Név Lengyel Sándor
Becenév cobretti
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ebben a nagy "rend"rakásban pont most jött el az ideje, hogy a taxisokért aggódó, de a taxisok zsebére tarifáról alkudozó telefonszám tulajdonosokat egytől egyig egy teljes körű NAV és Munkaügyi ellenőrzésnek vegyék alá. Ajánlom az aláírok által megadott létszámok alapján vizsgálni az egyes cégek árbevételének alakulását, továbbá némelyik - alaposan gyanúsítható - pénzmosásra szakosodott szervezet teljes körű átvilágítását. Melyik - mindössze maximum 3 milliós alaptőkéjű - fedővállalkozás mikor, milyen körülmények között, valójában mennyiért cserélt gazdát, vagy lett becsődöltetve. Az offshore hátterű, és a kisbefektetői körök pénzét taxipiaci megjelenésre beruházó vállalkozásokat, valamint az adóbírságok elől holdingba, vagy egyéb gazdasági formába "menekülő" és szintén az aláírók közt szereplő cégeket az általuk megadott létszám alapján lehet eredményes vizsgálatnak alávetni. Kell a pénz az államkasszába, a taxisokat egy szabálytalan droszthasználatért 50 ezres bírsággal súlyjtják, akkor az évek óta közpénzcsalást elkövető vállalkozások vajon mit érdemelnek? Van pofájuk tarifáról, gépkocsikinézetről véleményt alkotni azok nevében, akik százmilliókat tesznek a zsebükbe.
Mivel itt is megtiszteltél, itt is elmondom: Óriási tévedésben vagy Barátom! Itt az követelhet, aki mondjuk egy NAV ellenőrzés során pontosan meg tudja majd fogalmazni arra a kérdésre a választ, hogy: ugyan már Taxis úr, árulja el nekünk, mi abban a buli maguknak, hogy a hét 7 napján napi tizenhat órát rohadnak a "roncsaikban" hogy aztán minimálbérből tengessék nyomorult kis életüket? És mi az üzlet abban, hogy akár 10 évre is képesek eladósítani magukat svejcifrankban, csak hogy kedvenc tevékenységüket űzzék? Meg ilyenek... Ezeket nem én teszem fel, de mivel immár másfél éve ezt a kenyeret eszem, és továbbra is szeretnék nyugodtan dolgozni én készülök a válaszra, ha majd esetleg egyszer én állok a szőnyeg szélén. Szerintem mindenki jól teszi, ha erre készül.. A jövőn is kéne dolgozni ezerrel, nem csak tagadni, elutasítani, lázadni. Keresni a választ a kérdésekre, mint például: Mennyi pénz szükséges az új előírások teljesítéséhez? Persze most hétfőn minden továbbélésért küzdő kollégának ott a helye a demonstráción. Elszegődhettem volna droidnak, aztán csak a napi 5000-es kocsibérlésre meg a benzinpénzre lett volna gondom és szarnék bele mindenbe. De mivel én köztudottan szeretem a kihívásokat, ismét vállalkozóként tevékenykedem. És azt látom, hogy a napi 12 órás munkaidőmben jó, ha maximum három óra jut utasok szállítására, azaz bevételtermelésre, és azt látom, hogy 150, 160 forintokat hirdető kollégáim pörögnek ezerrel a városban. És bizony jó néhányuk sorsát ismerem, és látom, hogy kényszerpályán mozognak. Még egyszer hangsúlyozom, nem őket tartom az elsődleges felelősnek, hanem a mindenkori városvezetést, ahová az immár két éve regnáló Tarlósékat is sorolom. Egyébként meg követelni szerintem csak az követeljen, akinél szinte minden rendben van a vállalkozása körül. Nem gyanús neked ez a nagy csend, ez mély melankólia? Állítólag - még - 3800 egyéni vállalkozó küszködik a pályán. Ez a 6000-es becsült létszámot figyelembe véve még erős többség, igaz, már nem kétharmad. Na most kicsit kiszállok.

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2012.06.03 10:51

Biztosan nem lenne ez a cirkusz, ha úgy dolgozunk/rablunk, ahogy ez a Keleti pu-nál dívik vagy két évtizede. Az lenne csak a tutiság, vagy 6000 hiénablöki harapdálná egymást a koncért. Én ott leszek hétfőn, és ha összefutunk örömmel hallgatom majd Tőled, hogy hogy is kéne csinálni ezt az egész taxizást. Meg azt, hogy akkor miért a "paraszt" citysek" hamisított kitűzőit használjátok a gyanútlan külföldiek becsapására. Egy állatbarát.
Szerintem mindenki hozzon magával egy petíciónak álcázott kívánságlistát, amit a demonstráció végén majd átadhatunk a Városháza biztonsági őrének. Én ezt követelem! 1. hogy, számoljanak el az utolsó 5 évben taxiállomás használati díjként beszedett összegekkel. Nem egy szűk réteg számára, hanem a teljes taxis társadalom felé, akiktől beszedik. Jogom van tudni. 2. 2012. július 1-től a taxiállomás használati engedély csak a vállalkozásokat terhelő összes adónem 0-s igazolása ellenében legyen kiadható. 3. 2012. július 1-től vezessék be a szakma többsége által támogatott 500-Ft alapdíj,240-Ft/km továbbítási díj, 60-Ft/perc várakozási díjat tartalmazó hatósági rögzített árat, melyet a főváros illetékes szerve a taxis szakmai szervezetek bevonásával minden évben minimum 1 alkalommal köteles felülvizsgálni és megfelelően alátámasztott gazdasági számítások alapján szükség szerint korrigálni. 4. 2012. július 1-től a taxi engedélyek kizárólag minimum 8 órára bejelentett alkalmazottak esetében lehessen kiadhatóak a továbbiakban. A 2, vagy 4 órára bejelentő munkáltató ugyanis szimplán adócsaló, ezért a fenti követelés betartását köteles az engedélykiadó az éves 0-s igazolások megtekintésével egyidejűleg ellenőrizni. 5. 2012. július 1-től minden taxis személyszállítással foglalkozó vállalkozás (egyéni, társas) számára kötelező érvényű szakmai és etikai kódex kiadása, az abban foglaltak szigorú betartása, és betartatása. 6. Azonnali 24 órás, a hét 7 napján működtetett hatékony ellenőrzések megszervezése, és mielőbbi megkezdése a taxis szakma választott képviselőinek bevonásával. 1, a hatezerből

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.03 20:41

Kedves Gábor! Sose voltam a Sanyikád, ahogy te se nekem a Gabikám. Remélem miközben írtad a baromságaidat ejakuláltál egyet. Önelégültél:-) ÉÉÉÉÉÉééééted? Megkeseredett vén fasz lettél kedves Gábor, handabandázz a haccorhatos kuckóban, bár ahogy olvastam már nemigen állnak veled szóba a kollégák. Inkább ezen töprengj, ne velem foglalkozz. Ha meg frankón érdekel, hogy miről szólt az "újévi üdvözletem" megtalálsz az utcán. Mivelhogy nem adtam fel az elveimet.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.12.31 16:26

Micsoda nagyszerű dolog az idő. Idő mindig van. Igaz, nem mindenre. De arra igen, hogy néhány héten belül választ adjon arra a kérdésre, hogy ki és miért, milyen eredményeket produkálva irányítja jelenleg a Főtaxi ZRt-t? Merthogy hozzánemértő nímand kezébe került több száz taxis sorsa az nem kérdés, annak bizonyságául elegendő beleolvasni a bejegyzésekbe. A legnagyobb kérdés azonban az, hogy meddig még? Meddig lehet büntetlenül felelőtlenkedni? A gazda - ha még létezik - tehát a tulajdonos meddig nézi tétlenül, hogy egy tapasztalatlan ember azt a keveset is tönkretegye, amit még manapság jelent a Főtaxi. Leült e életében egyetlen alkalommal egy kockás papírral és egy ceruzával, hogy utánaszámoljon végre, hogy a hitbizományként kapott Főtaxi mivé sorvadt 1996 óta? Az idő végtelen, ezért idő mindig mindenre van, a fenti gondolatok, kérdések megválaszolására biztosan jut is majd egyszer. Boldog Új Évet Kívánok. Lengyel Sándor
Szia Tamás! Érdekes, hogy a taxi4-nél annyira érzékeny voltál az etikás kolléga kinevezésére, aki még hiéna korában a Nyugati pályaudvarnál rendezte a területet, hogy kiléptél. Kicsit a barátaidra is lehetnél érzékenyebb, főleg ha velük gondolod megváltani a világot. Ugye tudod miről beszéleg, te kis válságkezelő?:-) Magam részéről további értelmét nem látom az itt megkezdett párbeszédnek, további sok sikert.
Kedves Kovács Zoltán! Biztosan meglapogatják a hátadat a rajongóid, hogy milyen fasza gyerek vagy, hogy ilyen keményen odamondogatsz mindenkinek. Csak ne hazudnál, de végül is mindegy, aki akkor ott volt a 6x6-nál tudja, hogy se a te, se más felvétele, de kirúgása nem az én dolgom volt. A stílus az ember(?) Ez is belőled böffent, nem is olyan régen... Kovács Zoltán válasz | 2008.06.13. 11:41:11 (135) Hej Cigány, Cigány! Tegnap sikerült szembesülnöm fuvarszervezésed legnagyobb csodájával. A BKV-val kötött csodáról beszélek. A többi telefonszámtulajdonos sem éppen Hamupipőke de, te mindközött a legnagyobb galandféreg vagy! A havi dézsmán kívűl még a visszapörgetést is a taxisokkal fizetteted ki. Az alapdíjat levonják a csekk végösszegéből! Hova fogsz még sűllyedni?! Nálad egy átlagos fuvar / 7km / 1414ft, a mi, szarért-hugyért tarifánkkal ugyanez, 1588ft. És még mi vagyunk az ár alá menők! És én ezeket a fuvarokat azonnal vissza is adom, nem vagyok hajlandó egy métert sem vinni őket. Csodálkozom a nálad rendszerben lévőkön, hogy egyáltalán valaki hajlandó ezért, akárcsak egy milimétert is mozdulni! Kérni szeretném az ottani diszpécsereket, hogy legközelebb jelezzék, ha éppen fost akarnak áttalicskázni! Te, mint tomajer csodafegyvere, aki majd a tárgyalóasztal mellet képviseled a szakma érdekeit?
Kedves Kovács Zoltán! Te nem szövegértési problémától szenvedsz, hiszen értetted a mondat lényegét. Alapvetően mindig is egy agresszív szarkeverőnek tartottalak. :-) Említhetném 6x6-os rövid pályafutásodat, mikor a Champ's nevű szerződött szórakozóhely előtt megfenyegetted és elzavartad kollégádat, talán erre még emlékszel. Szerelmedtől, a Budataxitól se önszántadból távoztál. Ahol vagy, az pont a számodra megfelelő hely. MINIMOBIL TAXI Fuvardíjai: Tarifa Alkalmazás Alapdíj (Ft) Viteldíj (Ft/km) Várakozás (Ft/perc) 1. utca, vendéglátó, hotel, vidék 300 240 60 2. telefonos és szerződéses partnerek,törzsutasok 300 168 42 3. akciós 300 130 32 4. korrekciós 0 1 0 Biztosan nagyon sok megrendelésed van kovácsoltvas kerítésre, - vagy ahogy ezt eddigi pályafutásod alatt eddig is tetted, - nem tartod be ezt a nagyon utasbarát tarifát. További kellemes hétvégét, és szerintem - csak javasolom, de azt csinálsz amit akarsz - jobb ha elfelejtjük egymást, kedves Kovács Zoltán:-)
Szia Tamás! Nem kívánok belefolyni, mert szerintem nem érdemi. Mármint amit te munkának tartasz, bár minden tiszteletem az 5 fős delegációnak, hogy a munka, vagy szabadidő terhére legalább megpróbál tenni valamit. Újraolvasva egykori irományomat - mely akár most is készülhetett volna - valamint az eltelt időszakot, azt kell hogy mondjam, hogy kevesek vagyunk (ti is, mi is) ahhoz, hogy bármin is képesek legyünk változtatni. Aki ennek ellenkezőjét próbálja bizonygatni, az hazudik.