Név Agócs János
Becenév cooltaxi
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.06.06 17:18

Az előbb tettem le a telefont.Egy ismerősöm kérdezte,hogy este leszek-e? Lőrincről menne majd a Homoktövis lkparkba. Mivel nem érek rá,megadtam a sfrt számát neki.A kalkulátor szerint 6490-ft lenne a fuvar. Velük "csak" 2777 ft.lesz. Mekem is van szívem! Kb 55% árengedmény, 100% tagdíj mellett. Megjegyzem: szerdán elég komoly üza áremelés volt. Két hét múlva ismét lesz, majd július 1 -től jövedéki adóemelés, újabb benzináremelést hozva. De eme csapásokat is kivédjük és megtorlásul még lejjebb visszük a tarifát. Hiába no, a lejtőn nincs megállás. :)

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.06.06 08:47

Nem kell megnéznem,tudom mit jelent. Ne aggódj, rád ez a szó nem vonatkozik!

Téma: Zónataxis, kontra kormányőr

Hozzáadva: 2009.06.05 19:44

Mihály: halottnak hitt a családom 2009.06.05. 10:30 Elismerte a kormányőr, hogy nem kellett volna az utcán lövöldöznie. Ismeretes N. L.két hete háromszor rálőtt egy taxira az Önkormányzati Minisztérium előtt Budapesten. A taxis Kiss Mihályt még mindig nem hallgatta ki az ügyészség, és a térfigyelők felvételeit sem láthatta. Még mindig nem hallgatták ki Kiss Mihály taxisofőrt, akinek autójára május 15-én háromszor is rálőtt Budapesten, az Önkormányzati Minisztérium épületénél N. L. kormányőr. Múlt héten a foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetéssel vádolt kormányőr beismerő vallomást tett. Kiss Mihály: – Ha harminc centivel arrébb megy a golyó, lehet, hogy már nem élnék. Még szerencse, hogy a közeli iskolába tartó gyerekek közül nem talált el senkit a lövöldözô kormányőr. Fotó: Isza Ferenc – Ügyfelem elmondta az igazságot az ügyészségen – mondta el dr. Vígh Lajos, a gyanúsított kormányőr ügyvédje a Borsnak. Az ügyvéd hangsúlyozta: a térfigyelő kamerák felvételei a kormányőr verzióját támasztják alá, azaz a taxis olyan helyen állt meg autójával, ahol megállni és várakozni tilos tábla van, ezért jogosan kezdett intézkedni. A kormányőr elismerte, hogy a fegyverhasználata jogtalan volt. A férfi szerint miután a törvény nevében felszólította a taxist, hogy álljon arrébb, a sofőr gúnyosan csak annyit vetett oda: „mégis, milyen törvény nevében?”, majd otthagyta őt, és elsétált. A kormányőr elkezdte írni a feljelentést, ezt közölte az időközben visszaérkező taxissal is. A sofőr beült az autójába, és elhajtott, miközben majdnem elgázolta. Ezután dördült el a három lövés. A taxisofőr, Kiss Mihály azt mondja: harminc centin múlott az élete. – Két hét eltelt, és még nem hallgattak ki – mondta Kiss Mihály. – Miután bejelentést tettem a rendőrségen, elvették az összes telefonomat, értékeimet, és bilincsbe verve, pórázon vittek ki a kocsimhoz a szemlézésre. A családom tudta, hogy rám lőttek, de mivel nem hívhattam őket, azt hitték, meghaltam. A sofőr szerint a kormányőr nem igazolta magát, csak idegesen, remegő kézzel veszekedett vele. Ezért döntött úgy, hogy inkább otthagyja a kormányőrt főni a saját levében, és beült az autóba. Elkezdett tolatni, ezt érzékelte a kormányőr, aki az autó elejétől a bal oldalához lépett. Ekkor adott gázt Mihály, de állítja: hozzá sem ért a jármű a kormányőrhöz. – Nem értem, miért kezdett tüzelni – folytatta a taxisofőr. – Onnan hatvan méterre egy általános iskola van, ahova akkor rengeteg gyermek érkezett. Tragédiát is okozhatott volna. A szerencsétlen járókelő lábát is átlőtte. – A taxisofőr ellen hivatalos személy elleni erőszak gyanúja miatt indítottunk eljárást még az eset napján – tudtuk meg dr. Skoda Gabriellától, a Fővárosi Főügyészség sajtófőnökétől. – Egyelőre még nem került sor a kihallgatására. S.D.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.06.05 00:39

Bocs a tudatlanságomért! Milyen aláírás gyűjtés?Miről van szó?

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.06.05 00:37

Bocsánat,egy kérdés!Alkalmazottak "droidok" rendszám vagy autóbérlők, mindazok akik nem vállalkozók, ők is jelentkezhetnek?

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.06.03 10:38

Az archívumot böngészve találtam.Sok ma is aktuális fel tett, és fel nem tett kérdésre ad választ 3 év távlatából is. [i][b]Nandi067 válasz | 2006.03.18. 17:10:04 (82) Sziasztok! A nevem, Leitner Nándor. 12 éven keresztül a Tele5 067-es kódján ültem. Jelenleg, a Barát - Taxi ügyvezetője vagyok. Majercsik Tamás ( ezen lap szerkesztője ) keresett meg, hogy ha lesz időm látogassalak meg benneteket és válaszoljak a Barát - Taxi topikjában felmerülő kérdésekre, illetve vitatott véleményekre. Köszönöm, hogy a Barát - Taxival kapcsolatban véleményt formáltok, még akkor is, ha az nem minden tekintetben kedvező ránk nézve. Örülök ennek a lapnak, mert azt hallottam, hogy itt minden kolléga és nem kolléga szabadon elmondhatja véleményét. Gondolom, hogy sok félreértést és kételyt eloszlatok azzal, hogy most első kézből tudhattok a Barát - Taxiról. A Barát - Taxit 15 taxis alapította, 2005.01.01-vel. Egy baráti társaságról van szó. Én, 2006. februárjában csöppentem ebbe a történetbe. A tulajdonosok közül 2-en megkerestek és felajánlották a Barát - Taxi ügyvezetőségének lehetőségét. Elmondták, hogy cégen belüli szerkezet váltás történt és a 15 főböl mára 6-an maradtak. Ők a tulajdonosok. mivel a topikban felvetettétek többen, hogy ki , vagy kik lehetnek, haűát erről sokat nem tudok mondani. Talán annyit mégis, hogy főként a city-nél, illetve van tulajdonos a Tele5-nél is. Hogy miért vállaltam el?? Bízom benne, hogy közleményem után érteni fogjátok. Most pedig engedjétek meg, hogy néhány feltett kérdésre válaszoljak: GENERALIUS: 2006.01.17-én kérdezte Igaz-e a Barát – Taxinál a tagdíjmentesség. A válaszom, igen! Ennél a cégnél nincs és nem is lesz tagdíj. Ez volt az egyik és legfontosabb feltételem a tulajdonosok felé. Próbáljunk meg olyan céget létrehozni, - illetve – az építkezést folytatni. Nem titok az sem, hogy az egész történet 1 nem túlságosan szeretett, de közismert taxis kollégánk agyából pattant ki. Nevet nem szeretnék írni, aki ismer engem tudja, hogy sokáig kapcsolatba voltam vele. A lényeg, hogy Ő már nincs benne a tulajdonosi körben. Ez volt a második feltételem. Inzert írta, hogy ÓLCSÓ HÚSNAK HÍG A LEVE. Hát, ha általánosítunk! De ne tegyük! Azért mert vannak a hiénák akik lépten nyomon becsapják az utasokat, nem tartom tisztességtelennek az egész taxis társadalmat! Szeretném, ha az irányításommal egy korrekt, tisztességes utas és taxisbarát cég fejlődne ki. Számunkra ugyanolyan fontos a taxis, mint az utas. Az utas nélkül nem élnénk meg, de a kedves nélkülünk nem tudna gyorsan, kényelmesen, pontosan utazni. BAO-nak válaszolnék! Nem a LAJOSÉ a cég!!! PÉNTEK írta: Igen így kell ezt csinálni, alámenni az áraknak, szarér hugyér fuvarozni ! Lehet alakítani egy újjabb céget, EXTRA BARÁT TAXI s ők majd talán ingyen is melóznak Az árakról: Én már csaknem 15 éve taxizom. Ha azt mondanám, hogy tetszettek vagy tetszenek az áraink, hazudnék. De beláttam és aki kolléga nálunk dolgozik belátták, hogy valahol el kell indulni. Ha a kezdetek kezdetén nem tudtunk megszerezni e Siemmenst, vagy valami múltit akkor ez maradt. Nem fogom a dolgokat szépíteni, még kevésbé szeretnék valótlant mondani. Még legalább 1 évig – ha a fix tarifa be nem jön - terveink szerint, az árkülönbözet marad. Biztosíthatlak benneteket, hogy így is meg lehet élni. Akinek lakástartozása, autó lizingje, több gyermeke, benzines autója van, jelenleg még nem ez a cég a legideálisabb. Az, akinek elege van az urh-ból, hogy 2-4percekkel rohangáljon a címekre és ezzel jobban amortizálja az autóját, késés esetén akár több 10.000 ft-ot fizessen, aki részt szeretne venni egy olyan cég fejlesztésében ahol mindenkinek egyformán van szava, aki nem akarja, hogy a szerencsétől függjön az, hogy mikor milyen címet tud felvenni, stb, hát itt a helye. Jelenleg, várólistát alkalmazunk. Nagyjából ennyi! Azt természetesnek tartom, hogy nem lehetünk mindenki számára szimpatikusak. Ez nem is baj! Nyugodtan mondja el mindenki a véleményét, ha tudunk hasznosítani belőle valamit, azt megtesszük! Még kb 30 percet itt leszek és figyellek benneteket. Köszönöm az érdeklődéseket! Sziasztok, jó munkát! [/b][/i]

Téma: Fórum közlemények - Moderáció

Hozzáadva: 2009.06.02 23:17

Ez aztán a gyorsaság! Köszönöm!

Téma: Fórum közlemények - Moderáció

Hozzáadva: 2009.06.02 23:09

Tisztelt Adninok!ebben a topicban A 246 os ban a 6. sorban a Mobil szót a Barát-ra ki tudjátok- javítani?

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.06.02 22:56

Nos, az ígért konklúzió, ami többszöri beszélgetés után alakult ki bennem. Először is. Lajos hibát követett el, amikor színre lépett. Hisz addig heteken át csak a T4-et „anyáztuk” kollektívan az árcsökkentési akciója miatt. Majd lépett a 2000, a Rádió taxi és megvolt az újabb ügyeletes gonosz. De jött és hirtelen benne láttuk a legfőbb ellenséget a mi szemszögünkből brutál alacsony tarifái miatt. Pedig addig eszünkbe se jutott a BarátTaxi. És miért nem? Mert egyikünk sem tartja tényezőnek a piacon. És most lehet, hogy néhányan meglepődnek: Nem is akar az lenni. Ugyanis az un. „nagyoknál” kimutatható fuvarszámcsökkenés nem nála csapódik le! Nem profitál belőle semmit!! Nem is tudna, hiába is „bombáznák” őt a megrendelők. Azért, mert egész egyszerűen, más a profilja. Sem kapacitása, se ambíciója nincs erre. Egyszóval nem konkurencia a jelenlegi nagy cégeknek. A múltbeli dolgainak meg végképp nincs köze a mai kialakult helyzethez. Hol van akkor mégis az érdekellentét? Ennek megértéséhez egy kicsi, empatikus képességre van szükség. Ha én, te, ti bármelyikünk lenne cégtulajdonos egy kis taxi rendszerű cégben és minden, de tényleg minden kötelezettség lerovása után azt látnánk, hogy autónként csak mondjuk 40-50 ezer maradt tisztán. Ha egy autód lenne, az katasztrófa. A rezsidre sem elég. De ha 20-30 vagy több autód van? Számold csak ki és utána tedd a szívedre a kezed! Érdekelne bármelyikünket is a mások baja? Mondom: Mielőtt betámadnál ezekért a mondatokért, próbáld beleélni magad egy kis cég tulajdonosának a helyzetébe! Mindezekből világossá válik, hogy a jelenlegi helyzet legsérülékenyebb eleme az egyéni vállalkozó. Az egyre alacsonyabb tarifa minket súlyt a legjobban. Ha minden költséget levonunk a hó végén és tisztességesen befizetjük az államnak, amit ránk ró, és maradt 100-120 ezer a végére, azt mondtuk: soha rosszabbat! De a költségek egyre csak nőnek, a tarifa, amit ránk kényszerítenek, lefelé megy. A végeredmény hó végén egyre kevesebb. Egy egyszemélyes vállalkozás ebbe tönkre megy. De nem megy tönkre a „kenyéradónk”. A föld alól is előteremtjük a következő havi tagdíjra valót, mert ha nem tesszük, akkor egy fillért sem keresünk. Mert mindig csak a holnapra gondolunk. Mi ez, ha nem a 22-es csapdája? És nem megy tönkre a Bt a Kft sem, amelytől a koncessziót a taxi engedélyt és a rendszámot béreljük. Mert őket is az elsők között kell kifizetni, ha továbbra is, csak a taxizást tudjuk elképzelni egyedüli megélhetésnek. Túl sokfelé vannak „ellenségeink”hát. Még a soraink között is. Hisz vannak, akik a pokolba kívánják a „droidokat” (alkalmazottakkal), az autó és (vagy) rendszámbérlőket. Mondván, nem egyeznek az érdekeik az egyéni vállalkozókkal. Ezért nem tudjuk a céljaink érdekében csatasorba állítani őket. Mert ők meg a Bt-k és Kft-k kiszolgáltottai. Hát haragszunk rájuk is. Elcsépelt közhely tudom, de leginkább magunkra kéne! Mert nem egyik pillanatról a másikra jutottunk el idáig. Ez egy hosszú folyamat volt és lássuk be, mi végig asszisztáltunk hozzá! Most kapkodunk fűhöz – fához és próbáljuk felrázni az elfásult tömeget. De amíg a T4-hez önként és dalolva mennek az újfelvételesek, mert ott most milyen „jó”, addig sötéten látom a jövőt. És tudjátok mi a furcsa? Emberileg - mint magam is családfenntartó - megértem őket. Ugyanakkor meg el is ítélem őket. Szeretném feloldani ezt az ellentétet magamban, de nem megy. Nem vagyok alkalmas rá. Én legalább beismerem. Ezért várom hát, hogy valaki (k) irányt mutassanak a szavakon túl is! A szakszervezet alapjában jó gondolat. De mi lesz az említett bt-s, kft-s alkalmazottakkal és a többiekkel? Hisz ők, a státuszuk miatt a kamarának sem lehettek a tagjai. Ráadásul, ahogy azt már említettem nem is érdekük. Velük mi lesz? A szakszervezetnek mire lesz „jogosítványa”? Kell - e hogy elismerjék a kompetenciáját? Lesz - e olyan hatalma, hogy asztalhoz kényszerítse a cégeket? Majd egy tucat céget, uraim! És egyszerre!! Egy esetleges általános sztrájk esetén (álomnak is szép) és az azzal okozott kár, amit a szerződéses partnerek szenvednek el! Annak következményei és terhei. És még mennyi, de mennyi előre nem látott kérdés. Biztos, hogy egyszerű, mezei taxisként elegek vagyunk mind ehhez? Csak úgy simán a „bal elsőről” ? És ha valaki most azzal vádol, hogy pesszimista vagyok meg visszahúzó erő, annak nincs igaza! Azért vetettem fel ezeket a kérdéseket, mert tovább kell látni az első lépésnél, úgy, mint a sakkban. Különben két lépésben mattot kapunk.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.06.02 20:19

ITT VAAAAN !!!! :)) Tel: 06-20-529-8000!