média tolja ezt, a nyelveket nem beszélő, tehát a hazugságról megbizonyosodni nem tudó, szavazóbázis arcába ....
Nem a Baót féltem, mert rajta rontani már nem tudnak ...  de azért, volt itt egy egyszerű jószándékú embertömeg, akiket simán megfertőztek azzal, amit eddig tényleg csak az 1984-ben olvashattunk,   hogy eddig eurázsia volt a barátunk, és most keletázsia lessz ... oszt pont.
A tegnapi újságot még nem zúzzák be ...   de a nagytestvér, már mindent lát! :-)
Nem.
De Bp-en sehogyse gazdaságos taxizni! :-(
Majd arról vesszük észre, hogy gazdaságos lett, hogy megjelennek a saját autóflottát üzemeltető taxitársaságok, valódi alkalmazottakkal, valódi fizetéssel .... amíg ilyen nincs addig ez nem is éri meg.

Tehát, ez a része letudva.
Nnamost, a Q7. 
Nem ismerem a srácot.  Nem tudom miért, miből?!?
De simán lehet, hogy örökölt egy nagyobb összeget, nyert a lottón, stb. ...  és ez volt a vágya.  Jobb dolga nincs, hobbitaxikázik tovább, hogy ne kelljen otthon az asszonyt hallgatnia,  de ... nem ebből él.
Én pl. ha nyernék a lottón, Teslát vennék.  Simán!  Már gyárilag Bkk sárgát rendelnék :-P

Metált bírod?

Magának veszi.
A taxis mindig magának veszi az autót.
Ha megengedheti magának, akkor ilyet.
Különben meg szinte mindig olyat, amilyet éppeg már nem engedhetne meg magának! :-)

De háát, ez nem bűn.  Abban lakunk ...   Nnajó...  nem mindenki.
De valahol ..... az én generációm legalábbis még azért lett taxis, mert szerette az autót és szeretett vezetni.

Téma: Nézzünk nagy melleket

Hozzáadva: 2018.03.02 12:14

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.03.02 12:14

Ez már beteges :-)