Felhasználó hozzászólásai
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.04 18:03
Tehát, a lényeg.
Tarlósék, a tarifarendszer módosítását, semmilyen formában nem támogatják.
Minden bonyodalomtól rettegnek.
Már a rögzített ár bevezetése előtt is ezt a formát forszíroztuk.
Egyszerűen attól rettegnek, hogy megvezetjük őket, és bármiféle visszaélés lehetőségét is ki akarják zárni.
Nem értik, hogy amíg technika van, addig visszaélésre is van lehetőség :-(
De a többségnek meg se fordulna a fejében, ha normális áron dolgozhatna.
A normális ár, meg nem a lineárisan felemelt mostani tarifa lenne, hanem egy müncheni, berlini mintájú, sávosan csökkenő rendszer.
És persze a pótdíjrendszer, ahol is a kiállást, az éjszakai, ünnepi műszakot, a több személy szállítását, stb. megfizetné a megrendelő, és nem mindenki fizetné, csak az aki igényli ...
Ahogy pl. nem ördögtől való, a készpénzmentes fizetés pótdíjazása se!!!
Mármint, a rohadt diktatúrákban :-)
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.04 17:58
Taxi vezetőkhajcsárok nem határozza meg az árat, a hangulatnak megfelelően. A taxi viteldíj határozza meg az állam fővárosa, München.
A viteldíj rögzítik a mérő, és majd a jogosulatlan hozzáférés egy lezárt. Akkor-a ' szükséges, majd ellenőrizze, hogy a lemérésének Hivatal. A kalibrálás meg kell ismételni, évente egyszer.
Az alapár jelenleg 2,90 €, az első 5 km-re van 1,60 költség €, által 5-10 Kilométer ár volt km utazás 1,40 €. A a 10. Minden további termékcsoportok költség km, Hatálya alá tartozó KM 1,25 €.
Várakozási idő, a forgalom miatt is (z.B a dugóban) óránkénti költség. 22,50 €.
Poggyász, hogy kell elhelyezni, a törzs, minden költség 0,50 €.
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.04 17:52
De sajnos, a városvezetést, ilyen nehéz feladatok elé állítani nem lehet :-(
Egyszerűen nem is értik, miről beszélünk, ha ezt felvetjük.
Példaként a német tarifarendszert hoztuk fel többször:
Most annak nézünk utána, hogy Németország legnagyobb városában Berlinben, milyen árakon és szabályok alapján dolgoznak az ottani taxis kollégáink.
Berlinben 1 fajta taxitarifa van alkalmazásban amit a helyi hatóság rendeletben szabályoz, a legutolsó tarifa változás 2015 június 02-án történt és 2015 június 16-tól van hatályba. (Itt)
Váltószámként alkalmazzunk most 300Ft-os €/HUF árfolyamot és számoljunk azon!
1) Rövid útdíj tarifa: 5,00€ = 1500Ft
(Ez csak abban az esetben használható ha utcán intik meg a taxit és a fuvar hossza 2 km alatt van megszakítás nélkül.)
2) Normál tarifa
Alapdíj: 3,90€ = 1170Ft
Kilométerdíj: 0-tól 7km-ig: 2,00€ = 600Ft /km
7 km-től: 1,50€ = 450Ft /km
Várakozás: 30€/óra = 9000Ft/óra azaz 150Ft percenként
Lépésnagyság 0,20€ = 60Ft
Pótdíjak:
Egyterű autó: 5-8 személyre 5,00€ = 1500Ft
Terjedelmes csomag ami nem fér el a csomagtartóba: 1,00€ = 300Ft
Készpénzmentes fizetés: 1,50€ = 450Ft
Behajtás a Tegel reptérre: 0,50€ = 150Ft
Pótdíjmentes a kerekesszék, gyerekkocsi, személyes poggyász, kutya, kisállat. Példa 1 Példa 2
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2018.03.02 17:41
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2018.03.02 15:39
Ez a félelmetes :-(
Pár éve még csak a kurucinfóról kaptunk itt szemelvényeket, de manapság már a fősodratú, vagy mijjen média tolja ezt, a nyelveket nem beszélő, tehát a hazugságról megbizonyosodni nem tudó, szavazóbázis arcába ....
Nem a Baót féltem, mert rajta rontani már nem tudnak ... de azért, volt itt egy egyszerű jószándékú embertömeg, akiket simán megfertőztek azzal, amit eddig tényleg csak az 1984-ben olvashattunk, hogy eddig eurázsia volt a barátunk, és most keletázsia lessz ... oszt pont.
A tegnapi újságot még nem zúzzák be ... de a nagytestvér, már mindent lát! :-)
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.02 15:02
De Bp-en sehogyse gazdaságos taxizni! :-(
Majd arról vesszük észre, hogy gazdaságos lett, hogy megjelennek a saját autóflottát üzemeltető taxitársaságok, valódi alkalmazottakkal, valódi fizetéssel .... amíg ilyen nincs addig ez nem is éri meg.
Tehát, ez a része letudva.
Nnamost, a Q7.
Nem ismerem a srácot. Nem tudom miért, miből?!?
De simán lehet, hogy örökölt egy nagyobb összeget, nyert a lottón, stb. ... és ez volt a vágya. Jobb dolga nincs, hobbitaxikázik tovább, hogy ne kelljen otthon az asszonyt hallgatnia, de ... nem ebből él.
Én pl. ha nyernék a lottón, Teslát vennék. Simán! Már gyárilag Bkk sárgát rendelnék :-P
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.02 14:44
Metált bírod?
Téma: Mi lesz ebből? A taxisok nem kérnek az általános tarifaemelésből
Hozzáadva: 2018.03.02 14:37
A taxis mindig magának veszi az autót.
Ha megengedheti magának, akkor ilyet.
Különben meg szinte mindig olyat, amilyet éppeg már nem engedhetne meg magának! :-)
De háát, ez nem bűn. Abban lakunk ... Nnajó... nem mindenki.
De valahol ..... az én generációm legalábbis még azért lett taxis, mert szerette az autót és szeretett vezetni.