Név
Becenév Váltó
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.17 07:41

Most találtam az Expresszben a futár állásoknál egy új piros suzuki fényképes hirdetésben: "Új személygépkocsimmal vállalok személyszállitást belföldre és külföldre egyaránt 40FT/KM-ter díjjal. És keresek futár állást budapesten 3éve futárkodom. Érd: 06703986506." Akkor nem várható, hanem már van extrém tarifacsökkenés?

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2010.02.16 11:18

Mégse szólok hozzá! ... de a 765-ös sötét ford mondeo kombis kolléga index nélkül közlekedik ..... mindig index nélkül, vált sávot, kanyarodik, lépi át a záró, illetve lámpánál lévő osztályozó vonalat, mindez jól jön ki a fagyos sötét hajnalokban. Dolgozik, vagy csak lejáratja a taxisokat? Vagy szent fogadalmat tett ...., Hej azok a régi jó taxisok !

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.25 20:09

Kedves néhai FŐTAXIS kollégámnak és anno jó beszélgetőpartneremnek nem akarok rosszat, de mindenkinek jobb esélyt szeretnék. :))

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.25 19:40

Azt kéne a taxisok túléléséért rendeletileg elérni, hogy mint minden másra vonatkozóan tételes számla ellenében kelljen fizetni a fuvarszervezést. Egy címfelvételnek legyen fix ára. Ha jó a fuvarszervező sokat fog keresni, ha nem jó, akkor ő zárja be a boltot, ne a taxis menjen tönkre! A címfelvételi pénz pedig egyezzen meg a kiállási díjjal! Ha ingyen állítat ki valaki, akkor nem kérhetne címpénzt! Például: 2009. november hónapban volt 150 címfelvétel, darabonként 200Ft. címpénzzel, akkor 30.000.Ft. a fizetendő havija. A szolgáltatást mérhetővé kell tetetni a fuvarszervezők részére is! A taxis szolgáltatása mérhető Km/Ft. a fuvardíj! Telefonszámtulajdonosok szolgáltatásának mérése Cím/Ft. legyen!

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.22 10:45

Kedves málna ! Olvastam a cikket, és örülök annak, hogy még mindig jóakaratú, tenni kész TAXIS vagy! A régebbi kezdeményezések érdektelenség hiányában, kis támogatottsággal hamvukba holtak? Nem sikerült a megosztott taxistársadalmat saját ügyük mellé állítani? Nosza! Merész huszárvágással közvetlenül a címzetthez juttattad el a taxisok sirámait, sérelmeit, orvoslandó fájdalmait. Félek attól, hogy a következő képen lesz orvosolva e sok baj. (Idézeteidet felhasználva sorolom rémálmaim.) - „meg kell teremteni a licenc feltételeit” Már ma is kálváriát kell megjárni a taxiengedélyért, és pont ez az egyik táptalaja a droidtartásnak. Még több pénzbe is fog kerülni, mert az önkormányzatok is csórók, bevételt kell növelniük. - „Szigorúbb és drágább vizsgákat kelljen lerakni, ezáltal növelve a presztízsértéket. Évente kelljen megújítani” Itt már Te is javaslod, hogy újabb bőrt nyúzzanak le rólunk, ráadásul évente, és amíg megújítunk, addig sem taxizunk az utcán! Nagyszerű! Gratulálok! - „Ehhez viszont szükséges a megítélésem szerint az, hogy nullás igazolást kell prezentálni mindenkinek, évente!” Új kálváriajárás évente, és a megszorult vállalkozó taxis azonnal kiesik, mehet droidnak! Támogassuk a droidtartókat! Gratulálok! - „a cégeknek be kell mutatniuk a megfelelő igazolásokat és meg kell jelölniük, hogy a fuvarszervezést mennyi és milyen minőségű gépjárműparkkal végeznék” A Cégeknek, azaz telefonszám-tulajdonosoknak, azaz címkiadóknak semmilyen kötelezettségük nincs semmilyen igazolás felmutatására! A gépjárműpark sem az övék! A „H Ü L Y E taxis” adja a gépjármű parkot a részletre megvett, vagy lízingelt, 3 évesnél nem idősebb stb. stb. autójával! Ha nem tud ilyet felmutatni mehet amerre lát, vagy lehet droid! - „Ő amikor taxit rendel egy nem kis létszámmal rendelkező cégtől, miért csak 15 perccel kap autót Újpestre..?Magyarázkodhattam volna, hogy ez időjárás, nap és napszak függő, de inkább nem tettem. Elég, ha ezt mi tudjuk.))” És ne feledd hogy 1 perccel nyomtál rá, időszűkítésben, mert a központ címfelvétele és címkiadása között sokszor zsákbamacska az eltelt idő, de te a TAXIS mentegetőzöl, „hogy ez időjárás, nap és napszak függő,”! Kimosod a címkiadót a sz.rból! De ha a kocsidat összetörik a nagy címre rohanásban, egyedül maradsz! A címkiadód nem áll melléd! Van másik taxis! Mint látható maximum néhány kolléga gyűjt neked egy pár ezrest. És ha felgyógyulsz mehetsz droidnak! - „Ne dugjátok a fejeteket a homokba” Nem, nem dugjuk! Félek, hogy már késő, mert ezzel az átgondolatlan, adhoc előterjesztett javaslattal sajnos már sz.rban van, de nagyon! Nagyon remélem, hogy mint oly sok minden eddig, ez is a feledés jótékony homályába vész. Remélem, hogy a szokások változnak és a jól kereső magyarok többet taxiznak, és a nagy fuvarszám kisimítja a taxisok homlokán a ráncokat. Tisztelettel a taxisok előtt: Váltó
Fordítva nem lenne jobb? Telefon: 164 2 000 000 Ft/km Jól járnánk, mindenki azonnal taxis lenne, havi fél kilóméterből jól megélnénk, és gyorsan lehetne minket tárcsázni ! :-)))

Téma: Ide jutottunk

Hozzáadva: 2009.09.08 12:32

Segítő van csak nem topic, és úgy hívják BKV. Ott a megfelelő embereknek 50.000.Ft-ot fizetnek azért, hogy megmondják egy fénymásolóról, hogy az jó, vagy nem jó! 400 ilyen megmondási lehetőség volt, 20 milláért, de úgy látszik csak egy szegény jelentkező, aki 3 milliárddal tartozik az APEH-nak. Úgy hogy csak figyeljetek minden lehetőségre!

Téma: Ide jutottunk

Hozzáadva: 2009.09.08 12:26

Rosszú tuggyátok! Há tennap néztem, oszta Bángó lyány ollan jól táxizott, hogy na! Ű tuggya! Ínekelni köll, mög ötetni az utast! Oszt uccu neki valamerre! Az utas mög nézegesse a térképet! Ű nem mén tönkre a taxizásba műkarommal sem! Szóval fiúk komolyra fordítva a szót, sajog a szívem a látottak miatt.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.08.10 08:12

Kaptál alkatrészt a Fer-vill-nél?

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.08.08 14:59

Vázolnám a közeli, s a majdan távoli taxis jövőt! A világ átalakulóban van. A munkahelyek, intézni valók egyre távolabb vannak az emberek otthonától. Egyre kevesebb az otthon eltöltött idő. Mindenki a jövedelemtől függ elsődlegesen, és ennek megteremtéséhez rendel alá minden mást. ( erre még a család is rá mehet ) Szinte mindenhol van autó a családban. Csökkent a taxi iránti igény, mert napi szinten ezer helyre kell menni ügyintézni, dolgozni, gyerekért, bevásárolni, stb. Olcsóbb saját autóval, mint taxival. A kereseti viszonyok is mindenkit az olcsóbb megoldások felé orientálnak. Aki a kényelmet, luxust választja, és meg tudná fizetni a taxit, az pedig élvezve a vezetés nyújtotta örömöket és a kötetlenség szabadságát saját luxus verdájában feszít. A fentieket érzi minden taxis, mégis egymást és a telefonszám tulajdonosokat marja, hibáztatja a kialakult helyzetért, sokallja a jelenlegi létszámot, létszámstopot, fix tarifát, alacsonyabb tagdíjat, miegymást szeretne, de még érdekképviseletet sem tud felmutatni, hogy JÓ ISTENEM LEGALÁBB AZ ESÉLYT MEGADTAM!!! Az össz címmennyiség csökken, és ez a tendencia folytatódik még sokáig. A fuvarok hossza is csökken folyamatosan. A Taxitársaságok és ezeken belül a Taxisok az egyre csökkenő címmennyiség és fuvarhossz napról napra kisebb tortájából próbálnak minél nagyobb szeletet illetve morzsákat kisajátítani, akár elvtelenül alacsony transzfer, km, stb. díjakkal. Ebbe a versenybe kényszerítve a gyengébbeket előbb utóbb eltapossák, kiselejtezik. Régen sok igazi cipész volt, aki jó munkát végzett, talpalt, ha kell cipőt is tudott készíteni méretre, fazonra. Ma már nincsenek sokan a még megmaradt mesterek. Az olcsó, minden sarkon kapható cipők és a tessék-lássék munkát végző gyorsjavítók tönkretették őket. Ez lesz a taxizással is. A legnagyobb létszámmal bíró taxitársaságok a sok tagdíjbefizetésnek köszönhetően túlélnek. Nekik mindegy hogy régi vagy új taxis fizeti be a lét, csak sok jöjjön össze. A kisebb társaságok tönkre mennek. A taxisok eleinte ráfizetéssel is kitartanak, majd tönkre mennek, ki így, ki úgy. A taxisok összetétele a lehetőség és tehetőség alapján megváltozik. Kialakul majd az új egyensúly a KERESLET – KÍNÁLAT alapján. Hogy az egyensúlyban hány taxistársaság és hány taxis marad, azt csak a jós szakma mondhatja meg, de ameddig nincsenek hitelesített jósméterek hétszer leplombálva, addig kétesnek venném az értékeiket. A túlélési esélyt növeli, ha a taxival rendelkezők összefogva saját szeletet tudnak birtokolni az egyre kisebb tortából. Csökkenti a túlélést, hogy szabályozatlanság miatt, a kevés fuvarra sok taxis van kint. Értem ez alatt, hogy ha mindenki csak 8 órát vadászik ugyanannyi fuvarja lesz, mintha mindenki 16 órát vadászik. / nagy számok törvénye egy főre jutó címmennyiség/ De a 16 órát dolgozó idegei kimerülnek, fáradt, egészsége tönkre megy , netán töri az autót. Lényeg: ami lesz az kevés fuvar, kevés taxis !!!