Név
Becenév bambusz
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.06.15 09:04

Felhívnám a kedves kollégáink figyelmét "30 éves tapasztalattal bíró" :-) Dióslaki Gábor véleményére amit a Taxisok Világa 2011 májusi számában osztott meg velünk a 4. oldalon,mint az Ő nevével fémjelzett tanulmány.... (tegyük hozzá igazából szerintem semmi köze a taxizáshoz,de kivételesen 1-2 dolgot jól lát) Íme: -A problémát egyértelműen az állami adóhivatal idézte elő azzal,hogy nem lép fel a törvények által neki biztosított eszközrendszerrel és határozottsággal a FIZETÉSKÉPTELEN FUVARSZERVEZŐ IRODÁKKAL és taxisokkal szemben. Így gyakorlatilag elősegíti, sőt támogatja e cégek vagyonelemeinek(gépek,berendezések) átmentését újabb cégekbe.Ennek következményeként ezek bármeddig háborítatlanul folytathatják a kötelező és elvárható társadalmi közteherviselés alól kibúvó, piacromboló tevékenységüket. Az adóhivatali "támogatás" következtében a piacról nem tűnnek el az életképtelen cégek és vállalkozók,sőt egyértelműen előnyhöz jutnak a becsületesekkel szemben..... .......Ma már több olyan fuvarszervező társaság is működik például a fővárosi taxipiacon, amely az elmúlt 5 év alatt már a második vagy a harmadik cégbe menti át a fizetésképtelen cégből kivett, akár több tízmillió forint értéket is képviselő vagyonelemeit... .... Piaci hírek szerint 2010-ben 3 olyan fuvarszervező társaság is volt a budapesti taxipiacon , amely már évek óta szerepel az APEH tartozólistáján ,de a szándékosan leürített bankszámlájuk megterhelésén kívül semmilyen érdemi behajtási cselekmény sem volt velük szemben. még egy szösszenet... 2010 rosszabb időszakaiban napi 12-16 órát is elérte. E megnövekedett munkaidővel azonban nem arányosan nő a bevételük, a költségeik viszont folyamatosan nőnek, vagyis összességében egyértelműen a taxisok csökkenő jövedelmezőségről kell beszélnünk... ill.... ....néhány éve elkezdődött, az infláció ellenére szinte lefeleződött taxi-árindex kialakulásában a piac által köztudottan adócsaló és már nyilvánosan is fizetésképtelenné vált cégek árképzése jár az élen.. Na Urak!!! Ezután érdemes lenni beszélni arról,hogy miből fogják visszafizetni a törvénysértő módon szedett és használt kauciókat( Ami cégenként eléri a 30- akár 100 millió forintot is) Mi a büdös francnak fizetünk ezeknek 50-70 000 forintokat fuvarszervezésre? A fuvarszervezés definiciója...mostanság: Ígérj alá a másik cég által ajánlott,szerződött összegnek, NE törődj !!! azzal, hogy a taxisnak már nem éri meg ennyiért fuvarozni..( végül is a fuvarszervezőnek tök mindegy mennyiért szaladgálunk) Miért velünk fizettetik ki a GVH által kirótt büntetéseket? (reklám, marketing költség, matrica pénz... mindegy melyik cég... valami baromságot mindig kitalálnak, hogy milyen néven szedjenek be újabb milliókat... ami nekik ajándék pénz...)

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.06.15 09:03

Felhívnám a kedves kollégáink figyelmét "30 éves tapasztalattal bíró" :-) Dióslaki Gábor véleményére amit a Taxisok Világa 2011 májusi számában osztott meg velünk a 4. oldalon,mint az Ő nevével fémjelzett tanulmány.... (tegyük hozzá igazából szerintem semmi köze a taxizáshoz,de kivételesen 1-2 dolgot jól lát) Íme: -A problémát egyértelműen az állami adóhivatal idézte elő azzal,hogy nem lép fel a törvények által neki biztosított eszközrendszerrel és határozottsággal a FIZETÉSKÉPTELEN FUVARSZERVEZŐ IRODÁKKAL és taxisokkal szemben. Így gyakorlatilag elősegíti, sőt támogatja e cégek vagyonelemeinek(gépek,berendezések) átmentését újabb cégekbe.Ennek következményeként ezek bármeddig háborítatlanul folytathatják a kötelező és elvárható társadalmi közteherviselés alól kibúvó, piacromboló tevékenységüket. Az adóhivatali "támogatás" következtében a piacról nem tűnnek el az életképtelen cégek és vállalkozók,sőt egyértelműen előnyhöz jutnak a becsületesekkel szemben..... .......Ma már több olyan fuvarszervező társaság is működik például a fővárosi taxipiacon, amely az elmúlt 5 év alatt már a második vagy a harmadik cégbe menti át a fizetésképtelen cégből kivett, akár több tízmillió forint értéket is képviselő vagyonelemeit... .... Piaci hírek szerint 2010-ben 3 olyan fuvarszervező társaság is volt a budapesti taxipiacon , amely már évek óta szerepel az APEH tartozólistáján ,de a szándékosan leürített bankszámlájuk megterhelésén kívül semmilyen érdemi behajtási cselekmény sem volt velük szemben. még egy szösszenet... 2010 rosszabb időszakaiban napi 12-16 órát is elérte. E megnövekedett munkaidővel azonban nem arányosan nő a bevételük, a költségeik viszont folyamatosan nőnek, vagyis összességében egyértelműen a taxisok csökkenő jövedelmezőségről kell beszélnünk... ill.... ....néhány éve elkezdődött, az infláció ellenére szinte lefeleződött taxi-árindex kialakulásában a piac által köztudottan adócsaló és már nyilvánosan is fizetésképtelenné vált cégek árképzése jár az élen.. Na Urak!!! Ezután érdemes lenni beszélni arról,hogy miből fogják visszafizetni a törvénysértő módon szedett és használt kauciókat( Ami cégenként eléri a 30- akár 100 millió forintot is) Mi a büdös francnak fizetünk ezeknek 50-70 000 forintokat fuvarszervezésre? A fuvarszervezés definiciója...mostanság: Ígérj alá a másik cég által ajánlott,szerződött összegnek, NE törődj !!! azzal, hogy a taxisnak már nem éri meg ennyiért fuvarozni..( végül is a fuvarszervezőnek tök mindegy mennyiért szaladgálunk) Miért velünk fizettetik ki a GVH által kirótt büntetéseket? (reklám, marketing költség, matrica pénz... mindegy melyik cég... valami baromságot mindig kitalálnak, hogy milyen néven szedjenek be újabb milliókat... ami nekik ajándék pénz...)

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.06.15 09:02

Felhívnám a kedves kollégáink figyelmét "30 éves tapasztalattal bíró" :-) Dióslaki Gábor véleményére amit a Taxisok Világa 2011 májusi számában osztott meg velünk a 4. oldalon,mint az Ő nevével fémjelzett tanulmány.... (tegyük hozzá igazából szerintem semmi köze a taxizáshoz,de kivételesen 1-2 dolgot jól lát) Íme: -A problémát egyértelműen az állami adóhivatal idézte elő azzal,hogy nem lép fel a törvények által neki biztosított eszközrendszerrel és határozottsággal a FIZETÉSKÉPTELEN FUVARSZERVEZŐ IRODÁKKAL és taxisokkal szemben. Így gyakorlatilag elősegíti, sőt támogatja e cégek vagyonelemeinek(gépek,berendezések) átmentését újabb cégekbe.Ennek következményeként ezek bármeddig háborítatlanul folytathatják a kötelező és elvárható társadalmi közteherviselés alól kibúvó, piacromboló tevékenységüket. Az adóhivatali "támogatás" következtében a piacról nem tűnnek el az életképtelen cégek és vállalkozók,sőt egyértelműen előnyhöz jutnak a becsületesekkel szemben..... .......Ma már több olyan fuvarszervező társaság is működik például a fővárosi taxipiacon, amely az elmúlt 5 év alatt már a második vagy a harmadik cégbe menti át a fizetésképtelen cégből kivett, akár több tízmillió forint értéket is képviselő vagyonelemeit... .... Piaci hírek szerint 2010-ben 3 olyan fuvarszervező társaság is volt a budapesti taxipiacon , amely már évek óta szerepel az APEH tartozólistáján ,de a szándékosan leürített bankszámlájuk megterhelésén kívül semmilyen érdemi behajtási cselekmény sem volt velük szemben. még egy szösszenet... 2010 rosszabb időszakaiban napi 12-16 órát is elérte. E megnövekedett munkaidővel azonban nem arányosan nő a bevételük, a költségeik viszont folyamatosan nőnek, vagyis összességében egyértelműen a taxisok csökkenő jövedelmezőségről kell beszélnünk... ill.... ....néhány éve elkezdődött, az infláció ellenére szinte lefeleződött taxi-árindex kialakulásában a piac által köztudottan adócsaló és már nyilvánosan is fizetésképtelenné vált cégek árképzése jár az élen.. Na Urak!!! Ezután érdemes lenni beszélni arról,hogy miből fogják visszafizetni a törvénysértő módon szedett és használt kauciókat( Ami cégenként eléri a 30- akár 100 millió forintot is) Mi a büdös francnak fizetünk ezeknek 50-70 000 forintokat fuvarszervezésre? A fuvarszervezés definiciója...mostanság: Ígérj alá a másik cég által ajánlott,szerződött összegnek, NE törődj !!! azzal, hogy a taxisnak már nem éri meg ennyiért fuvarozni..( végül is a fuvarszervezőnek tök mindegy mennyiért szaladgálunk) Miért velünk fizettetik ki a GVH által kirótt büntetéseket? (reklám, marketing költség, matrica pénz... mindegy melyik cég... valami baromságot mindig kitalálnak, hogy milyen néven szedjenek be újabb milliókat... ami nekik ajándék pénz...)
Felhívnám a kedves kollégáink figyelmét "30 éves tapasztalattal bíró" :-) Dióslaki Gábor véleményére amit a Taxisok Világa 2011 májusi számában osztott meg velünk a 4. oldalon,mint az Ő nevével fémjelzett tanulmány.... (tegyük hozzá igazából szerintem semmi köze a taxizáshoz,de kivételesen 1-2 dolgot jól lát) Íme: -A problémát egyértelműen az állami adóhivatal idézte elő azzal,hogy nem lép fel a törvények által neki biztosított eszközrendszerrel és határozottsággal a FIZETÉSKÉPTELEN FUVARSZERVEZŐ IRODÁKKAL és taxisokkal szemben. Így gyakorlatilag elősegíti, sőt támogatja e cégek vagyonelemeinek(gépek,berendezések) átmentését újabb cégekbe.Ennek következményeként ezek bármeddig háborítatlanul folytathatják a kötelező és elvárható társadalmi közteherviselés alól kibúvó, piacromboló tevékenységüket. Az adóhivatali "támogatás" következtében a piacról nem tűnnek el az életképtelen cégek és vállalkozók,sőt egyértelműen előnyhöz jutnak a becsületesekkel szemben..... .......Ma már több olyan fuvarszervező társaság is működik például a fővárosi taxipiacon, amely az elmúlt 5 év alatt már a második vagy a harmadik cégbe menti át a fizetésképtelen cégből kivett, akár több tízmillió forint értéket is képviselő vagyonelemeit... .... Piaci hírek szerint 2010-ben 3 olyan fuvarszervező társaság is volt a budapesti taxipiacon , amely már évek óta szerepel az APEH tartozólistáján ,de a szándékosan leürített bankszámlájuk megterhelésén kívül semmilyen érdemi behajtási cselekmény sem volt velük szemben. még egy szösszenet... 2010 rosszabb időszakaiban napi 12-16 órát is elérte. E megnövekedett munkaidővel azonban nem arányosan nő a bevételük, a költségeik viszont folyamatosan nőnek, vagyis összességében egyértelműen a taxisok csökkenő jövedelmezőségről kell beszélnünk... ill.... ....néhány éve elkezdődött, az infláció ellenére szinte lefeleződött taxi-árindex kialakulásában a piac által köztudottan adócsaló és már nyilvánosan is fizetésképtelenné vált cégek árképzése jár az élen.. Na Urak!!! Ezután érdemes lenni beszélni arról,hogy miből fogják visszafizetni a törvénysértő módon szedett és használt kauciókat( Ami cégenként eléri a 30- akár 100 millió forintot is) Mi a büdös francnak fizetünk ezeknek 50-70 000 forintokat fuvarszervezésre? A fuvarszervezés definiciója...mostanság: Ígérj alá a másik cég által ajánlott,szerződött összegnek, NE törődj !!! azzal, hogy a taxisnak már nem éri meg ennyiért fuvarozni..( végül is a fuvarszervezőnek tök mindegy mennyiért szaladgálunk) erre mondják..., más ceruzájával csapkodni a csalánt.... Miért velünk fizettetik ki a GVH által kirótt büntetéseket? (reklám, marketing költség, matrica pénz... mindegy melyik cég... valami baromságot mindig kitalálnak, hogy milyen néven szedjenek be újabb milliókat... ami nekik ajándék pénz...)
Szerinted érdekli Őt vagy bármelyik cégvezetőt,hogy Te miből fizeted ki? Szerinted van róla fogalma,hogy 164 Ft/km-ből semmire sem futja? Van róla fogalma, hogy ennél jóval kevesebb tagdíjért máshol 170.000 címet énekelnek? Szerinted van róla fogalma,hogy ha most több mint 100 ember nem fizeti be a tagdíjat, akkor mindennek vége? Minden esetre gusztustalannak tartom, hogy A min. 28. milliós havi bevételből nem lehet kigazdálkodni a kiadásokat és a maradék min.10 millából megélni. Kíváncsian várjuk,hogy a milyen lesz a reklámkampány.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2011.06.07 07:59

MI van a petícióban?????? Kit támogassunk és milyen törekvéssel? Ez már megint a fuvarszervezők csapdája???? A TGFSZ is átadott egy petíciót....az itt olvasható is..netán megint megakarja valaki osztani a taxisokat?? Szó van ebben a petícióban netán a fix tarifáról is?? Szeretnénk látni kedves Fuvarszervezők!!!!! Mit is akartok támogattatni velünk?

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2011.06.07 07:56

MI van a petícióban?????? Kit támogassunk és milyen törekvéssel? Ez már megint a fuvarszervezők csapdája???? A TGFSZ is átadott egy petíciót....az itt olvasható is..netán megint megakarja valaki osztani a taxisokat?? Szó van ebben a petícióban netán a fix tarifáról is?? Szeretnénk látni kedves Fuvarszervezők!!!!! Mit is akartok támogattatni velünk? Plusz... aki 10 éve harcol "értünk" és semmit nem tudott tenni....az miért nem nyugszik le és taxizik inkább???

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2011.06.07 07:17

MI van a petícióban?????? Kit támogassunk és milyen törekvéssel? Ez már megint a fuvarszervezők csapdája???? A TGFSZ is átadott egy petíciót....az itt olvasható is..netán megint megakarja valaki osztani a taxisokat?? Szó van ebben a petícióban netán a fix tarifáról is?? Szeretnénk látni kedves Fuvarszervezők!!!!! Mit is akartok támogattatni velünk?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.05.31 08:19

Még 1 apró szösszenet A mai napig is, ugyan úgy "lopják" az utasokat a BA ZRT. által "hiénáknak nevezett taxisok. Az 1 terminálon sem tudsz tőlük megmozdulni. a 2B és a 2 A is tele van velük(nyakba akasztóval rohangálnak,mint a keletisek..mondjuk a 90% szánalmas rövid nadrágos, papucsos, görbehátú tróger!! én a kutyáimat sem vitetném el velük. A parkolóban ugyan úgy nem fizetnek. Egymásra állva "kivonatoznak" a fizető parkolóból.. Tisztelt Fötaxi és BA vezetősége!! Megint hülyét csináltatok magatokból. Jól kizártátok Őket a reptéri munkából. Ugyan annyian vannak és ugyan úgy lopnak. A Fötaxisok meg ugyan annyit fizetnek,mint eddig a "hiénák" meg ugyan annyi kanyart tolnak ,mint eddig. Csak nekik több marad a brifkóba.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.05.31 08:02

Eljárást indítottak a Liszt Ferenc repülőtéren tiltakozó taxisok ellen [origo]|2011. 05. 30., 21:46|Utolsó módosítás: 2011. 05. 30., 22:20| 3 komment CÍMKÉK:taxi, kékfény, Liszt Ferenc repülőtér A rendőrség eljárást indított az ellen a több száz taxis ellen, akik a múlt héten aláírt taxidroszt üzemeltetési szerződés elleni tiltakozásul lassú haladással nehezítették a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető forgalmat. Közérdekű üzem működésének megzavarása miatt eljárást indítottak a repülőtéri nyomozók ismeretlen tettesek ellen. "Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlenül II-es termináljára vezető útján 2011. május 26-án több taxi szándékos lassú haladásával akadályozta, esetenként rövid időre meg is bénította a repülőtérre vezető út forgalmát, ezzel megzavarva és korlátozva a repülőtérre érkezők és távozók közlekedését" - írta a rendőrség honlapján. A Budapesti Közlekedési Központ és a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Kft. múlt héten írta alá a a taxidroszt-üzemeltetési szerződést a Budapest Airport (BA) Zrt.-vel. A felek öt évre kötöttek szerződést a taxiállomások fenntartásával, működtetésével kapcsolatos kötelezettségek teljesítésére. A szerződés megkötése azért vált szükségessé, mert a 2006-ban - szintén öt évre - kötött egyezmény lejárt. Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke hétfőn bejelentette, hogy a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulnak a repülőtéren kialakult helyzet miatt. A taxisok érdekvédelmi szervezete elnöke szerint a repülőtér érkezési oldalához vezető útra "csak engedéllyel behajtás" táblát tették ki, kiszorítva onnan az összes taxist, kivéve a Főtaxit. Ezzel versenyhátrányba hozták a taxisokat, mert csak a Főtaxi kapott behajtási engedélyt. A Népszabadság online oldala május 26-án azt írta, hogy az érkezési szintnél megszűnt a rendelt taxi tábla, pontosabban lekerült a fizető parkolóba. Itt viszont a - nem főtaxis - taxisoknak öt ingyen percet hagytak arra, hogy felsétáljanak az utasokért, s levigyék őket, ami szinte lehetetlen - az öt perc után pedig hétszáz forintos díjat kellett fizetni a sofőröknek a parkolásért. A kialakult helyzet miatt több száz taxis tiltakozott a Liszt Ferenc repülőtéren. Melyik hír igaz? A pár taxis? A másnap 40.50 taxis? Vagy az itt leírt több száz taxis???