Név
Becenév Fotó
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Bocsánat de a pályázatban nem úgy van hogy 7 személyesnél több nem lehet? A fotó alapján ez legalább 9 volt. Elnézést hogy beleszóltam.
Lengyel Sándor, a 6x6 taxi marketingigazgatója – a többi társaság képviselőjével egyetértésben – a helyszínen több újságírónak is elpanaszolta, hogy tapasztalataik szerint a nyertes autói korántsem olyan egységesek, sofőrjeik pedig nem estek át a biztonsági átvilágításon, annak ellenére, hogy a tenderben – szerintük – ez állt. A BA szóvivője szerint ugyanakkor ilyenről szó sincs, a nyertesnek egy éve van arra, hogy minden követelménynek megfeleljen. A munakerő-toborzással kapcsolatban is inkább megengedő hangot ütött meg a reptér. Mivel a Zónának sürgősen képzett munkaerőre van szüksége a diszpécserszolgálaton, így kapóra jött nekik, hogy a BA épp most számolja fel az információs pultok és a business center egy részét. A korábban itt dolgozó fiatal hölgyek ugyanis miniszoknyába öltözve azonnal állást kaptak a taxisoknál.
Ezt pedig csak egy tőkeerős cég tudja bevállalni, amelyik saját autókkal és alkalmazott sofőrökkel üzemel.
A feirhegyi repülőtéren nyújtott taxiszolgáltatásra kiírt tendert ugyanis az a Zóna Service konzorcium nyerte, amelyben nemcsak Szakál László, a Tourist Taxi ügyvezetője, hanem a cég tulajdonosa, Veres István (egy betéti társaságon keresztül) is részese, a reptér biztonsági szolgálatával karöltve. Mivel ők adták a legjobb árajánlatot, valamint a legtöbb garanciát is vállalták a 4+1 éves szerződés elnyerése érdekében, így a Budapest Airport Rt.-nek (BA) nem volt más választása – mondta Szollár Domokos, a repteret üzemeltető BA szóvivője. Sokáig ő is cáfolta azt az értesülést, amely szerint az új cég Veres érdekeltségébe tartozna, a szerdai autóbemutatót azonban már a Citadellán engedély nélküli építkezésével a reflektorfénybe került üzletember tartotta. Az eseményre eljött a többi – a tenderen vesztes – taxitársaság vezetője is, akik korábban már többször hangoztatták, hogy ilyen árakon (a zónákra osztott tarifatáblázat szerint legfeljebb 3600 forintért) lehetetlen tisztességesen üzemeltetni a szolgáltatást, ráadásul úgy, hogy a szerződés értelmében legfeljebb ötéves, nagyméretű autókkal dolgoznak majd. A két héttel ezelőtt megkötött szerződés értelmében 150 darab Ford Mondeo, 10 londoni típusú taxi, valamint néhány Opel Zafira lesz az autóparkban, fejtámlájukba televízió lesz építve, az autók légkondicionálóval és GPS-alapú nyomkövetővel is el lesznek látva. Veres István érdeklődésünkre nem is tagadta, hogy az üzlet kezdetben veszteséges lesz. Elmondása szerint a teljes beruházás körülbelül 1,5 milliárd forintot fog felemészteni, 2008-ig pedig körülbelül havi ötmilliós veszteséget terveznek. Ezt pedig csak egy tőkeerős cég tudja bevállalni, amelyik saját autókkal és alkalmazott sofőrökkel üzemel. Az egyéni vállalkozókból és szövetkezeti tagokból álló városi taxitársaságok ezt nem tudják megkövetelni a taxikat saját vállalkozásukban üzemeltető kisiparos fuvarozóktól.
A legtöbben azt kérték, hogy a taxiszolgáltatást tegyük rendbe – mondta a reptér nemrégiben leköszönt vezérigazgatója a FigyelőNet kérdésére. Kiírtunk egy tisztességes tendert, arról igazán nem tehetünk, hogy a legjobb ajánlatot a régi, zűrös társaság emberei adták – nyilatkozta később egy neve elhallgatását kérő reptéri szakember lapunknak
Miniszoknyával erősítenek a reptéri taxisok 2006. augusztus 15. Az történt, amire mindenki számított, de senki nem merte bevallani: a ferihegyi taxitender nyertese mögött ugyanaz a férfi áll, aki a korábban sok botrányban részes Tourist Taxit működtette.