Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ez a legszomorúbb. No nem az, hogy azok az idők elmúltak.

Csak azt felejti el a cikk írója, hogy az árat nem az Uber határozza meg (nem a tarifát, hanem a minden esetben fizetendő összeget) a maga központi elektronikus kütyüjével, hanem az autóba szerelt taxióra szerinti árat kell fizetni. Innen kezdve semmi értelme a cikknek. Meg az Ubernek sem. Bár ez utóbbi beállhat a fuvarközvetítők sorába. Viszont az lényegesen kevesebb pénzt fog vinni a konyhájukra mint az eredeti modell. 

A TGFSZ nem személyiség, csak egy szervezet. A karizmatikusság - amennyiben a meggyőzőerőt, magával ragadó képességet értjük alatta - személyiségjegy. Ne keverjük a dolgokat. 

Érdekes, hogy az ezt megelőző utolsó bejegyzés, ezen a topikon, ebben a témában 2014. 06. hónapi. Akkor tette föl a Zsolt az akkor érvényes rendelet tervezetet. Négy hónapig senkinek nem volt véleménye. Tán el sem olvasták. Most sem az aktuális tervezettel van elfoglalva a társaság. Egyetlen bejegyzés sem vonatkozik a rendelet bizonyos pontjaira vonatkozóan. Pedig vannak benne taposóaknák. Szerintem ezt sem olvasta el senki. Ennek tudatában kérdezem: mi is akkor a cél? Milyen célnak az érdekébe(n) is kellene tüzelni, hergelni a népet minden csatornán?

Meg van határozva, hogy milyennek kell lennie a vezetőnek, hogy fizető tagokat tudjon maga köré szervezni, ha majd kikaparta a tutit a taxisoknak. Legyen cégektől független, tőke erős (sic), önzetlen, megfelelő tudással és háttérapparátussal rendelkező időmilliomos stb. És persze ha a taxisok nem elégedettek az eredménnyel, akkor kérjen elnézést, és írja föl a homlokára, hogy "Én vagyok a hülye". 

Jut eszembe. Nem is olyan régen te írtad, hogy részt vettél a kezdetekkor valamilyen tárgyalásokon, ahol a TGFSZ csak lapított. Te mit csináltál akkor? Ha a kezdeteknél ott voltál, akkor később miért nem? Ha esetleg sehol, az nem menti föl ugyan a TGFSZ-t az őt ért vádak alól, csak lehet, hogy veled eredményesebben tudtuk volna fölvenni a harcot a hatóságokkal. Te lehettél volna az a karizmatikus személyiség.

De még nem késő. Ha véleményt mondanál a rendelet tervezetről, konkrétan megemlítve azokat a pontjait, amelyek hátrányosan érintenek bennünket, azzal sokat lendítenél a dolgon.


Vagy ha nem megy, akkor ha a kerti munkáimat befejeznéd (füvesítés, tuja ültetés, térkő lerakás, betonozás), mindjárt több időm lenne a tervezettel, és az azzal kapcsolatos ügyekkel (tárgyalásokra járás, telefonálgatás, irományok létrehozása, szerkesztgetése, kommunikálása) foglalkozni. 

Természetesen mindezt úgy, hogy véletlenül se gázoljak senki lelkébe.


Maradok mindenki iránt feltétlen tisztelettel: Jézus




Téma: A BKK szerint nyert ügy a már egyéves taxirendelet

Hozzáadva: 2014.09.28 10:35

Kicsit pontosabb hely megjelölés a fotókra vonatkozóan? Esetleg egy link?

Gondoltam, csak van itt valami.......  Kiderül pár nap múlva.

Ez most Uber, vagy Über? Nem véletlenül kérdezem.

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2014.08.09 21:41

A gyengébbek kedvéért, illetve a kedvedért még egyszer. "Ha ez a történet így zajlott le, a TGFSZ nevében csak gratulálni, és köszönetet mondani tudok Bodnár Dinó István kollégának. Több ilyenre lenne szükség."

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2014.08.09 21:32

Én szégyellem magam, hogy a szervezetnek tagja voltál. Olvastad Bodnár kolléga írását. Erre reagálva írtam ezt. "Ha ez a történet így zajlott le, a TGFSZ nevében csak gratulálni, és köszönetet mondani tudok Bodnár Dinó István kollégának. Több ilyenre lenne szükség." Innen kezdve nem értem a felháborodásodat.
Nem (csak) rajta múlik.